Jaa maar dat klopt dus niet. Dat is bijvoorbeeld hetzelfde als dat je 'rijst' een 'auto' noemt want jaa wij noemen het zoals wij het willen hoor maar overal noemen ze het rijst, rice, riz, riis of in die richting.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:13 schreef Infection het volgende:
[..]
Als ik op Google zoek kom ik voornamelijk tegen dat Friet van beneden de rivieren is en patat van boven de rivieren.
Doe's effe normaal man !quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Rot op. In de tweede kamer wordt dollen ook niet geaccepteerd.
Can I have a hairdresser chicken please?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kunnen we het niet gewoon een kapsalon noemen?
Ik had er gisteren nog een met doner bij Dehliz in Geleenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Can I have a hairdresser chicken please?
nee het is chipsquote:
Ik snap er ook geen reet van. Het interesseert me ook echt geen moet hoe iemand het noemt. Nu kun je een keertje zuur met me meedoen.quote:
Het is friet voor de mensen die aardappelen patatten noemen.quote:
Dat jij een vrouw hebt is een KLB-topic op zich waard.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:41 schreef Djeez het volgende:
Eens met klacht. Het is patat. Alleen mijn Vlaamse vrouw noemt het friet
Laatst heeft ze een maand kutstraf gehad toen ze het weer eens friet noemde, dat zal haar leren!
Mensen die stinken.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:31 schreef pussycatdoll het volgende:
Mensen die stug blijven volhouden dat het friet is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |