Ik heb toch vrienden in Oosterpark wonen, die woonden daar vlakbij. Daarom is het zo jammer. Weet inderdaad zelf niet beter dan dat groene lelijke gebouw.quote:
mag MVV wel weer terug er in.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Roda er vandaag uit en RKC volgend seizoen. Niks mis mee.
Toen ze verloren van Ajax en dat het Sporting Limburg ging wordenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:15 schreef Muto het volgende:
Maar het kan wel mooi worden als Roda eruit gaat. Die supporters kennen niet goede tegen hun verlies.
Was ie dan geliefd in zijn periode bij Groningen?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:15 schreef detulp050 het volgende:
Fledderus is echt een rasmongool...
Hoop echt dat Roda eruit vliegt.
inderdaad een agressief ventje, kan hij weinig aan doen zei hij.quote:
Het stadion van Zwolle heeft daar geen last van. Dat ligt keurig tussen een zwembad en een weiland.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Oosterpark had wel wat al kwam dat ook door de ligging. Als je naar de euroborg gaat moet je eerst zo een kansloos industrieterrein door zoals wel meer clubs dat hebben.
Fortunaquote:Op zondag 26 mei 2013 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan liever nog de Graafschap. Of Fortuna ofzo
Wanneer was dat voor het laatst?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:16 schreef DaMart het volgende:
Dat zou wel voor het eerste in jaren zijn dat er drie clubs promoveren/degraderen. Ook wel eens leuk voor de afwisseling in de Eredivisie, dus hup Sparta.
Echte woonwijkstadions heb je bijna niet meer.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het stadion van Zwolle heeft daar geen last van. Dat ligt keurig tussen een zwembad en een weiland.
De Graafschapquote:Op zondag 26 mei 2013 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan liever nog de Graafschap. Of Fortuna ofzo
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:17 schreef Konijn163 het volgende:
Roda... een ploeg die wat mij betreft eredivisie waardig is. Had liever gehoopt dat sparta het moest opnemen tegen NAC ofzo....
Eaglesquote:Op zondag 26 mei 2013 15:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Echte woonwijkstadions heb je bijna niet meer.
Ja dat komt omdat ze al jaren in de krochten van de Jupiter League spelen.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fortuna. Zelfde verhaal als Roda eigenlijk. Ziek groot stadion, maar zit nooit vol.
quote:
Ik zeg dan ook bijna.quote:
Jezus, toen volgde ik nog geen eens voetbalquote:Op zondag 26 mei 2013 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
11 jaar geleden geloof ik, seizoen 2001/2002.
Sparta ook, dacht ikquote:
Mensen die niet durven toe te geven dat Roda een goed elftal heeft voor de eredivisiequote:
Markjan 'kappen draaien kappen draaien bal kwijt' Fledderus? Neuh, niet echt.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was ie dan geliefd in zijn periode bij Groningen?
Op een industrieterrein altijd. Maar dat is nu eenmaal nodig om door te groeien.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sparta ook, dacht ik
Voor de rest vrij weinig meer. Aangezien alle clubs naar een betonbak van meer dan 10.000 zitjes gaan.
PSV ook wel een beetje.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sparta ook, dacht ik
Voor de rest vrij weinig meer. Aangezien alle clubs naar een betonbak van meer dan 10.000 zitjes gaan.
Ga je nu alweer onzin blaten? Roda JC leunt alleen op Demouge en Malki.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:18 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Mensen die niet durven toe te geven dat Roda een goed elftal heeft voor de eredivisielos van sparta
Maar fans gaan wel door de wijk naar het stadion. Relletjes in nauwe stratenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Cambuur in een woonwijk ligt, dan Zwolle ook.Beide namelijk er naast met een drukke weg er langs.
Na utrecht en de top 3, de ploeg die het langste in de eredivisie is en regelmatig goede prestaties neergezet. Alleen jammer van de gebrekkige jeugdopleiding, komt nu pas net in met Hupperts en een Werker.quote:
hebben inderdaad ook wel wat pech gehad dit seizoen, hadden nooit nacompetitie moeten spelen.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:18 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Mensen die niet durven toe te geven dat Roda een goed elftal heeft voor de eredivisielos van sparta
Iedereen weet toch dat Roda niets is zonder Demouge. Heeft Malki ook toegegeven na afloop van de heenwedstrijd donderdag.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Roda hoort gewoon in de Jupiler League. Als de commentator zelfs begint te roepen om Frank Demouge is er iets goed mis.
Je kan veel zeggen over Demouge, maar zo'n speler doet wel echt alles eraan om het beste er uit te halen.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Roda hoort gewoon in de Jupiler League. Als de commentator zelfs begint te roepen om Frank Demouge is er iets goed mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |