ben benieuwd welke BNers.quote:Na jaren van verwoede pogingen, is het RTL 4 eindelijk gelukt om een stel BN’ers te strikken voor een VIP-versie van Jouw Vrouw Mijn Vrouw. De zesdelige serie Jouw Vrouw Mijn Vrouw VIPS begint op 25 april. Dat heeft het station vrijdag aangekondigd. Door de jaren heen heeft RTL 4 heel wat BN’ers benaderd, waaronder Frans Bauer, Kim Holland en Hans Kazàn, maar allen weigerden. Nu hebben toch een aantal sterren ‘ja’ gezegd, waaronder ex-voetballer Andy van der Meyde.
In Jouw Vrouw Mijn Vrouw VIPS ruilen bekende Nederlanders vijf dagen lang van gezin om te ervaren hoe het eraan toe gaat in de families van andere BN’ers. “Al snel wordt duidelijk dat ze niet allemaal hetzelfde denken over de dagelijkse gang van zaken“, aldus RTL.
Wie de andere bekende kandidaten zijn, is nog niet bekend. Dat maakt RTL 4 in een later stadium bekend.
De realityshow zal elke donderdag om 20.30 uur te zien zijn.
Op het Duitse Waddeneiland Sylt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Waar woont die Rosalie, waar is die club met al die buitenlandse mensen?
Aha!quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Op het Duitse Waddeneiland Sylt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind er niet veel aan vanavond.
Vind nog steeds de eerste aflevering met Melissa en Andy de beste.
ik zit op tel en had in sluitpost ook gevraagd of iemand anders nieuwe wilde openen, dus bedanktquote:
+1quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind er niet veel aan vanavond.
Vind nog steeds de eerste aflevering met Melissa en Andy de beste.
OKquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik zit op tel en had in sluitpost ook gevraagd of iemand anders nieuwe wilde openen, dus bedankt
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:15 schreef static het volgende:
Ben benieuwd hoe lang ze nog heeft.
http://www.nu.nl/achterkl(...)eft-leverkanker.html
Een neuscomplex?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:22 schreef OProg het volgende:
Henk heeft ook een beetje een complex geloof ik.
Denk je?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:22 schreef Cynix ® het volgende:
Ik snap gewoon niet waarom Rosalie meedoet. Het moet wel een aandachtshoer zijn.
En ik snap ook niet waarom ze mee mág doen. Ze heeft geen partner. Nou ja, geen levende.
Henkie aan de dope.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:22 schreef OProg het volgende:
Henk heeft ook een beetje een complex geloof ik.
Ze deed ook mee aan Sabotage vanwege de complexiteit van het spel en de integriteit van de makers.quote:
Ja, daar was ze ook aan het ah'en door naakt in dat zwembad te duiken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze deed ook mee aan Sabotage vanwege de complexiteit van het spel en de integriteit van de makers.
Het bericht stamt uit 2011 en gaat over 2009. Inmiddels zijn we 4 jaar verder en maakt ze op mij niet de indruk op sterven na dood te zijn. Gelukkig maarquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:15 schreef static het volgende:
heb je daar plaatjes/filmpjes van?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar was ze ook aan het ah'en door naakt in dat zwembad te duiken.
Klopt. K*thoer dus.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Ze deed ook mee aan Sabotage vanwege de complexiteit van het spel en de integriteit van de makers.
Misschien staan er een paar op RLS, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:25 schreef superniger het volgende:
[..]
heb je daar plaatjes/filmpjes van?
Echt? En er staat 2013 bij?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:25 schreef kissaa het volgende:
[..]
Het bericht stamt uit 2011 en gaat over 2009. Inmiddels zijn we 4 jaar verder en maakt ze op mij niet de indruk op sterven na dood te zijn. Gelukkig maar
Dat wil je toch niet zien?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:25 schreef superniger het volgende:
[..]
heb je daar plaatjes/filmpjes van?
Gelukkig heb ik tegelijkertijd op de hometrainert gefietst. Toch nog iets.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:27 schreef OProg het volgende:
Deze uitzending was eigenlijk ook verspilling van de tijd.
Niet dus...quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:25 schreef kissaa het volgende:
[..]
Het bericht stamt uit 2011 en gaat over 2009. Inmiddels zijn we 4 jaar verder en maakt ze op mij niet de indruk op sterven na dood te zijn. Gelukkig maar
Ik miste het einde, kwam er hier nog iets over?quote:
Wtfquote:
Na de opnames is ze ziek geworden ... Ik kreeg ook niet alles mee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik miste het einde, kwam er hier nog iets over?
Ah dus toch, ik vond het al vreemd dat het artikel net een paar weken oud was. Wat sneuquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Na de opnames is ze ziek geworden ... Ik kreeg ook niet alles mee.
Of hij bij haar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:31 schreef Sylvana het volgende:
Idd lekker actueel! Maar goed Rosalie dus weg bij haar man
Alles waar het woordje 'reality' bij komt kijken gaat over aandachtshoeren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:32 schreef Deckard het volgende:
Meer aandachtshoeren dan vips. Kan je beter onbekende mensen laten deelnemen, dan gebeurd er nog iets spannends.
Zeg dat. Wat een saaie aflevering.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:32 schreef Deckard het volgende:
Meer aandachtshoeren dan vips. Kan je beter onbekende mensen laten deelnemen, dan gebeurd er nog iets spannends.
Andy v/d Meydequote:Op donderdag 23 mei 2013 21:33 schreef Samson het volgende:
Die aflevering met voetballer en die blonde was nog het beste.
Ik ken alleen Paulien (van Gooische Meisjes) en ik dacht dat men hier wel wist wie die gast uit Purmerend is (ik denk een volkszanger).quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of hij bij haar.
Wie zijn die lui van volgende week? Zijn dat VIP's?
Die man die toch al nooit de telefoon opnam als zij belde.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:31 schreef Sylvana het volgende:
Idd lekker actueel! Maar goed Rosalie dus weg bij haar man
Een zekerheidje is dat de volgende ook miljonair zal zijn.quote:
Bericht is van maart dit jaar. Daarvoor had ze hepatitus.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:25 schreef kissaa het volgende:
[..]
Nou, dat wordt dus ook niks.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:34 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik ken alleen Paulien (van Gooische Meisjes) en ik dacht dat men hier wel wist wie die gast uit Purmerend is (ik denk een volkszanger).
Jammer hoor, want op zich is het concept wel leukquote:
Maar die is dan wel redelijk recent opgenomen, want die baby is pas half februari geboren...quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:33 schreef Samson het volgende:
Die aflevering met voetballer en die blonde was nog het beste.
quote:Jouw Vrouw, Mijn Vrouw VIPS "Aflevering 4"
Aflevering 4 Seizoen 1
De vrouw van volkszanger Mick Harren, Pascale Harren, ruilt met `Echt Gooisch Meisje´ Pauline Wingelaar. Mick en Pascale wonen met hun drie kinderen in een rijtjeshuis in Purmerend, waar het altijd een zoete inval is. Dat belooft gezellig te worden dus voor Pauline. Pascale op haar beurt is voor enkele dagen de vrouw van makelaar Harmen Bisschop van Tuinen, de vriend van Pauline, en komt in het chique Naarden-Vesting terecht, waar de hele dag geluncht en geborreld wordt. Kan Pascale Pauline goed vervangen? Ze weet immers bijzonder weinig van etiquette en Harmen moet uitleggen welke kaasjes ze moet halen voor de kaasfondue. Hoe vergaat het Pauline in het volkse Purmerend, waar ze een gezin én hondje Ivy moet verzorgen? Een bijzonder tijdrovende klus, aangezien de hond niet buiten uitgelaten wordt, maar op een speciale plek binnen zijn behoefte mag doen en elke dag veel verzorging nodig heeft.
donderdag 30-5, 20:30
HHzaterdag 1-6, 23:00
Je hebt gelijk. In 2009 hepatitus. Bericht van maart 2013.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:34 schreef static het volgende:
[..]
Bericht is van maart dit jaar. Daarvoor had ze hepatitus.
Ah, ok, raar ook dat deze al zo oud blijkt te zijn. Een jaar geleden... Vond die juist zo leuk omdat die Judith Osbourne het zo leuk oppakte en wel wat te vertellen had terwijl die vrouw van hem nogal een lege huls bleek te zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar die is dan wel redelijk recent opgenomen, want die baby is pas half februari geboren...
Mick Harren? Wie?quote:
Bedoel je die van Henk?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:46 schreef Samson het volgende:
[..]
Ah, ok, raar ook dat deze al zo oud blijkt te zijn. Een jaar geleden... Vond die juist zo leuk omdat die Judith Osbourne het zo leuk oppakte en wel wat te vertellen had terwijl die vrouw van hem nogal een lege huls bleek te zijn
Wel weer stereotiep gebracht, "waar de hele dag geluncht en geborreld wordt" Maar natuurlijk, in Naarden Vesting doet natuurlijk iedereen datquote:
Verbaasde jou dat?quote:
Mick!quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mick Harren? Wie?
Ze hadden nog beter Dries Roelvink kunnen vragen
Haha, nee, eigenlijk niet, maar het leuke was dat je merkte aan die Andy dat ie iemand die wat meer te melden had toch wel kon waarderen....quote:
geen idee. Maar dit zijn geen bn-ers in ieder geval.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alles waar het woordje 'reality' bij komt kijken gaat over aandachtshoeren.
Welke BN-er met klasse wil zijn leven zo op tv, huis, privé stuk en alles?
VIPS?quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:45 schreef Ole het volgende:
De vrouw van volkszanger Mick Harren, Pascale Harren, ruilt met `Echt Gooisch Meisje´ Pauline Wingelaar.
Ik had alleen meegekregen dat ze ziek was, maar dat het zo ernstig was had ik niet begrepenquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:31 schreef kissaa het volgende:
Oh. Uitzending is een jaar geleden opgenomen en Louise is ernstig ziek geworden: leverkanker.
Ja nu weten we het wel hoor.quote:
Ze heeft ook 2 huizen in Frankrijk. Tenminste op dat moment, want inmiddels zouden ze uit elkaar zijn en zal ze wellicht een paar huizen in hebben moeten leveren.quote:
Eens, maar háár man was er al helemáál niet bij. Over essentie gesproken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:52 schreef Sylvana het volgende:
Vind het raar dat Rosalie wel eerste paar dagen aan regels hield maar Henk dat omgekeerd niet deed. Dat is toch de essentie van het programma lijkt me...
Ja daarom snapte ik deze hele aflevering ook niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:00 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eens, maar háár man was er al helemáál niet bij. Over essentie gesproken.
Ze zal zelf best een aanzienlijk zakcentje hebben.quote:
Want bij het inchecken van een hotel moet je sterallures hebben? Mijn god, wat heb ik er dan veel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:31 schreef icloud het volgende:
Inchecken in het amstel maar geen sterrenallures vind ze.
Volgens mij is er een verschil tussen een hotel en het amstel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:34 schreef static het volgende:
[..]
Want bij het inchecken van een hotel moet je sterallures hebben? Mijn god, wat heb ik er dan veel.
Dan moet je toch beter lezen. Maar goed, is nogal offtopic.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:40 schreef icloud het volgende:
Ik heb jouw topic gevolgd en ik heb niet de indruk dat jij wekelijks in een amstelachtig hotel incheckt waar een normaal persoon een compleet salaris moet betalen voor een kamer.
Alsof jij dagelijks 910 betaald per nachtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:07 schreef static het volgende:
[..]
Dan moet je toch beter lezen. Maar goed, is nogal offtopic.
Natuurlijk betaal ik dat niet. Dat gaat op de onkostenvergoeding, slimmerik.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:14 schreef icloud het volgende:
[..]
Alsof jij dagelijks 910 betaald per nacht![]()
![]()
![]()
dat snapte ik ook wel, dan nog geloof ik er niks van dat jij dagelijks in een kamer slaapt die jouw baas 910 euro per nacht kost.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:37 schreef static het volgende:
[..]
Natuurlijk betaal ik dat niet. Dat gaat op de onkostenvergoeding, slimmerik.
Jazekerquote:
Daar waren we in deel 1 al over uit.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:40 schreef Cynix ® het volgende:
Het gaat niet meer echt over VIP's geloof ik, hè?
Heb je gelijk in, als het goedkoper kan (Marriott bijvoorbeeld) geldt dat. Als het niet anders kan, geen probleem.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:38 schreef icloud het volgende:
[..]
dat snapte ik ook wel, dan nog geloof ik er niks van dat jij dagelijks in een kamer slaapt die jouw baas 910 euro per nacht kost.
Ik bedoelde meer dat het de vorige posts ook niet meer over MVJV ging.quote:
Hazes was ook leuk geweest..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:01 schreef Cynix ® het volgende:
Nou, eerlijk gezegd hoef ik Bauer niet per se. Liever wat 'uitgesprokener' personen die lekker dwars, lamballig of impulsief zijn. Of in ieder geval boeiender. Een Emile Ratelband, Jort Kelder, Hans Kraay jr. etc.
Dat lijkt mij ook een stuk leuker ja!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:01 schreef Cynix ® het volgende:
Nou, eerlijk gezegd hoef ik Bauer niet per se. Liever wat 'uitgesprokener' personen die lekker dwars, lamballig of impulsief zijn. Of in ieder geval boeiender. Een Emile Ratelband, Jort Kelder, Hans Kraay jr. etc.
Ja best wel! Hoe oud is ze eigenlijk? 32?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Paulien ziet er wel oud uit voor iemand die net is afgestudeerd.
Op je 32e afstuderenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja best wel! Hoe oud is ze eigenlijk? 32?
nee ze is een stuk jonger. Zat haar net te googlen en zag op haar LinkedIn profiel dat ze in 2004 haar havo diploma heeft gehaald. Dus ervan uitgaande dat ze toen 17 ofzo was... dan is ze nu dus 26.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja best wel! Hoe oud is ze eigenlijk? 32?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Op je 32e afstuderenWat voor studie is dat.
Dat is de vrouw van Mick Harre, en die is een of andere wannabe zangerquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]ik gok enkel de leeftijd op uiterlijk
Wat doet die blonde vrouw eigenlijk? Ik schakelde te laat in.
Dat kapsel en vest draagt niet veel bij, ze kan imo ook 32 of 34 zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
nee ze is een stuk jonger. Zat haar net te googlen en zag op haar LinkedIn profiel dat ze in 2004 haar havo diploma heeft gehaald. Dus ervan uitgaande dat ze toen 17 ofzo was... dan is ze nu dus 26.
Ohquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is de vrouw van Mick Harre, en die is een of andere wannabe zanger
ze lijkt inderdaad ouderquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kapsel en vest draagt niet veel bij, ze kan imo ook 32 of 34 zijn.
Ditquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:44 schreef pleeborstel het volgende:
Ik vind Paulien wel leuk. Ze is een zogenaamde kakker, maar totaal niet arrogant, lekker spontaan
Soort snuggie ofzo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat zijn dat voor tele tubbie pakjes
Ja, heb je gelijk inquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:44 schreef pleeborstel het volgende:
Ik vind Paulien wel leuk. Ze is een zogenaamde kakker, maar totaal niet arrogant, lekker spontaan
En dan weer de auto in stappen...quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:54 schreef Injetta het volgende:
Is dat echt normaal? In de kaaswinkel een glas wijn drinken?
Als je prijzen ziet wel jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:54 schreef Injetta het volgende:
Is dat echt normaal? In de kaaswinkel een glas wijn drinken?
Dat ja.quote:
Kakkuttenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Dat continue gezuip bij die kakkutten
als ie zo doorgaat komt ie binnenkort ook uit 1963... het jaar van de wijn die hij het liefste zuiptquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
als ie zo doorgaat komt ie binnenkort ook uit 1963... het jaar van de wijn die hij het liefste zuipt
Ah, dank je.quote:
Ik zou me meer dan thuis voelen in zo'n tokkie omgeving. Met marmeren meubelsquote:
Dat krijg je met achterlijke baasjes.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:07 schreef mootie het volgende:
Die hond snapt zelf niet dat hij een hond is.
Die chi's zijn van zichzelf al best schuw, maar dit, altijd binnen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef Injetta het volgende:
Die hond is echt bang. Arm beest, dat is toch geen hondenleven zo?
Ik moest lachen toen ik ze en profil zag, allemaal op een rij, wat een neuzenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die ene heeft volgens mij een klap op zn oog gehad
quote:
Ja.quote:
Het is geen wijn uit 1880quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:07 schreef Injetta het volgende:
Waarom vinden Paulien en die vriend zo'n shake zo vreselijk? Wat overdreven...
Andersom, je bent een kakker omdat je graag naar de golfbaan gaat om je vrouw te ontlopen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:17 schreef Starlie het volgende:
Je bent een kakker en dus moet je golfen en dat moet je dan maar leuk vinden want het hoort er nu eenmaal bij...
Die blonde ook.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Die vent is gewoon verslaafd aan alcohol
Deed ik ook toen ik een jaar of 25 was. Ging vanzelf.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Je vader bij zijn voornaam noemen vind ik ook altijd wat apart
Geeft de verhoudingen aan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Je vader bij zijn voornaam noemen vind ik ook altijd wat apart
Mijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Heb ik ook gegeten vandaag. Heb een 1 persoons kaasfondue geval
ik zeg Abraham Kefquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijnzei gisteren toevallig dat hij er zin in had. Zo yummie!
Schijt aan de burenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
Wel een lekker badjeAlleen zien alle buren je zitten zo te zien.
2 uur rijden is een tikje overdreven.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:23 schreef tonja het volgende:
[..]
ik zeg Abraham KefMoet je wel een beetje in de buurt wonen, het is in Amsterdam.
Een keer Mick in zijn blote reet erin en dat is ook opgelostquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:23 schreef Karina het volgende:
Wel een lekker badjeAlleen zien alle buren je zitten zo te zien.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Een keer Mick in zijn blote reet erin en dat is ook opgelost
Zet ze een dag zonder wijn bij elkaar en ze bijten elkaar de strot doorquote:
Alle tuinen zien elkaar, dus maakt weinig uit.quote:
Ja die is helemaal into god tegenwoordigquote:
zondequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die is helemaal into god tegenwoordig
Volgens mij is zij geen bekeerling.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die is helemaal into god tegenwoordig
Jaquote:
Het was haar kruisquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:28 schreef Specularium het volgende:
Ohjee, hij is voor mij aan het kruis gestorven, ook voor jou.
Hoe weet ze dat precies?
Ze had geen baan, ze was net afgestudeerd.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:37 schreef Iwanius het volgende:
Maar even terugkomend op de aflevering met de werkloze Pauline Wingelaar die wij natuurlijk allemaal kennen van dat onzin programma Gooische meisjes:
[ afbeelding ]
Frappant vond ik haar opmerking over het huis van de ander: " Lijkt we een bijstandshuis. "![]()
![]()
Terwijl ze zelf geen baan meer heeft en op de portemonnee van haar vriend/man? leeft en haar huis ook geen haar beter is in dat steegje met dat stuk open grond met zand aan de overkant.
Maar verder deed ze het heel leuk en was ze heel zorgzaam.![]()
In ieder geval iets aan zijn tanden, die zijn té wit.quote:
oh dat vond ik juist wel meevallen, het werkt blijkbaar voor hun. Kan me best voorstellen dat je zo leeft als je wat ouder bent.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:40 schreef Iwanius het volgende:
Precies, ze heeft komt zo veel sympathieker over dan in die realityshow Gooische meisjes.
Iemand die zich echt van zijn meest asociale kant heeft laten zien tijdens de serie is onderstaand persoon.
[ afbeelding ]
En dat zeg ik als man! Gelukkig kreeg hij stank voor dank later met dat joch dat zei datie lelijk was.
Ik vond hem echt wel meevallen, zeker vergeleken bij Andyquote:Op maandag 3 juni 2013 14:40 schreef Iwanius het volgende:
Precies, ze heeft komt zo veel sympathieker over dan in die realityshow Gooische meisjes.
Iemand die zich echt van zijn meest asociale kant heeft laten zien tijdens de serie is onderstaand persoon.
[ afbeelding ]
En dat zeg ik als man! Gelukkig kreeg hij stank voor dank later met dat joch dat zei datie lelijk was.
ITT die partner van haar: wat een bal. Lullen over zoete witte wijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:24 schreef mootie het volgende:
Pauline is zo openminded, die kan volgens mij met iedereen door een deur.
Gaston ziet er altijd uit alsof-ie gaat ontploffen: rood aangelopen, opgeblazen, bolle wangen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |