Creatine zorgt bij 61% van de gebruikers voor tromboneklachten op latere leeftijd, dat spul is gewoon levensgevaarlijk en jij zou dat moeten weten.quote:Op maandag 27 mei 2013 07:44 schreef Susteren het volgende:
[..]
Dit moet wel een troll zijn, whey en creatine verboden middeltjes noemen
Een trombone is toch zo'n rare trompet?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Creatine zorgt bij 61% van de gebruikers voor tromboneklachten op latere leeftijd, dat spul is gewoon levensgevaarlijk en jij zou dat moeten weten.
hoe leg je een dergelijke corelatie?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Creatine zorgt bij 61% van de gebruikers voor tromboneklachten op latere leeftijd, dat spul is gewoon levensgevaarlijk en jij zou dat moeten weten.
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:57 schreef MrXian het volgende:
[..]
Een trombone is toch zo'n rare trompet?
Dubieus inderdaad.quote:
ging dat niet meer om het 'en dat zou jij wel moeten weten'?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:05 schreef kaasplankje het volgende:
Diverse onderzoeken hebben de dubieusiteit van creatine en whey supplementaties ook onderschreven.
Trollsciencequote:
Koop gewoon een auto TS, de trein is geen vervoersmiddel voor een blanke.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:43 schreef Susteren het volgende:
Hier in Den Bosch serieus 1,5 uur wachttijd op de NS bus naar Utrecht! En komt er maar een bus in 't kwartier ofzo
Heb ik me hier maar creatine gekocht, zit nu in trein naar Maasje. Ik ben toch niet gek, 1,5 uur wachten op een bus.
Dat kaartje naar A'dam ga ik fijn het geld van terugvragen.
[ afbeelding ]
bron?quote:Op maandag 27 mei 2013 22:05 schreef kaasplankje het volgende:
Diverse onderzoeken hebben de dubieusiteit van creatine en whey supplementaties ook onderschreven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |