Godverhoerentyfusquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:26 schreef arachide. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)ggen/382709801830136
Wat een dieptreurige site. Alsof gymnasiasten niet blowen en geen nickelson jassen hebben
Blijkbaar schrijven gymnasiasten elk woord in een zin met een hoofdletter :S, prutsersquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:26 schreef arachide. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)ggen/382709801830136
Wat een dieptreurige site. Alsof gymnasiasten niet blowen en geen nickelson jassen hebben
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Peuken, drank. Eten dat ik zelf gekocht heb waar ze over klaagt en dan is altijd de smoes dat het om een enkel glas ging dat hier stond
Zoals ik al zei, eitjequote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:26 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus minstens een half A4'tje werk, en ik schrijf nog klein.
Ja en dan klagen dat ze ergens over struikelt. JA fuck you, mijn kamer.quote:
Officieel haar kamer, want ze betaalt het.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja en dan klagen dat ze ergens over struikelt. JA fuck you, mijn kamer.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
VA ploft dan wel uit elkaar, net als bij een ei dat je in de magnetron opwarmt :S
En de spullen die ze kapot maakt zijn van mijquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Officieel haar kamer, want ze betaalt het.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:30 schreef chapel24 het volgende:
Ach,ik zal zeker niet met tegenzin naar Leiden gaan, dus dat zal wel meevallen hoop ik. Als er chille mensen zijn die houden van bier drinken en k*t roepen dan ben ik al blij.
I ain't even madquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
VA ploft dan wel uit elkaar, net als bij een ei dat je in de magnetron opwarmt :S
''Weet je waarom? Omdat hooggeleiden verdienen lager dan laaggeleiden! Check deze wiet! Dit is focking wiet uit focking Bagdad, niggu!!''quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Godverhoerentyfus
[ afbeelding ]
Zet je EO-filter eens uitquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:30 schreef chapel24 het volgende:
Ach,ik zal zeker niet met tegenzin naar Leiden gaan, dus dat zal wel meevallen hoop ik. Als er chille mensen zijn die houden van bier drinken en k*t roepen dan ben ik al blij.
Je wilt rechten studeren toch? Dan kan je dat kut roepen wel vergeten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:30 schreef chapel24 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:31 schreef Ezell het volgende:
Ik ga slapen. Morgen vroeg opstaan en nu nog best kapot van tc van gisternacht.![]()
Dus er staat shit op het internet, het is toch wat.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
''Weet je waarom? Omdat hooggeleiden verdienen lager dan laaggeleiden! Check deze wiet! Dit is focking wiet uit focking Bagdad, niggu!!''
''Ik ben tevreden met een 6.''
"Wat vind jij van mijn nieuwe Nickelson?"
"Ik maak me echt zorgen over of ik later wel een goede baan kan krijgen."
''Whasssuppp whasssuppp ik ben een gangstaaa''
"Ik ga HBO doen"
Echt, makers, krijg wat.
Sowieso alle facebookpagina's met ''meme's''quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
''Weet je waarom? Omdat hooggeleiden verdienen lager dan laaggeleiden! Check deze wiet! Dit is focking wiet uit focking Bagdad, niggu!!''
''Ik ben tevreden met een 6.''
"Wat vind jij van mijn nieuwe Nickelson?"
"Ik maak me echt zorgen over of ik later wel een goede baan kan krijgen."
''Whasssuppp whasssuppp ik ben een gangstaaa''
"Ik ga HBO doen"
Echt, makers, krijg wat.
Wat leeeeuk!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:31 schreef Etsu het volgende:
ohmy.
ARA
nog 2 weken dan zie ik jouUUUUuuhuuhhuuhuhhuuh![]()
![]()
Dit was mijn 7000ste postquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
quote:Hey dat is mevrouw jansen ze geeft me latijn en grieks hahaha
Ik sta een 8 of zoiets voor scheikunde, waarom zou ik?quote:
Je zou vandaag leren.quote:
En dan zei nodig dat jij niet verwijfd was? Serieus?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:31 schreef Etsu het volgende:
ohmy.
ARA
nog 2 weken dan zie ik jouUUUUuuhuuhhuuhuhhuuh![]()
![]()
Gedaan, 13 bladzijdes.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik sta een 8 of zoiets voor scheikunde, waarom zou ik?
[..]
Je zou vandaag leren.
HOU JE BEKquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan zei nodig dat jij niet verwijfd was? Serieus?
Haha bier drinken en kut roepen betekent avondje stappen in het gehucht waar ik vandaan kom. Vergeef me mijn slechte taalgebruikquote:
nog steeds spreektaal. Van gymnasiasten verwacht ik een bepaald niveauquote:
Ben ik van je afquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik sta een 8 of zoiets voor scheikunde, waarom zou ik?
[..]
Je zou vandaag leren.
Die ECTS's kloppen voor geen fuck. Voor een vak van 5 ECTS's 1 dag van te voren geleerd en toch een 7.quote:
Dit zegt me niks.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die ECTS's kloppen voor geen fuck. Voor een vak van 5 ECTS's 1 dag van te voren geleerd en toch een 7.
Nee.quote:Het ligt aan het niveau, of ik ben gewoon te slim. Ongetwijfeld dat laatste.
Serieus?quote:
Hoe de neuk moet ik studiepunt uit ECTS halen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Serieus?
1 ECTS (studiepunt) = 28 uur studeren.
En ja.
Je was toch zogenaamd slim?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe de neuk moet ik studiepunt uit ECTS halen?!
Ik vind het neit erg als je blijft hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:39 schreef Ezell het volgende:
ECTSGaan hier alleen per twee toetsen.
![]()
(Ja, ben op weg naar bed. Tandjes poetsen en zo.)
Ik wel. Slaaptekort is niet fijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind het neit erg als je blijft hoor
Nee, NHEJ is de reden dat jij niet vol tumoren zit.quote:
Denken dat jij maar ook enig sprankeltje humor bezit.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, NHEJ is de reden dat jij niet vol tumoren zit.
Ik probeer niet eens grappig te zijn atm.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat jij maar ook enig sprankeltje humor bezit.
Maak dat mijn nieuwe kitten wijs grgrquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik probeer niet eens grappig te zijn atm.
Mijn ouders, oethork.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:45 schreef Rezania het volgende:
Je hebt serieus huisdieren?Ik zou dat dus nooit doen als ik alleen was.
Ik bij die van de bezichtiging welquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn ouders, oethork.
Ik mag niet eens huisdieren in m'n appartement.
Oh, ik dacht dat het wel echt een actie voor jou was eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn ouders, oethork.
Ik mag niet eens huisdieren in m'n appartement.
lelijkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
jong ik vroeg je wat je van dat kittentje vond
Gewoon zo'n figuur van de basisschool die ik nooit mocht.quote:
Als ik afgestudeerd ben en in een van de panden aan zo'n gracht in Amsterdam woon, dan neem ik wel poesjes ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het wel echt een actie voor jou was eigenlijk.
Waarom stuur je hem dan een vriendschapsverzoek?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon zo'n figuur van de basisschool die ik nooit mocht.
gaat niets worden grgrquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:47 schreef Rezania het volgende:
Ik neem gewoon drie husky's en een eland, gr gr.
Dat doet hij naar mij.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Waarom stuur je hem dan een vriendschapsverzoek?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:47 schreef Rezania het volgende:
Ik neem gewoon drie husky's en een eland, gr gr.
Ik lees nu pas goed. Wat is deze? Hoe kan ik hem een verzoek hebben gestuurd?quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik bedoelde onze relatie. Jij haat katten en ik hoef geen een eland als huisdier.
Lap grond erbij, elanden overal, jwtz.quote:
kan jij toch niet betalen gezien de opleiding die jij wilt doen grgrquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Lap grond erbij, elanden overal, jwtz.
Je wil hem gewoonquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik lees nu pas goed. Wat is deze? Hoe kan ik hem een verzoek hebben gestuurd?Hij is pas net lid van facebook.
Denken dat ik in Nederland ga werken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
kan jij toch niet betalen gezien de opleiding die jij wilt doen grgr
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast jij hebt gewoon geen smaak qua katten.
KIJK DAN DAT NEUSJE.
DIE OORTJES.
omg.
DOEN!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik in Nederland ga werken.Ik ga emigreren naar Duitsland, daar krijg je tenminste en salaris naar niveau.
Hommo.quote:
Iewl, nee. Hij heeft een elektrische scooter, een elektrische!quote:
Duitslandquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik in Nederland ga werken.Ik ga emigreren naar Duitsland, daar krijg je tenminste en salaris naar niveau.
En dan komen de Duitsers en kopen ze Nederland, dan ga ik lachen.quote:
Roze?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hommo.
[..]
Iewl, nee. Hij heeft een elektrische scooter, een elektrische!!
Nouen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan komen de Duitsers en kopen ze Nederland, dan ga ik lachen.
Mag ik bij je wonenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, je kan lullen wat je wilt, maar daar verdien je veel beter als wetenschapper. En je hebt ook meer aanzien.quote:
Voor de sommigen is dat niet weggelegd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Sowieso, je gehele studie in Nederland doen
Minstens een jaar naar het buitenland
Okequote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen als je je als een eland verkleed.
Je bent een op geld beluste hoerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, je kan lullen wat je wilt, maar daar verdien je veel beter als wetenschapper. En je hebt ook meer aanzien.
Ik wil mijn minor in Zweden doen. Is maar een half jaar, maar lijkt me wel leuk.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Nee, jij gelukkig niet, met je economische studie.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je bent een op geld beluste hoer
tevens DuitslandDuits
als er een taal is die ik haat
Zwedenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wil mijn minor in Zweden doen. Is maar een half jaar, maar lijkt me wel leuk.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:54 schreef arachide. het volgende:
Er zijn alleen maar mannen in dit gesprek en het gaat over katten,
Jullie zijn duidelijk allemaal gayy
Ja en neequote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:54 schreef arachide. het volgende:
Er zijn alleen maar mannen in dit gesprek en het gaat over katten,
Jullie zijn duidelijk allemaal gayy
ik ga naar rotterdam,quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:53 schreef jordyqwerty het volgende:
ik moest hardop lachen. wat slecht.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
ik ga naar rotterdam,waar het iedere dag aanvoelt alsof je in marokko/aruba/turkije zit... maar dan minder warm.. haha. goeie grap faye
Ik stel minder waarde aan aanzien, meer waarde aan geldquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, jij gelukkig niet, met je economische studie.
Maar wel gelijk een stuk duurder heb ik me laten vertellen. En het onderwijs in Zweden is praktisch gratis, dus dat komt mooi uit.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ZwedenBuiten Europa is ook wel tof
Singapore jatog Gquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:55 schreef Rezania het volgende:
Liever nog zou ik naar nog Zuid-Korea gaan, wetenschap is echt booming business daar.Maar ja, raar land.
Je bevestigd nu dat jouw belediging voor mij nog meer geldt voor jezelf.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik stel minder waarde aan aanzien, meer waarde aan geld
Scandinavische landen zijn sowieso duur. Australië trouwens ookquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar wel gelijk een stuk duurder heb ik me laten vertellen. En het onderwijs in Zweden is praktisch gratis, dus dat komt mooi uit.
Singapore.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
ik ga naar rotterdam,waar het iedere dag aanvoelt alsof je in marokko/aruba/turkije zit... maar dan minder warm.. haha. goeie grap faye
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Singapore.Mag je niet eens normaal je neus snuiten.
Nee, want een paar geldovermakingen en ik behoor tot de top in Nederland en sluis miljoenen weg. Tevens, Duitslandquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bevestigd nu dat jouw belediging voor mij nog meer geldt voor jezelf.
Ja, qua levensonderhoud, omdat hoge belastingen. Voordeel is wel dat de voorzieningen erg goed zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Scandinavische landen zijn sowieso duur. Australië trouwens ook
:"""""""""""""""""))))))Sd0iouafvbsdhlbchsu bvafshub fhsdbchb xvcquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, want een paar geldovermakingen en ik behoor tot de top in Nederland en sluis miljoenen weg. Tevens, Duitsland
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Singapore.Mag je niet eens normaal je neus snuiten.
Worst.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, want een paar geldovermakingen en ik behoor tot de top in Nederland en sluis miljoenen weg. Tevens, Duitsland
Duizend euro extra betalen zodat je kunt schijten als een koningquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, qua levensonderhoud, omdat hoge belastingen. Voordeel is wel dat de voorzieningen erg goed zijn.
Iets wat jou nooit zal lukken, armoedig advocaatjequote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
:"""""""""""""""""))))))Sd0iouafvbsdhlbchsu bvafshub fhsdbchb xvc
Ohmijn JA! En over een paar jaar is China de hegemoniale staat van de wereld. Woopwoop.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Als ik mijn aardrijkskunde boek moest geloven is dat echt 'het land'
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Duizend euro extra betalen zodat je kunt schijten als een koning
Gast, toen Moskowitz werd ontslagen, kreeg ik stapels met brieven thuis met de vraag of ik zijn opvolger wilde worden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Iets wat jou nooit zal lukken, armoedig advocaatje
Over een paar jaar veeg ik m'n reet af met bankbiljetten, jij met je onderwijssysteemquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:59 schreef Rezania het volgende:
[..]Kijkend naar prestaties behoort het Zweedse onderwijssysteem tot de beste van de wereld.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, toen Moskowitz werd ontslagen, kreeg ik stapels met brieven thuis met de vraag of ik zijn opvolger wilde worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Omdat je haar krult?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, toen Moskowitz werd ontslagen, kreeg ik stapels met brieven thuis met de vraag of ik zijn opvolger wilde worden.
Jij en die duizend andere studenten op je opleiding zeker?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Over een paar jaar veeg ik m'n reet af met bankbiljetten, jij met je onderwijssysteem
Lolquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Over een paar jaar veeg ik m'n reet af met bankbiljetten, jij met je onderwijssysteem
Gewoon ballen trappen en bier zuipen, jwtz.quote:
Ik als enige, ik ben de top, ik ben de elite. Ik schijt op de restquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij en die duizend andere studenten op je opleiding zeker?
Jij bent geloof ik zo'n type die zijn haar voortaan naar achter gaat kammen/quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik als enige, ik ben de top, ik ben de elite. Ik schijt op de rest
xDquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:02 schreef jordyqwerty het volgende:
ff 3 eiere kope met 100 biljoen XD
[ afbeelding ]
Ik zal echt wat nuttigers gaan doen met mijn uitkeringquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Inflatie, bitchquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan niet meer voetballen helaas.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon ballen trappen en bier zuipen, jwtz.
is er een probleem?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent geloof ik zo'n type die zijn haar voortaan naar achter gaat kammen/
Jordy is ook niet serieus.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kan niet meer voetballen helaas.
Maar ik ben beter dan ... blablabla kan ik niet tegen.
Hij is reteserieus.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jordy is ook niet serieus.
Geloof ik.
Denk ik.
Hoop ik.
Please zeg me dat het waar is.
Dan moet hij eens een goede trap voor zijn reet krijgen.quote:
Zo vaak gedaan, en je ziet dat hij er niets van geleerd heeft.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan moet hij eens een goede trap voor zijn reet krijgen.
Misschien komt het doordat jij trapt als een wijf.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo vaak gedaan, en je ziet dat hij er niets van geleerd heeft.
Dus omdat ik andere denkbeelden heb doe je maar zo?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geloof ik.
Denk ik.
Hoop ik.
Oh sorry dan.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geloof ik.
Denk ik.
Hoop ik.
hou je bek nichtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat jij trapt als een wijf.
Ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dus omdat ik andere denkbeelden heb doe je maar zo?
Kom hier dan, zal ik je reet eens verbouwen.quote:
NEUK JE MOEDER!quote:
Wacht maar eerst tot augustus aanbreekt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom hier dan, zal ik je reet eens verbouwen.
quote:
Jongen, jij bent mijn vader.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NEUK JE MOEDER!
Naja, je vader in jouw geval
Augustus is dood.quote:
le troll XDXDquote:
Luke, I`m your fatherquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:11 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik moest lachen.
[..]
Jongen, jij bent mijn vader.
[..]
Augustus is dood.
Deed je dat ook maar bij mijquote:
quote:
quote:
Eerst zeggen dat ik top ben, en jij bottom.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:13 schreef Rezania het volgende:
Nu heb ik trek in shoarma, met extra veel knoflooksaus. Etsu, haal shoarma voor mij.
Ik wil ookquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:13 schreef Rezania het volgende:
Nu heb ik trek in shoarma, met extra veel knoflooksaus. Etsu, haal shoarma voor mij.
Wat een kwelling deze minutenquote:
Je hebt een lading van -1/3, nu blij?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat ik top ben, en jij bottom.
Dus jij wilt zeggen dat jou staafje in mijn gaatje moet?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verzin een onderschrift
En Etsu heeft een lading van -1/3. Whahaha. Zo grappig #nerdhumorquote:The bottom quark is a third-generation quark with a charge of −1⁄3 e.
"1 for the pinky, 2 for the stinky"quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verzin een onderschrift
Geen pop-up gezien hier. Ik kijk wel op die site.quote:
'Weet je wat ik met deze vingers kan?'quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat jou staafje in mijn gaatje moet?
ok, is dat positief of negatief?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
En Etsu heeft een lading van -1/3. Whahaha. Zo grappig #nerdhumor
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
"1 for the pinky, 2 for the stinky"
"Orgasme verzekerd"
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
'Weet je wat ik met deze vingers kan?'
Negatief, je bent een bottom, deal with it.quote:
Bij homo's heb je toch helemaal geen bottom of top? Dan heb je toch alleen nemen of genomen worden?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Negatief, je bent een bottom, deal with it.
Ik teken een bezwaarschrift aan, desnoods ga ik in beroep bij de de rechtbank.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heet toch bottom en top?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bij homo's heb je toch helemaal geen bottom of top? Dan heb je toch alleen nemen of genomen worden?
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bij homo's heb je toch helemaal geen bottom of top? Dan heb je toch alleen nemen of genomen worden?
Wat?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik teken een bezwaarschrift aan, desnoods ga ik in beroep bij de de rechtbank.Je maakt bezwaar, en als je het niet eens bent met de eerste uitspraak probeer je het nog een keer. Nou nou, wat moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Fout.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je maakt bezwaar, en als je het niet eens bent met de eerste uitspraak probeer je het nog een keer. Nou nou, wat moeilijk.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?Wij zijn homo, niet een stel worstelaars of zo.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bezwaarschrift: Janken dat je het niet leuk vindt.quote:
Dit maakt zoveel dingen helderquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Top = van achter pakken
Bottom = van achter genomen worden
ben jij echt homo?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?Wij zijn homo, niet een stel worstelaars of zo.
missionary lijkt me niet praktischquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Proestquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo komt 't wel op neer, ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bezwaarschrift: Janken dat je het niet leuk vindt.
Hoger beroep: Nog harder janken dat je het niet leuk vindt.
Niet met twee peners neequote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
missionary lijkt me niet praktisch
Dank u voor de meeste voorkomende reactie op mijn uit de kast komen.quote:
Beroep is nog harder janken. Hoger beroep is echt serieus krijsen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bezwaarschrift: Janken dat je het niet leuk vindt.
Hoger beroep: Nog harder janken dat je het niet leuk vindt.
Wie is VA?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
jij voelt je geroepen door onze nieuwe TT?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beroep is nog harder janken. Hoger beroep is echt serieus krijsen.
Onpraktisch?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En toch heb ik een probleem met een pener in mij anus. Zo onpraktisch
En in cassatie gaan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beroep is nog harder janken. Hoger beroep is echt serieus krijsen.
Ik heb twee gaten. Waarom zou ik de uitgang als ingang misbruiken terwijl er een ingang met rode loper is?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En toch heb ik een probleem met een pener in mij anus. Zo onpraktisch
Dreigen je adem in te houden totdat je je zin krijgt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
En in cassatie gaan?
niet dat dat kan bij bestuursrecht.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb twee gaten. Waarom zou ik de uitgang als ingang misbruiken terwijl er een ingang met rode loper is?
Zie je je mond dan als uitgang of je neus?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb twee gaten. Waarom zou ik de uitgang als ingang misbruiken terwijl er een ingang met rode loper is?
Dat is de artiesteningang. Mijn mond dan.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zie je je mond dan als uitgang of je neus?
auwww.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:25 schreef arachide. het volgende:
Hahahahhaha, ik heb tranen in mijn ogen van het lachen van het idee dat je een piemel in je neusgat stopt
Oorseks ftw.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:25 schreef arachide. het volgende:
Hahahahhaha, ik heb tranen in mijn ogen van het lachen van het idee dat je een piemel in je neusgat stopt
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:26 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Blijft mooi. Nog bedankt, Tchock.
En jij wil zo graag dat mensen denken dat je volwassen bent.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:25 schreef arachide. het volgende:
Oh! Ja ik ken jou wel, alleen ik legde die link niet bij VA.quote:
Zoals je nu zit, is een penis in je aars dan praktisch?quote:
Kijk, ik weet gewoon dat jij dat soort dingen kunt waarderen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:26 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Blijft mooi. Nog bedankt, Tchock.
Denk niet dat ik het echt merk of zo, dus ga je gang maar.quote:
Deze gaat dan weer in mijn foboquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
ga wegquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
En jij wil zo graag dat mensen denken dat je volwassen bent.
[..]
Oh! Ja ik ken jou wel, alleen ik legde die link niet bij VA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |