Hoezo? Kennen ze niet eens friet dan? Raar dat jij in een frietzaak geen friet kan bestellen maar wel patat!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:00 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee hoor. Hier kijken ze je raar aan als je friet zegt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
"Mag ik een patatje friet, met frietyonaise ? "
Jawel, alleen is het hier normaal om patat te zeggen. Friet wordt bijna niet gebruikt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hoezo? Kennen ze niet eens friet dan? Raar dat jij in een frietzaak geen friet kan bestellen maar wel patat!
Jji zegt ook patatyonaise?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
"Mag ik een patatje friet, met frietyonaise ? "
Wat is patat dan in de frietzaak waar je woont?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Jawel, alleen is het hier normaal om patat te zeggen. Friet wordt bijna niet gebruikt.
Eigenlijk willen ze je dan dus niet begrijpen terwijl ze het wel weten? Beetje laag niveau.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Jawel, alleen is het hier normaal om patat te zeggen. Friet wordt bijna niet gebruikt.
Jawel hoor, alleen de mensen die patat zeggen worden gewoon eerder geholpen, net zoals wat bij jullie gebeurd maar dan andersom.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eigenlijk willen ze je dan dus niet begrijpen terwijl ze het wel weten? Beetje laag niveau.
Graag gedaanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:00 schreef PriesterB het volgende:
Friet = voor paupere boeren, Belgen en scheve koelies
Patat = voor gewone mensen.
Rivierenaarse reserve duitser/belgquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
Patat is voor vreemdelingen zoals noordelijke autisten of voor de zogenaamde ekte ekte 'stadse mensen' van Nederland de randstad.
Hoezo "eerder geholpen"? Daar heeft het niets mee te maken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Jawel hoor, alleen de mensen die patat zeggen worden gewoon eerder geholpen, net zoals wat bij jullie gebeurd maar dan andersom.
Ik heb anders nog geen bewijzen gezien waarom het Friet zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:07 schreef IBAZ het volgende:
Friet heeft weer gewonnen,. Duidelijkheid is wel fijn.
Nee, omdat Patat gewoon is en er in Zuid-Gelderland Friet wordt gezegd is Gelderland gekleurd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:07 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Friet verovert Nederland in rap tempo. Fuck patat.
Zoek eens goed g on the world wide web.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:08 schreef Infection het volgende:
Ik heb anders nog geen bewijzen gezien waarom het Friet zou moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |