Andries Jonkerquote:Op zondag 26 mei 2013 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso is Ten Cate toch weer weg na dit seizoen.
Wie zouden ze eigenlijk halen als trainer als ze promoveren?
Maar Sparta is geen De Graafschap, aldus Henkquote:Op zondag 26 mei 2013 14:56 schreef Borizzz het volgende:
Zo begon het vorige week ook. Eindstand 6-1.
Ruud Broodquote:Op zondag 26 mei 2013 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso is Ten Cate toch weer weg na dit seizoen.
Wie zouden ze eigenlijk halen als trainer als ze promoveren?
Aantal derbys neemt wel hard toe zoquote:Op zondag 26 mei 2013 14:57 schreef Grifte het volgende:
Rotterdamse derby weer op het hoogste niveau
Dat was ook behoorlijk leeg ja. Maar misschien hadden ze er geen vertrouwen in daarquote:Op zondag 26 mei 2013 15:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Al was het volgens mij in het kasteel ook niet uitverkocht
Zit het daar uberhaupt weleens vol? Volgens mij samen met Vitesse in verhouding de meeste lege plekken.quote:
Beter komt AFC over paar jaar ook in de Eredivisiequote:Op zondag 26 mei 2013 15:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Aantal derbys neemt wel hard toe zo
Heerenveen - Cambuurquote:Op zondag 26 mei 2013 15:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik kan me het moeilijk voorstellen. Het is een stadion van het formaat van de Euroborg in een regio waar a) weinig mensen wonen en b) ook nog drie andere profclubs spelen.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zit het daar uberhaupt weleens vol? Volgens mij samen met Vitesse in verhouding de meeste lege plekken.
In de Jupiler League ook. Gewoon een Limburgse competitie.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alleen Feyenoord hoor.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerenveen - Cambuur
NEC - Vitesse
Zwolle - Eagles
Sparta - Fey
En Twente - Heraclesquote:Op zondag 26 mei 2013 15:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerenveen - Cambuur
NEC - Vitesse
Zwolle - Eagles
Sparta - Fey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |