Ik heb het aangegeven, de bal is nu aan hun. Ik wil autowijken voorbereiden. Moeten ze me wel eerst 1 dag inleren. Want voorbereiden ken ik nog niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:21 schreef dud0r het volgende:
Mooi ding Erwin. Al wat gehoord of ze vervangend werk voor je hebben?
Modelbouw... Ah! Mooie herinneringenquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Nu toch tijd zat. heb deze aangeschaft
http://www.proton-modelbouw.nl/shop/product.php?id_product=319
Nu toch tijd zat want ik mag geen auto rijden. Dus oude hobby maar weer oppakken. Model gaat later in ons "rariteiten kabinet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:28 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Modelbouw... Ah! Mooie herinneringen
Het probleem was bij mij altijd dat ik niet wist wat ik met die dingen moest doen als ik ze eenmaal gebouwd had.
Tsja, de randstad.....quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:17 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik heb afgelopen week twee voor mij compleet onbekende wijken gelopen in een ander deel van de stad(, dichter bij de binnenstad). Ik moet zeggen dat ik het opvallend vind dat het werk sterk wordt beïnvloed door de ligging van je wijken. Zo viel mij op dat de brievenbussen opvallend vaak van die kleine propdingen zijn en dat er veel hangjeugd is. Nou ben ik niet te spreken over nieuwbouwwijken met hun gebrek aan fatsoenlijke bestrating enzovoorts, maar eigenlijk mis ik het wel een beetje. In nieuwbouwwijken zijn de brievenbussen doorgaans wel conform de regels van PostNL en voel je je ook niet zo geïntimideerd door alle hangjeugd.
foto als ie af isquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu toch tijd zat want ik mag geen auto rijden. Dus oude hobby maar weer oppakken. Model gaat later in ons "rariteiten kabinet.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Nu toch tijd zat. heb deze aangeschaft
http://www.proton-modelbouw.nl/shop/product.php?id_product=319
quote:Klachten over kleding
Er komen veel klachten binnen over de shirts, jassen en broeken van PostNL. Wat doen we met die klachten? En waarom moeten we dan juist nu de oude TNT Post-kleding inleveren?
23 mei 2013,
Productie, Branding
Waarover gaan de klachten?
Het kledingpakket waar nu zoveel om te doen is, is minder uitgebreid dan vroeger. Alleen chauffeurs krijgen nog een broek, omdat daar een speciale zak in zit voor hun scanner. Dat geeft scheve ogen. Maar de meeste klachten gaan over de nieuwe polo’s: ze zijn warm, ventileren niet goed, gaan snel stuk en het logo gaat eraf bij het wassen. Ook de all-seasons jacks zouden te warm zijn en niet goed ventileren. En er zijn klachten dat ze niet goed reflecteren in het donker.
Wat kunnen we doen met de klachten?
Op dit moment verzamelen we alle klachten die binnen komen, waar dan ook. In het derde kwartaal van 2013 gaan we evalueren: praten met collega’s, kijken wat de meest voorkomende klachten zijn en vervolgens bepalen wat we eraan kunnen doen. Zijn er shirts die beter ademen en ook nog mooi blijven na 100 wasbeurten? En wat kost dat dan? Allemaal vragen die we nu nog niet kunnen beantwoorden.
Waarom juist nu je oude kleding inleveren?
Dat je nu je kleding moet inleveren heeft te maken met de afspraken die we bij de splitsing met TNT Express hebben gemaakt. Vanaf 1 juni mag het TNT Post-logo in Nederland niet meer te zien zijn op straat. Onze klanten moeten weten dat ze te maken hebben met PostNL en niet met TNT Express. Als mensen op straat nu nog het TNT Post-logo tegenkomen is dat verwarrend.
Dat verhaal over dat het nog langer voeren van het TNT logo verwarrend is voor de klant is ook onzin. KPN, PTT, TPG, TNT en nu weer PostNL: We zijn al zo vaak van naam veranderd dat de gemiddelde consument al lang geleden de draad is kwijtgeraakt, en of ik nou een broek van TNT draag of niet gaat daar niets aan veranderen. Sowieso weet (zeker van de particuliere klanten) bijna niemand wat TNT Express is: De meesten denken dat wij de brieven doen en TNT de pakjes, er zijn zelfs collega's van mij die dat denken. Terwijl pakketservice weliswaar een aparte tak is, maar nog gewoon onderdeel van PostNL. Overigens is ook TNT Express nog steeds eigendom van PostNL omdat de verkoop aan UPS niet doorging.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:07 schreef ophaling10 het volgende:
kreeg dit net binnen:
https://mijnpostnl.mijnpo(...)sbriefmijnpostnlwk21
ze moeten gewoon lekker doorgaan met de oude tot alles goed opgelost is
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Leuke collega's heb ik.
Straks komt er iemand langs om ff een bakkie te doen bij mij thuis
mooi he maar ik heb alles nog en weet van niksquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:18 schreef Hoplahopla het volgende:
Die bedrijfskleding is vooral gemaakt om mooi en goedkoop te zijn.
Iets voor De Wallen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:18 schreef Hoplahopla het volgende:
Die bedrijfskleding is vooral gemaakt om mooi en goedkoop te zijn.
Hier was het idd ook niet veel. 2/3 Van een normale donderdag.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:38 schreef gelestipjes het volgende:
Voor een donderdag was er vandaag niet veel post. Ik had volgens mij maar ongeveer de helft van een normale donderdag.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:45 schreef superkimmi het volgende:
hier was het ook niet zo veel idd. Liep het wijkje nu voor het eerst alleen en deed er net zo lang over als de vorige kee rmet zn tweeen (en toen hebben we toch best veel rechte straten hij de ene helft en ik de andere gedaan)
Is een prettig wijkje
Vakantiegeld van mn partner is inmiddels binnen. Dankzij de promotie van vorig jaar is het natuurlijk meer, maar zelfs 400 euro meer dan dat wij verwacht hadden
De helikoptervlucht is dus eigenlijk al binnen haha
In kilo's was het hier nochtans redelijk wat. Libelle, Margriet, dikke PLus-Magazines. Ik moest veel vakjes splitsen om te voorkomen dat de bundels te dik werden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:38 schreef gelestipjes het volgende:
Voor een donderdag was er vandaag niet veel post. Ik had volgens mij maar ongeveer de helft van een normale donderdag.
Lijkt Defensie welquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Kijk, ze worden wakker bij het bedrijf. Beetje jammer dat er nu al vele tienduizenden van die klotepolo's verstrekt zijn. Als ze nou eens wat beter hadden geluisterd naar degenen die als proefpersoon deze kleding gedragen hebben...............
[..]
De polo is gemaakt van Coolmax! Nee, echt. Hoe verzinnen ze het! Dat het vocht wordt afgevoerd klopt dan weer wel: Omdat de polo geen vocht opneemt (want: gemaakt van plastic) sijpelt het zweet zo je onderbroek in. Lekker, hoor!quote:Ik vind het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over het materiaal en
de pasvorm van de nieuwe PostNL poloshirts. Omdat het TNT
Post poloshirt zich de afgelopen jaren had bewezen, is er voor gekozen om het
nieuwe PostNL poloshirt van hetzelfde materiaal te laten maken. Dit materiaal
heet Coolmax en is speciaal ontwikkeld om vocht en warmte af te voeren. De polo
met de korte mouw is in de TNT Post-tijd onder 500 collegae beproefd,
met positief resultaat.
mooie mentaliteit gelijk ziek melden, vanuit onze visie gezien was dat bij voorbaat al nietsquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:47 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Hier was het idd ook niet veel. 2/3 Van een normale donderdag.
Na 3uurtjes was ik klaar.
Overigens blijft nieuw personeel ook uit.
Afgelopen dinsdag hadden we een nieuwe die gewoonweg niet in werd geleerd dan allen: hier heb je een bak en daar een map:...succes!
Degene die hem in moest leren had het ook druk met van alles, dus gewoonweg(begrijpelijk) geen tijd om de nieuwe goed in te leren.
Deze heeft zich vandaag ziek gemeld, en wordt ook niet meer terug verwacht.
Moet wel zeggen dat er totaal geen zelf-initiatief in die jongen zat(en dit icm niet goed in-leren), en dat moet je toch wel een beetje hebben(in elke tak).
vind het nogal wat 96 reacties, binnen korte tijd dan moet ons werkgever toch in zien dat het niet goed zit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ook bij het nieuwe nieuwsbericht over de kledingklachten stromen de reacties alweer met tientallen binnen. Een iemand geeft aan dat hij nav een schriftelijke klacht over de kleding zowaar een reactie ontving, waaruit ik jullie de volgende hilarische passage niet wil onthouden:
[..]
De polo is gemaakt van Coolmax! Nee, echt. Hoe verzinnen ze het! Dat het vocht wordt afgevoerd klopt dan weer wel: Omdat de polo geen vocht opneemt (want: gemaakt van plastic) sijpelt het zweet zo je onderbroek in. Lekker, hoor!
het basismateriaal is hetzelfde, alleen de uitvoering is totaal anders, waarbij de polyester TNT-polo mij wel voldoet, maar die van PostNL niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ook bij het nieuwe nieuwsbericht over de kledingklachten stromen de reacties alweer met tientallen binnen. Een iemand geeft aan dat hij nav een schriftelijke klacht over de kleding zowaar een reactie ontving, waaruit ik jullie de volgende hilarische passage niet wil onthouden:
[..]
De polo is gemaakt van Coolmax! Nee, echt. Hoe verzinnen ze het! Dat het vocht wordt afgevoerd klopt dan weer wel: Omdat de polo geen vocht opneemt (want: gemaakt van plastic) sijpelt het zweet zo je onderbroek in. Lekker, hoor!
De fout ligt never nooit niet bij PostNL.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zal wel een 'moetertje' zijn geweestquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:09 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
mooie mentaliteit gelijk ziek melden, vanuit onze visie gezien was dat bij voorbaat al niets
ja denk het ook Peter(tis een beetje de toekomst waar ze heen willen)quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:19 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Zal wel een 'moetertje' zijn geweest
En mensen die willen, kunnen en dit ook tonen, 'moeten' er (op den duur) uitquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:25 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja denk het ook Peter(tis een beetje de toekomst waar ze heen willen)
Yep, je wordt tegenwoordig gestraft als je hard werkt i.p.v. beloond.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:26 schreef peter2671 het volgende:
[..]
En mensen die willen, kunnen en dit ook tonen, 'moeten' er (op den duur) uit![]()
Niet alleen tegenwoordig. Dat is sowieso al sinds ik dit werk doe.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:40 schreef asabeta1 het volgende:
[..]
Yep, je wordt tegenwoordig gestraft als je hard werkt i.p.v. beloond.
Helaas zal ik wel moeten.quote:
Niet intrappen!! Zolang jij niet akkoord gaat mogen ze niks, hoe hard ze het ook roepen dat je het verplicht bent. Weet niet hoelang je huidige contract nog loopt, hooguit verlengen ze die niet als je niet wilt aanpassen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:30 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Helaas zal ik wel moeten.
Zolang ik nog gewoon aan de 10 uur per week kom krijg ik nog steeds iedere maand evenveel geld. Ik zal het dan alleen merken als ik dan vakantie heb gehad en voor die weken dus maar 8,5 uur betaald krijg.
Maar als je er normaal gewoon 10 uur per week over doet is het toch absurd dat er nog maar 8,5 uur voor staat? En een wijkje erbij krijgen was niet mogelijk?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:30 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Zolang ik nog gewoon aan de 10 uur per week kom krijg ik nog steeds iedere maand evenveel geld. Ik zal het dan alleen merken als ik dan vakantie heb gehad en voor die weken dus maar 8,5 uur betaald krijg.
waar zijn die nieuwe tijden voor je wijk op gebaseerd? Is dit haalbaar of niet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:30 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Je moet helemaal niets. Gewoon niet tekenen. Ze regelen maar 1,5 uur extra werk erbij. Als ze dwars gaan liggen, gewoon de bond bellen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:30 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Niet tekenen, serieus. Dan regelen ze maar 1,5 uur extra werk voor je. Je had toch een contract voor onbepaalde tijd?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:30 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Of de OC.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:23 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Je moet helemaal niets. Gewoon niet tekenen. Ze regelen maar 1,5 uur extra werk erbij. Als ze dwars gaan liggen, gewoon de bond bellen.
Dat klopt helemaal. Aangezien jij nu in je derde contract (dus tweede verlenging zit) betekent het dat het aan het eind van je huidige contract of vaste dienst of afscheid nemen wordt. Ze kunnen je dan wel na 3 maanden thuiszitten weer laten terugkomen en weer van voren af aan beginnen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 06:20 schreef peter2671 het volgende:
(verlate) Mogguh
Qua dat contractverlaging: ja ik denk dat PostNL veel dingen doet welke boven de CAO staan.
Soms wurgcontracten/afspraken en als je er niet mee akkoord gaat, zoeken ze een manier om het wel te doen of je buiten te werken.
Ik merk dat hier aan bijvoorbeeld mensen die niet eerder in het pensioen willen gaan hoe die op treiterige zielige kinderachtige manier worden 'behandeld'!
Zoals ik het met mijn contractverlenging(van een jaar contract naar een 3maanden contract) begrijp:
Dus ......................geldt.
3 maanden en één dag hèquote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:45 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal. Aangezien jij nu in je derde contract (dus tweede verlenging zit) betekent het dat het aan het eind van je huidige contract of vaste dienst of afscheid nemen wordt. Ze kunnen je dan wel na 3 maanden thuiszitten weer laten terugkomen en weer van voren af aan beginnen.
Die zijn gebaseerd op wat de computer heeft gezegd. En het zijn haalbare tijden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waar zijn die nieuwe tijden voor je wijk op gebaseerd? Is dit haalbaar of niet?
Niet geheel waar, een contract kan ook open gebroken worden om de einddatum te verlengen. Zolang je niet over de 36 maanden totaal heen gaat. En er was een restrictie met het tijdsbestek dat het open breken moet gebeuren. Maar die weet ik zo even niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:45 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal. Aangezien jij nu in je derde contract (dus tweede verlenging zit) betekent het dat het aan het eind van je huidige contract of vaste dienst of afscheid nemen wordt. Ze kunnen je dan wel na 3 maanden thuiszitten weer laten terugkomen en weer van voren af aan beginnen.
Serieus? Waarom zoveel gedoe om maar geen vast contract aan te hoeven bieden?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet geheel waar, een contract kan ook open gebroken worden om de einddatum te verlengen. Zolang je niet over de 36 maanden totaal heen gaat. En er was een restrictie met het tijdsbestek dat het open breken moet gebeuren. Maar die weet ik zo even niet.
De meeste weten dit niet(zowel tc,vm als medewerkers), dus als je hiermee aankomt is de kans heel groot dat er gezegd wordt dat het niet kan.
Heb ik namelijk 2 maanden geleden ook bij 2 medewerkers gedaan. Die hebben 2 keer een contract van 3 maanden of een half jaar gehad dus de einddatum hebben we laten wijzigen.
Ging zonder problemen en beide kanten worden er blij.
Yup.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:35 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Serieus? Waarom zoveel gedoe om maar geen vast contract aan te hoeven bieden?
Ik begrijp dat een aangepast tijdelijk contract beter is dan helemaal geen contract.
Over het algemeen zal het toch wel duidelijk zijn wat je aan een werknemer hebt na een jaar met die persoon te hebben gewerkt. Dan weet je ook of je iemand een vast contract wilt aanbieden of niet.
Slecht nieuws gehad?quote:
Oeh dat is niet mooi. Sterkte!quote:
Vitamine D is DRAMATISCH laag (krijg nu medicatie in vloeibare vorm)quote:
prul tochquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vitamine D is DRAMATISCH laag (krijg nu medicatie in vloeibare vorm)
verminderde leverfunctie
Diverse ontstekingen in lichaam
Verhoging van Seroxat 10mg naar 20mg
Slaappillen idem voorgeschreven.
bummer zegquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
verminderde leverfunctie
Ach, ik heb nu wel weer tijd een oude hobby van me op te pakken.quote:
Tering, dat is echt niet goed.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
verminderde leverfunctie
Die stress speelt ook nog eens mee ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tering, dat is echt niet goed.
Dat wordt voorlopig dus niet werken. En zeker met je contractverlenging om de hoek is het helemaal een kutsituatie.
Ook al vind ik dat ze door dat soort dingen heen moeten kijken, gebeurt het zelden en verlaagt het je kans op verlenging.
Dat klinkt helemaal niet lekker Erwin! Sterkte ermee!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
verminderde leverfunctie
Weet je katrien? Ik ben gewoon "op". Gewoon "op". Zelfs de afwas doen is al té veel. Mijn PTSS, die oorlog wilt maar niet uit m'n hoofd en dat uit zich ook lichamelijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:42 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal niet lekker Erwin! Sterkte ermee!
Maar werkt Peter er al 3 jaar dan? Want die voorbereiderscontracten zijn anders dan de andere contracten. Met zo'n voorbereiderscontract kunnen ze je (ik geloof) 7 contracten geven, zolang het maar niet meer dan 36 maanden in totaal isquote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:45 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ja dat laatste is lullig. Maar je vriendin weet vast ook wel dat dit heel moeilijk voor je is, die kent je immers ook langer dan vandaag!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Weet je katrien? Ik ben gewoon "op". Gewoon "op". Zelfs de afwas doen is al té veel. Mijn PTSS, die oorlog wilt maar niet uit m'n hoofd en dat uit zich ook lichamelijk.
Mijn vriendin die fulltime werkt moet nog een "zieke" als ik naast haar werk onderhouden
Dat is ook frustratie.
Ik werk er ¾jaar.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:29 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar werkt Peter er al 3 jaar dan? Want die voorbereiderscontracten zijn anders dan de andere contracten. Met zo'n voorbereiderscontract kunnen ze je (ik geloof) 7 contracten geven, zolang het maar niet meer dan 36 maanden in totaal is
Ik weet natuurlijk niet wat er in jouw contract staat, maar in mijn contract staat dat het postnl flexmodel van toepassing is. En ik heb het er net nog even bij gezocht, maar daar staat dus inderdaad in dat ze je in een periode van 36 maanden maximaal 7 arbeidsovereenkomsten voor bepaalde tijd met een minimale duur van 3 maanden mogen geven.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:55 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Ik werk er ¾jaar.
En het is even handig te weten wat je aangaf mbt een voorbereidingscontract
Van de zogenaamde ketenregel uit BW 7 (dus na 3 jaar of 3 contracten in vaste dienst) mag alleen bij CAO ten nadele van de werknemer worden afgewezen. En dat heeft PostNL gedaan.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:51 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat er in jouw contract staat, maar in mijn contract staat dat het postnl flexmodel van toepassing is. En ik heb het er net nog even bij gezocht, maar daar staat dus inderdaad in dat ze je in een periode van 36 maanden maximaal 7 arbeidsovereenkomsten voor bepaalde tijd met een minimale duur van 3 maanden mogen geven.
Inmiddels al weer 233quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:11 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
vind het nogal wat 96 reacties, binnen korte tijd dan moet ons werkgever toch in zien dat het niet goed zit.
Artikel 9 Lid1quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:51 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat er in jouw contract staat, maar in mijn contract staat dat het postnl flexmodel van toepassing is. En ik heb het er net nog even bij gezocht, maar daar staat dus inderdaad in dat ze je in een periode van 36 maanden maximaal 7 arbeidsovereenkomsten voor bepaalde tijd met een minimale duur van 3 maanden mogen geven.
Als wij een keer wat kunnen doen zeggen he!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Weet je katrien? Ik ben gewoon "op". Gewoon "op". Zelfs de afwas doen is al té veel. Mijn PTSS, die oorlog wilt maar niet uit m'n hoofd en dat uit zich ook lichamelijk.
Mijn vriendin die fulltime werkt moet nog een "zieke" als ik naast haar werk onderhouden
Dat is ook frustratie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door peter2671 op 25-05-2013 05:36:45 ]Kringloper
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 05:24 schreef peter2671 het volgende:
En als je te kort komt...bel me maar even hoor![]()
O over op eetgewoontes terug te komen:
Het volgende is niet bekend in heel Nederland(meer in Zeeland, Brabant, België zo'n beetje):
Een gesprek elders over vroeger met het gezin(mijn ouders en mijn zussen) zaterdags naar de markt in Eindhoven te gaan en daar naast de groenten en fruit ook op de terugweg een visje te nemen.
Daar zat ook altijd een schep of wat aan krukels(kreukels) bij.
Degenen die ik sprak(Hollanders) kenden dit niet, dus met geur en kleu uitgelegd wat het zijn en hoe je het eet.
Hopelijk spreekt dit plaatje voor jullie voorzich zo op de vroege ochtend![]()
Ik ben benieuwd of er hier mensen bij zitten die het wel eens gegeten hebben![]()
scroll op eigen risico
u kunt nog terug
hier issie dan:Midden van het land is een beetje erg ver vanuit het Noorden heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op elk tijdstip van de dag word ik niet zo fijn van dat soort eten.
Ik kan een heleboel dingen eten maar dat vind ik echt niet lekker.
En hier is het redelijk druk. Kutplanning.
[ Bericht 1% gewijzigd door dud0r op 25-05-2013 08:21:34 ]Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Niet verzekerd verzonden?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:39 schreef fespo het volgende:
wat moet ik mij hier bij voorstellen![]()
bezorg adres is anders dan het orgineel bezorgadres.
gaat om een retour van 500 euro die niet is aangekomen.
[ afbeelding ]
thanks ik hoop dat je gelijk heb.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:28 schreef dud0r het volgende:
Het is verstuurd naar een antwoordnummer. Daar zit een adres aangekoppeld, dat is het afwijkende adres.
Als ik de track trace zo zie moeten ze het gehad hebben. Zending is afgeleverd.
ingewikkelde constructie's bedenken ze toch bij onsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:40 schreef peter2671 het volgende:
Overigens degene die bij ons is ontslagen(overcompleet;zaterdagwerker) is alleen voor de voorbereiding ontslagen.
Hij gaat nu die zaterdag alleen als postbezorger aan de slag in een wijk die qua lopen bijna hetzelfde qua uren is als voorbereider/postbezorger voor zijn oude wijk
Weet je zeker dat het niet bij iemand in je straat is afgeleverd maar dat ze geen briefje in je bus hebben gedaan of zo?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:26 schreef Tamabralski het volgende:
Hallo, ik heb een vraagje. Kun je als postbezorger een 'scan voor afgeleverd' ook ongedaan maken wanneer dit niet de bedoeling was?
De bezorger heeft een fout gemaakt (hoop ik wat zou betekenen dat ik iets nog zal gaan ontvangen). En ben in mijn hoofd alle mogelijkheden aan 't afgaan. Dank.
Ik lees dit wel vaker hier, maar ik kan me dat nooit zo voorstellen? Hebben jullie dan zoveel ja-nee stickers?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:00 schreef superkimmi het volgende:
was weer niets.. heb 2 wijken gelopen in de tijd dat ik op een echt drukke zaterdag 1 wijk loop xD
Je moet gewoon harder lopenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik lees dit wel vaker hier, maar ik kan me dat nooit zo voorstellen? Hebben jullie dan zoveel ja-nee stickers?
Als ik HAH heb ik ik sowieso een kleine 2,5 uur nodig om mijn wijk te lopen. Ik moet toch al die adressen langs ... op een drukke dag komt er dan nog misschien een half uur bij, maar dat is het wel.
Maar goed, dan snap ik dus niet dat je op een drukke dag twee keer zoveel tijd nodig hebt.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet gewoon harder lopen![]()
Grapje. Kwestie van handigheid denk ik.
als het ene een daldag is en het andere een piekdag met HAH, dan kan ik het me prima voorstellen dat het verschil zo groot isquote:Op zondag 26 mei 2013 23:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar goed, dan snap ik dus niet dat je op een drukke dag twee keer zoveel tijd nodig hebt.
Ja, uiteraard. Maar ik doel nu op zaterdag. Vanwege de HAH maakt het voor mij nauwelijks uit hoeveel zakken post ik heb. Omdat ik toch al langs praktisch elk adres moet, maakt het voor mij niet uit of ik voor elk huis 6 brieven heb of er nauwelijks post is.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als het ene een daldag is en het andere een piekdag met HAH, dan kan ik het me prima voorstellen dat het verschil zo groot is
bij mij zit de tijd vooral in terugfietstijd naar het depot. Met veel hah/post moet ik terug en dat kost me veel tijd. Op een rustige zaterdag krijg ik met wat geprop alles in 1x mee. Met weinig bedoel ik dus ook weinig hah.. driekwart tas bijvoorbeeldquote:Op zondag 26 mei 2013 23:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar goed, dan snap ik dus niet dat je op een drukke dag twee keer zoveel tijd nodig hebt.
1 maandquote:Op maandag 27 mei 2013 10:14 schreef Tietmans het volgende:
Als ik ontslag neem, hoelang is mijn opzegtermijn?
Een maand, maar dan wel opzeggen tegen het einde van de maand, dus of je vandaag opzegt of op de 31ste maakt niet uit, in beide gevallen moet je dan heel juni nog werkenquote:Op maandag 27 mei 2013 10:14 schreef Tietmans het volgende:
Als ik ontslag neem, hoelang is mijn opzegtermijn?
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:23 schreef Tietmans het volgende:
Oke dank! Morgenochtend lichamelijk onderzoek voor de marine. Die ik natuurlijk gewoon ga halen.
Dat spul is niet te zuipenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:04 schreef peter2671 het volgende:
En ik ga het morgen erg rustig aan doen.
Ik voel mijn armen niet meer..zoveel, voor mijn doen, gedaan in de tuin(terras en tuin voorzien van kiezels en wat tegel-werk rondom de schuur).
Nu nog even een
[ afbeelding ]
en dan heb ik het wel gehad voor vandaag
Lekker koud en geen alcoholquote:
geen enkele reactie van hogerhandquote:Op maandag 27 mei 2013 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
zie dat er al 300 reacties zijn op dat kledingbericht
Stender lemon en lime is ook lekker.....quote:Op dinsdag 28 mei 2013 05:52 schreef peter2671 het volgende:
Mogguh
Ben er weer klaar voor
[..]
Lekker koud en geen alcohol![]()
Heeft heerlijk gesmaakt zo in het 'nazonnetje'
Ik vond het vanmorgen vroegquote:Op dinsdag 28 mei 2013 06:13 schreef KatrienDuck het volgende:
Mogguh! Het is nog een beetje mistig buiten. Hopelijk trekt de mist snel weg en wordt het een mooi zonnig dagje! Werk ze allemaal!
Had even gekeken, maar volgens mij zat er geen onderwerp over PostNL in de uitzending, Het ging over:quote:
dat kun je verwachtenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:06 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
geen enkele reactie van hogerhanden dat is jammer
Natte kak neem ik aan?quote:[b]Op
Geniet vandaag nog even van de zon, want de rest van de week wordt kak
Het is hier al zo lang als ik hier werk iedere zomer dat iedereen een stuk oplos krijgt. De tijd die we minder nodig hebben wegens het zomerdal wordt op die manier dan weer aangevuld.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:14 schreef Peterselieman het volgende:
niet als je er geen extra tijd voor krijgt.
Weet dat het bij ons regelmatig gebeurt dat je er een half wijkje bij moet doen, terwijl een ander de andere helft doet.
ik had hem nog niet gezien nav de op intranet genoemde uitz. had deze erbij gezet .quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:42 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Had even gekeken, maar volgens mij zat er geen onderwerp over PostNL in de uitzending, Het ging over:
-Schietpartij in Zoetermeer
-Automobilist die epileptische aanval krijgt en aanrijding veroorzaakt
-Bedreiging van de otter
Of heb ik iets gemist?
ze proberen aan alle kanten geld af te pakken bij de lagere inkomens, meer voor minderquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:07 schreef Rafierafie het volgende:
Straks een bijeenkomst over de zomerperiode.
Er worden hier weer 10 weken lang wijken "opgelost".
Ik dacht toch echt dat dat niet meer mocht
hier idem, als je niet wil wordt er van je verlof afgehaaldquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:26 schreef Rafierafie het volgende:
Hoe gaat dat bij anderen dan in de zomer?
Worden de tijden dan weer gekort?
TC kwam op bezoek in huis om slechte nieuws te brengen. Ik verwijt hem niks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |