Ik kom meer bewijzen voor patat tegen dan friet hoor...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:09 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Zoek eens goed g on the world wide web.
Ik zeg FRIETquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hoi Meloenenmeisje, wat zeg jij?? Ik ga me aftrekken als je friet zegt
Het is toch ook geen oliebolpan? Frituren is een werkwoord, pataturen niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maar uuhm om effe voor wat opschudding te zorgen...
Friet....
Waarom is het dan frituurpan en geen patatuurpan ?
Wat dan? Dat meer mensen op Fok patat zeggen? Het is algemeen bekend dat friet komt van frites, fries zoals ze dat overal zeggen en patat is een aardappel. Wat is volgens de patatzeggers friet dan? Een aardappel?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik kom meer bewijzen voor patat tegen dan friet hoor...
Omdat 'patat' een afschuwelijk woord is.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:08 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik heb anders nog geen bewijzen gezien waarom het Friet zou moeten zijn.
Omdat frituurpan van frituren afkomt wat niks met patat te maken heeft.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Friet....
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik zeg FRIET
Limburger he!~
FAP ZE!
x
meloewa
Frituren en friet zijn twee geheel andere dingen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Friet....
Belgen hebben geen recht tot discussie hier, want Vlaamsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wat dan? Dat meer mensen op Fok patat zeggen? Het is algemeen bekend dat friet komt van frites, fries zoals ze dat overal zeggen en patat is een aardappel. Wat is volgens de patatzeggers friet dan? Een aardappel?
Als ik op Google zoek kom ik voornamelijk tegen dat Friet van beneden de rivieren is en patat van boven de rivieren.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:12 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wat dan? Dat meer mensen op Fok patat zeggen? Het is algemeen bekend dat friet komt van frites, fries zoals ze dat overal zeggen en patat is een aardappel. Wat is volgens de patatzeggers friet dan? Een aardappel?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is toch ook geen oliebolpan? Frituren is een werkwoord, pataturen niet.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat frituurpan van frituren afkomt wat niks met patat te maken heeft.
Wat een serieuze reacties allemaalquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Frituren en friet zijn twee geheel andere dingen.
lol xDquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een serieuze reacties allemaal
Ik liep maar te dollen xd
Dat.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:13 schreef Infection het volgende:
[..]
Als ik op Google zoek kom ik voornamelijk tegen dat Friet van beneden de rivieren is en patat van boven de rivieren.
dunne frietjesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:16 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Dat is inderdaat patat,
dit:
[ afbeelding ]
is friet.
Rot op. In de tweede kamer wordt dollen ook niet geaccepteerd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een serieuze reacties allemaal
Ik liep maar te dollen xd
De C1000 is gewoon tam. Frites is enkel voor mensen met een mentale handicap.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:16 schreef bibaboerderij het volgende:
Wij hebben hier patat frieten en mini frietjes in de vriezer liggen. De c1000 heeft t mooi opgelost.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |