quote:
quote:‘Kampioen worden lukte niet, maar we pikken graag dit bonusduel mee’
Go Ahead Eagles is al zo goed als zeker van promotie naar de Eredivisie, maar wie de Deventer club gaat volgen is nog afwachten. Sparta Rotterdam en Roda JC Kerkrade speelden donderdag doelpuntloos gelijk op Het Kasteel (0-0) en gaan zondag uitmaken wie er wint in Limburg. De winnaar van de wedstrijd speelt na de zomer op het hoogste niveau en bij Sparta hoopt men vurig op zo’n scenario: in 2010 verliet men de Eredivisie.
Keeper Nico Pellatz zegt dat zijn team niets te verliezen heeft in het Parkstad Limburg Stadion. De wedstrijd van donderdag leerde Sparta dat Roda JC in de laatste linie kwetsbaar is, meent Pellatz. Toch vindt hij het elftal van Ruud Brood goed. “Ze hebben veel kwaliteiten, maar als wij een goede dag hebben kunnen we promoveren. Elke wedstrijd krijgen we kansen, als we die benutten gaan we de Eredivisie in.”
Pellatz stond al eens onder contract bij ADO Den Haag, maar kwam daar niet in actie; op huurbasis bij Excelsior speelde hij wél in de Eredivisie. Dat kan hij nu met Sparta ook gaan doen. “We zullen zien wat er gaat gebeuren. Ik ben in ieder geval optimistisch dat het gaat lukken”, zegt de 26-jarige Duitser tegen RTV Rijnmond. “We moesten kampioen worden. Dat is niet gelukt, maar we pikken graag deze bonuswedstrijd mee.”
Ik zeg 5-1. Sparta kan der geen kut van. en daar zijn wij de dupe van. Mogen we weer naar dat kut Limburg.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:19 schreef Snuf. het volgende:
Pellatz heeft helemaal gelijk. Roda is beter, heeft thuisvoordeel en heeft dus de meeste kans. Maar het is nog niet gespeeld. Roda kan over Sparta heen walsen, maar als een doelpunt uitblijft kan een goede counter funest zijn.
We gaan het zien. Ik hoop in ieder geval dat Sparta niet keihard geslacht wordt.
En in 2014/2015 weer met limburg.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:31 schreef remlof het volgende:
Het is een kwestie van geduld voordat heel Limburg in de Jupilerleague spult
Toch jammer veel historie in Limburg. Clubs als MVV en Sparta horen eigenlijk in de Eredivisie.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:31 schreef remlof het volgende:
Het is een kwestie van geduld voordat heel Limburg in de Jupilerleague spult
Jouw voorspellingen zijn niets waard, je zei net ook dat Twente nog 1-3 zou scoren in de 88e minuut.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:32 schreef Caland het volgende:
Ik verwacht gewoon een simpele overwinning voor Roda #nostradamus
Wie moet ik dan wél bellen?quote:
Que?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:32 schreef Seam het volgende:
[..]
Toch jammer veel historie in Limburg. Clubs als MVV en Sparta horen eigenlijk in de Eredivisie.
Ik heb het over historie en daarbij geef ik twee uiterst succesvolle clubs als voorbeeld, waarvan eentje Limburgs. Dat begrijp je zelf toch ook welquote:
Heb je nog zo een open deur over?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:35 schreef remlof het volgende:
Dit wordt duidelijk een keiharde vechtwedstrijd.
Je hebt het over historie in Limburgquote:Op zondag 26 mei 2013 14:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik heb het over historie en daarbij geef ik twee uiterst succesvolle clubs als voorbeeld, waarvan eentje Limburgs. Dat begrijp je zelf toch ook wel
Oh ja.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onzin, een 1-1 is voor Sparta voldoende.
Hmm.. had rood gegeven kunnen worden, maar commentator maakte er ook wel een flink drama van.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:43 schreef blup het volgende:
Die overtreding van Lulrink net, diep rood of wat?
quote:Fer vindt het beter voor zijn ontwikkeling dat hij op een hoger niveau gaat voetballen.
Zijn vriendje Cabral zal dat ook vinden van zichzelfquote:Op zondag 26 mei 2013 14:54 schreef onlogisch het volgende:
Deze begint zo langzamerhand wel epische vormen aan te nemen
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:56 schreef Borizzz het volgende:
Zo begon het vorige week ook. Eindstand 6-1.
Waarom niet?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:58 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het prima. Sparta is een toffe club.
Ik gun het alleen Ten Cate niet.
Waarom gun je het hem nietquote:Op zondag 26 mei 2013 14:58 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het prima. Sparta is een toffe club.
Ik gun het alleen Ten Cate niet.
Aad300quote:Op zondag 26 mei 2013 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso is Ten Cate toch weer weg na dit seizoen.
Wie zouden ze eigenlijk halen als trainer als ze promoveren?
Andries Jonkerquote:Op zondag 26 mei 2013 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar Sparta is geen De Graafschap, aldus Henkquote:Op zondag 26 mei 2013 14:56 schreef Borizzz het volgende:
Zo begon het vorige week ook. Eindstand 6-1.
Ruud Broodquote:Op zondag 26 mei 2013 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Aantal derbys neemt wel hard toe zoquote:Op zondag 26 mei 2013 14:57 schreef Grifte het volgende:
Rotterdamse derby weer op het hoogste niveau
Dat was ook behoorlijk leeg ja. Maar misschien hadden ze er geen vertrouwen in daarquote:Op zondag 26 mei 2013 15:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Al was het volgens mij in het kasteel ook niet uitverkocht
Zit het daar uberhaupt weleens vol? Volgens mij samen met Vitesse in verhouding de meeste lege plekken.quote:
Beter komt AFC over paar jaar ook in de Eredivisiequote:Op zondag 26 mei 2013 15:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Aantal derbys neemt wel hard toe zo
Heerenveen - Cambuurquote:Op zondag 26 mei 2013 15:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik kan me het moeilijk voorstellen. Het is een stadion van het formaat van de Euroborg in een regio waar a) weinig mensen wonen en b) ook nog drie andere profclubs spelen.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zit het daar uberhaupt weleens vol? Volgens mij samen met Vitesse in verhouding de meeste lege plekken.
In de Jupiler League ook. Gewoon een Limburgse competitie.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alleen Feyenoord hoor.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerenveen - Cambuur
NEC - Vitesse
Zwolle - Eagles
Sparta - Fey
En Twente - Heraclesquote:Op zondag 26 mei 2013 15:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerenveen - Cambuur
NEC - Vitesse
Zwolle - Eagles
Sparta - Fey
Maaskant.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat dat gebeuren dan?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh ja!
Klassieker Ajax - Fey hopelijk weer met uitpubliek
MVV - Rodaquote:Op zondag 26 mei 2013 15:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerenveen - Cambuur
NEC - Vitesse
Zwolle - Eagles
Sparta - Fey
Als ik wiki mag geloven was de grootste opkomst 19.300 (capaciteit: 19.979) voor Roda - AC Milan.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zit het daar uberhaupt weleens vol? Volgens mij samen met Vitesse in verhouding de meeste lege plekken.
Valt op zich nog wel mee, de regio daar is eigenlijk nog vrij stedelijk. Vaker gelezen dat het de meest stedelijke plek van Nederland is na de randstad, al weet ik niet welke aannames ze daarbij deden (Euregio of alleen Z-Limburg)quote:Op zondag 26 mei 2013 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik kan me het moeilijk voorstellen. Het is een stadion van het formaat van de Euroborg in een regio waar a) weinig mensen wonen en b) ook nog drie andere profclubs spelen.
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
MVV - Roda
VVV - MVV
VVV - Roda
Fortuna - Rodaquote:Op zondag 26 mei 2013 15:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
MVV - Roda
VVV - MVV
VVV - Roda
Is een beetje zielige derby. Heracles knokt tegen Twente, terwijl Twente Heracles ziet als hun lieve kleine broertje.quote:
Vergeet Fortuna nietquote:Op zondag 26 mei 2013 15:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
MVV - Roda
VVV - MVV
VVV - Roda
Kan mij geen biet schelen. Het feit dat de Limburgse clubs in de diepste krochten van het Nederlandse voetbal zitten wel.quote:
Kwestie van tijd voordat Heracles boven Twente eindigt.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Is een beetje zielige derby. Heracles knokt tegen Twente, terwijl Twente Heracles ziet als hun lieve kleine broertje.
Kloptquote:Op zondag 26 mei 2013 15:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Is een beetje zielige derby. Heracles knokt tegen Twente, terwijl Twente Heracles ziet als hun lieve kleine broertje.
Dat is helemaal anders manquote:Op zondag 26 mei 2013 15:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
KloptHeerenveen - Groningen heeft dat probleem ook.
wie heeft welke rol dan? Zijn eigenlijk allebei van die clubs die prima in de eerste divisie kunnen.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
KloptHeerenveen - Groningen heeft dat probleem ook.
Ik bedoelde dat die derby enorm leeft bij de ene partij en totaal niet bij de andere partij. Net als Twente - Heracles. Ik bedoel niet dat Groningen het kleine broertje van Heerenveen is of andersomquote:Op zondag 26 mei 2013 15:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is helemaal anders man. Als je niet waar je over praat zeg het dan niet
waar zou Sparta anders spelenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Sparta - Feijenoord zijn altijd leuke wedstrijdjes. Op het Kasteel dan.
Nee joh, zijn toch volwaardige Eredivisieclubsquote:Op zondag 26 mei 2013 15:08 schreef Adames het volgende:
[..]
wie heeft welke rol dan? Zijn eigenlijk allebei van die clubs die prima in de eerste divisie kunnen.
Sowieso die derby van het noordenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat die derby enorm leeft bij de ene partij en totaal niet bij de andere partij. Net als Twente - Heracles. Ik bedoel niet dat Groningen het kleine broertje van Heerenveen is of andersom
Dat klopt. Ik had het er meer over dat Groningen altijd heel graag een derby tegen Heerenveen wil terwijl er vanuit Heerenveen helemaal geen grote haatgevoelens zijn jegens Groningen. Die maken veel liever Cambuur met de grond gelijk.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:08 schreef Adames het volgende:
[..]
wie heeft welke rol dan? Zijn eigenlijk allebei van die clubs die prima in de eerste divisie kunnen.
Neequote:Op zondag 26 mei 2013 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso die derby van het noordenIn het leven geroepen door eredivisie live.
Tijd dat Heracles eens met 4-0 en 3-1 wint komend jaar.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Kom er niet vandaan, altijd lastig beoordelen, maar ik vind Groningen toch zo'n nikszeggende club.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, zijn toch volwaardige Eredivisieclubs
Groningen heeft gewoon geen aartsvijand, dat waren vroeger FC Twente en (jawel waar ook nietquote:Op zondag 26 mei 2013 15:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat die derby enorm leeft bij de ene partij en totaal niet bij de andere partij. Net als Twente - Heracles. Ik bedoel niet dat Groningen het kleine broertje van Heerenveen is of andersom
Sinds ze naar de euroborg zijn gegaan wel ja.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Kom er niet vandaan, altijd lastig beoordelen, maar ik vind Groningen toch zo'n nikszeggende club.
Gast het leeft niet bij Heerenveen. Ja paar NN gastjes die nog nooit SCH - Cambuur hebben meegemaakt. Overwinning op Groningen geeft niet meer plezier dan op een Twente ofzo.quote:
Ja maar dat zijn wel meer clubs in de Eredivisiequote:Op zondag 26 mei 2013 15:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Kom er niet vandaan, altijd lastig beoordelen, maar ik vind Groningen toch zo'n nikszeggende club.
Daarvoor hadden ze wel sfeer met hun houten publiek jaquote:Op zondag 26 mei 2013 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Sinds ze naar de euroborg zijn gegaan wel ja.
Toen ze Ajax versloegen in de play-offs waren ze wel coolquote:Op zondag 26 mei 2013 15:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Volgend jaar is dat dus sowieso anders.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Groningen heeft gewoon geen aartsvijand, dat waren vroeger FC Twente en (jawel waar ook niet) Ajax. Groningers en Friezen liggen elkaar inderdaad niet zo maar Heerenveen zijn vijand is en blijft Cambuur, dat leeft enorm en Groningen - Heerenveen boeit vrijwel niemand. Je hebt inderdaad gelijk dat het in Groningen nog wel leeft maar dat is dus het gevolg van het gebrek aan een vijand.
De media heeft er derby van het noorden van gemaakt
RKC, mag van mij ook zo snel mogelijk weer terug.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn wel meer clubs in de Eredivisie
Volgend jaar mogen die 18e worden ja. Die club heeft niks in de Eredivisie te zoeken. Dan liever nog de Graafschap.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:11 schreef Adames het volgende:
[..]
RKC, mag van mij ook zo snel mogelijk weer terug.
Ik vond het dat RKC het eerste seizoen best leuk voetbalde. Al hadden ze daar niet mogen staan.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:11 schreef Adames het volgende:
[..]
RKC, mag van mij ook zo snel mogelijk weer terug.
Ja Cambuur - Heerenveen en andersom zijn na de Klassieker wel de wedstrijden van het jaar.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar is dat dus sowieso anders.
Oosterpark had wel wat al kwam dat ook door de ligging. Als je naar de euroborg gaat moet je eerst zo een kansloos industrieterrein door zoals wel meer clubs dat hebben.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Daarvoor hadden ze wel sfeer met hun houten publiek ja
Robbenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:12 schreef Adames het volgende:
Nemeth, falen wanneer het er toe doet en geen zelfkritiek hebben. Doet me denken aan een andere voetballer
PEC - GAE leeft ook enorm.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja Cambuur - Heerenveen en andersom zijn na de Klassieker wel de wedstrijden van het jaar.
Nou niet voor mij hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 15:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja Cambuur - Heerenveen en andersom zijn na de Klassieker wel de wedstrijden van het jaar.
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had hij beter na rust kunnen doen. Al is het misschien om een 'signaal' af te geven.
Inderdaad, dit is gewoon paniek bij hem.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Brood komt er na twee seizoen achter dat het toch niet wat is.
Neuh. Is een regiodingetje, meer niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad die hele omweg door zo'n afgelegen industrie gebiedquote:Op zondag 26 mei 2013 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Oosterpark had wel wat al kwam dat ook door de ligging. Als je naar de euroborg gaat moet je eerst zo een kansloos industrieterrein door zoals wel meer clubs dat hebben.
Dat zeker, dan creëer je wel sympathie, maar eigenlijk is het toch helemaal niks daar. Snap ook niet zo de haat tegen Roda hier als je RKC nog hebt rond lopen.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vond het dat RKC het eerste seizoen best leuk voetbalde. Al hadden ze daar niet mogen staan.
Dat weet ikquote:
Daarom is het goed als GAE terugkomt. Die hebben ook nog gewoon zo'n stadion in een woonwijkquote:Op zondag 26 mei 2013 15:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad die hele omweg door zo'n afgelegen industrie gebied.
Oosterpark midden in Oosterpark wijk
Zoals Parkstad stadion ja. Ligt ook lekker tussen de Decathlon, Fair Play, Kwantum en een wok restaurant.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Oosterpark had wel wat al kwam dat ook door de ligging. Als je naar de euroborg gaat moet je eerst zo een kansloos industrieterrein door zoals wel meer clubs dat hebben.
Toen was jij 4 ofzo?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad die hele omweg door zo'n afgelegen industrie gebied.
Oosterpark midden in Oosterpark wijk
Roda er vandaag uit en RKC volgend seizoen. Niks mis mee.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat zeker, dan creëer je wel sympathie, maar eigenlijk is het toch helemaal niks daar. Snap ook niet zo de haat tegen Roda hier als je RKC nog hebt rond lopen.
Ik heb toch vrienden in Oosterpark wonen, die woonden daar vlakbij. Daarom is het zo jammer. Weet inderdaad zelf niet beter dan dat groene lelijke gebouw.quote:
mag MVV wel weer terug er in.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Roda er vandaag uit en RKC volgend seizoen. Niks mis mee.
Toen ze verloren van Ajax en dat het Sporting Limburg ging wordenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:15 schreef Muto het volgende:
Maar het kan wel mooi worden als Roda eruit gaat. Die supporters kennen niet goede tegen hun verlies.
Was ie dan geliefd in zijn periode bij Groningen?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:15 schreef detulp050 het volgende:
Fledderus is echt een rasmongool...
Hoop echt dat Roda eruit vliegt.
inderdaad een agressief ventje, kan hij weinig aan doen zei hij.quote:
Het stadion van Zwolle heeft daar geen last van. Dat ligt keurig tussen een zwembad en een weiland.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Fortunaquote:Op zondag 26 mei 2013 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan liever nog de Graafschap. Of Fortuna ofzo
Wanneer was dat voor het laatst?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:16 schreef DaMart het volgende:
Dat zou wel voor het eerste in jaren zijn dat er drie clubs promoveren/degraderen. Ook wel eens leuk voor de afwisseling in de Eredivisie, dus hup Sparta.
Echte woonwijkstadions heb je bijna niet meer.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het stadion van Zwolle heeft daar geen last van. Dat ligt keurig tussen een zwembad en een weiland.
De Graafschapquote:Op zondag 26 mei 2013 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan liever nog de Graafschap. Of Fortuna ofzo
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:17 schreef Konijn163 het volgende:
Roda... een ploeg die wat mij betreft eredivisie waardig is. Had liever gehoopt dat sparta het moest opnemen tegen NAC ofzo....
Eaglesquote:Op zondag 26 mei 2013 15:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Echte woonwijkstadions heb je bijna niet meer.
Ja dat komt omdat ze al jaren in de krochten van de Jupiter League spelen.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fortuna. Zelfde verhaal als Roda eigenlijk. Ziek groot stadion, maar zit nooit vol.
quote:
Ik zeg dan ook bijna.quote:
Jezus, toen volgde ik nog geen eens voetbalquote:Op zondag 26 mei 2013 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
11 jaar geleden geloof ik, seizoen 2001/2002.
Sparta ook, dacht ikquote:
Mensen die niet durven toe te geven dat Roda een goed elftal heeft voor de eredivisiequote:
Markjan 'kappen draaien kappen draaien bal kwijt' Fledderus? Neuh, niet echt.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was ie dan geliefd in zijn periode bij Groningen?
Op een industrieterrein altijd. Maar dat is nu eenmaal nodig om door te groeien.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sparta ook, dacht ik
Voor de rest vrij weinig meer. Aangezien alle clubs naar een betonbak van meer dan 10.000 zitjes gaan.
PSV ook wel een beetje.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sparta ook, dacht ik
Voor de rest vrij weinig meer. Aangezien alle clubs naar een betonbak van meer dan 10.000 zitjes gaan.
Ga je nu alweer onzin blaten? Roda JC leunt alleen op Demouge en Malki.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:18 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Mensen die niet durven toe te geven dat Roda een goed elftal heeft voor de eredivisielos van sparta
Maar fans gaan wel door de wijk naar het stadion. Relletjes in nauwe stratenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Cambuur in een woonwijk ligt, dan Zwolle ook.Beide namelijk er naast met een drukke weg er langs.
Na utrecht en de top 3, de ploeg die het langste in de eredivisie is en regelmatig goede prestaties neergezet. Alleen jammer van de gebrekkige jeugdopleiding, komt nu pas net in met Hupperts en een Werker.quote:
hebben inderdaad ook wel wat pech gehad dit seizoen, hadden nooit nacompetitie moeten spelen.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:18 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Mensen die niet durven toe te geven dat Roda een goed elftal heeft voor de eredivisielos van sparta
Iedereen weet toch dat Roda niets is zonder Demouge. Heeft Malki ook toegegeven na afloop van de heenwedstrijd donderdag.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Roda hoort gewoon in de Jupiler League. Als de commentator zelfs begint te roepen om Frank Demouge is er iets goed mis.
Je kan veel zeggen over Demouge, maar zo'n speler doet wel echt alles eraan om het beste er uit te halen.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Roda hoort gewoon in de Jupiler League. Als de commentator zelfs begint te roepen om Frank Demouge is er iets goed mis.
Zwolle stadion is een behoorlijke betonbak. Maar gaan ze verbouwen las ik laatst hierquote:Op zondag 26 mei 2013 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar fans gaan wel door de wijk naar het stadion. Relletjes in nauwe straten![]()
Het Zwolle stadion is echt pure grafkanker. Dat uitvak ook. Al haalt niks het bij het uitvak van FC Groningen
.
Toch is Roda historisch gezien de 5e of 6e club van NL dacht ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het was op een gegeven moment dat er een van de iets van 7 teams gewoon pech ging hebben en dat was toevallig Roda.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:20 schreef Adames het volgende:
hebben inderdaad ook wel wat pech gehad dit s
Je kijkt daar tegen een metershoge muur op thuis op de bank. En als je er echt binnen bent is het nog erger. Heel erg sfeerloos, super zonde.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zwolle stadion is een behoorlijke betonbak. Maar gaan ze verbouwen las ik laatst hier
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar fans gaan wel door de wijk naar het stadion. Relletjes in nauwe straten![]()
Het Zwolle stadion is echt pure grafkanker. Dat uitvak ook. Al haalt niks het bij het uitvak van FC Groningen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fortunaquote:Op zondag 26 mei 2013 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zwolle stadion is een behoorlijke betonbak. Maar gaan ze verbouwen las ik laatst hier
Ja dat weet ik. Maar iemand zei hier laatst dat ze dat gaan doortrekken naar het veld. Is wel te hopen in elk geval.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je kijkt daar tegen een metershoge muur op thuis op de bank. En als je er echt binnen bent is het nog erger. Heel erg sfeerloos, super zonde.
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:21 schreef Tchock het volgende:
[..]Maar waarom trekken ze dan niet de rest van de tribunes ook doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
als je kijkt naar onterechte rode kaarten die net het verschil maaktenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het was op een gegeven moment dat er een van de iets van 7 teams gewoon pech ging hebben en dat was toevallig Roda.
Ja dat snap ik ook niet zo goedquote:Op zondag 26 mei 2013 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar waarom trekken ze dan niet de rest van de tribunes ook door
En clubs met fanatieke aanhang (al weet ik het niet zo goed van Sparta)quote:
Sparta heeft Jules Deelder en Hugo Borstquote:Op zondag 26 mei 2013 15:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En clubs met fanatieke aanhang (al weet ik het niet zo goed van Sparta)![]()
Eindelijk afwisseling
Ja en wie heeft fucking Roda?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sparta heeft Jules Deelder en Hugo Borst
Valt wel mee bij Sparta.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En clubs met fanatieke aanhang (al weet ik het niet zo goed van Sparta)![]()
Eindelijk afwisseling
Begrotingen spelen ook een rol. Met de middelen van de Graafschap is dit een topprestatie.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:17 schreef Adames het volgende:
[..]
De Graafschap
15e plek in de eredivisie is alweer een topprestatie.
dan nog hebben ook zij weinig te zoeken in de eredivisie.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:30 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Begrotingen spelen ook een rol. Met de middelen van de Graafschap is dit een topprestatie.
Wat heeft Cambuur/GAE/Sparta er te zoeken dan?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:30 schreef Adames het volgende:
[..]
dan nog hebben ook zij weinig te zoeken in de eredivisie.
Heeft toch een stuk grotere achterban dan RKC of Volendam oid.quote:
Wedstrijden tegen Ajaxquote:Op zondag 26 mei 2013 15:31 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Wat heeft Cambuur/GAE/Sparta er te zoeken dan?
Niks.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:31 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik denk dat GAE het meeste heeft te zoeken. Hun spelopvatting vooral.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:31 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Sparta is DE club van Rotterdam natuurlijkquote:Op zondag 26 mei 2013 15:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heeft toch een stuk grotere achterban dan RKC of Volendam oid.
Valt nog te zien, Sparta heeft tenminste nog betere prestaties neergezet.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:31 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ach het is gewoon afwachten hoe die selecties er uit gaan zien.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat GAE het meeste heeft te zoeken. Hun spelopvatting vooral.
Ja maar echt fanatiek is het niet. Eigenlijk alleen tegen Feyenoord.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heeft toch een stuk grotere achterban dan RKC of Volendam oid.
Meer dan VVV en Roda.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:31 schreef Borizzz het volgende:
[..]
minste nog, minste mogelijkheden. Op zijn hoogst dat ze via Marc nog leuke Ajax spelers kunnen huren, maar ook dat is niet meer zo realistisch als dat plan van Jong Ajax door gaat.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat GAE het meeste heeft te zoeken. Hun spelopvatting vooral.
Ok. Wie vind je dan wel echt fanatiek.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar echt fanatiek is het niet. Eigenlijk alleen tegen Feyenoord.
Wat maakt het uit. 1 jaar eredivisie is al prachtig en je moet wat geluk hebben.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Met een NEC, RKC, NAC, ADO, Heracles, PEC Zwolle kan je gewoon zomaar overleven.
Al heeft Cambuur het meeste werk om een Eredivisiewaardig elftal op te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |