Ik heb twee gaten. Waarom zou ik de uitgang als ingang misbruiken terwijl er een ingang met rode loper is?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En toch heb ik een probleem met een pener in mij anus. Zo onpraktisch
Dreigen je adem in te houden totdat je je zin krijgt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
En in cassatie gaan?
niet dat dat kan bij bestuursrecht.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb twee gaten. Waarom zou ik de uitgang als ingang misbruiken terwijl er een ingang met rode loper is?
Zie je je mond dan als uitgang of je neus?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb twee gaten. Waarom zou ik de uitgang als ingang misbruiken terwijl er een ingang met rode loper is?
Dat is de artiesteningang. Mijn mond dan.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zie je je mond dan als uitgang of je neus?
auwww.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:25 schreef arachide. het volgende:
Hahahahhaha, ik heb tranen in mijn ogen van het lachen van het idee dat je een piemel in je neusgat stopt
Oorseks ftw.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:25 schreef arachide. het volgende:
Hahahahhaha, ik heb tranen in mijn ogen van het lachen van het idee dat je een piemel in je neusgat stopt
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:26 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Blijft mooi. Nog bedankt, Tchock.
En jij wil zo graag dat mensen denken dat je volwassen bent.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:25 schreef arachide. het volgende:
Oh! Ja ik ken jou wel, alleen ik legde die link niet bij VA.quote:
Zoals je nu zit, is een penis in je aars dan praktisch?quote:
Kijk, ik weet gewoon dat jij dat soort dingen kunt waarderen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:26 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Blijft mooi. Nog bedankt, Tchock.
Denk niet dat ik het echt merk of zo, dus ga je gang maar.quote:
Deze gaat dan weer in mijn foboquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |