quote:
quote:‘Kampioen worden lukte niet, maar we pikken graag dit bonusduel mee’
Go Ahead Eagles is al zo goed als zeker van promotie naar de Eredivisie, maar wie de Deventer club gaat volgen is nog afwachten. Sparta Rotterdam en Roda JC Kerkrade speelden donderdag doelpuntloos gelijk op Het Kasteel (0-0) en gaan zondag uitmaken wie er wint in Limburg. De winnaar van de wedstrijd speelt na de zomer op het hoogste niveau en bij Sparta hoopt men vurig op zo’n scenario: in 2010 verliet men de Eredivisie.
Keeper Nico Pellatz zegt dat zijn team niets te verliezen heeft in het Parkstad Limburg Stadion. De wedstrijd van donderdag leerde Sparta dat Roda JC in de laatste linie kwetsbaar is, meent Pellatz. Toch vindt hij het elftal van Ruud Brood goed. “Ze hebben veel kwaliteiten, maar als wij een goede dag hebben kunnen we promoveren. Elke wedstrijd krijgen we kansen, als we die benutten gaan we de Eredivisie in.”
Pellatz stond al eens onder contract bij ADO Den Haag, maar kwam daar niet in actie; op huurbasis bij Excelsior speelde hij wél in de Eredivisie. Dat kan hij nu met Sparta ook gaan doen. “We zullen zien wat er gaat gebeuren. Ik ben in ieder geval optimistisch dat het gaat lukken”, zegt de 26-jarige Duitser tegen RTV Rijnmond. “We moesten kampioen worden. Dat is niet gelukt, maar we pikken graag deze bonuswedstrijd mee.”
Ik zeg 5-1. Sparta kan der geen kut van. en daar zijn wij de dupe van. Mogen we weer naar dat kut Limburg.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:19 schreef Snuf. het volgende:
Pellatz heeft helemaal gelijk. Roda is beter, heeft thuisvoordeel en heeft dus de meeste kans. Maar het is nog niet gespeeld. Roda kan over Sparta heen walsen, maar als een doelpunt uitblijft kan een goede counter funest zijn.
We gaan het zien. Ik hoop in ieder geval dat Sparta niet keihard geslacht wordt.
En in 2014/2015 weer met limburg.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:31 schreef remlof het volgende:
Het is een kwestie van geduld voordat heel Limburg in de Jupilerleague spult
Toch jammer veel historie in Limburg. Clubs als MVV en Sparta horen eigenlijk in de Eredivisie.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:31 schreef remlof het volgende:
Het is een kwestie van geduld voordat heel Limburg in de Jupilerleague spult
Jouw voorspellingen zijn niets waard, je zei net ook dat Twente nog 1-3 zou scoren in de 88e minuut.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:32 schreef Caland het volgende:
Ik verwacht gewoon een simpele overwinning voor Roda #nostradamus
Wie moet ik dan wél bellen?quote:
Que?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:32 schreef Seam het volgende:
[..]
Toch jammer veel historie in Limburg. Clubs als MVV en Sparta horen eigenlijk in de Eredivisie.
Ik heb het over historie en daarbij geef ik twee uiterst succesvolle clubs als voorbeeld, waarvan eentje Limburgs. Dat begrijp je zelf toch ook welquote:
Heb je nog zo een open deur over?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:35 schreef remlof het volgende:
Dit wordt duidelijk een keiharde vechtwedstrijd.
Je hebt het over historie in Limburgquote:Op zondag 26 mei 2013 14:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik heb het over historie en daarbij geef ik twee uiterst succesvolle clubs als voorbeeld, waarvan eentje Limburgs. Dat begrijp je zelf toch ook wel
Oh ja.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onzin, een 1-1 is voor Sparta voldoende.
Hmm.. had rood gegeven kunnen worden, maar commentator maakte er ook wel een flink drama van.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:43 schreef blup het volgende:
Die overtreding van Lulrink net, diep rood of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |