Voor de sommigen is dat niet weggelegd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Sowieso, je gehele studie in Nederland doen
Minstens een jaar naar het buitenland
Okequote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen als je je als een eland verkleed.
Je bent een op geld beluste hoerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, je kan lullen wat je wilt, maar daar verdien je veel beter als wetenschapper. En je hebt ook meer aanzien.
Ik wil mijn minor in Zweden doen. Is maar een half jaar, maar lijkt me wel leuk.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Nee, jij gelukkig niet, met je economische studie.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je bent een op geld beluste hoer
tevens DuitslandDuits
als er een taal is die ik haat
Zwedenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wil mijn minor in Zweden doen. Is maar een half jaar, maar lijkt me wel leuk.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:54 schreef arachide. het volgende:
Er zijn alleen maar mannen in dit gesprek en het gaat over katten,
Jullie zijn duidelijk allemaal gayy
Ja en neequote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:54 schreef arachide. het volgende:
Er zijn alleen maar mannen in dit gesprek en het gaat over katten,
Jullie zijn duidelijk allemaal gayy
ik ga naar rotterdam,quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:53 schreef jordyqwerty het volgende:
ik moest hardop lachen. wat slecht.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
ik ga naar rotterdam,waar het iedere dag aanvoelt alsof je in marokko/aruba/turkije zit... maar dan minder warm.. haha. goeie grap faye
Ik stel minder waarde aan aanzien, meer waarde aan geldquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, jij gelukkig niet, met je economische studie.
Maar wel gelijk een stuk duurder heb ik me laten vertellen. En het onderwijs in Zweden is praktisch gratis, dus dat komt mooi uit.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ZwedenBuiten Europa is ook wel tof
Singapore jatog Gquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:55 schreef Rezania het volgende:
Liever nog zou ik naar nog Zuid-Korea gaan, wetenschap is echt booming business daar.Maar ja, raar land.
Je bevestigd nu dat jouw belediging voor mij nog meer geldt voor jezelf.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik stel minder waarde aan aanzien, meer waarde aan geld
Scandinavische landen zijn sowieso duur. Australië trouwens ookquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar wel gelijk een stuk duurder heb ik me laten vertellen. En het onderwijs in Zweden is praktisch gratis, dus dat komt mooi uit.
Singapore.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
ik ga naar rotterdam,waar het iedere dag aanvoelt alsof je in marokko/aruba/turkije zit... maar dan minder warm.. haha. goeie grap faye
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Singapore.Mag je niet eens normaal je neus snuiten.
Nee, want een paar geldovermakingen en ik behoor tot de top in Nederland en sluis miljoenen weg. Tevens, Duitslandquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bevestigd nu dat jouw belediging voor mij nog meer geldt voor jezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |