Die ECTS's kloppen voor geen fuck. Voor een vak van 5 ECTS's 1 dag van te voren geleerd en toch een 7.quote:
Dit zegt me niks.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die ECTS's kloppen voor geen fuck. Voor een vak van 5 ECTS's 1 dag van te voren geleerd en toch een 7.
Nee.quote:Het ligt aan het niveau, of ik ben gewoon te slim. Ongetwijfeld dat laatste.
Serieus?quote:
Hoe de neuk moet ik studiepunt uit ECTS halen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Serieus?
1 ECTS (studiepunt) = 28 uur studeren.
En ja.
Je was toch zogenaamd slim?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe de neuk moet ik studiepunt uit ECTS halen?!
Ik vind het neit erg als je blijft hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:39 schreef Ezell het volgende:
ECTSGaan hier alleen per twee toetsen.
![]()
(Ja, ben op weg naar bed. Tandjes poetsen en zo.)
Ik wel. Slaaptekort is niet fijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind het neit erg als je blijft hoor
Nee, NHEJ is de reden dat jij niet vol tumoren zit.quote:
Denken dat jij maar ook enig sprankeltje humor bezit.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, NHEJ is de reden dat jij niet vol tumoren zit.
Ik probeer niet eens grappig te zijn atm.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat jij maar ook enig sprankeltje humor bezit.
Maak dat mijn nieuwe kitten wijs grgrquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik probeer niet eens grappig te zijn atm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |