Lekker koud en geen alcoholquote:
geen enkele reactie van hogerhandquote:Op maandag 27 mei 2013 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
zie dat er al 300 reacties zijn op dat kledingbericht
Stender lemon en lime is ook lekker.....quote:Op dinsdag 28 mei 2013 05:52 schreef peter2671 het volgende:
Mogguh
Ben er weer klaar voor
[..]
Lekker koud en geen alcohol![]()
Heeft heerlijk gesmaakt zo in het 'nazonnetje'
Ik vond het vanmorgen vroegquote:Op dinsdag 28 mei 2013 06:13 schreef KatrienDuck het volgende:
Mogguh! Het is nog een beetje mistig buiten. Hopelijk trekt de mist snel weg en wordt het een mooi zonnig dagje! Werk ze allemaal!
Had even gekeken, maar volgens mij zat er geen onderwerp over PostNL in de uitzending, Het ging over:quote:
dat kun je verwachtenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:06 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
geen enkele reactie van hogerhanden dat is jammer
Natte kak neem ik aan?quote:[b]Op
Geniet vandaag nog even van de zon, want de rest van de week wordt kak
Het is hier al zo lang als ik hier werk iedere zomer dat iedereen een stuk oplos krijgt. De tijd die we minder nodig hebben wegens het zomerdal wordt op die manier dan weer aangevuld.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:14 schreef Peterselieman het volgende:
niet als je er geen extra tijd voor krijgt.
Weet dat het bij ons regelmatig gebeurt dat je er een half wijkje bij moet doen, terwijl een ander de andere helft doet.
ik had hem nog niet gezien nav de op intranet genoemde uitz. had deze erbij gezet .quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:42 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Had even gekeken, maar volgens mij zat er geen onderwerp over PostNL in de uitzending, Het ging over:
-Schietpartij in Zoetermeer
-Automobilist die epileptische aanval krijgt en aanrijding veroorzaakt
-Bedreiging van de otter
Of heb ik iets gemist?
ze proberen aan alle kanten geld af te pakken bij de lagere inkomens, meer voor minderquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:07 schreef Rafierafie het volgende:
Straks een bijeenkomst over de zomerperiode.
Er worden hier weer 10 weken lang wijken "opgelost".
Ik dacht toch echt dat dat niet meer mocht
hier idem, als je niet wil wordt er van je verlof afgehaaldquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:26 schreef Rafierafie het volgende:
Hoe gaat dat bij anderen dan in de zomer?
Worden de tijden dan weer gekort?
TC kwam op bezoek in huis om slechte nieuws te brengen. Ik verwijt hem niks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |