Jawel hoor, alleen de mensen die patat zeggen worden gewoon eerder geholpen, net zoals wat bij jullie gebeurd maar dan andersom.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eigenlijk willen ze je dan dus niet begrijpen terwijl ze het wel weten? Beetje laag niveau.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:00 schreef PriesterB het volgende:
Friet = voor paupere boeren, Belgen en scheve koelies
Patat = voor gewone mensen.
Rivierenaarse reserve duitser/belgquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
Patat is voor vreemdelingen zoals noordelijke autisten of voor de zogenaamde ekte ekte 'stadse mensen' van Nederland de randstad.
Hoezo "eerder geholpen"? Daar heeft het niets mee te maken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen de mensen die patat zeggen worden gewoon eerder geholpen, net zoals wat bij jullie gebeurd maar dan andersom.
Ik heb anders nog geen bewijzen gezien waarom het Friet zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:07 schreef IBAZ het volgende:
Friet heeft weer gewonnen,. Duidelijkheid is wel fijn.
Nee, omdat Patat gewoon is en er in Zuid-Gelderland Friet wordt gezegd is Gelderland gekleurd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:07 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Friet verovert Nederland in rap tempo. Fuck patat.
Zoek eens goed g on the world wide web.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:08 schreef Infection het volgende:
Ik heb anders nog geen bewijzen gezien waarom het Friet zou moeten zijn.
Ik kom meer bewijzen voor patat tegen dan friet hoor...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:09 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Zoek eens goed g on the world wide web.
Ik zeg FRIETquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hoi Meloenenmeisje, wat zeg jij?? Ik ga me aftrekken als je friet zegt
Het is toch ook geen oliebolpan? Frituren is een werkwoord, pataturen niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maar uuhm om effe voor wat opschudding te zorgen...
Friet....
Waarom is het dan frituurpan en geen patatuurpan ?
Wat dan? Dat meer mensen op Fok patat zeggen? Het is algemeen bekend dat friet komt van frites, fries zoals ze dat overal zeggen en patat is een aardappel. Wat is volgens de patatzeggers friet dan? Een aardappel?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik kom meer bewijzen voor patat tegen dan friet hoor...
Omdat 'patat' een afschuwelijk woord is.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:08 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik heb anders nog geen bewijzen gezien waarom het Friet zou moeten zijn.
Omdat frituurpan van frituren afkomt wat niks met patat te maken heeft.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Friet....
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik zeg FRIET
Limburger he!~
FAP ZE!
x
meloewa
Frituren en friet zijn twee geheel andere dingen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Friet....
Belgen hebben geen recht tot discussie hier, want Vlaamsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wat dan? Dat meer mensen op Fok patat zeggen? Het is algemeen bekend dat friet komt van frites, fries zoals ze dat overal zeggen en patat is een aardappel. Wat is volgens de patatzeggers friet dan? Een aardappel?
Als ik op Google zoek kom ik voornamelijk tegen dat Friet van beneden de rivieren is en patat van boven de rivieren.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wat dan? Dat meer mensen op Fok patat zeggen? Het is algemeen bekend dat friet komt van frites, fries zoals ze dat overal zeggen en patat is een aardappel. Wat is volgens de patatzeggers friet dan? Een aardappel?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is toch ook geen oliebolpan? Frituren is een werkwoord, pataturen niet.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat frituurpan van frituren afkomt wat niks met patat te maken heeft.
Wat een serieuze reacties allemaalquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Frituren en friet zijn twee geheel andere dingen.
lol xDquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een serieuze reacties allemaal
Ik liep maar te dollen xd
Dat.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:13 schreef Infection het volgende:
[..]
Als ik op Google zoek kom ik voornamelijk tegen dat Friet van beneden de rivieren is en patat van boven de rivieren.
dunne frietjesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:16 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Dat is inderdaat patat,
dit:
[ afbeelding ]
is friet.
Rot op. In de tweede kamer wordt dollen ook niet geaccepteerd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een serieuze reacties allemaal
Ik liep maar te dollen xd
De C1000 is gewoon tam. Frites is enkel voor mensen met een mentale handicap.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:16 schreef bibaboerderij het volgende:
Wij hebben hier patat frieten en mini frietjes in de vriezer liggen. De c1000 heeft t mooi opgelost.
[ afbeelding ]
Jaa maar dat klopt dus niet. Dat is bijvoorbeeld hetzelfde als dat je 'rijst' een 'auto' noemt want jaa wij noemen het zoals wij het willen hoor maar overal noemen ze het rijst, rice, riz, riis of in die richting.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:13 schreef Infection het volgende:
[..]
Als ik op Google zoek kom ik voornamelijk tegen dat Friet van beneden de rivieren is en patat van boven de rivieren.
Doe's effe normaal man !quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Rot op. In de tweede kamer wordt dollen ook niet geaccepteerd.
Can I have a hairdresser chicken please?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kunnen we het niet gewoon een kapsalon noemen?
Ik had er gisteren nog een met doner bij Dehliz in Geleenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Can I have a hairdresser chicken please?
nee het is chipsquote:
Ik snap er ook geen reet van. Het interesseert me ook echt geen moet hoe iemand het noemt. Nu kun je een keertje zuur met me meedoen.quote:
Het is friet voor de mensen die aardappelen patatten noemen.quote:
Dat jij een vrouw hebt is een KLB-topic op zich waard.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:41 schreef Djeez het volgende:
Eens met klacht. Het is patat. Alleen mijn Vlaamse vrouw noemt het friet
Laatst heeft ze een maand kutstraf gehad toen ze het weer eens friet noemde, dat zal haar leren!
Mensen die stinken.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:31 schreef pussycatdoll het volgende:
Mensen die stug blijven volhouden dat het friet is
Mensen die niet ergens van uit gaan via het internet.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:32 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Mensen die ergens van uit gaan via het internet
Mensen die mij versieren via dmquote:Op maandag 3 juni 2013 14:32 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Mensen die niet ergens van uit gaan via het internet.
Mensen die mij stalken via dm.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 14:35 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Jij wou over mij heen kotsen en dan aflikken
Bewijs te over.quote:
Kijk eens op dat bordje binnen.quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 14:37 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Kijk eens op dat bordje binnen. [ afbeelding ]
Klokhuis zegt het ookquote:
3 vs 2quote:
Die linkse cosmopolieten als bron gebruiken.quote:
Dat is een apart ras, dus dat telt niet mee.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:42 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Raspatat je hebt toch geen rasfriet
3VS3
En friet is afgeleid van het woord frituur, eet jij frituur?quote:Op maandag 3 juni 2013 14:43 schreef very het volgende:
[..]
Dat is een apart ras, dus dat telt niet mee.
Stoer man. Dank voor de brotip.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:44 schreef Pharkus het volgende:
Je hebt mensen die patat zeggen,
je hebt mensen die friet zeggen,
je hebt mensen die geen neuk geven.
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:44 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
En friet is afgeleid van het woord frituur, eet jij frituur?
we hadden het beide fout het is
patatfrites.
patat is vlaams voor aardappel, patatfrites dus (aardappel-frituur)
opgelost
patatfritesquote:Op maandag 3 juni 2013 14:46 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Het is patates frites.
Ik vind dat het gewoon zo heet als hoe eenieder het wil noemen, zolang het maar lijkt op petat en/of frietquote:Op maandag 3 juni 2013 14:44 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
En friet is afgeleid van het woord frituur, eet jij frituur?
we hadden het beide fout het is
patatfrites.
patat is vlaams voor aardappel, patatfrites dus (aardappel-frituur)
opgelost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |