Ik lees nu pas goed. Wat is deze? Hoe kan ik hem een verzoek hebben gestuurd?quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik bedoelde onze relatie. Jij haat katten en ik hoef geen een eland als huisdier.
Lap grond erbij, elanden overal, jwtz.quote:
kan jij toch niet betalen gezien de opleiding die jij wilt doen grgrquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Lap grond erbij, elanden overal, jwtz.
Je wil hem gewoonquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik lees nu pas goed. Wat is deze? Hoe kan ik hem een verzoek hebben gestuurd?Hij is pas net lid van facebook.
Denken dat ik in Nederland ga werken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
kan jij toch niet betalen gezien de opleiding die jij wilt doen grgr
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast jij hebt gewoon geen smaak qua katten.
KIJK DAN DAT NEUSJE.
DIE OORTJES.
omg.
DOEN!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik in Nederland ga werken.Ik ga emigreren naar Duitsland, daar krijg je tenminste en salaris naar niveau.
Hommo.quote:
Iewl, nee. Hij heeft een elektrische scooter, een elektrische!quote:
Duitslandquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik in Nederland ga werken.Ik ga emigreren naar Duitsland, daar krijg je tenminste en salaris naar niveau.
En dan komen de Duitsers en kopen ze Nederland, dan ga ik lachen.quote:
Roze?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hommo.
[..]
Iewl, nee. Hij heeft een elektrische scooter, een elektrische!!
Nouen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan komen de Duitsers en kopen ze Nederland, dan ga ik lachen.
Mag ik bij je wonenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, je kan lullen wat je wilt, maar daar verdien je veel beter als wetenschapper. En je hebt ook meer aanzien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |