Nou is dit het begin van rellen zoals in Engeland/Frankrijk? Ook in Malmo en Stockholm is grote criminaliteit en overlast.quote:Groepen jongeren hebben zondagnacht in de voorstad Husby bij de Zweedse hoofdstad Stockholm stenen gegooid naar de politie en auto's en een parkeergarage in brand gestoken. De jongeren waren kwaad over het doodschieten van een man door de politie, eerder deze maand.
Volgens de politie waren bij de ongeregeldheden vijftig tot zestig jongeren betrokken. Drie agenten raakten gewond. Niemand werd gearresteerd. De relschoppers staken onder meer een parkeergarage in brand, waardoor omwonenden geėvacueerd moesten worden.
Volgens een inwoner van Husby, Ali Muzelef, is er niet voldoende naar de gemeenschap geluisterd na de schietpartij en is dit dus het logische gevolg. Men zet vraagtekens bij het neerschieten van een inwoner die het eerder deze maand nodig vond politie te bedreigen met een machete.
"Wij begrijpen dat mensen zo reageren", reageert Rami Al-Khamisi, een woordvoerder van jeugdorganistie Megafonen.
Mwah daar laat je wel je echte agenda zien.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:09 schreef Mutant01 het volgende:
Care, laat hem lekker kankeren. Misschien maakt het indruk op zijn homovriendjes, maar voor de rest schiet hij er niets mee op.
Ik heb een agenda. Oké. Dus iedereen die tegen mij praat en het continu over moslims heeft, heeft dus ook een agenda. Dan weten we dat ook.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mwah daar laat je wel je echte agenda zien.
Je zult mij nooit betrappen op ongenuanceerd gelul over moslims, jij doet het wel over homo's.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb een agenda. Oké. Dus iedereen die tegen mij praat en het continu over moslims heeft, heeft dus ook een agenda. Dan weten we dat ook.
Oh, bron? Bovendien had ik het niet over jou, jij mengt je in een discussie die niet van jou is.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je zult mij nooit betrappen op ongenuanceerd gelul over moslims, jij doet het wel over homo's.
Een moslim komt uit de kast.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:15 schreef SherlockHolmes het volgende:
Wat is de rede van deze rellen? Waarom opeens, waarom massaal nu?
En dat maak jij uit?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, bron? Bovendien had ik het niet over jou, jij mengt je in een discussie die niet van jou is.
Zeker, ik zag net iemand op Fok! zich een dergelijke slachtofferrol aanmeten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik vind het prima, slachtofferrol ken je dat?
Als er genoeg ingrediėnten aanwezig zijn kan een vonk al de vlam in de pan doen slaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:15 schreef SherlockHolmes het volgende:
Wat is de rede van deze rellen? Waarom opeens, waarom massaal nu?
Das een digitale agenda.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:20 schreef remlof het volgende:
Ik heb geen agenda, ik hou alles in m'n telefoon bij.
Fok! zit er vol mee.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeker, ik zag net iemand op Fok! zich een dergelijke slachtofferrol aanmeten.
We zijn het niet eens maar zitten wel op dezelfde lijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeker, om alle BNW'ers buiten te houden.
En het is een dunne lijn, je kan zo omvallen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
We zijn het niet eens maar zitten wel op dezelfde lijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |