Niet regelmatig, want ik woon niet in Nijmegen maar thuis (nog). Maar Samson is inderdaad mijn lievelingsplek om speciaalbiertjes te drinken in Nijmegenquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:59 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Dus jij zit jezelf regelmatig te bezatten in de Samson? Toch wel de plek voor je speciaalbiertjes.
Goh, verrassend...quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:52 schreef Aapsoldaat het volgende:
Sprak vandaag een wmr op school aangezien ik nog PGU moest inleveren (dat gvd gewoon wordt verbrand![]()
), hij zei tegen mij, jij zat bij die en die in de klas of niet? Ik zei ja, zegt ie, nou van alle groppers die naar LMB gingen zit er nog maar eentje in de opleiding.
![]()
![]()
En de meerdere "quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:52 schreef Aapsoldaat het volgende:
Sprak vandaag een wmr op school aangezien ik nog PGU moest inleveren (dat gvd gewoon wordt verbrand![]()
), hij zei tegen mij, jij zat bij die en die in de klas of niet? Ik zei ja, zegt ie, nou van alle groppers die naar LMB gingen zit er nog maar eentje in de opleiding.
![]()
![]()
Enigszins wel, omdat diegene de er nog in zit juist als meest fysiek zwakke van die klas was begonnen, maar zichzelf heeft opgewerkt.quote:
Omdat toen ik dat hoorde ik echt zoiets had van allejezus zeg das niet normaal, vooral omdat het geen onbekenden waren.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En de meerdere "" slaan waar precies op?
Ook al redenen gehoord dan of dat niet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:00 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Omdat toen ik dat hoorde ik echt zoiets had van allejezus zeg das niet normaal, vooral omdat het geen onbekenden waren.
Verschillend, eisen niet gehaald, motivatie, medisch.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ook al redenen gehoord dan of dat niet?
Ik bedoel van de mensen die daadwerkelijk met de opleiding zijn begonnen hèquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:01 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Verschillend, eisen niet gehaald, motivatie, medisch.
VeVa dient compleet afgeschaft te worden, het is toch van de zotte dat lui hun eigen defensie opleiding betalen waarna ze wellicht misschien een contract van een paar jaar kunnen krijgen waarna ze weer moeten opdonderen. Ze hebben dan geen zak aan dat diploma en defensie is de lachende derde, want die heeft geen cent geinvesteerd in de man/ vrouw.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:57 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Enigszins wel, omdat diegene de er nog in zit juist als meest fysiek zwakke van die klas was begonnen, maar zichzelf heeft opgewerkt.
Maar ja, hij zei al, we kunnen ze hier wel 25km laten marsen met 40kg in de rugzak, maar daarna gaan ze weer naar huis, dat is toch weer wat anders dan koud, nat, sip zonder slaap en vreten te gaan marsen. Bovendien lopen ze hier 2,5 jaar rond met het idee dat ze het wel kunnen fixen op basis van de stage's, tsja. Bevestigt voor mij in ieder geval weer dat VeVa gewoon het beste af is als een technische opleidingsrichting, gericht op Defensie.
Dat bedoel ik ook, dat zijn de redenen waarom lui in de opleiding er blijkbaar mee gestopt zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik bedoel van de mensen die daadwerkelijk met de opleiding zijn begonnen hè
Sinds wanneer heb ik "geen zak" aan mijn ICT diploma? De groppers, die hebben er inderdaad geen drol aan, maar alle andere uitstroomrichtingen m.u.v. maritiem krijgt een normaal MBO 2/3/4 burger diploma hoor. En dat is ook juist goed, want er lopen nog steeds heel wat militairen rond die niet zo'n dergelijk diploma in de pocket hebben, waaronder verschillende oud-instructeurs, die alleen havo/ vmbo hebben gedaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
VeVa dient compleet afgeschaft te worden, het is toch van de zotte dat lui hun eigen defensie opleiding betalen waarna ze wellicht misschien een contract van een paar jaar kunnen krijgen waarna ze weer moeten opdonderen. Ze hebben dan geen zak aan dat diploma en defensie is de lachende derde, want die heeft geen cent geinvesteerd in de man/ vrouw.
"eisen niet gehaald, motivatie, medisch."quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:08 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, dat zijn de redenen waarom lui in de opleiding er blijkbaar mee gestopt zijn
[..]
Sinds wanneer heb ik "geen zak" aan mijn ICT diploma? De groppers, die hebben er inderdaad geen drol aan, maar alle andere uitstroomrichtingen m.u.v. maritiem krijgt een normaal MBO 2/3/4 burger diploma hoor. En dat is ook juist goed, want er lopen nog steeds heel wat militairen rond die niet zo'n dergelijk diploma in de pocket hebben, waaronder verschillende oud-instructeurs, die alleen havo/ vmbo hebben gedaan.
Jep, blessures, geen idee welke maar het zal me niks verbazen als het met het onderstel te maken heeft. (knieën, schenen, voeten, heupen)quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
"eisen niet gehaald, motivatie, medisch."
Dan doel je op medisch als in blessures? Anders zouden ze medisch wel afgekeurd zijn.
Ik neem aan dat de verschillende opleidingen op militaire leest geschoeid zijn, anders zou het geen VeVa heten en heeft defensie er nog niks aan. Je kunt dan best een diploma gelijkgesteld aan MBO zoveel hebben maar over het algemeen kom je daar niet zo ver mee in de burgermaatschappij. De ICT kan ik me dan nog iets bij voorstellen net zoals logistiek, maar de rest?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:08 schreef Aapsoldaat het volgende:
Sinds wanneer heb ik "geen zak" aan mijn ICT diploma? De groppers, die hebben er inderdaad geen drol aan, maar alle andere uitstroomrichtingen m.u.v. maritiem krijgt een normaal MBO 2/3/4 burger diploma hoor.
Nee, die hebben nog een complete militaire opleiding gehad specifiek voor het bedrijf waar je bij gaat werken. Maar je weet dat de instructie papieren (kroontje) zo'n beetje gelijkgesteld zijn aan HBO?quote:En dat is ook juist goed, want er lopen nog steeds heel wat militairen rond die niet zo'n dergelijk diploma in de pocket hebben, waaronder verschillende oud-instructeurs, die alleen havo/ vmbo hebben gedaan.
''Stage''quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:25 schreef Wasmachinu het volgende:
VeVa GROPMannetjes die denken alles wel even te fixen omdat ze een paar keer een weekje 'stage' hebben gelopen en dus voorsprong hebben.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
''Stage''
Weet je wat ik godverdomme op stage mag doen!? Hoogst virulente, bacteriestammen ontwerpen die gemaakt zijn om zoveel mogelijk mensen in een zo kort mogelijke tijd te doden!!
[ afbeelding ]
Het is geen diploma dat gelijkgesteld is aan MBO, het IS een MBO diploma, tenzij ik gelijkgesteld nu verkeerd interpreteer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de verschillende opleidingen op militaire leest geschoeid zijn, anders zou het geen VeVa heten en heeft defensie er nog niks aan. Je kunt dan best een diploma gelijkgesteld aan MBO zoveel hebben maar over het algemeen kom je daar niet zo ver mee in de burgermaatschappij. De ICT kan ik me dan nog iets bij voorstellen net zoals logistiek, maar de rest?
Zo'n beetje is dus niet helemaal, en is dus ook niet gecertificeerd door het ministerie van Onderwijs. Ja het is zeker een hoop ervaring, dat niet, maar je kan het niet als HBO op je CV neerzetten.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:25 schreef AchJa het volgende:
Nee, die hebben nog een complete militaire opleiding gehad specifiek voor het bedrijf waar je bij gaat werken. Maar je weet dat de instructie papieren (kroontje) zo'n beetje gelijkgesteld zijn aan HBO?
VeVa bestaat volgens mij uit enkele duizenden leerlingen nu, dacht je dat het geen geld kost om die lui allemaal kleding, eten, drinken, vervoer, reiskosten vergoeding, stagevergoeding (70,- de man per stage week) kost? Niet zo duur als een AMO lichting, maar het kost zeker wel wat. Of de kwaliteit met sprongen achteruit gaat in de parate clubs weet ik niet, dat zal jij beter weten dan ik.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:25 schreef AchJa het volgende:
Kijk het is voor defensie natuurlijk een fantastische oplossing, defensie zit niet met het probleem, die krijgen gratis een lichting lui binnen gewinkeld die meteen op functie geplaatst worden, want het verdere opleiden dient bij de eenheid zelf te gebeuren en zo kan defensie mooi alle schoolbats/ opleidingseenheden wegbezuinigen. Dat de kwaliteit met sprongen achteruit gaat heeft niemand boodschap aan. Als het maar geen geld kost.
The mad scientist.quote:
En eigenlijk is mijn bachelorstage een in vitro model opzetten voor huidinfectiesquote:Op donderdag 23 mei 2013 17:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
''Stage''
Weet je wat ik godverdomme op stage mag doen!? Hoogst virulente, bacteriestammen ontwerpen die gemaakt zijn om zoveel mogelijk mensen in een zo kort mogelijke tijd te doden!!
[ afbeelding ]
leuk toch! Beter dan taliban neerknalleh toch weetje toch???quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En eigenlijk is mijn bachelorstage een in vitro model opzetten voor huidinfecties.
Is interessant ja. Ik vind sowieso pathogenese van auto-immuun ziekten interessant. Dus dat wordt leuk.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
leuk toch! Beter dan taliban neerknalleh toch weetje toch???
Ja is altijd mooi meegenomen. Ik heb een tijdje voor een goed doel gericht op HIV gewerkt en ging toen ook een hoop opzoeken eroverquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Is interessant ja. Ik vind sowieso pathogenese van auto-immuun ziekten interessant. Dus dat wordt leuk.
Oh ja.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:59 schreef ErwinRommel het volgende:
reminder:
http://www.eo.nl/tv/oorlog-in-mijn-hoofd/
Behalve dat dit mijn vakgebied is: ik ben wetenschapper in opleidingquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja is altijd mooi meegenomen. Ik heb een tijdje voor een goed doel gericht op HIV gewerkt en ging toen ook een hoop opzoeken erover. Buiten je vakgebied (defensie)nog veel weten is leuk.
ja klopt, maar stel je werkt straks bij defensie dan is dat jouw vakgebied.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Behalve dat dit mijn vakgebied is: ik ben wetenschapper in opleiding.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Behalve dat dit mijn vakgebied is: ik ben wetenschapper in opleiding.
Leuk en aardig, maar klopt vrij weinig van. Kwik(II)fulminaat is uiterst reactief, instabiel, toxisch, schadelijk voor de gezondheid en superexplosief. Bovendien wordt kwik(II)fulminaat bereid door de Hg en HNO3 bij elkaar te flikkeren en er daarna ethanol bij te doen met een poederig precipitaat als resultaat zijnde kwik(II)fulminaat en niet de kristallen zoals je ze in de serie ziet.quote:
Ook mooi kutquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:42 schreef m.k het volgende:
Last van mijn middenvoetsbeentje komt doordat ik hypermobiel in mij gewrichten ben. het beentje gaat steeds bijna uit de kom als ik afwikkel [ afbeelding ]
Oftewel, hier ga ik de rest van mijn leven last van hebben.
Wel mooi dat ze marginale schooltjes uit de regio ook wat aandacht geven. Dan vergeten we niet dat ze bestaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:24 schreef samthegreat5 het volgende:
Zie hier Angela Merkel die een eredoctoraat krijgt van de RU
http://www.ru.nl/actueel/lustrum-90-jaar/eredoctoraat-dr-0/
Mijn universiteit heuyyy
Zo zo, felie meneertje.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:57 schreef ErwinRommel het volgende:
hey, fles whisky gekocht, plus verlovingsringen
Doe maar lekker elitair met je hoog-culturele Universiteit Utrecht, intellectueel stuk vreten!quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:54 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wel mooi dat ze marginale schooltjes uit de regio ook wat aandacht geven. Dan vergeten we niet dat ze bestaan.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Doe maar lekker elitair met je hoog-culturele Universiteit Utrecht, intellectueel stuk vreten!
Penisringen voor in de slaapkamer zeker?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:58 schreef Lotusss het volgende:
En niet van die mieterige, gewoon titanium ringen
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Doe maar lekker elitair met je hoog-culturele Universiteit Utrecht, intellectueel stuk vreten!
Hoezo, je voelt je aangesprokenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik sloop hem helemaal! HOUD ME TEGEN!!! HOUD ME TEGEN!!
Zeg gij vuige gastquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:34 schreef samthegreat5 het volgende:
Snapshot uit ER en Lotusss's slaapkamer:
[ afbeelding ]
Zoek de youtubecomment van Erwin.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zoek de youtubecomment van Erwin.______!
Uiteraard, met bloemetjes in ons haarquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Met je grenadiersJullie hadden vast een roze baretembleem
gaynadiersquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Uiteraard, met bloemetjes in ons haar
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:34 schreef samthegreat5 het volgende:
Snapshot uit ER en Lotusss's slaapkamer:
[ afbeelding ]
Hoop voor hen dat ze wel wat vis hebbe kenne vangenquote:
Een guppiequote:Op donderdag 23 mei 2013 20:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoop voor hen dat ze wel wat vis hebbe kenne vangen
Ze helpt de man zoeken naar zijn autosleutel.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vertel het mij, oh grote alweter.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze helpt de man zoeken naar zijn autosleutel.
Zeg IWAB, beantwoord godverdomme mijn vraag eens in de C&H quiz.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:59 schreef jitzzzze het volgende:
Zojuist gespot in de haven
[ http://img32.imageshack.us/img32/3149/18220374.jpg (copy/paste deze link) ]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zeg IWAB, beantwoord godverdomme mijn vraag eens in de C&H quiz.
Ik zag 'm vanmiddag ook, bij de appie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:59 schreef jitzzzze het volgende:
Zojuist gespot in de haven
[ http://img32.imageshack.us/img32/3149/18220374.jpg (copy/paste deze link) ]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:00 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik zag 'm vanmiddag ook, bij de appie.
[ afbeelding ]
Wisten ze ten minste wél waar de prioriteiten lagen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:02 schreef AchJa het volgende:
1:05: Bij zware lasten laden stond bier en frisdrank centraal....
550 fusten, 7000 blikken bier...![]()
Vroeger, toen er meer dan 1 fregat tegelijkertijd operationeel kon zijnquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wisten ze ten minste wél waar de prioriteiten lagen.
Leuk filmpje. Zo aan de kapsels en brillen te zien schat ik 1982/83 gemaakt.
Ja, het zal rond die periode zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wisten ze ten minste wél waar de prioriteiten lagen.
Leuk filmpje. Zo aan de kapsels en brillen te zien schat ik 1982/83 gemaakt.
Ja, wat dat betreft zou je bijna weer terug verlangen naar de koude oorlogquote:Op donderdag 23 mei 2013 21:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vroeger, toen er meer dan 1 fregat tegelijkertijd operationeel kon zijn
Het zou voor Defensie niet verkeerd zijn. Maar goed, ik hoop natuurlijk dat het niet gebeurt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, wat dat betreft zou je bijna weer terug verlangen naar de koude oorlog
Is niet alleen bij defensie, waar zie je nu nog in de bedrijfskantine flesje bier en wijn bij de lunch staan, en de asbakken gewoon op tafel. Of de Play-boy posters die gewoon op de monteurskamer hingen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, het zal rond die periode zijn.
Tegenwoordig gaat de commissie Staal er wat van vinden...
Uiteraard hoop ik dat ook niet, maar de bezuinigingen zijn m.i. echt veel te ver gegaan. En of je nu de dreiging hebt van de communisten of van terroristen, andere soort dreiging, andere organisatie, maar nog steeds dreiging.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het zou voor Defensie niet verkeerd zijn. Maar goed, ik hoop natuurlijk dat het niet gebeurt.
Dat ass....quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:46 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik verwoest even jullie gaye marine moment:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat ass....I'd still hit it thoughSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja indeed..quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik ook met mijn handen. En dat het dan zo bounced.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:46 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik verwoest even jullie gaye marine moment:
[ afbeelding ]
Wat is het voor jas? Is het zo'n vieze ouwe mannen officiersjas?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:03 schreef Fanta-stick het volgende:
Haha.
Trouwens ik heb nog een leuke KL jas uit 1981, gekregen van oude buurjongen maar veel te groot.
Iemand interesse?
Snurkerquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat is het voor jas? Is het zo'n vieze ouwe mannenjas?
Koot en de Biequote:
Trenchcoat/parka dinges.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat is het voor jas? Is het zo'n vieze ouwe mannen officiersjas?
Ja, door mij geloof ik, heb 'm al een tijdje klaar staan om te kijken. Komt er maar niet vanquote:
Hoeveel pakken A4 heb je hier al aan besteed inmiddels?quote:
Het zal niet veel schelenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die is onderhand bijna even groot als de staatsschuld?
Lijst pas nog op 2 A4-tjes (arial 8pnts lettertype en 3 kolommen)quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:40 schreef m.k het volgende:
[..]
Hoeveel pakken A4 heb je hier al aan besteed inmiddels?
Lijkt wel een beetje op de lijst van series die ik nog moet kijken in m'n hele leven..quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het zal niet veel schelen
[..]
Lijst pas nog op 2 A4-tjes (arial 8pnts lettertype en 3 kolommen)
Tja, ik snap eigenlijk zelf ook niet waarom ik niet vaker wat van mijn to-see-list kijk. Ben nu net weer begonnen aan MASH seizoen 1. En die heb ik al minstens 3x gezien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op de lijst van series die ik nog moet kijken in m'n hele leven..
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, ik snap eigenlijk zelf ook niet waarom ik niet vaker wat van mijn to-see-list kijk. Ben nu net weer begonnen aan MASH seizoen 1. En die heb ik al minstens 3x gezien.
Je eerste alinea snapte ik dus geen ene neuk van, en ja hij zou zelf ook dood moeten zijn inderdaad, neemt niet weg dat 't een harde scene isquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar klopt vrij weinig van. Kwik(II)fulminaat is uiterst reactief, instabiel, toxisch, schadelijk voor de gezondheid en superexplosief. Bovendien wordt kwik(II)fulminaat bereid door de Hg en HNO3 bij elkaar te flikkeren en er daarna ethanol bij te doen met een poederig precipitaat als resultaat zijnde kwik(II)fulminaat en niet de kristallen zoals je ze in de serie ziet.
Met andere woorden: ZE ZIJN GODVERDOMME ALLEMAAL DOOD
Ik moet helemaal niets. Behalve rekeningen betalen, eten, drinken, slapen en werkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]![]()
Je moet Breaking Bad gaan kijken..
Vergeet ademen niet..quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niets. Behalve rekeningen betalen, eten, drinken, slapen en werken
Wel of niet ademen heb ik geen invloed op. Is een automatische reaktie van mijn lichaam. De andere dingen die ik 'moet' heb ik nog een keuze in of ik het wél of niet doe. Al hoewel, met veel te weinig slaap, je toch vanzelf ook wel in slaap zal vallenquote:
Daar bij die boom.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[ afbeelding ]
Spot de sluipschutter
Die groene 'boom' tussen die witte berkenquote:
Ja, dat kan ikquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:53 schreef Thaboel het volgende:
MM kan je je to see list mailen? Ik verveel me doordeweeks veel en weinig te zien
Je mag de tiroler films erbij laten staan hoor.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je mag de tiroler films erbij laten staan hoor.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
Sammie, zag net deze in een ander topic voorbijkomen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
Sammie, zag net deze in een ander topic voorbijkomen
[ afbeelding ]
Niets mafs of bezopen aan hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:59 schreef ErwinRommel het volgende:
heh, ik klink misschien maf, wellicht bezopen. Maar geloof me, een oorlog wil je niet mee maken.
Een oorlog doet gekke dingen met je![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:18 schreef hoogvlieger het volgende:
Weer terug van een brute dag. Niet verkeerd zo'n tourtje met een Herc. Weer veel eenheden bezig gezien: lumbl verkpels, pathfinders, BSB. Mooi dingen iig.
Deze scene vriend..quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:29 schreef samthegreat5 het volgende:
Blijft 1 van de beste scenes in film..
''We don't carreee.. we stilll want ze monehy lebovski.. or WE fuck you UP!!!''
Die heb ik ook niet al 10 keer voorbij zien komen ofzo?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
Ja, ik weet, deze is geregiseerd, maar ik vroeg net dit nummer aan toen de radio stream bevroor
quote:
Nope, die US Navy uniformenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
Deze heb je dan ook al waarschijnlijk een honderd miljoen keer voorbij zien komen?
Je zal er maar aan mee moeten doenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
Ja, ik weet, deze is geregiseerd, maar ik vroeg net dit nummer aan toen de radio stream bevroor
Voor wat ik begrepen heb hadden de militairen in kwestie ook niet echt veel zin. De 'echte' spoofs zijn ook gewoon veel leuker. En er was geloof ik maar een uurtje of twee om hem op te nemen.quote:
Degene die dat geregeld heeft verdient een Willems ordequote:
Geeft Acht, Rust, Geeft Acht, x100000 wordt je toch schijtziek vanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:16 schreef m.k het volgende:
[..]
Degene die dat geregeld heeft verdient een Willems orde
Ahum, ik zat aan iets anders te denken, maar als ik dat hier post krijg ik een ban.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:16 schreef m.k het volgende:
[..]
Degene die dat geregeld heeft verdient een Willems orde
quote:Regel 1 van de gedragscode Defensie: "Ik maak deel uit van een professionele organisatie."
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:16 schreef MaryMouse het volgende:
OW BB, ik had beloofd mijn cijferlijst Havo er even bij te pakken.
Laagste cijfer 7 hoogste een 9
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]![]()
Ik weet nog niet zeker of het laagste een 7 wordt, zit een redelijke kans op 1 zesje en met veel pech 2 zejes, wel een negen in ieder geval
Maar het enthousiasme straalt ook echt af van de gezichten van de militairen dat ze 'mogen' meedoenquote:
6.6 +8.4 :2 is geen 8quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Zie trouwens nu pas weer dat ik voor mijn SO's Engels 6,6 stond en door het SE met een 8,4 heb op weten te halen tot een 8.
Ik weet echt niet meer hoe het toen zat. Zie nu echt op mijn cijferlijst staan SO 6.6, SE 8.4 Eindcijfers in cijfers 8, in letters achtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
6.6 +8.4 :2 is geen 8
het gaat nu ook heel anders, heb dit jaar voor elk vak 3 tentamens gemaakt ( met uitzondering van NL ), en die cijfers bij elkaar op zijn 50% van je eindcijfer. Dus gemiddelde schoolexamens + CE = eindcijfer
Mijn cijferlijstquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
6.6 +8.4 :2 is geen 8
het gaat nu ook heel anders, heb dit jaar voor elk vak 3 tentamens gemaakt ( met uitzondering van NL ), en die cijfers bij elkaar op zijn 50% van je eindcijfer. Dus gemiddelde schoolexamens + CE = eindcijfer
Staat dus nu bovenaan mijn lijstquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:28 schreef samthegreat5 het volgende:
Unsere Mutter Unsere Vater: prachtserie.
Maar zijn er eigenlijk leuke muziek-spoofs van NL-militairen op YT? Ik kan ze namelijk niet vinden.quote:
Moet je niet aan mij vragen, ik vind ze allemaal kutquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar zijn er eigenlijk leuke muziek-spoofs van NL-militairen op YT? Ik kan ze namelijk niet vinden.
Sjagerijn, zorg dan zelf voor een leuke. De USA militairen lijken tenminste nog af en toe nog lol te hebben tijdens hun uitzending. En de Engelsen worden nog gewoon met bloemen en vlaggen onthaalt als ze terugkeren van een uitzending. Het is zo karig geworden hier in NL.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:41 schreef m.k het volgende:
[..]
Moet je niet aan mij vragen, ik vind ze allemaal kut
Oh godverdomme.. ze moesten het voor me verpesten door iemand op een hollywood mijn te laten stappen. Zo'n een die klik doet maar pas ontploft als je eraf staptquote:
Hmm, ik druk op play en hij doet niets, moet ik zeker eerst weer een FB-accountje nemenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:49 schreef m.k het volgende:
https://www.facebook.com/(...)77206&type=3&theater
Vind de meeste kut, maar vond de All I want for christmas van de HMS Ocean destijds wel een leuke kerstgroet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar zijn er eigenlijk leuke muziek-spoofs van NL-militairen op YT? Ik kan ze namelijk niet vinden.
Heb live een stukje gekeken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:54 schreef Wasmachinu het volgende:
Had beter kunnen draven naar huis, heel Nijmegen plat omdat Rutte en Merkel aanwezig zijn..
Hoop dat het wat was voor je, in het echt was er geen kont aan. Wel 3x omgeleid door weet-ik-hoeveel politieagenten.quote:
Ben je in de kerk geweest dan? Vond er geen drol aan heb het na 10 minuten weggekliktquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:59 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Hoop dat het wat was voor je, in het echt was er geen kont aan. Wel 3x omgeleid door weet-ik-hoeveel politieagenten.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:53 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Vind de meeste kut, maar vond de All I want for christmas van de HMS Ocean destijds wel een leuke kerstgroet.
Edit: Natuurlijk niet Nederlands maar wij zijn niet zo'n 'kijk-ons-leuk-doen-op-youtube'land
Nee moest in Nijmegen zelf zijn, kom er uit de buurt. Vandaar dat ik van de Samson afwistquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ben je in de kerk geweest dan? Vond er geen drol aan heb het na 10 minuten weggeklikt.
Ah ok. Hopelijk loopt morgenochtend alles gewoon op tijd.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:04 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Nee moest in Nijmegen zelf zijn, kom er uit de buurt. Vandaar dat ik van de Samson afwist
Moobs op 3.06quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kende ik nog niet, dat ze op het einde die woorden vormen![]()
Eigenlijk blijf ik alleen maar de USN numa-numa-song en de Usa Army ding-ding-dong van een paar jaar terug echt leuk vinden.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:00 schreef m.k het volgende:
And on that bombshell, its time to end, good night folks
Vooral leuk voor de familieleden van die toenmalig uitgezonden lui denk ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kende ik nog niet, dat ze op het einde die woorden vormen![]()
Eigenlijk blijf ik alleen maar de USN numa-numa-song en de Usa Army ding-ding-dong van een paar jaar terug echt leuk vinden.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:08 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Die zullen er ook wel zijn op je KLu-kantoortje
Snap ik. De geschiedenis van numa-numa ken ik wel, dat was echt een spontaan initiatief ergens in ik meen 2007. Juist leuk om te zien dat zowel enlisted als officers gewoon meewerken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:07 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Vooral leuk voor de familieleden van die toenmalig uitgezonden lui denk ik.
Handenarbeid of Naaldvaardigheid of Muziek in combinatie met kunstgeschiedenisquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Was handenarbeid toen nog een vak
Afzetten tegen je ouders? Waren die streng dan op schoolgebied?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Handenarbeid of Naaldvaardigheid of Muziek in combinatie met kunstgeschiedenis
Dat ik toen voor handenarbeid gekozen heb en niet voor muziek, geeft wel aan dat ik mij een beetje afzette tegen mijn ouders
Streng, ik had geen keuze in de scholen waar ik op terecht kwam. Feit!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Afzetten tegen je ouders? Waren die streng dan op schoolgebied?
Ik heb juist precies het tegenovergestelde, vrij in al m'n keuzes maar wel verantwoordelijkheid nemen als het fout gaatquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Streng, ik had geen keuze in de scholen waar ik op terecht kwam. Feit!
En zelfs als 17 jarige ging ik nog braaf in hun keuze mee om toelating te doen voor conservatorium en kunstacademie. Terwijl ik al alle folders had van de KM, en zo
Ja, het was puberaal afzetten, want zij zagen in mij de volgende weet ik veel beroemde klavicinist. Als jij er al een kan noemen dan ben ik trots op je. Dus ik koos bewust voor handenarbeid, want dat vond ik leuker dan het tik-tak van de metronoomquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Afzetten tegen je ouders? Waren die streng dan op schoolgebied?
En dat vind ik ook weer niet helemaal goed. Ik ben wat dat betreft nog gewoon 'oude generatie', Vrij in keuzesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb juist precies het tegenovergestelde, vrij in al m'n keuzes maar wel verantwoordelijkheid nemen als het fout gaat
Maar kon je in plaats van dat vak geen geschiedenis of economie kiezen ofzo dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:22 schreef MaryMouse het volgende:
agen in mij de volgende weet ik veel beroemde klavicinist. Als jij er al een kan noemen dan ben ik trots op je. Dus ik koos bewust voor handenarbeid, want dat vond ik leuker dan het tik-tak van de metronoom
quote:
Van Kooten en De Bie.quote:
economiequote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar kon je in plaats van dat vak geen geschiedenis of economie kiezen ofzo dan?
En het is nooit meer veranderdquote:
En de rest van de spulletjes, verf, spray-paint, mesjes, schuurpapier etc?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:37 schreef ErwinRommel het volgende:
vandaag krijg ik de Karel Doorman binnen
De verfmengverhoudingen zitten bijgesloten, dus dat moet ik even goed doornemen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En de rest van de spulletjes, verf, spray-paint, mesjes, schuurpapier etc?
Ah, ja je hebt natuurlijk de Doorman online besteld. Vroeger stond altijd op de doos welke verf je nodig had, dus nam ik die meteen ook mee.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De verfmengverhoudingen zitten bijgesloten, dus dat moet ik even goed doornemen.
Schuurpapier heb ik, mesjes heb ik besteld.
Ach, ik heb nu toch genoeg tijdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, ja je hebt natuurlijk de Doorman online besteld. Vroeger stond altijd op de doos welke verf je nodig had, dus nam ik die meteen ook mee.
Leuk klusje wel, ik zou daar op dit moment niet het geduld voor hebben
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, ik heb nu toch genoeg tijd
Ik ga er een mooi project van maken
Ik zal er straks wel een topic over maken, over Project Karel Doorman, met filmpjes en wetenswaardigheden over dat schil en de vorderingen van mijn projectquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik zie het topic met de foto's hier wel verschijnen
http://www.modelships-bea(...)4297b8185d150ce9287dquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zal er straks wel een topic over maken, over Project Karel Doorman, met filmpjes en wetenswaardigheden over dat schil en de vorderingen van mijn project
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zal er straks wel een topic over maken, over Project Karel Doorman, met filmpjes en wetenswaardigheden over dat schil en de vorderingen van mijn project
Voor nu maar even gebookmarked. Teveel tekst, en ik geloof dat ik eigenlijk ook nog iets van werk te doen heb.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
http://www.modelships-bea(...)4297b8185d150ce9287d
ff lezen, thanksquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
http://www.modelships-bea(...)4297b8185d150ce9287d
Ooit gaan wij ook de pijp aan Maarten geven, maar dan ben ik wel blij dat ik niet zo kom te liggen maar dat de vlammen mij tot as zullen maken.quote:
Het is een bizar aangezicht, al die schepen zo op een rij.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ooit gaan wij ook de pijp aan Maarten geven, maar dan ben ik wel blij dat ik niet zo kom te liggen maar dat de vlammen mij tot as zullen maken.
Idd, je zou er haast Willem Deepri van wordenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is een bizar aangezicht, al die schepen zo op een rij.
http://fox2now.com/2012/1(...)ls-sunken-wwii-ship/quote:
http://goo.gl/maps/imDC2quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://fox2now.com/2012/1(...)ls-sunken-wwii-ship/
En er zijn ook mooie foto's van de US Navy mothball fleet
http://hamptonroads.com/2(...)leet-head-scrap-heap
Die had ik ook net op maps opgezochtquote:
gmtaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die had ik ook net op maps opgezocht
De USS Ronald Reagen ligt in het dok op Puget Sound.quote:
500m naar links: http://goo.gl/maps/csY8squote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De USS Ronald Reagen ligt in het dok op Puget Sound.
https://maps.google.com/m(...)DIDA&ved=0CDMQ8gEwAA
Nice, Snap alleen niet waarom ze zolang wachten met het daadwerkelijk scrappen. Of gebruiken ze ook nog onderdelen uit de Foresstal en Kitty Hawk klasse voor de Nimitz-klasse?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
500m naar links: http://goo.gl/maps/csY8s
Volgens mij wel ja. De katapulten hebben een aardig antiek ontwerp, en er zal vast meer zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nice, Snap alleen niet waarom ze zolang wachten met het daadwerkelijk scrappen. Of gebruiken ze ook nog onderdelen uit de Foresstal en Kitty Hawk klasse voor de Nimitz-klasse?
Lichtgrijs, middelgrijs, donkergrijs, zwart, wit.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:08 schreef ErwinRommel het volgende:
De Karel Doorman is binnen, en lijst met KM kleurenschema's zitten erbij
wel putverdeurie, kan ik ook nog eens 10 vliegtuigen in elkaar zetten. Dat stond niet op de websitequote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lichtgrijs, middelgrijs, donkergrijs, zwart, wit.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:08 schreef ErwinRommel het volgende:
De Karel Doorman is binnen, en lijst met KM kleurenschema's zitten erbij
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lichtgrijs, middelgrijs, donkergrijs, zwart, wit.
Logisch toch, wat is een vliegdekschip nu zonder vliegtuigen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
wel putverdeurie, kan ik ook nog eens 10 vliegtuigen in elkaar zetten. Dat stond niet op de website
Je hoopte zeker dat ze vanzelf zouden landen als je hem in elkaar had gezet?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
wel putverdeurie, kan ik ook nog eens 10 vliegtuigen in elkaar zetten. Dat stond niet op de website
Dit gaat complex wordenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hoopte zeker dat ze vanzelf zouden landen als je hem in elkaar had gezet?
Waarom post je je eigen topic hier?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:52 schreef Nibb-it het volgende:
R&P / 2 hartettingkjes met namen erin prijs
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:13 schreef Nibb-it het volgende:
@MM http://www.nrc.nl/nieuws/(...)gaat-toch-niet-door/
Sorry nibb-itje, mijn geestige reacties zijn opquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:00 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik hoopte op geestige reacties van jou.
Dan heb je met die openbaring je plek in dit forum verspeeld. Je was namelijk nergens anders goed voorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sorry nibb-itje, mijn geestige reacties zijn op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dan heb je met die openbaring je plek in dit forum verspeeld. Je was namelijk nergens anders goed voor![]()
Vaarwel, mijn ridder.Stomme newbieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je een zeurende doos?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:29 schreef jitzzzze het volgende:
Doos, gezeur, rood. NSN 98867348786. Aantal: 1000+
Het is die week van de maand weer voor je dinnetje?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:29 schreef jitzzzze het volgende:
Doos, gezeur, rood. NSN 98867348786. Aantal: 1000+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |