Nederland was en is een prima land in te leven.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:30 schreef schurkurk het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit land van me is afgenomen
Dat hebben ze hier in Utrecht ook gedaan, Kanaaleilanders in sociale woningen tussen koopwoningen in Leidsche Rijn. Het is inmiddels zowat een 2e kanaleneiland geworden...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:23 schreef Fides het volgende:
Men zal wel in Zweden is kutbuurten nog een redelijk leven (door het sociale vangnet) hebben, maar volgens mij gaat zou de focus meer moeten liggen op het ontstaan van een bepaalde mentaliteit in zo'n buurt die ontstaat als er alleen maar kansarme mensen (immigranten) wonen.
Deze rellen hebben vrij weinig te maken met geloof (ik denk dat er in deze buurten in Zweden ook superveel Serviers, Kroaten etc. wonen), maar gewoon met 'relatieve' deprivatie. Jongens uit zo'n buurt hebben gewoon een enorm minderwaardigheidscomplex (zie bijvoorbeeld de autobiografie van Zlatan Ibrahimovic, uit een pauperbuurt in Malmo) en zijn enorm gefrustreerd omdat ze tegen de tijd dat ze realiseren dat ze zelf verantwoordelijk zijn voor hun toekomst (zeg maar net na de puberteit) al een straatlengte achterstand hebben en nooit meer die droombaan zullen krijgen en eigenlijk voor altijd een 'pauper uit X' (of in het Nederlands perspectief 'een kutmarokkaantje') zullen blijven. Het rellen van paupers in van dit soort buurten an sich is niet zo bijzonder (zie meer historisch gezien de Palingoproer, de Jordaanoproer en de Aardappeloproer).
Uiteindelijk is het voor iedereen beter om een soort van "Verghetto-ing" tegen te gaan. Gelukkig is men in Amsterdam al redelijk goed bezig om bijvoorbeeld Amsterdam Zuidoost (de Bijlmer) en Nieuw-West op te knappen zodat er niet alleen maar kansarmen wonen.
Waar dacht je aan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:54 schreef MrJiong het volgende:
onze veldwachters gewoon weer als vanouds rellend uitschot en waardeloze straatprinsjes onder handen nemen.
Terugsturen naar de afrikaanse woestijn waar ze vandaan komen. Als je dat met de eerste 30, 40 gedaan hebt moet jij eens zien hoe rustig de rest wordtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:00 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waar dacht je aan?
Gevangenen in het ziekenhuis slaan? Slim martelen?
Dat is subjectief, maar je kan moeilijk ontkennen dat de omstandigheden. in met name de steden, de afgelopen decennia enorm veranderd zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nederland was en is een prima land in te leven.
Ga jij lekker met je vriendje op kanaleneiland samenwonen, praten we verderquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nederland was en is een prima land in te leven.
Het ligt echt aan jezelf als je je draai niet kan vinden.
hup.... niet zeuren... handen uit de mouwen...be happy
Kanaleneiland is tegenwoordig erg rustig, ze soppen daar zelf gaar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ga jij lekker met je vriendje op kanaleneiland samenwonen, praten we verder
Ze hebben iedereen weggepest bedoel je.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kanaleneiland is tegenwoordig erg rustig, ze soppen daar zelf gaar.
Dat is ook een tactiek, je zet het zootje bijelkaar en het slacht elkaar af.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze hebben iedereen weggepest bedoel je.
Ik heb gelukkig ook nog onderburen die elkaar in de haren vliegen dat scheelt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wel jammer dat er geen live beeld is. Kijkt toch lekkerder weg zoals toen in Egypte. Gelukkig hebben we vanavond de Champions League nog anders verveel je je echt de pleuris. Hoop dat ze voor zondag een mooie grote rel voorbereiden die live op tv komt. Alvast bedankt.
Heb jij wat geleerd uit de Duitse geschiedenis eigenlijk ?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Terugsturen naar de afrikaanse woestijn waar ze vandaan komen. Als je dat met de eerste 30, 40 gedaan hebt moet jij eens zien hoe rustig de rest wordt
Utrecht is niet mijn thing.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ga jij lekker met je vriendje op kanaleneiland samenwonen, praten we verder
Ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:54 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heb jij wat geleerd uit de Duitse geschiedenis eigenlijk ?
Ik kanker niet op buitenlanders, ik kanker op politici die appeasement hanteren en wegkijken van de problematiek.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Utrecht is niet mijn thing.
Maar het ging over weltschmerz .... Ik zei toch echt iets opbeurends.
Of is dat niet de bedoeling? Lekker kankeren op bepaalde buitenlanders is leuk voor de onderbuik, maar op de langere termijn word je daar een verzuurde piet van .
johhhh je denkt zo 2012........quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik kanker niet op buitenlanders, ik kanker op politici die appeasement hanteren en wegkijken van de problematiek.
Niks geleerd over buitenlanders deporteren? Over hysterisch geschreeuw van ' het is de schuld van die cultuurvreemden' Dat is pas een opmaat naar gigantische terreurquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja.
Dat je nooit moet wijken voor straatterreur, voor de mob, voor het tuig. Dat je niet appeasement moet hanteren.
De haatideologie die hier het probleem is, is de fundamentalistische islam, die de ghettovorming en de problemen in de hand werkt, mensen verhinderd dat ze integreren en wat meer gaan bijdragen aan de maatschappij.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
johhhh je denkt zo 2012........
Jouw oplossing van kankeren is wat het is.... kankeren...
en buitenlanders deporteren is een favoriete oplossing van haatideologiėn
God wat ben jij domquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:04 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Niks geleerd over buitenlanders deporteren? Over hysterisch geschreeuw van ' het is de schuld van die cultuurvreemden' Dat is pas een opmaat naar gigantische terreur
Jij bent ook een nep-Duitslanddeskundige dan
Kijk dit bedoel ikquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:09 schreef Mutant01 het volgende:
Care, laat hem lekker kankeren. Misschien maakt het indruk op zijn homovriendjes, maar voor de rest schiet hij er niets mee op.
Ik beschouw homosexualiteit helemaal niet als issue. Kankerende homo's beschouw ik wel als issue.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik
Doet zich voor als integratievoorbeeld, maar beschouwt homosexualiteit als issue
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |