Die ECTS's kloppen voor geen fuck. Voor een vak van 5 ECTS's 1 dag van te voren geleerd en toch een 7.quote:
Dit zegt me niks.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die ECTS's kloppen voor geen fuck. Voor een vak van 5 ECTS's 1 dag van te voren geleerd en toch een 7.
Nee.quote:Het ligt aan het niveau, of ik ben gewoon te slim. Ongetwijfeld dat laatste.
Serieus?quote:
Hoe de neuk moet ik studiepunt uit ECTS halen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Serieus?
1 ECTS (studiepunt) = 28 uur studeren.
En ja.
Je was toch zogenaamd slim?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:39 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Hoe de neuk moet ik studiepunt uit ECTS halen?!
Ik vind het neit erg als je blijft hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:39 schreef Ezell het volgende:
ECTSGaan hier alleen per twee toetsen.
![]()
(Ja, ben op weg naar bed. Tandjes poetsen en zo.)
Ik wel. Slaaptekort is niet fijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind het neit erg als je blijft hoor
Denken dat jij maar ook enig sprankeltje humor bezit.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:41 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Nee, NHEJ is de reden dat jij niet vol tumoren zit.
Ik probeer niet eens grappig te zijn atm.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat jij maar ook enig sprankeltje humor bezit.
Maak dat mijn nieuwe kitten wijs grgrquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:42 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik probeer niet eens grappig te zijn atm.
Mijn ouders, oethork.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:45 schreef #ANONIEM het volgende:
Je hebt serieus huisdieren?Ik zou dat dus nooit doen als ik alleen was.
Ik bij die van de bezichtiging welquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn ouders, oethork.
Ik mag niet eens huisdieren in m'n appartement.
Oh, ik dacht dat het wel echt een actie voor jou was eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn ouders, oethork.
Ik mag niet eens huisdieren in m'n appartement.
lelijkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
jong ik vroeg je wat je van dat kittentje vond
Als ik afgestudeerd ben en in een van de panden aan zo'n gracht in Amsterdam woon, dan neem ik wel poesjes ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:46 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het wel echt een actie voor jou was eigenlijk.
Waarom stuur je hem dan een vriendschapsverzoek?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:46 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Gewoon zo'n figuur van de basisschool die ik nooit mocht.
gaat niets worden grgrquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:47 schreef #ANONIEM het volgende:
Ik neem gewoon drie husky's en een eland, gr gr.
Dat doet hij naar mij.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Waarom stuur je hem dan een vriendschapsverzoek?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:47 schreef #ANONIEM het volgende:
Ik neem gewoon drie husky's en een eland, gr gr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |