Ik vond het dat RKC het eerste seizoen best leuk voetbalde. Al hadden ze daar niet mogen staan.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:11 schreef Adames het volgende:
[..]
RKC, mag van mij ook zo snel mogelijk weer terug.
Ja Cambuur - Heerenveen en andersom zijn na de Klassieker wel de wedstrijden van het jaar.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar is dat dus sowieso anders.
Oosterpark had wel wat al kwam dat ook door de ligging. Als je naar de euroborg gaat moet je eerst zo een kansloos industrieterrein door zoals wel meer clubs dat hebben.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Daarvoor hadden ze wel sfeer met hun houten publiek ja
Robbenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:12 schreef Adames het volgende:
Nemeth, falen wanneer het er toe doet en geen zelfkritiek hebben. Doet me denken aan een andere voetballer
PEC - GAE leeft ook enorm.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja Cambuur - Heerenveen en andersom zijn na de Klassieker wel de wedstrijden van het jaar.
Nou niet voor mij hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 15:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja Cambuur - Heerenveen en andersom zijn na de Klassieker wel de wedstrijden van het jaar.
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had hij beter na rust kunnen doen. Al is het misschien om een 'signaal' af te geven.
Inderdaad, dit is gewoon paniek bij hem.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Brood komt er na twee seizoen achter dat het toch niet wat is.
Neuh. Is een regiodingetje, meer niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad die hele omweg door zo'n afgelegen industrie gebiedquote:Op zondag 26 mei 2013 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Oosterpark had wel wat al kwam dat ook door de ligging. Als je naar de euroborg gaat moet je eerst zo een kansloos industrieterrein door zoals wel meer clubs dat hebben.
Dat zeker, dan creëer je wel sympathie, maar eigenlijk is het toch helemaal niks daar. Snap ook niet zo de haat tegen Roda hier als je RKC nog hebt rond lopen.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vond het dat RKC het eerste seizoen best leuk voetbalde. Al hadden ze daar niet mogen staan.
Dat weet ikquote:
Daarom is het goed als GAE terugkomt. Die hebben ook nog gewoon zo'n stadion in een woonwijkquote:Op zondag 26 mei 2013 15:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad die hele omweg door zo'n afgelegen industrie gebied.
Oosterpark midden in Oosterpark wijk
Zoals Parkstad stadion ja. Ligt ook lekker tussen de Decathlon, Fair Play, Kwantum en een wok restaurant.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Oosterpark had wel wat al kwam dat ook door de ligging. Als je naar de euroborg gaat moet je eerst zo een kansloos industrieterrein door zoals wel meer clubs dat hebben.
Toen was jij 4 ofzo?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Inderdaad die hele omweg door zo'n afgelegen industrie gebied.
Oosterpark midden in Oosterpark wijk
Roda er vandaag uit en RKC volgend seizoen. Niks mis mee.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat zeker, dan creëer je wel sympathie, maar eigenlijk is het toch helemaal niks daar. Snap ook niet zo de haat tegen Roda hier als je RKC nog hebt rond lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |