WAAROM OPEN JE HEM DAN OOK!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan toch achteraf spijt krijgen.quote:
tentquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:03 schreef Grunge. het volgende:
Wat was er met de lakens? Ik keek net niet.
Stond een paal onderquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:03 schreef Grunge. het volgende:
Wat was er met de lakens? Ik keek net niet.
Ja die is al van mij hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Nom nom nom die gast met dat lange haar
Geoffrey was er eentjequote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:05 schreef Wire het volgende:
Wat zijn de kenmerken van een hipster dan ? iedereen wordt bijna een hipster genoemd
quote:
Oh die gitarist met dat donkere haar is ook goed.quote:
Uh ik zei dat ik het best wel leuk vond hoor.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:06 schreef alors het volgende:
Niemand vindt het kut, maar dat het leuk is durft niemand te zeggen?
Ah, dat ziet er inderdaad amusant uit!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:05 schreef NoCigar het volgende:
[..]
http://diehipster.wordpress.com/, urenlang leesplezier.
Nee, die was een gepimpte Fok!er.quote:
Het was best wel kut.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:06 schreef alors het volgende:
Het was kut!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:06 schreef alors het volgende:
Ik zat niet op te letten, sorry.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:06 schreef alors het volgende:
Hier idem.quote:
De stem van een engelquote:
twitter:jvermeer3 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 22:40:05Cezar of Romania has touched my heart and moved a nation with his beautiful voice #TeamRomania #eurovision reageer retweet
Moet hij wel zijn draculapakje aan doenquote:
Wachten op Tour du Jour natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Morgen nog voetbal, daarna nog 1 keer VI en dan..... ja wat dan?
EK U21quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit. En Matthijs ook.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:08 schreef Specularium het volgende:
Stort anders je halve jaarsalaris op 555.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
beter weer hopelijkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
en de mensen die aan je deur komen schooien voor een paar euroquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:09 schreef Paxcon het volgende:
Ik word zo moe van die al die goede doelen...
Hun eigen geld staat allang te renderen in Monaco.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:09 schreef Stickertje het volgende:
het zijn altijd de rijke mensen die bij de rest van nederland aan het schooien is om geld..
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:10 schreef Pedroso het volgende:
Ah, de reden dat Paul aanschuift bij DWDD. Zit er nooit zonder reden.
ja irritantquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en de mensen die aan je deur komen schooien voor een paar euro
Wij zijn de enigen die hier elke avond zitten zonder reden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:10 schreef Pedroso het volgende:
Ah, de reden dat Paul aanschuift bij DWDD. Zit er nooit zonder reden.
sylvana zit er ook zonder reden want ze heeft geen tv programma om te promotenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wij zijn de enigen die hier elke avond zitten zonder reden.
Een humberto tan voor jouquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:10 schreef Grunge. het volgende:
Doe dat GIF'je met Mart op die fiets eens? Daar moet ik altijd zo om lachen.
U vraagt, wij draaien:quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:10 schreef Grunge. het volgende:
Doe dat GIF'je met Mart op die fiets eens? Daar moet ik altijd zo om lachen.
Een Marokkaan.quote:
Jáááquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:12 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
[ afbeelding ]
championsleuge?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:13 schreef superniger het volgende:
Wolfsburg won eergister de championsleuge voor vrouwen
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een humberto tan voor jou
[ afbeelding ]
Ik moest er ook aan denken jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
Poeh ben ik even blij dat BW niet in dit topic post...
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
Bij homo's ook nietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:14 schreef Pedroso het volgende:
Motoriek bij vrouwen is eh niet zo geschikt voor voetbal.
Is ook nauwelijks voetbal te noemen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:14 schreef Pedroso het volgende:
Motoriek bij vrouwen is eh niet zo geschikt voor voetbal.
stertje.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:14 schreef Paxcon het volgende:
chanantkuttruukje die iedere huis-tuin-en-keuken back kan
Speelman gaat, maar speelmanquote:
Babe-Watcher?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
glasvezel hequote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
Word het te snel afgespeeld of zo? Sjesus wat erg.
Roerend mee eensquote:
Heel goedquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik dacht ik stop er een streeptje tussen![]()
Zal vast wel ergens een kerncentrale op springen staan.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:17 schreef PirE het volgende:
Gelukkig gaan ze naar Japan, met een beetje mazzel blijven ze daar ook
maar zo spreid het uit.. nu denk een of andere sukkel 'he, laat ik dit eens naar nederlands vertalen 'en komt het weer terug naar nederland in een ergere vormquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:17 schreef PirE het volgende:
Gelukkig gaan ze naar Japan, met een beetje mazzel blijven ze daar ook
Ja, leuk.quote:
Mietjesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik dacht ik stop er een streeptje tussen![]()
Zeg dan niks.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Degenen die hem kennen weten wel wie ik bedoel.
Komt een man bij de dokter.quote:
ik ben 67 dus dan is het juist moeilijkerquote:
Haast je niet.quote:
Die.quote:
Tim Knolquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
"Mens durf te leven", ook al een hit van The Kik?
Maar je vind babewatcher dus een kinderverkrachter? Tjee.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah ok ik praat weleens voor mijn beurt. Sorry.
Dit is gezongen door Tim Knol, voor wie hem niet had herkend.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
"Mens durf te leven", ook al een hit van The Kik?
Dat zei ik niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:21 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Maar je vind babewatcher dus een kinderverkrachter? Tjee.
Dacht dat ING een exclusief contract had met The Kik.quote:
Maar dat kun je natuurlijk over 99% van de posts hier zeggen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Geeft niks, je had wel een beetje gelijk, zeg dan niks.
Niet alleen hier maar overal op FOK! jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:32 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Maar dat kun je natuurlijk over 99% van de posts hier zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:40 schreef BabeWatcher het volgende:
Mijn naam wordt genoemdwat heb ik gemist?
Er zijn een paar die van mening zijn dat jij een pedo bent. Voor de rest is er weinig aan de hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er zijn een paar die van mening zijn dat jij een pedo bent. Voor de rest is er weinig aan de hand.
Ik denk dat het in jouw geval wel zo is.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Een kinderliefhebber is niet hetzelfde als een pedo.
quote:De Wereld Draait Door-baas Dieuwke Wynia geeft gehoor aan de kritiek dat er zo veel terugkerende gasten zijn in De Wereld Draait Door. Ze probeert dit te voorkomen. Dat vertelt ze in dagblad De Brug. Wynia is het niet volledig eens met de kritiek. “Ik probeer te voorkomen dat bepaalde gasten te vaak aan tafel zitten. Dat is niet goed voor het programma, maar ook niet voor de gasten. Anderzijds: we leven nu eenmaal niet in Amerika, het aanbod is in Nederland gewoon kleiner“, zegt ze.
Met de kritiek van Het Parool op de spin-offs van het programma, zoals DWDD University, doet ze niets. “Nee, want ik ben het er niet mee eens. Ik ben heel trots op de colleges van Alexander Klöpping en Robbert Dijkgraaf.”
Na al die jaren is Wynia nog altijd zeer betrokken bij de talkshow. “Ik informeer ook altijd hoe mijn gasten hun optreden hebben ervaren. Toen Mart Smeets laatst uit zijn slof schoot, stuurde ik hem ‘s avonds een sms’je om te vragen hoe het met hem ging.”
Volgende week is de laatste week voor de zomerstop van DWDD. “Ik zie Matthijs in de vakantie minder, in augustus komen we bij elkaar om over het nieuwe seizoen te praten. Meestal kom ik pas echt tot rust in die drie weken dat ik op vakantie ben.“
Zou er nog wat gebeurd zijn tussen die 2 daarnaquote:Op maandag 27 mei 2013 07:43 schreef Evertjan het volgende:
Toen Mart Smeets laatst uit zijn slof schoot, stuurde ik hem ‘s avonds een sms’je om te vragen hoe het met hem ging.”
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/234447quote:Op maandag 27 mei 2013 11:46 schreef Cynix ® het volgende:
Is dat fragment nog ergens terug te zien? Ik weet niet meer op welke avond dat was.
Super! Bedankt!quote:Op maandag 27 mei 2013 11:53 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/234447
quote:Gerard Spong vs. Peter R. de Vries
Gerard Spong, één van Nederlands bekendste strafpleiters, zit deze maand veertig jaar in het vak. Hij schreef een boek waarbij hij zich liet inspireren door de meest opmerkelijke moordzaak uit zijn carrière: de dood van Bebe Pana, in de volksmond ook wel bekend als de Nuenense moordzaak. De echtgenoot van Bebe was hoofdverdachte in deze zaak en werd veroordeeld tot 12 jaar. Toch lukt het Spong om zijn cliënt arts-farmaceut Edwin ten W. in hoger beroep vrij te krijgen. Dit tot grote ontevredenheid van misdaadjournalist Peter R. de Vries, die meerdere uitzendingen maakte over deze zaak en ervan overtuigd is dat Edwin ten W. de moord WEL heeft gepleegd.
Eens, en ik weet zelfs niet eens zeker voor wie van de 2 ik zou zijn.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:23 schreef Karina het volgende:
Als het over misdaad gaat kan ik Peter R. nog wel verdragen. Maar niet als hij er zit als het over bijv. Ajax gaat of wat dan ook, hij denkt dat hij overal verstand van heeft.
Geniet ook van deze 3 minuten durende versie van Vos de Mosquote:Op maandag 27 mei 2013 11:46 schreef Cynix ® het volgende:
Is dat fragment nog ergens terug te zien? Ik weet niet meer op welke avond dat was.
Leuk, maar wat overdone.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geniet ook van deze 3 minuten durende versie van Vos de Mos
Ik denk zomaar dat Matthijs en Dieuwke vanavond met Spong vs. Peter R. ook hopen op een relletje met enige Kelder-Storms-potentie!quote:Op maandag 27 mei 2013 12:28 schreef Cynix ® het volgende:
Zou in potentie leuk kunnen worden als ze het er allebei gewoon lekker uitgooien.
Ik dacht eerst even dat er weer iemand dood was maar het kon natuurlijk ook over schilderen gaan.quote:Jeroen Krabbé: Dum Vivimus Vivamus
Dum Vivimus Vivamus, dit motto gaven de ouders van Jeroen Krabbé aan hem mee toen hij in 1944 geboren werd: ‘Laat ons leven zolang we leven!’ Bijna 70 jaar later presenteert de schilder onder deze titel een serie van 14 schilderijen, waarbij kindertekeningen en foto’s uit die periode (1948-1957) de hoofdrol vervullen. Met de tentoonstelling heropent het Museum de Fundatie in Zwolle, na een grondige verbouwing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Raad laatste gast
A. De vrienden van Arjen Robben
B. Arjen Robben zelf
C. Jack van GelderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:Op maandag 27 mei 2013 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Raad laatste gast
A. De vrienden van Arjen Robben
B. Arjen Robben zelf
C. Jack van GelderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja Jeroen zit er he? Die hoort vast wel bij A.
Ik las even dat Spong veertig jaar in de bak zat.quote:
Dacht het wel, volgende week is al zomerstop, of in die week erna.quote:
Peter is irritant, Spong vermakelijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eens, en ik weet zelfs niet eens zeker voor wie van de 2 ik zou zijn.
Allebei pedante, betweterige aandachtshoeren zonder zelfreflectie, maar waarbij Spong soms echter nog wel eens een flard van iets van een soort van humor heeft.
Zou in potentie leuk kunnen worden als ze het er allebei gewoon lekker uitgooien.
Vier ton per jaar verdienen met een zomerstop van 3 maanden. Matthijs heeft het dus prima voor elkaar.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dacht het wel, volgende week is al zomerstop, of in die week erna.
Wat zou Prem daarvan vinden?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:39 schreef Cynix ® het volgende:
Willem H. weer gearresteerd! Moet ook wel een itempje uit te peuren zijn toch?
Peter R. zit er al.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:39 schreef Cynix ® het volgende:
Willem H. weer gearresteerd! Moet ook wel een itempje uit te peuren zijn toch?
nu al?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dacht het wel, volgende week is al zomerstop, of in die week erna.
Meestal begin/midden juni.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu al?we hebben pas net één van de eerste lentedagen
Dus volgende week de laatste week.quote:De Wereld Draait Door-baas Dieuwke Wynia geeft gehoor aan de kritiek dat er zo veel terugkerende gasten zijn in De Wereld Draait Door. Ze probeert dit te voorkomen. Dat vertelt ze in dagblad De Brug. Wynia is het niet volledig eens met de kritiek. “Ik probeer te voorkomen dat bepaalde gasten te vaak aan tafel zitten. Dat is niet goed voor het programma, maar ook niet voor de gasten. Anderzijds: we leven nu eenmaal niet in Amerika, het aanbod is in Nederland gewoon kleiner“, zegt ze.
Met de kritiek van Het Parool op de spin-offs van het programma, zoals DWDD University, doet ze niets. “Nee, want ik ben het er niet mee eens. Ik ben heel trots op de colleges van Alexander Klöpping en Robbert Dijkgraaf.”
Na al die jaren is Wynia nog altijd zeer betrokken bij de talkshow. “Ik informeer ook altijd hoe mijn gasten hun optreden hebben ervaren. Toen Mart Smeets laatst uit zijn slof schoot, stuurde ik hem ‘s avonds een sms’je om te vragen hoe het met hem ging.”
Volgende week is de laatste week voor de zomerstop van DWDD. “Ik zie Matthijs in de vakantie minder, in augustus komen we bij elkaar om over het nieuwe seizoen te praten. Meestal kom ik pas echt tot rust in die drie weken dat ik op vakantie ben.“
En wat moeten we danquote:Op maandag 27 mei 2013 18:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Meestal begin/midden juni.
[..]
Dus volgende week de laatste week.
Nu ga ik vrezen dat Spangas ook binnenkort stopt, aangezien ze daar ook alle proefwerken gehad hebbenquote:Op maandag 27 mei 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dat is pas om 11 uur! Mijn hele ritme naar de kloten.
Ja na het schoolfeest zal het wel afgelopen zijnquote:Op maandag 27 mei 2013 19:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Nu ga ik vrezen dat Spangas ook binnenkort stopt, aangezien ze daar ook alle proefwerken gehad hebben
Ik heb het script van het volgend seizoen in handen gekregen.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Nu ga ik vrezen dat Spangas ook binnenkort stopt, aangezien ze daar ook alle proefwerken gehad hebben
Ze hebben wel de tijd nog om deze kwaliteit te garanderen en realistische nieuwe verhaallijnen te bedenken.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik weet dat het gewaagd is, maar we zouden natuurlijk een keer naar buiten kunnen gaan.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik weet dat het gewaagd is, maar we zouden natuurlijk een keer naar buiten kunnen gaan.
Gaat het meisje van de Plus in Spangas spelen?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:.
Ze gaan per klas een hangbuikzwijntje adopteren
Nee zeg dat is veel te eng. Straks kom je nog mensen tegen.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik weet dat het gewaagd is, maar we zouden natuurlijk een keer naar buiten kunnen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |