Zwolle stadion is een behoorlijke betonbak. Maar gaan ze verbouwen las ik laatst hierquote:Op zondag 26 mei 2013 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar fans gaan wel door de wijk naar het stadion. Relletjes in nauwe straten![]()
Het Zwolle stadion is echt pure grafkanker. Dat uitvak ook. Al haalt niks het bij het uitvak van FC Groningen
.
Toch is Roda historisch gezien de 5e of 6e club van NL dacht ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Roda hoort gewoon in de Jupiler League. Als de commentator zelfs begint te roepen om Frank Demouge is er iets goed mis.
Het was op een gegeven moment dat er een van de iets van 7 teams gewoon pech ging hebben en dat was toevallig Roda.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:20 schreef Adames het volgende:
hebben inderdaad ook wel wat pech gehad dit s
Je kijkt daar tegen een metershoge muur op thuis op de bank. En als je er echt binnen bent is het nog erger. Heel erg sfeerloos, super zonde.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zwolle stadion is een behoorlijke betonbak. Maar gaan ze verbouwen las ik laatst hier
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar fans gaan wel door de wijk naar het stadion. Relletjes in nauwe straten![]()
Het Zwolle stadion is echt pure grafkanker. Dat uitvak ook. Al haalt niks het bij het uitvak van FC Groningen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fortunaquote:Op zondag 26 mei 2013 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zwolle stadion is een behoorlijke betonbak. Maar gaan ze verbouwen las ik laatst hier
Ja dat weet ik. Maar iemand zei hier laatst dat ze dat gaan doortrekken naar het veld. Is wel te hopen in elk geval.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je kijkt daar tegen een metershoge muur op thuis op de bank. En als je er echt binnen bent is het nog erger. Heel erg sfeerloos, super zonde.
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:21 schreef Tchock het volgende:
[..]Maar waarom trekken ze dan niet de rest van de tribunes ook doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
als je kijkt naar onterechte rode kaarten die net het verschil maaktenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het was op een gegeven moment dat er een van de iets van 7 teams gewoon pech ging hebben en dat was toevallig Roda.
Ja dat snap ik ook niet zo goedquote:Op zondag 26 mei 2013 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar waarom trekken ze dan niet de rest van de tribunes ook door
En clubs met fanatieke aanhang (al weet ik het niet zo goed van Sparta)quote:
Sparta heeft Jules Deelder en Hugo Borstquote:Op zondag 26 mei 2013 15:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En clubs met fanatieke aanhang (al weet ik het niet zo goed van Sparta)![]()
Eindelijk afwisseling
Ja en wie heeft fucking Roda?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sparta heeft Jules Deelder en Hugo Borst
Valt wel mee bij Sparta.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En clubs met fanatieke aanhang (al weet ik het niet zo goed van Sparta)![]()
Eindelijk afwisseling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |