Vier ton per jaar verdienen met een zomerstop van 3 maanden. Matthijs heeft het dus prima voor elkaar.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dacht het wel, volgende week is al zomerstop, of in die week erna.
Wat zou Prem daarvan vinden?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:39 schreef Cynix ® het volgende:
Willem H. weer gearresteerd! Moet ook wel een itempje uit te peuren zijn toch?
Peter R. zit er al.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:39 schreef Cynix ® het volgende:
Willem H. weer gearresteerd! Moet ook wel een itempje uit te peuren zijn toch?
nu al?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dacht het wel, volgende week is al zomerstop, of in die week erna.
Meestal begin/midden juni.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nu al?we hebben pas net één van de eerste lentedagen
Dus volgende week de laatste week.quote:De Wereld Draait Door-baas Dieuwke Wynia geeft gehoor aan de kritiek dat er zo veel terugkerende gasten zijn in De Wereld Draait Door. Ze probeert dit te voorkomen. Dat vertelt ze in dagblad De Brug. Wynia is het niet volledig eens met de kritiek. “Ik probeer te voorkomen dat bepaalde gasten te vaak aan tafel zitten. Dat is niet goed voor het programma, maar ook niet voor de gasten. Anderzijds: we leven nu eenmaal niet in Amerika, het aanbod is in Nederland gewoon kleiner“, zegt ze.
Met de kritiek van Het Parool op de spin-offs van het programma, zoals DWDD University, doet ze niets. “Nee, want ik ben het er niet mee eens. Ik ben heel trots op de colleges van Alexander Klöpping en Robbert Dijkgraaf.”
Na al die jaren is Wynia nog altijd zeer betrokken bij de talkshow. “Ik informeer ook altijd hoe mijn gasten hun optreden hebben ervaren. Toen Mart Smeets laatst uit zijn slof schoot, stuurde ik hem ‘s avonds een sms’je om te vragen hoe het met hem ging.”
Volgende week is de laatste week voor de zomerstop van DWDD. “Ik zie Matthijs in de vakantie minder, in augustus komen we bij elkaar om over het nieuwe seizoen te praten. Meestal kom ik pas echt tot rust in die drie weken dat ik op vakantie ben.“
En wat moeten we danquote:Op maandag 27 mei 2013 18:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Meestal begin/midden juni.
[..]
Dus volgende week de laatste week.
Nu ga ik vrezen dat Spangas ook binnenkort stopt, aangezien ze daar ook alle proefwerken gehad hebbenquote:Op maandag 27 mei 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar dat is pas om 11 uur! Mijn hele ritme naar de kloten.
Ja na het schoolfeest zal het wel afgelopen zijnquote:Op maandag 27 mei 2013 19:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Nu ga ik vrezen dat Spangas ook binnenkort stopt, aangezien ze daar ook alle proefwerken gehad hebben
Ik heb het script van het volgend seizoen in handen gekregen.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Nu ga ik vrezen dat Spangas ook binnenkort stopt, aangezien ze daar ook alle proefwerken gehad hebben
Ze hebben wel de tijd nog om deze kwaliteit te garanderen en realistische nieuwe verhaallijnen te bedenken.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik weet dat het gewaagd is, maar we zouden natuurlijk een keer naar buiten kunnen gaan.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik weet dat het gewaagd is, maar we zouden natuurlijk een keer naar buiten kunnen gaan.
Gaat het meisje van de Plus in Spangas spelen?quote:Op maandag 27 mei 2013 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:.
Ze gaan per klas een hangbuikzwijntje adopteren
Nee zeg dat is veel te eng. Straks kom je nog mensen tegen.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik weet dat het gewaagd is, maar we zouden natuurlijk een keer naar buiten kunnen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |