Ja, qua levensonderhoud, omdat hoge belastingen. Voordeel is wel dat de voorzieningen erg goed zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Scandinavische landen zijn sowieso duur. Australië trouwens ook
:"""""""""""""""""))))))Sd0iouafvbsdhlbchsu bvafshub fhsdbchb xvcquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, want een paar geldovermakingen en ik behoor tot de top in Nederland en sluis miljoenen weg. Tevens, Duitsland
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Singapore.Mag je niet eens normaal je neus snuiten.
Worst.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, want een paar geldovermakingen en ik behoor tot de top in Nederland en sluis miljoenen weg. Tevens, Duitsland
Duizend euro extra betalen zodat je kunt schijten als een koningquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, qua levensonderhoud, omdat hoge belastingen. Voordeel is wel dat de voorzieningen erg goed zijn.
Iets wat jou nooit zal lukken, armoedig advocaatjequote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
:"""""""""""""""""))))))Sd0iouafvbsdhlbchsu bvafshub fhsdbchb xvc
Ohmijn JA! En over een paar jaar is China de hegemoniale staat van de wereld. Woopwoop.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Als ik mijn aardrijkskunde boek moest geloven is dat echt 'het land'
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Duizend euro extra betalen zodat je kunt schijten als een koning
Gast, toen Moskowitz werd ontslagen, kreeg ik stapels met brieven thuis met de vraag of ik zijn opvolger wilde worden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Iets wat jou nooit zal lukken, armoedig advocaatje
Over een paar jaar veeg ik m'n reet af met bankbiljetten, jij met je onderwijssysteemquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:59 schreef Rezania het volgende:
[..]Kijkend naar prestaties behoort het Zweedse onderwijssysteem tot de beste van de wereld.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, toen Moskowitz werd ontslagen, kreeg ik stapels met brieven thuis met de vraag of ik zijn opvolger wilde worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Omdat je haar krult?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, toen Moskowitz werd ontslagen, kreeg ik stapels met brieven thuis met de vraag of ik zijn opvolger wilde worden.
Jij en die duizend andere studenten op je opleiding zeker?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Over een paar jaar veeg ik m'n reet af met bankbiljetten, jij met je onderwijssysteem
Lolquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Over een paar jaar veeg ik m'n reet af met bankbiljetten, jij met je onderwijssysteem
Gewoon ballen trappen en bier zuipen, jwtz.quote:
Ik als enige, ik ben de top, ik ben de elite. Ik schijt op de restquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij en die duizend andere studenten op je opleiding zeker?
Jij bent geloof ik zo'n type die zijn haar voortaan naar achter gaat kammen/quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik als enige, ik ben de top, ik ben de elite. Ik schijt op de rest
xDquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:02 schreef jordyqwerty het volgende:
ff 3 eiere kope met 100 biljoen XD
[ afbeelding ]
Ik zal echt wat nuttigers gaan doen met mijn uitkeringquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Inflatie, bitchquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan niet meer voetballen helaas.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon ballen trappen en bier zuipen, jwtz.
is er een probleem?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent geloof ik zo'n type die zijn haar voortaan naar achter gaat kammen/
Jordy is ook niet serieus.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kan niet meer voetballen helaas.
Maar ik ben beter dan ... blablabla kan ik niet tegen.
Hij is reteserieus.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jordy is ook niet serieus.
Geloof ik.
Denk ik.
Hoop ik.
Please zeg me dat het waar is.
Dan moet hij eens een goede trap voor zijn reet krijgen.quote:
Zo vaak gedaan, en je ziet dat hij er niets van geleerd heeft.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan moet hij eens een goede trap voor zijn reet krijgen.
Misschien komt het doordat jij trapt als een wijf.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo vaak gedaan, en je ziet dat hij er niets van geleerd heeft.
Dus omdat ik andere denkbeelden heb doe je maar zo?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geloof ik.
Denk ik.
Hoop ik.
Oh sorry dan.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geloof ik.
Denk ik.
Hoop ik.
hou je bek nichtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat jij trapt als een wijf.
Ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dus omdat ik andere denkbeelden heb doe je maar zo?
Kom hier dan, zal ik je reet eens verbouwen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |