abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 10:49:38 #251
249559 crew  Lavenderr
pi_126978852
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 10:27 schreef Fredo55 het volgende:
Vannacht zijn er rellen geweest in het altijd zo vreedzame Södertälje.
Wie had dat nu kunnen denken :')
pi_126978971
quote:
15s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 02:24 schreef schurkurk het volgende:
Politieke correctheid tov de Islam zal de ondergang van het Westen worden

en de moslims weten het
Ik ga ze alvast preventief de kop inslaan.
pi_126979233
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 10:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wie had dat nu kunnen denken :')
Zaken beginnen pas te tellen bij 3000 incidenten. Minder kan de statistiek niet aan.

Lekker achteroverleunen, dat gaat dit in de toekomst voorkomen. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_126979259
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 23:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Omdat de meeste mensen het hier wel naar hun zin hebben, I guess.
Nutteloos en zwakbegaafd zijn, op de samenleving parasiteren en toch als een onaantastbaar straatprinsje behandeld worden, dan zou ik het ook wel naar mijn zin hebben...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_126979336
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:09 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Nutteloos en zwakbegaafd zijn, op de samenleving parasiteren en toch als een onaantastbaar straatprinsje behandeld worden, dan zou ik het ook wel naar mijn zin hebben...
_O_
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zaterdag 25 mei 2013 @ 11:25:19 #256
241662 Jian
Well, well, well
pi_126979579
Wat houdt die (achterlijke) Zweden toch tegen om SNOEIHARD op te treden tegen deze rellers, gewoon de blanke wapenstok en rubberen kogels en oppakken en snelrecht en zeer zwaar straffen. En dat alles ter bescherming van de goedwillende bevolking, allochtoon en autochtoon.
pi_126979647
Uit de Volkskrant vandaag:
"De rellen hebben ook een achterliggende oorzaak: de werkloosheid in de buitenwijken is hoog en de verveling onder de jeugd is groot. Bewoners in de buitenwijken voelen zich tekort gedaan door de Zweedse regering, die sinds de jaren 90 bezuinigt op sociale zekerheid. "

Zweden is een half communistisch land, als je het ergens als luie parasiet goed hebt is het daar wel. En dan nog gaan ze de boel slopen. Ik was vorig jaar in de wijk waar het begon (Husby), het ligt vlak naast Kista (Eriksson, andere ICT bedrijven). Helemaal geen slechte buurt, en de overheid pompt er de komende jaren honderden miljoenen in om het nog wat luxer te maken, onderwijs verder te verbeteren etc.

Afkopen kun je die idioten dus niet. Dan maar de wapenstok, en afknallen wanneer nodig om normale mensen te beschermen. Laten we iig ophouden met zoeken naar het "waarom" van rellen, want dat doen ze gewoon omdat het kan.
pi_126979712
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:27 schreef MrJiong het volgende:
"De rellen hebben ook een achterliggende oorzaak: de werkloosheid in de buitenwijken is hoog en de verveling onder de jeugd is groot. Bewoners in de buitenwijken voelen zich tekort gedaan door de Zweedse regering, die sinds de jaren 90 bezuinigt op sociale zekerheid. "

Zweden is een half communistisch land, als je het ergens als luie parasiet goed hebt is het daar wel. En dan nog gaan ze de boel slopen. Ik was vorig jaar in de wijk waar het begon (Husby), het ligt vlak naast Kista (Eriksson, andere ICT bedrijven). Helemaal geen slechte buurt, en de overheid pompt er de komende jaren honderden miljoenen in om het nog wat luxer te maken, onderwijs verder te verbeteren etc.

Afkopen kun je die idioten dus niet. Dan maar de wapenstok, en afknallen wanneer nodig om normale mensen te beschermen. Laten we iig ophouden met zoeken naar het "waarom" van rellen, want dat doen ze gewoon omdat het kan.
Blij zulke kwaliteitsposts op FOK! aan te mogen treffen. _O_

pi_126980096
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:27 schreef MrJiong het volgende:

[..]

Zweden is een half communistisch land, als je het ergens als luie parasiet goed hebt is het daar wel.

[..]

Om je even uit een droom te halen; in een communistisch land als bijvoorbeeld de voormalige DDR zouden dit soort rellende, verongelijkte straatprinsjes, net als werkweigeraars, gewoon in een kamp beland zijn. Onze westerse samenleving is veel meer heilstaat voor asocialen, profiteurs en andere parasieten, dan het voormalig communistische oostblok ooit geweest is...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_126980238
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:45 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Om je even uit een droom te halen; in een communistisch land als bijvoorbeeld de voormalige DDR zouden dit soort rellende, verongelijkte straatprinsjes, net als werkweigeraars, gewoon in een kamp beland zijn. Onze westerse samenleving is veel meer heilstaat voor asocialen, profiteurs en andere parasieten, dan het voormalig communistische oostblok ooit geweest is...
"half-communistisch" is beeldspraak, ik heb geen enkele droombeelden over arbeidsparadijzen o.i.d. Mijn punt is dat mensen in Zweden gruwelijk veel belasting betalen, en luie mensen daar dus een heerlijk luizenleven kunnen hebben. Als dat nog niet genoeg is om ze te pacificeren dan werkt afkopen dus niet. Net als dat werkkampen in de DDR niet effectief waren om mensen wakker te schudden en zich nuttig te laten maken. De tussenvorm: hard slaan, maar ook goede kansen bieden voor ieder die iets van z'n leven wil maken.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 11:52:56 #261
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_126980309
Op nieuwsuur ook wel mooi dat verteld werd dat politici 'niet wisten' hoe die wijken erbij lagen. Alle politici wonen bij elkaar in een rijk gedeelte van de stad.

Als je dan mensen binnenlaat, let dan ook op ze.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:11:14 #262
172669 Papierversnipperaar
Cafeīne is ook maar een drug.
pi_126980789
quote:
BuZa past reisadvies aan voor delen van Zweden

De ongeregeldheden in Zweedse voorsteden zijn in de nacht van vrijdag op zaterdag overgeslagen naar een derde stad: Örebro. Ook in Södertälje en in voorsteden van Stockholm waren opnieuw problemen. Wel lag het aantal brandstichtingen in de zesde nacht van de onlusten een stuk lager dan voorgaande nachten. In de wijk Husby, waar de rellen maandag begonnen, bleef het opvallend rustig. Jongeren grilden er worstjes op straat.

Het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken heeft het reisadvies voor Zweden aangepast vanwege de onlusten. Nederlanders wordt ontraden de Stockholmse wijken Husby, Tensta, Hagsätra, Kista, Rinkeby, Rågsved, Skogås, Fittja, Älsvjö, Vällingby en Jordbro te bezoeken. Ook de stad Södertälje kan men beter mijden. In de rest van Zweden en Stockholm zijn volgens het ministerie geen bijzondere veiligheidsrisico's.

In de Centraal-Zweedse stad Örebro bekogelden circa 30 jongeren de politie. Ook vernielden ze winkelruiten. De oproerpolitie had in Stockholms voorstad Tumba even moeite met een rechts-extremistische groep van 50 man. Achttien mensen werden opgepakt. In de wijk Fittja zorgden 30 gemaskerde en met stokken bewapende jongeren voor overlast. In Södertälje woedde brand in een verenigingslokaal.

Het was alweer de zesde onrustige nacht in Zweden. De ongeregeldheden begonnen nadat de politie vorige week in de wijk Husby een verwarde, bejaarde man met een mes of bijl in zijn appartement met vijf kogels doodschoot. Vele tientallen auto's zijn in vlammen opgegaan.

De onlusten zijn met name in de buitenwijken van Stockholm waar veel immigranten wonen. Ze hebben voor een schok en een debat over de achterliggende oorzaken van de rellen gezorgd in het doorgaans rustige Zweden.
Bron: Volkskrant
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 12:17:19 #263
249559 crew  Lavenderr
pi_126980924
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wat was Occupy dan vreedzaam he PV?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:19:51 #264
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_126981006
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 11:45 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Zo heeft vrijwel iedere staatvorm wel een paar voordelen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:20:43 #265
172669 Papierversnipperaar
Cafeīne is ook maar een drug.
pi_126981034
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat was Occupy dan vreedzaam he PV?
Gelukkig werden die wel hard aangepakt :X
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 12:21:36 #266
249559 crew  Lavenderr
pi_126981050
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Gelukkig werden die wel hard aangepakt :X
Best apart ja.
pi_126981104
Men zal wel in Zweden is kutbuurten nog een redelijk leven (door het sociale vangnet) hebben, maar volgens mij gaat zou de focus meer moeten liggen op het ontstaan van een bepaalde mentaliteit in zo'n buurt die ontstaat als er alleen maar kansarme mensen (immigranten) wonen.
Deze rellen hebben vrij weinig te maken met geloof (ik denk dat er in deze buurten in Zweden ook superveel Serviers, Kroaten etc. wonen), maar gewoon met 'relatieve' deprivatie. Jongens uit zo'n buurt hebben gewoon een enorm minderwaardigheidscomplex (zie bijvoorbeeld de autobiografie van Zlatan Ibrahimovic, uit een pauperbuurt in Malmo) en zijn enorm gefrustreerd omdat ze tegen de tijd dat ze realiseren dat ze zelf verantwoordelijk zijn voor hun toekomst (zeg maar net na de puberteit) al een straatlengte achterstand hebben en nooit meer die droombaan zullen krijgen en eigenlijk voor altijd een 'pauper uit X' (of in het Nederlands perspectief 'een kutmarokkaantje') zullen blijven. Het rellen van paupers in van dit soort buurten an sich is niet zo bijzonder (zie meer historisch gezien de Palingoproer, de Jordaanoproer en de Aardappeloproer).
Uiteindelijk is het voor iedereen beter om een soort van "Verghetto-ing" tegen te gaan. Gelukkig is men in Amsterdam al redelijk goed bezig om bijvoorbeeld Amsterdam Zuidoost (de Bijlmer) en Nieuw-West op te knappen zodat er niet alleen maar kansarmen wonen.
pi_126981131
Dat het nog niet voorbij is. Hoe kan zweden het zover laten komen. Stelletje mietjes. Wat een zo mooi land is. Gaat zo ten onder. En dat door Immigratie.
Als Europa in het lichaam zat was het aangeduid als een zeer ernstige ziekte en zou het er al lang zijn uitgesneden.
pi_126981217
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:24 schreef The_Avatar het volgende:
Dat het nog niet voorbij is. Hoe kan zweden het zover laten komen. Stelletje mietjes. Wat een zo mooi land is. Gaat zo ten onder. En dat door Immigratie.
Als Europa in het lichaam zat was het aangeduid als een zeer ernstige ziekte en zou het er al lang zijn uitgesneden.
:')
pi_126981300
quote:
11s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 00:06 schreef Flow3r het volgende:
Momenteel ook al zware rellen in Utrecht :P
Zware rellen:')? Hoeveel doden en geworden? Hoeveel relschoppers? Een gemiddelde schoolfeest loopt nog meer uit de hand.
pi_126981329
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 10:01 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

slik pillen tegen je angsten... helpt wel
Angsten, gohja, eerder ben ik gewoon triest omdat ik zelf niet hebben kunnen opgroeien in dat mooie, gezellige Nederland waar m'n ouders wel zijn in opgegroeid. Gewoon gezellig onder elkaar

+ mijn kinderen en kleinkinderen die het nog veel erger te verduren zullen hebben

Ik heb het gevoel dat dit land van me is afgenomen
pi_126981437
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:30 schreef schurkurk het volgende:

[..]

Angsten, gohja, eerder ben ik gewoon triest omdat ik zelf niet hebben kunnen opgroeien in dat mooie, gezellige Nederland waar m'n ouders wel zijn in opgegroeid. Gewoon gezellig onder elkaar

+ mijn kinderen en kleinkinderen die het nog veel erger te verduren zullen hebben

Ja, want toen vonden er geen rellen plaats. Of terroristische aanslagen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126981469
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

vroeger was het beter
  Moderator zaterdag 25 mei 2013 @ 12:35:55 #274
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_126981527
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

meer zelfs

de troonwisseling liep voor ons een stuk rustiger dan voor onze ouders bv en de enige aanslag die we gehad hebben was dat gedoe met van Gogh en dat ging enkel om van Gogh

triest als het was
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 12:36:01 #275
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_126981533
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:34 schreef schurkurk het volgende:

[..]

vroeger was het beter
Ja, toen men nog treinen kaapte en mensen dagenlang in gijzeling hielden.

Of toen het nog normaal was dat je met 10 man in een huis woonde inclusief je grootouders.

Nee, geef mij deze tijd maar als ik de verhalen van m'n vader zo mag geloven.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_126981761
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:30 schreef schurkurk het volgende:

Nederland was en is een prima land in te leven.
Het ligt echt aan jezelf als je je draai niet kan vinden.
hup.... niet zeuren... handen uit de mouwen...be happy
pi_126981799
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:23 schreef Fides het volgende:
Men zal wel in Zweden is kutbuurten nog een redelijk leven (door het sociale vangnet) hebben, maar volgens mij gaat zou de focus meer moeten liggen op het ontstaan van een bepaalde mentaliteit in zo'n buurt die ontstaat als er alleen maar kansarme mensen (immigranten) wonen.
Deze rellen hebben vrij weinig te maken met geloof (ik denk dat er in deze buurten in Zweden ook superveel Serviers, Kroaten etc. wonen), maar gewoon met 'relatieve' deprivatie. Jongens uit zo'n buurt hebben gewoon een enorm minderwaardigheidscomplex (zie bijvoorbeeld de autobiografie van Zlatan Ibrahimovic, uit een pauperbuurt in Malmo) en zijn enorm gefrustreerd omdat ze tegen de tijd dat ze realiseren dat ze zelf verantwoordelijk zijn voor hun toekomst (zeg maar net na de puberteit) al een straatlengte achterstand hebben en nooit meer die droombaan zullen krijgen en eigenlijk voor altijd een 'pauper uit X' (of in het Nederlands perspectief 'een kutmarokkaantje') zullen blijven. Het rellen van paupers in van dit soort buurten an sich is niet zo bijzonder (zie meer historisch gezien de Palingoproer, de Jordaanoproer en de Aardappeloproer).
Uiteindelijk is het voor iedereen beter om een soort van "Verghetto-ing" tegen te gaan. Gelukkig is men in Amsterdam al redelijk goed bezig om bijvoorbeeld Amsterdam Zuidoost (de Bijlmer) en Nieuw-West op te knappen zodat er niet alleen maar kansarmen wonen.
Dat hebben ze hier in Utrecht ook gedaan, Kanaaleilanders in sociale woningen tussen koopwoningen in Leidsche Rijn. Het is inmiddels zowat een 2e kanaleneiland geworden...
pi_126982104
Vroegah was er ook van alles niet in orde. Maar ik heb wel het idee dat slappe rechtshandhaving iets nieuws is. Als een stel jonge nietsnutten straten terroriseren zou het volstrekt normaal moeten zijn dat de politie ze stevig onder handen neemt. Alleen hebben Nederlanders decennialang een sterk wantrouwen gehad tegen de politie, die daardoor gedwongen werd om "de dialoog aan te gaan" in plaats van mensen in het gareel te houden.

Maar zitten somberen heeft idd geen zin. De tijd van hippie-dromen over vrede en maakbaarheid is voorbij, en we weten nu dat sommige mensen alleen van pijn leren. Zodra de overheid en politie doorhebben dat hier draagvlak voor is kunnen onze veldwachters gewoon weer als vanouds rellend uitschot en waardeloze straatprinsjes onder handen nemen.
pi_126984374
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:54 schreef MrJiong het volgende:
onze veldwachters gewoon weer als vanouds rellend uitschot en waardeloze straatprinsjes onder handen nemen.
Waar dacht je aan?
Gevangenen in het ziekenhuis slaan? Slim martelen?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 14:05:08 #280
45206 Pietverdriet
pi_126984514
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:00 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Waar dacht je aan?
Gevangenen in het ziekenhuis slaan? Slim martelen?
Terugsturen naar de afrikaanse woestijn waar ze vandaan komen. Als je dat met de eerste 30, 40 gedaan hebt moet jij eens zien hoe rustig de rest wordt
pi_126984544
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:43 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat is subjectief, maar je kan moeilijk ontkennen dat de omstandigheden. in met name de steden, de afgelopen decennia enorm veranderd zijn.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 14:06:49 #282
45206 Pietverdriet
pi_126984572
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 12:43 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het ligt echt aan jezelf als je je draai niet kan vinden.
hup.... niet zeuren... handen uit de mouwen...be happy
Ga jij lekker met je vriendje op kanaleneiland samenwonen, praten we verder
pi_126984917
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Kanaleneiland is tegenwoordig erg rustig, ze soppen daar zelf gaar.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 14:19:25 #284
45206 Pietverdriet
pi_126984976
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:17 schreef sig000 het volgende:

[..]

Kanaleneiland is tegenwoordig erg rustig, ze soppen daar zelf gaar.
Ze hebben iedereen weggepest bedoel je.
pi_126985387
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ze hebben iedereen weggepest bedoel je.
Dat is ook een tactiek, je zet het zootje bijelkaar en het slacht elkaar af.
pi_126985419
In Amsterdam zijn ze daar erg goed mee inmiddels.
pi_126985500
Van alles en nog wat opsporen is toch niet zo belangrijk, als het elkaar uit de weg ruimt is er niets aan de hand toch?
pi_126985633
Wel jammer dat er geen live beeld is. Kijkt toch lekkerder weg zoals toen in Egypte. Gelukkig hebben we vanavond de Champions League nog anders verveel je je echt de pleuris. Hoop dat ze voor zondag een mooie grote rel voorbereiden die live op tv komt. Alvast bedankt.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_126985850
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wel jammer dat er geen live beeld is. Kijkt toch lekkerder weg zoals toen in Egypte. Gelukkig hebben we vanavond de Champions League nog anders verveel je je echt de pleuris. Hoop dat ze voor zondag een mooie grote rel voorbereiden die live op tv komt. Alvast bedankt.
Ik heb gelukkig ook nog onderburen die elkaar in de haren vliegen dat scheelt.
pi_126986237
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Terugsturen naar de afrikaanse woestijn waar ze vandaan komen. Als je dat met de eerste 30, 40 gedaan hebt moet jij eens zien hoe rustig de rest wordt
Heb jij wat geleerd uit de Duitse geschiedenis eigenlijk ?
De frase was "onder handen nemen" ..... de suggestie was ... geweld gebruiken.
Welk geweld?
pi_126986336
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Utrecht is niet mijn thing.
Maar het ging over weltschmerz .... Ik zei toch echt iets opbeurends.
Of is dat niet de bedoeling? Lekker kankeren op bepaalde buitenlanders is leuk voor de onderbuik, maar op de langere termijn word je daar een verzuurde piet van .
  zaterdag 25 mei 2013 @ 14:57:24 #292
45206 Pietverdriet
pi_126986363
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:54 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Heb jij wat geleerd uit de Duitse geschiedenis eigenlijk ?

Ja.
Dat je nooit moet wijken voor straatterreur, voor de mob, voor het tuig. Dat je niet appeasement moet hanteren.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 14:58:46 #293
45206 Pietverdriet
pi_126986406
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:56 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Utrecht is niet mijn thing.
Maar het ging over weltschmerz .... Ik zei toch echt iets opbeurends.
Of is dat niet de bedoeling? Lekker kankeren op bepaalde buitenlanders is leuk voor de onderbuik, maar op de langere termijn word je daar een verzuurde piet van .
Ik kanker niet op buitenlanders, ik kanker op politici die appeasement hanteren en wegkijken van de problematiek.
pi_126986540
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik kanker niet op buitenlanders, ik kanker op politici die appeasement hanteren en wegkijken van de problematiek.
johhhh je denkt zo 2012........
Jouw oplossing van kankeren is wat het is.... kankeren...
en buitenlanders deporteren is een favoriete oplossing van haatideologiën
pi_126986610
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 14:57 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ja.
Dat je nooit moet wijken voor straatterreur, voor de mob, voor het tuig. Dat je niet appeasement moet hanteren.
Niks geleerd over buitenlanders deporteren? Over hysterisch geschreeuw van ' het is de schuld van die cultuurvreemden' Dat is pas een opmaat naar gigantische terreur
Jij bent ook een nep-Duitslanddeskundige dan
  zaterdag 25 mei 2013 @ 15:08:58 #296
45206 Pietverdriet
pi_126986739
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:02 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

johhhh je denkt zo 2012........
Jouw oplossing van kankeren is wat het is.... kankeren...
en buitenlanders deporteren is een favoriete oplossing van haatideologiën
De haatideologie die hier het probleem is, is de fundamentalistische islam, die de ghettovorming en de problemen in de hand werkt, mensen verhinderd dat ze integreren en wat meer gaan bijdragen aan de maatschappij.
Het gaat niet om "buitenlanders", het gaat om een klein groep die zich door niets gehinderd ziet in het oh zo politiek correcte zweden.
Die zijn niet onder de indruk van een foei dat mag niet. Die zijn onder de indruk van de mogelijkheid dat ze zichzelf in de woestijn terugvinden.
niet zwaar straffen, maar gewoon, wil je geen normaal deel van deze samenleving zijn dan ben je dat maar niet.
pi_126986740
Care, laat hem lekker kankeren. Misschien maakt het indruk op zijn homovriendjes, maar voor de rest schiet hij er niets mee op.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 25 mei 2013 @ 15:09:37 #298
45206 Pietverdriet
pi_126986753
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:04 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Niks geleerd over buitenlanders deporteren? Over hysterisch geschreeuw van ' het is de schuld van die cultuurvreemden' Dat is pas een opmaat naar gigantische terreur
Jij bent ook een nep-Duitslanddeskundige dan
God wat ben jij dom
  zaterdag 25 mei 2013 @ 15:11:21 #299
45206 Pietverdriet
pi_126986798
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:09 schreef Mutant01 het volgende:
Care, laat hem lekker kankeren. Misschien maakt het indruk op zijn homovriendjes, maar voor de rest schiet hij er niets mee op.
Kijk dit bedoel ik
Doet zich voor als integratievoorbeeld, maar beschouwt homosexualiteit als issue
pi_126986814
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Kijk dit bedoel ik
Doet zich voor als integratievoorbeeld, maar beschouwt homosexualiteit als issue
Ik beschouw homosexualiteit helemaal niet als issue. Kankerende homo's beschouw ik wel als issue.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')