ingewikkelde constructie's bedenken ze toch bij onsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:40 schreef peter2671 het volgende:
Overigens degene die bij ons is ontslagen(overcompleet;zaterdagwerker) is alleen voor de voorbereiding ontslagen.
Hij gaat nu die zaterdag alleen als postbezorger aan de slag in een wijk die qua lopen bijna hetzelfde qua uren is als voorbereider/postbezorger voor zijn oude wijk
Weet je zeker dat het niet bij iemand in je straat is afgeleverd maar dat ze geen briefje in je bus hebben gedaan of zo?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:26 schreef Tamabralski het volgende:
Hallo, ik heb een vraagje. Kun je als postbezorger een 'scan voor afgeleverd' ook ongedaan maken wanneer dit niet de bedoeling was?
De bezorger heeft een fout gemaakt (hoop ik wat zou betekenen dat ik iets nog zal gaan ontvangen). En ben in mijn hoofd alle mogelijkheden aan 't afgaan. Dank.
Ik lees dit wel vaker hier, maar ik kan me dat nooit zo voorstellen? Hebben jullie dan zoveel ja-nee stickers?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:00 schreef superkimmi het volgende:
was weer niets.. heb 2 wijken gelopen in de tijd dat ik op een echt drukke zaterdag 1 wijk loop xD
Je moet gewoon harder lopenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik lees dit wel vaker hier, maar ik kan me dat nooit zo voorstellen? Hebben jullie dan zoveel ja-nee stickers?
Als ik HAH heb ik ik sowieso een kleine 2,5 uur nodig om mijn wijk te lopen. Ik moet toch al die adressen langs ... op een drukke dag komt er dan nog misschien een half uur bij, maar dat is het wel.
Maar goed, dan snap ik dus niet dat je op een drukke dag twee keer zoveel tijd nodig hebt.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet gewoon harder lopen![]()
Grapje. Kwestie van handigheid denk ik.
als het ene een daldag is en het andere een piekdag met HAH, dan kan ik het me prima voorstellen dat het verschil zo groot isquote:Op zondag 26 mei 2013 23:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar goed, dan snap ik dus niet dat je op een drukke dag twee keer zoveel tijd nodig hebt.
Ja, uiteraard. Maar ik doel nu op zaterdag. Vanwege de HAH maakt het voor mij nauwelijks uit hoeveel zakken post ik heb. Omdat ik toch al langs praktisch elk adres moet, maakt het voor mij niet uit of ik voor elk huis 6 brieven heb of er nauwelijks post is.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als het ene een daldag is en het andere een piekdag met HAH, dan kan ik het me prima voorstellen dat het verschil zo groot is
bij mij zit de tijd vooral in terugfietstijd naar het depot. Met veel hah/post moet ik terug en dat kost me veel tijd. Op een rustige zaterdag krijg ik met wat geprop alles in 1x mee. Met weinig bedoel ik dus ook weinig hah.. driekwart tas bijvoorbeeldquote:Op zondag 26 mei 2013 23:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Maar goed, dan snap ik dus niet dat je op een drukke dag twee keer zoveel tijd nodig hebt.
1 maandquote:Op maandag 27 mei 2013 10:14 schreef Tietmans het volgende:
Als ik ontslag neem, hoelang is mijn opzegtermijn?
Een maand, maar dan wel opzeggen tegen het einde van de maand, dus of je vandaag opzegt of op de 31ste maakt niet uit, in beide gevallen moet je dan heel juni nog werkenquote:Op maandag 27 mei 2013 10:14 schreef Tietmans het volgende:
Als ik ontslag neem, hoelang is mijn opzegtermijn?
quote:Op maandag 27 mei 2013 10:23 schreef Tietmans het volgende:
Oke dank! Morgenochtend lichamelijk onderzoek voor de marine. Die ik natuurlijk gewoon ga halen.
Dat spul is niet te zuipenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:04 schreef peter2671 het volgende:
En ik ga het morgen erg rustig aan doen.
Ik voel mijn armen niet meer..zoveel, voor mijn doen, gedaan in de tuin(terras en tuin voorzien van kiezels en wat tegel-werk rondom de schuur).
Nu nog even een
[ afbeelding ]
en dan heb ik het wel gehad voor vandaag
Lekker koud en geen alcoholquote:
geen enkele reactie van hogerhandquote:Op maandag 27 mei 2013 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
zie dat er al 300 reacties zijn op dat kledingbericht
Stender lemon en lime is ook lekker.....quote:Op dinsdag 28 mei 2013 05:52 schreef peter2671 het volgende:
Mogguh
Ben er weer klaar voor
[..]
Lekker koud en geen alcohol![]()
Heeft heerlijk gesmaakt zo in het 'nazonnetje'
Ik vond het vanmorgen vroegquote:Op dinsdag 28 mei 2013 06:13 schreef KatrienDuck het volgende:
Mogguh! Het is nog een beetje mistig buiten. Hopelijk trekt de mist snel weg en wordt het een mooi zonnig dagje! Werk ze allemaal!
Had even gekeken, maar volgens mij zat er geen onderwerp over PostNL in de uitzending, Het ging over:quote:
dat kun je verwachtenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:06 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
geen enkele reactie van hogerhanden dat is jammer
Natte kak neem ik aan?quote:[b]Op
Geniet vandaag nog even van de zon, want de rest van de week wordt kak
Het is hier al zo lang als ik hier werk iedere zomer dat iedereen een stuk oplos krijgt. De tijd die we minder nodig hebben wegens het zomerdal wordt op die manier dan weer aangevuld.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:14 schreef Peterselieman het volgende:
niet als je er geen extra tijd voor krijgt.
Weet dat het bij ons regelmatig gebeurt dat je er een half wijkje bij moet doen, terwijl een ander de andere helft doet.
ik had hem nog niet gezien nav de op intranet genoemde uitz. had deze erbij gezet .quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:42 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Had even gekeken, maar volgens mij zat er geen onderwerp over PostNL in de uitzending, Het ging over:
-Schietpartij in Zoetermeer
-Automobilist die epileptische aanval krijgt en aanrijding veroorzaakt
-Bedreiging van de otter
Of heb ik iets gemist?
ze proberen aan alle kanten geld af te pakken bij de lagere inkomens, meer voor minderquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:07 schreef Rafierafie het volgende:
Straks een bijeenkomst over de zomerperiode.
Er worden hier weer 10 weken lang wijken "opgelost".
Ik dacht toch echt dat dat niet meer mocht
hier idem, als je niet wil wordt er van je verlof afgehaaldquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:26 schreef Rafierafie het volgende:
Hoe gaat dat bij anderen dan in de zomer?
Worden de tijden dan weer gekort?
TC kwam op bezoek in huis om slechte nieuws te brengen. Ik verwijt hem niks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |