echt he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frietsaus is een woord dat wordt gebruikt door mensen die moeite hebben met de spelling of uitspraak van mayonaise.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:37 schreef LompeHork het volgende:
http://www.patatoffriet.nl
Einde discussie, het is patat.
Frietsaus is een hoax.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Frietsaus is een woord dat wordt gebruikt door mensen die moeite hebben met de spelling of uitspraak van mayonaise.
Dat is niet waar. Frietsaus en mayonaise zijn twee verschillende sauzen.
En friet is voor hommootjes.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
Patat is voor vreemdelingen zoals noordelijke autisten of voor de zogenaamde ekte ekte 'stadse mensen' van Nederland de randstad.
Frietsaus is voor watjes die aan de lijn doen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:43 schreef houtjes het volgende:
Op die site www.patatoffriet.nl staat dat frietsaus hetzelfde is als mayonaise...
dombo's...sowieso patat![]()
IK EET GEEN PATAT
Of 1 frietje....quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Patatje oorlog.
Frietje oorlog.. klinkt gewoon niet juist.
Alsof je maar 1 patatje wil
Alsof dat anders is wanneer je zegt: "patatje".quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Patatje oorlog.
Frietje oorlog.. klinkt gewoon niet juist.
Alsof je maar 1 patatje wil
Gast friet(quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:43 schreef houtjes het volgende:
Op die site www.patatoffriet.nl staat dat frietsaus hetzelfde is als mayonaise...dombo's...sowieso patat![]()
IK EET GEEN PATAT MAAR FRIETJES
Ik doe daar geen frietsaus overheen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:50 schreef mvdejong het volgende:
Aangezien je er friet-saus overheen doet, is het dus friet, ander zou er patat-saus bestaan.
Het is toch ook een 'patatje oorlog'. Niet in de randstad wonenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:50 schreef mvdejong het volgende:
Aangezien je er friet-saus overheen doet, is het dus friet, ander zou er patat-saus bestaan.
Er wonen opvallend veel FOK!kers in dat frietgebied, dus denk dat in het frietgebied in verhouding meer autisten wonen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het is overal gewoon friet, fries of wat dan ook, dus die paar autisten die in het zogenaamde 'patat' gebied wonen denken gelijk te hebben.
"Patatje"quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:51 schreef haan33 het volgende:
[..]
Het is toch ook een 'patatje oorlog'. Niet in de randstad wonen
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:45 schreef Dimens het volgende:
Mensen die patat bestellen bij de snackbar hebben pas later patat dan mensen die friet bestellen.
Het is toch ook "raspatat"quote:
Alsof men Kanon opeens een andere naam gaat geven.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:51 schreef haan33 het volgende:
[..]
Het is toch ook een 'patatje oorlog'. Niet in de randstad wonen
restaurants doen graag Frans...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:53 schreef IBAZ het volgende:
kijk maar op de menukaart van restaurants. Frites/friet.
De verhouding friet / patat is ong. 5% / 95%. En nee die kaart klopt niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Er wonen opvallend veel FOK!kers in dat frietgebied, dus denk dat in het frietgebied in verhouding meer autisten wonen.
Ik kan merken dat je in de provincie woontquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Alsof men Kanon opeens een andere naam gaat geven.
" Mag ik een Grolschje dodelijk schiet artillerie"
Je moeder is een rasfrietquote:
Wauw, en jij woont niet in een provinciequote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:54 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik kan merken dat je in de provincie woont
Die gebraden haan denkt dat ie in Rotterdam woont ofzo met zijn streettakkies.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wauw, en jij woont niet in een provincie?
Brabantia nostra, babyquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:53 schreef Infection het volgende:
Al die Belgen en reserve-Belgen hier met hun Friet...
Jij moet er gelijk weer een schepje bovenop......quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je moeder perst hele patatten zo uit der kont.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
Ik zeg gewoon friet bij de snackbar. Dan heb ik mijn bestelling eerder dan wanneer ik patat zeg.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Omdat het niet friet is, friet is een illusie.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:58 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jij moet er gelijk weer een schepje bovenop......Okay, ik neem het terug, maar het blijft friet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
Wellicht dat die 33 en dat onderschrift staat voor het aantal hersencellenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:57 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Die gebraden haan denkt dat ie in Rotterdam woont ofzo met zijn streettakkies.
Misschien in Limburg en Brabant ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon friet bij de snackbar. Dan heb ik mijn bestelling eerder dan wanneer ik patat zeg.
Ja, patat is ook lekker, maar niet gefrituurd, maar dat heeft niets te maken met friet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:59 schreef Dimens het volgende:
Alhoewel mensen die patat zeggen wel gezonder bezig zijn.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:00 schreef Dimens het volgende:
Eigenlijk kun je dus concluderen dat dikke mensen beter patat kunnen zeggen en slanke mensen beter friet.
Waar jij woont kijken ze iedereen raar aan. Dat telt dus niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:00 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee hoor. Hier kijken ze je raar aan als je friet zegt.
Dat heeft meer te maken met de omgeving waar jij woont.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:00 schreef Infection het volgende:
[..]
Hoezo? Kennen ze niet eens friet dan? Raar dat jij in een frietzaak geen friet kan bestellen maar wel patat!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:00 schreef Infection het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
"Mag ik een patatje friet, met frietyonaise ? "
Jawel, alleen is het hier normaal om patat te zeggen. Friet wordt bijna niet gebruikt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hoezo? Kennen ze niet eens friet dan? Raar dat jij in een frietzaak geen friet kan bestellen maar wel patat!
Jji zegt ook patatyonaise?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
"Mag ik een patatje friet, met frietyonaise ? "
Wat is patat dan in de frietzaak waar je woont?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Jawel, alleen is het hier normaal om patat te zeggen. Friet wordt bijna niet gebruikt.
Eigenlijk willen ze je dan dus niet begrijpen terwijl ze het wel weten? Beetje laag niveau.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Jawel, alleen is het hier normaal om patat te zeggen. Friet wordt bijna niet gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |