Heerenveen - Cambuurquote:Op zondag 26 mei 2013 15:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Aantal derbys neemt wel hard toe zo
Ik weet het niet, maar ik kan me het moeilijk voorstellen. Het is een stadion van het formaat van de Euroborg in een regio waar a) weinig mensen wonen en b) ook nog drie andere profclubs spelen.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zit het daar uberhaupt weleens vol? Volgens mij samen met Vitesse in verhouding de meeste lege plekken.
In de Jupiler League ook. Gewoon een Limburgse competitie.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Aantal derbys neemt wel hard toe zo
Alleen Feyenoord hoor.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerenveen - Cambuur
NEC - Vitesse
Zwolle - Eagles
Sparta - Fey
En Twente - Heraclesquote:Op zondag 26 mei 2013 15:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerenveen - Cambuur
NEC - Vitesse
Zwolle - Eagles
Sparta - Fey
Maaskant.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso is Ten Cate toch weer weg na dit seizoen.
Wie zouden ze eigenlijk halen als trainer als ze promoveren?
Gaat dat gebeuren dan?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh ja!
Klassieker Ajax - Fey hopelijk weer met uitpubliek
MVV - Rodaquote:Op zondag 26 mei 2013 15:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerenveen - Cambuur
NEC - Vitesse
Zwolle - Eagles
Sparta - Fey
Als ik wiki mag geloven was de grootste opkomst 19.300 (capaciteit: 19.979) voor Roda - AC Milan.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zit het daar uberhaupt weleens vol? Volgens mij samen met Vitesse in verhouding de meeste lege plekken.
Valt op zich nog wel mee, de regio daar is eigenlijk nog vrij stedelijk. Vaker gelezen dat het de meest stedelijke plek van Nederland is na de randstad, al weet ik niet welke aannames ze daarbij deden (Euregio of alleen Z-Limburg)quote:Op zondag 26 mei 2013 15:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik kan me het moeilijk voorstellen. Het is een stadion van het formaat van de Euroborg in een regio waar a) weinig mensen wonen en b) ook nog drie andere profclubs spelen.
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
MVV - Roda
VVV - MVV
VVV - Roda
Fortuna - Rodaquote:Op zondag 26 mei 2013 15:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
MVV - Roda
VVV - MVV
VVV - Roda
Is een beetje zielige derby. Heracles knokt tegen Twente, terwijl Twente Heracles ziet als hun lieve kleine broertje.quote:
Vergeet Fortuna nietquote:Op zondag 26 mei 2013 15:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
MVV - Roda
VVV - MVV
VVV - Roda
Kan mij geen biet schelen. Het feit dat de Limburgse clubs in de diepste krochten van het Nederlandse voetbal zitten wel.quote:
Kwestie van tijd voordat Heracles boven Twente eindigt.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Is een beetje zielige derby. Heracles knokt tegen Twente, terwijl Twente Heracles ziet als hun lieve kleine broertje.
Kloptquote:Op zondag 26 mei 2013 15:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Is een beetje zielige derby. Heracles knokt tegen Twente, terwijl Twente Heracles ziet als hun lieve kleine broertje.
Dat is helemaal anders manquote:Op zondag 26 mei 2013 15:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
KloptHeerenveen - Groningen heeft dat probleem ook.
wie heeft welke rol dan? Zijn eigenlijk allebei van die clubs die prima in de eerste divisie kunnen.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
KloptHeerenveen - Groningen heeft dat probleem ook.
Ik bedoelde dat die derby enorm leeft bij de ene partij en totaal niet bij de andere partij. Net als Twente - Heracles. Ik bedoel niet dat Groningen het kleine broertje van Heerenveen is of andersomquote:Op zondag 26 mei 2013 15:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is helemaal anders man. Als je niet waar je over praat zeg het dan niet
waar zou Sparta anders spelenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Sparta - Feijenoord zijn altijd leuke wedstrijdjes. Op het Kasteel dan.
Nee joh, zijn toch volwaardige Eredivisieclubsquote:Op zondag 26 mei 2013 15:08 schreef Adames het volgende:
[..]
wie heeft welke rol dan? Zijn eigenlijk allebei van die clubs die prima in de eerste divisie kunnen.
Sowieso die derby van het noordenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat die derby enorm leeft bij de ene partij en totaal niet bij de andere partij. Net als Twente - Heracles. Ik bedoel niet dat Groningen het kleine broertje van Heerenveen is of andersom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |