Haast je niet.quote:
Die.quote:
Tim Knolquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
"Mens durf te leven", ook al een hit van The Kik?
Maar je vind babewatcher dus een kinderverkrachter? Tjee.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah ok ik praat weleens voor mijn beurt. Sorry.
Dit is gezongen door Tim Knol, voor wie hem niet had herkend.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
"Mens durf te leven", ook al een hit van The Kik?
Dat zei ik niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:21 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Maar je vind babewatcher dus een kinderverkrachter? Tjee.
Dacht dat ING een exclusief contract had met The Kik.quote:
Maar dat kun je natuurlijk over 99% van de posts hier zeggen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Geeft niks, je had wel een beetje gelijk, zeg dan niks.
Niet alleen hier maar overal op FOK! jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:32 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Maar dat kun je natuurlijk over 99% van de posts hier zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:40 schreef BabeWatcher het volgende:
Mijn naam wordt genoemdwat heb ik gemist?
Er zijn een paar die van mening zijn dat jij een pedo bent. Voor de rest is er weinig aan de hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er zijn een paar die van mening zijn dat jij een pedo bent. Voor de rest is er weinig aan de hand.
Ik denk dat het in jouw geval wel zo is.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Een kinderliefhebber is niet hetzelfde als een pedo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |