Ik heb het aangegeven, de bal is nu aan hun. Ik wil autowijken voorbereiden. Moeten ze me wel eerst 1 dag inleren. Want voorbereiden ken ik nog niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:21 schreef dud0r het volgende:
Mooi ding Erwin. Al wat gehoord of ze vervangend werk voor je hebben?
Modelbouw... Ah! Mooie herinneringenquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Nu toch tijd zat. heb deze aangeschaft
http://www.proton-modelbouw.nl/shop/product.php?id_product=319
Nu toch tijd zat want ik mag geen auto rijden. Dus oude hobby maar weer oppakken. Model gaat later in ons "rariteiten kabinet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:28 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Modelbouw... Ah! Mooie herinneringen
Het probleem was bij mij altijd dat ik niet wist wat ik met die dingen moest doen als ik ze eenmaal gebouwd had.
Tsja, de randstad.....quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:17 schreef Hoplahopla het volgende:
Ik heb afgelopen week twee voor mij compleet onbekende wijken gelopen in een ander deel van de stad(, dichter bij de binnenstad). Ik moet zeggen dat ik het opvallend vind dat het werk sterk wordt beïnvloed door de ligging van je wijken. Zo viel mij op dat de brievenbussen opvallend vaak van die kleine propdingen zijn en dat er veel hangjeugd is. Nou ben ik niet te spreken over nieuwbouwwijken met hun gebrek aan fatsoenlijke bestrating enzovoorts, maar eigenlijk mis ik het wel een beetje. In nieuwbouwwijken zijn de brievenbussen doorgaans wel conform de regels van PostNL en voel je je ook niet zo geïntimideerd door alle hangjeugd.
foto als ie af isquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu toch tijd zat want ik mag geen auto rijden. Dus oude hobby maar weer oppakken. Model gaat later in ons "rariteiten kabinet.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Nu toch tijd zat. heb deze aangeschaft
http://www.proton-modelbouw.nl/shop/product.php?id_product=319
quote:Klachten over kleding
Er komen veel klachten binnen over de shirts, jassen en broeken van PostNL. Wat doen we met die klachten? En waarom moeten we dan juist nu de oude TNT Post-kleding inleveren?
23 mei 2013,
Productie, Branding
Waarover gaan de klachten?
Het kledingpakket waar nu zoveel om te doen is, is minder uitgebreid dan vroeger. Alleen chauffeurs krijgen nog een broek, omdat daar een speciale zak in zit voor hun scanner. Dat geeft scheve ogen. Maar de meeste klachten gaan over de nieuwe polo’s: ze zijn warm, ventileren niet goed, gaan snel stuk en het logo gaat eraf bij het wassen. Ook de all-seasons jacks zouden te warm zijn en niet goed ventileren. En er zijn klachten dat ze niet goed reflecteren in het donker.
Wat kunnen we doen met de klachten?
Op dit moment verzamelen we alle klachten die binnen komen, waar dan ook. In het derde kwartaal van 2013 gaan we evalueren: praten met collega’s, kijken wat de meest voorkomende klachten zijn en vervolgens bepalen wat we eraan kunnen doen. Zijn er shirts die beter ademen en ook nog mooi blijven na 100 wasbeurten? En wat kost dat dan? Allemaal vragen die we nu nog niet kunnen beantwoorden.
Waarom juist nu je oude kleding inleveren?
Dat je nu je kleding moet inleveren heeft te maken met de afspraken die we bij de splitsing met TNT Express hebben gemaakt. Vanaf 1 juni mag het TNT Post-logo in Nederland niet meer te zien zijn op straat. Onze klanten moeten weten dat ze te maken hebben met PostNL en niet met TNT Express. Als mensen op straat nu nog het TNT Post-logo tegenkomen is dat verwarrend.
Dat verhaal over dat het nog langer voeren van het TNT logo verwarrend is voor de klant is ook onzin. KPN, PTT, TPG, TNT en nu weer PostNL: We zijn al zo vaak van naam veranderd dat de gemiddelde consument al lang geleden de draad is kwijtgeraakt, en of ik nou een broek van TNT draag of niet gaat daar niets aan veranderen. Sowieso weet (zeker van de particuliere klanten) bijna niemand wat TNT Express is: De meesten denken dat wij de brieven doen en TNT de pakjes, er zijn zelfs collega's van mij die dat denken. Terwijl pakketservice weliswaar een aparte tak is, maar nog gewoon onderdeel van PostNL. Overigens is ook TNT Express nog steeds eigendom van PostNL omdat de verkoop aan UPS niet doorging.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:07 schreef ophaling10 het volgende:
kreeg dit net binnen:
https://mijnpostnl.mijnpo(...)sbriefmijnpostnlwk21
ze moeten gewoon lekker doorgaan met de oude tot alles goed opgelost is
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Leuke collega's heb ik.
Straks komt er iemand langs om ff een bakkie te doen bij mij thuis
mooi he maar ik heb alles nog en weet van niksquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:18 schreef Hoplahopla het volgende:
Die bedrijfskleding is vooral gemaakt om mooi en goedkoop te zijn.
Iets voor De Wallen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:18 schreef Hoplahopla het volgende:
Die bedrijfskleding is vooral gemaakt om mooi en goedkoop te zijn.
Hier was het idd ook niet veel. 2/3 Van een normale donderdag.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:38 schreef gelestipjes het volgende:
Voor een donderdag was er vandaag niet veel post. Ik had volgens mij maar ongeveer de helft van een normale donderdag.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:45 schreef superkimmi het volgende:
hier was het ook niet zo veel idd. Liep het wijkje nu voor het eerst alleen en deed er net zo lang over als de vorige kee rmet zn tweeen (en toen hebben we toch best veel rechte straten hij de ene helft en ik de andere gedaan)
Is een prettig wijkje
Vakantiegeld van mn partner is inmiddels binnen. Dankzij de promotie van vorig jaar is het natuurlijk meer, maar zelfs 400 euro meer dan dat wij verwacht hadden
De helikoptervlucht is dus eigenlijk al binnen haha
In kilo's was het hier nochtans redelijk wat. Libelle, Margriet, dikke PLus-Magazines. Ik moest veel vakjes splitsen om te voorkomen dat de bundels te dik werden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:38 schreef gelestipjes het volgende:
Voor een donderdag was er vandaag niet veel post. Ik had volgens mij maar ongeveer de helft van een normale donderdag.
Lijkt Defensie welquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Kijk, ze worden wakker bij het bedrijf. Beetje jammer dat er nu al vele tienduizenden van die klotepolo's verstrekt zijn. Als ze nou eens wat beter hadden geluisterd naar degenen die als proefpersoon deze kleding gedragen hebben...............
[..]
De polo is gemaakt van Coolmax! Nee, echt. Hoe verzinnen ze het! Dat het vocht wordt afgevoerd klopt dan weer wel: Omdat de polo geen vocht opneemt (want: gemaakt van plastic) sijpelt het zweet zo je onderbroek in. Lekker, hoor!quote:Ik vind het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over het materiaal en
de pasvorm van de nieuwe PostNL poloshirts. Omdat het TNT
Post poloshirt zich de afgelopen jaren had bewezen, is er voor gekozen om het
nieuwe PostNL poloshirt van hetzelfde materiaal te laten maken. Dit materiaal
heet Coolmax en is speciaal ontwikkeld om vocht en warmte af te voeren. De polo
met de korte mouw is in de TNT Post-tijd onder 500 collegae beproefd,
met positief resultaat.
mooie mentaliteit gelijk ziek melden, vanuit onze visie gezien was dat bij voorbaat al nietsquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:47 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Hier was het idd ook niet veel. 2/3 Van een normale donderdag.
Na 3uurtjes was ik klaar.
Overigens blijft nieuw personeel ook uit.
Afgelopen dinsdag hadden we een nieuwe die gewoonweg niet in werd geleerd dan allen: hier heb je een bak en daar een map:...succes!
Degene die hem in moest leren had het ook druk met van alles, dus gewoonweg(begrijpelijk) geen tijd om de nieuwe goed in te leren.
Deze heeft zich vandaag ziek gemeld, en wordt ook niet meer terug verwacht.
Moet wel zeggen dat er totaal geen zelf-initiatief in die jongen zat(en dit icm niet goed in-leren), en dat moet je toch wel een beetje hebben(in elke tak).
vind het nogal wat 96 reacties, binnen korte tijd dan moet ons werkgever toch in zien dat het niet goed zit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ook bij het nieuwe nieuwsbericht over de kledingklachten stromen de reacties alweer met tientallen binnen. Een iemand geeft aan dat hij nav een schriftelijke klacht over de kleding zowaar een reactie ontving, waaruit ik jullie de volgende hilarische passage niet wil onthouden:
[..]
De polo is gemaakt van Coolmax! Nee, echt. Hoe verzinnen ze het! Dat het vocht wordt afgevoerd klopt dan weer wel: Omdat de polo geen vocht opneemt (want: gemaakt van plastic) sijpelt het zweet zo je onderbroek in. Lekker, hoor!
het basismateriaal is hetzelfde, alleen de uitvoering is totaal anders, waarbij de polyester TNT-polo mij wel voldoet, maar die van PostNL niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ook bij het nieuwe nieuwsbericht over de kledingklachten stromen de reacties alweer met tientallen binnen. Een iemand geeft aan dat hij nav een schriftelijke klacht over de kleding zowaar een reactie ontving, waaruit ik jullie de volgende hilarische passage niet wil onthouden:
[..]
De polo is gemaakt van Coolmax! Nee, echt. Hoe verzinnen ze het! Dat het vocht wordt afgevoerd klopt dan weer wel: Omdat de polo geen vocht opneemt (want: gemaakt van plastic) sijpelt het zweet zo je onderbroek in. Lekker, hoor!
De fout ligt never nooit niet bij PostNL.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zal wel een 'moetertje' zijn geweestquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:09 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
mooie mentaliteit gelijk ziek melden, vanuit onze visie gezien was dat bij voorbaat al niets
ja denk het ook Peter(tis een beetje de toekomst waar ze heen willen)quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:19 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Zal wel een 'moetertje' zijn geweest
En mensen die willen, kunnen en dit ook tonen, 'moeten' er (op den duur) uitquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:25 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja denk het ook Peter(tis een beetje de toekomst waar ze heen willen)
Yep, je wordt tegenwoordig gestraft als je hard werkt i.p.v. beloond.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:26 schreef peter2671 het volgende:
[..]
En mensen die willen, kunnen en dit ook tonen, 'moeten' er (op den duur) uit![]()
Niet alleen tegenwoordig. Dat is sowieso al sinds ik dit werk doe.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:40 schreef asabeta1 het volgende:
[..]
Yep, je wordt tegenwoordig gestraft als je hard werkt i.p.v. beloond.
Helaas zal ik wel moeten.quote:
Niet intrappen!! Zolang jij niet akkoord gaat mogen ze niks, hoe hard ze het ook roepen dat je het verplicht bent. Weet niet hoelang je huidige contract nog loopt, hooguit verlengen ze die niet als je niet wilt aanpassen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:30 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Helaas zal ik wel moeten.
Zolang ik nog gewoon aan de 10 uur per week kom krijg ik nog steeds iedere maand evenveel geld. Ik zal het dan alleen merken als ik dan vakantie heb gehad en voor die weken dus maar 8,5 uur betaald krijg.
Maar als je er normaal gewoon 10 uur per week over doet is het toch absurd dat er nog maar 8,5 uur voor staat? En een wijkje erbij krijgen was niet mogelijk?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:30 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Helaas zal ik wel moeten.
Zolang ik nog gewoon aan de 10 uur per week kom krijg ik nog steeds iedere maand evenveel geld. Ik zal het dan alleen merken als ik dan vakantie heb gehad en voor die weken dus maar 8,5 uur betaald krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |