Ik teken een bezwaarschrift aan, desnoods ga ik in beroep bij de de rechtbank.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Negatief, je bent een bottom, deal with it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heet toch bottom en top?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bij homo's heb je toch helemaal geen bottom of top? Dan heb je toch alleen nemen of genomen worden?
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bij homo's heb je toch helemaal geen bottom of top? Dan heb je toch alleen nemen of genomen worden?
Wat?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik teken een bezwaarschrift aan, desnoods ga ik in beroep bij de de rechtbank.Je maakt bezwaar, en als je het niet eens bent met de eerste uitspraak probeer je het nog een keer. Nou nou, wat moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Fout.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je maakt bezwaar, en als je het niet eens bent met de eerste uitspraak probeer je het nog een keer. Nou nou, wat moeilijk.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?Wij zijn homo, niet een stel worstelaars of zo.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Negatief, je bent een bottom, deal with it.
Bezwaarschrift: Janken dat je het niet leuk vindt.quote:
Dit maakt zoveel dingen helderquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Top = van achter pakken
Bottom = van achter genomen worden
ben jij echt homo?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?Wij zijn homo, niet een stel worstelaars of zo.
missionary lijkt me niet praktischquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Proestquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo komt 't wel op neer, ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bezwaarschrift: Janken dat je het niet leuk vindt.
Hoger beroep: Nog harder janken dat je het niet leuk vindt.
Niet met twee peners neequote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
missionary lijkt me niet praktisch
Dank u voor de meeste voorkomende reactie op mijn uit de kast komen.quote:
Beroep is nog harder janken. Hoger beroep is echt serieus krijsen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bezwaarschrift: Janken dat je het niet leuk vindt.
Hoger beroep: Nog harder janken dat je het niet leuk vindt.
Wie is VA?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
jij voelt je geroepen door onze nieuwe TT?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beroep is nog harder janken. Hoger beroep is echt serieus krijsen.
Onpraktisch?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En toch heb ik een probleem met een pener in mij anus. Zo onpraktisch
En in cassatie gaan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beroep is nog harder janken. Hoger beroep is echt serieus krijsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |