Kan je lang wachten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
Oh ik dacht waarom begint het niet, ik zat op NED3
Elke SP'er volgens jou wel, toch?quote:
Dat ook.quote:
Vertel vertel vertelquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat ook.
Maar met haar heb ik meerdere keren persoonlijk contact gehad.
Er wordt weer wat afgelachen aan tafel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:16 schreef Wopper1 het volgende:
Flikker op met dat oorsmeer. Ik word kotsmisselijk.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:18 schreef Wopper1 het volgende:
Dat het publiek ook altijd maar netjes blijft zitten is toch best vreemd.
Normaal zap je weg, dus waarom zou je niet opstaan en een biertje pakken?
Ja, hij is lid van de VVD.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:18 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Linschoten altijd zo'n apart uiterlijk hebben. Heeft ie een ziekte?
En vergeet vooral Ed Nijpels niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:17 schreef borisz het volgende:
Als er geen VVD'er meer te vinden is kan je altijd Robin Linschoten bellen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:18 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Linschoten altijd zo'n apart uiterlijk hebben. Heeft ie een ziekte?
Dat was zo tenenkrommend he. Totaal niet grappig ookquote:
Ooit gaat ze de SP aanvoeren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:21 schreef Martinello het volgende:
Ik ben geen fan van de SP, maar Renske is erg goed.
Die slepen niemand mee naar de boot.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:21 schreef Wopper1 het volgende:
Ik dacht dat Knevel en van de Brink pas volgende week zouden beginnen.
We kunnen er nu alvast inkomen...quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:21 schreef Wopper1 het volgende:
Alleen indien onder de 16.quote:
Volgende week alweer?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:21 schreef Wopper1 het volgende:
Om hun belastingcenten te kunnen uitgeven.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:25 schreef Travel. het volgende:
[..]
Volgende week alweer?
Waarom hebben ze drie maanden vakantie?
Omdat ze niet meer uren mogen maken voor 3 ton per jaar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:25 schreef Travel. het volgende:
[..]
Volgende week alweer?
Waarom hebben ze drie maanden vakantie?
quote:
Nee, dat is dit:quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:28 schreef Travel. het volgende:
Dit blijft nog wel het mooiste P&W moment ooit.
Met z'n allen Viva Hollandia in een kerk blèrenquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:31 schreef borisz het volgende:
Katholieke Kerk moet eens leren van Pastoor Vlaar.
Pastoor Gesink is beter.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:31 schreef borisz het volgende:
Katholieke Kerk moet eens leren van Pastoor Vlaar. Die kreeg zijn kerk tenminste vol.
quote:
Woolwich, Londen. Militair midden op straat onthoofd.quote:
Omdat men gek in de kop is!quote:
Zeven topics alquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Man op klaarlichte dag vermoord in Londen #7
Oh leuk, weer een Islam gek.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Man op klaarlichte dag vermoord in Londen #7
Nu een fraai overzicht.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:44 schreef alors het volgende:
Zij ziet er echt uit als het gemiddelde lid van partyflock.
Bestaat dat nog?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:44 schreef alors het volgende:
Zij ziet er echt uit als het gemiddelde lid van partyflock.
Nee, alleen wat pedofielen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
Gewoon de volgende keer weer CDA stemmen, daar bestaat geen corruptie.
En ze leefden nog lang en gelukkig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
Gewoon de volgende keer weer CDA stemmen, daar bestaat geen corruptie.
*Europese politicusquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
Hij spreekt goed Engels voor een Nederlands politicus.
Is dit een grap van Tijl Beckand?quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:53 schreef marcodej het volgende:
"Spring is in the air!"
- "Nee, ik blijf liever staan."
Ik durf te wedden van niet. De gemiddelde Nederlander hoort veel meer Engels.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:59 schreef Lemans24 het volgende:
Jonge Duitsers spreken beter Engels dan de gemiddelde Nederlander.
Denk het niet, volgens mij krijgen die sommige klanken niet uit hun strot.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:59 schreef Lemans24 het volgende:
Jonge Duitsers spreken beter Engels dan de gemiddelde Nederlander.
Kwa klanken zijn Nederlanders ook geen helden. Sterker nog, dan zijn Duitsers juist beter. Uitspreken van buitenlandse namen enzo. Weet niet waar het aan ligt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk het niet, volgens mij krijgen die sommige klanken niet uit hun strot.
Iedere Duitser jonger dan 30, die ik (tijdens reizen) buiten Europa ben tegengekomen, sprak prima Engels, met een Brits accent.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk het niet, volgens mij krijgen die sommige klanken niet uit hun strot.
Mensen van buiten de UK die met een halfbakken brits accent praten vind ik juist tenenkrommend.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:03 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Iedere Duitser jonger dan 30, die ik (tijdens reizen) buiten Europa ben tegengekomen, sprak prima Engels, met een Brits accent.
Ik heb een Amerikaans accent, zoals de meeste Nederlanders, klinkt toch net wat minder 'professioneel'.
Precies.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mensen van buiten de UK die met een halfbakken brits accent praten vind ik juist tenenkrommend.
Een goed Brits accent is gewoon correct Engels. Mensen die hun Engels leren tijdens stages (Duitsers dus, maar ook sommige Oost-Europeanen), doen dat meestal in de UK. Dan krijgen ze dat accent er gratis bij.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mensen van buiten de UK die met een halfbakken brits accent praten vind ik juist tenenkrommend.
Dit. Je bent als een soort aapje iets aan het nadoen. Met het daadwerkelijk spreken van de taal heeft het niets te maken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Probleem is dat je het mèt het accent leert, ipv het gewoon natuurlijk aan te leren. Verder moet je je afvragen met wie je allemaal spreekt. ZIjn het allemaal mensen die je in de context van je werk spreekt? Dat is natuurlijk geen afspiegeling van de generale Duitser.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:08 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Een goed Brits accent is gewoon correct Engels. Mensen die hun Engels leren tijdens stages (Duitsers dus, maar ook sommige Oost-Europeanen), doen dat meestal in de UK. Dan krijgen ze dat accent er gratis bij.
Dat geldt toch ook voor een Amerikaans accent...quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:08 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dit. Je bent als een soort aapje iets aan het nadoen. Met het daadwerkelijk spreken van de taal heeft het niets te maken.
Ik had het over reizen, heb na m'n studie nog nooit Engels op m'n werk gebruikt...quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:08 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dit. Je bent als een soort aapje iets aan het nadoen. Met het daadwerkelijk spreken van de taal heeft het niets te maken.
[..]
Probleem is dat je het mèt het accent leert, ipv het gewoon natuurlijk aan te leren. Verder moet je je afvragen met wie je allemaal spreekt. ZIjn het allemaal mensen die je in de context van je werk spreekt? Dat is natuurlijk geen afspiegeling van de generale Duitser.
Ik kom 3 keer per jaar in Keulen. Zat jongeren daar. En ze kunnen gewoon geen/slecht Engels.
Kun je nog een bepaald groepje tegen komen. Ik zou zeggen dat de mensen die wij in Keulen tegenkomen ook tot het meer internationale volk behoren, immers is dat een grotere stad waar veel expats wonen, en mensen vanuit het buitenland ook vaker komen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:12 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik had het over reizen, heb na m'n studie nog nooit Engels op m'n werk gebruikt...
Nee, want wij hebben het op een meer natuurlijke manier geleerd. Horen het uit films en televisieseries bijvoorbeeld. In Duitsland is alles nagesynchroniseerd. Zelfs in de bios. Kortom, zij hebben het echt van lesmateriaal.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:10 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat geldt toch ook voor een Amerikaans accent...
Je zult altijd een soort accent hebben, wil je dan een Nederlands accent?
quote:http://pauwenwitteman.var(...)01488328ce62f98c83b6
Wat maakt iemand een goede tafelgast? Maarten van Rossem bespreekt de do's and dont's aan tafel bij Pauw & Witteman.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:00 schreef Mortaxx het volgende:
Pauw is de persoonlijke presentatiecoach van Eva Jinek. Dat zullen heel wat coachingssessies zijn op die woonboot
Een avond over alle gezelligheid die de multiculti gebracht heeft naar Europa dus.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:29 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Luuk Mulder
Journalist bespreekt het uit de hand lopen van de rellen in Zweden.
Eijkman en Saad El Hamus
Terrorisme-expert en acteur over de moordaanslag in Londen.
Johan Bolhuis
Neurobioloog over zijn boek 'Birdsong, Speech, and Language'.
Eelco Bosch van Rosenthal
Oud-correspondent VS bespreekt toespraak van president Obama.
Eerste bootgrap is bij deze al gemaaktquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:54 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dat zei Jeroen ook... Want Eijkman die wil je echt niet.
Ik vrees dat we van de gasten (zoals die Egyptenaar) maar weinig kritische noten kunnen verwachten.quote:
In principe zijn militairen gewoon een legitiem doelwit. Het is immers een 'oorlog'.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:03 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik vrees dat we van de gasten (zoals die Egyptenaar) maar weinig kritische noten kunnen verwachten.
Het zal onze schuld wel zijn
Nee, Cameron zei het immers.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:08 schreef Specularium het volgende:
Heeft niks met de islam te maken verder.
Echt he.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:08 schreef Specularium het volgende:
Heeft niks met de islam te maken verder.
2011 bedoel jequote:Op donderdag 23 mei 2013 23:09 schreef Wopper1 het volgende:
Lone wolfs.. Het woord van 2013, helaas.
Weet ik niet. Maar heb het woord ook veel voorbij zien komen met die Breivik toestand toen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:11 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Waarom gebruiken ze dit dan nu nog te pas en te onpas?
Alleen niet-Moslims. Snel bekeren dus.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:14 schreef tong80 het volgende:
Eng om te zien. Iedereen kan het slachtoffer zijn van zo'n idioot.
Ja te weinig danseressen in korte jurkjes.quote:
Ja ook van een gewelddadige overval. Die kans is bovendien een stuk groter.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:14 schreef tong80 het volgende:
Eng om te zien. Iedereen kan het slachtoffer zijn van zo'n idioot.
Is ook zo. Je ziet het op TV dat ze een bejaarden echtpaar in elkaar slaan voor een paar tientjes.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja ook van een gewelddadige overval. Die kans is bovendien een stuk groter.
Ahem, moslims slachten elkaar over de hele wereld af.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:15 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Alleen niet-Moslims. Snel bekeren dus.
Praktisch niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:17 schreef Specularium het volgende:
Hoe kan je dit voorkomen?
Dit was zo random.
Om te beginnen met onze troepen uit gebieden halen waar ze niets te zoeken hebben.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:17 schreef Specularium het volgende:
Hoe kan je dit voorkomen?
Dit was zo random.
En dan nog hopen dat je in de goede groep zitquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:15 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Alleen niet-Moslims. Snel bekeren dus.
Geen auto parkeren dus daar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:20 schreef Specularium het volgende:
Kanaleneiland op een willekeurige dag.
Alleen bij uitgaan.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:21 schreef Wopper1 het volgende:
Ach, hij liep gewoon met een machete.. Dat doen we toch allemaal?
[ afbeelding ]
Zijn broers.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:22 schreef alors het volgende:
Hij lijkt op de zanger van Moss, Marien Dorleijn
[ afbeelding ]
Zlatan als straatcoach.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zie het al voor meZlatan types die worden toegesproken voor buurtcoaches
Ik ook. Dat was dan wel eens een pluspunt voor Ali.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:30 schreef alors het volgende:
Ik vond het wel een treffende vergelijking
Alle dieren communicerenquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:40 schreef Syntix het volgende:
Waarom wordt er niet over dolfijnen gesproken? Die dieren communiceren toch ook...
Ah gemist. Ik had het meer over het feit dat de communicatie van dolfijnen wel vaker onderzocht is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Alle dieren communicerenJe had in het begin beter moeten opletten.
Ze onderzoeken vogels omdat de manier waarop zij hun kroost leren 'praten' erg lijkt op de manier waarop mensen dat doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ah gemist. Ik had het meer over het feit dat de communicatie van dolfijnen wel vaker onderzocht is.
En hij heeft het toch niet opgestart....quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Guantanamo blijft Obama achtervolgen...
terechtquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Guantanamo blijft Obama achtervolgen...
En wat zou jij er dan mee doen?quote:
Ik weet niet of ik blij moet zijn, of dat ik het ergens ook een klein beetje jammer moet vinden...quote:
Als er 1 man is waar ik van moet kotsen...quote:
Marike moet de boot voor de laatste keer dit seizoen extra hard laten deinen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:55 schreef alors het volgende:
Gelukkig dat Marike er nog zit dan, stel ouwe grijze babyboomers die al lang en breed binnen zijn die ons komen vertellen dat we hoopvol moeten zijn
Dat is inderdaad niet al te slim geweest. Maar de situatie ligt zo complex dat het ook weer niet terecht is om hem daar hard op af te rekenen omdat hij ook niet zomaar in zijn eentje even de situatie om kan draaien.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:54 schreef superniger het volgende:
[..]
hij had het nooit moeten beloven. Valse belofte dus terecht dat het hem zal achtervolgen
Marike is tof.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:55 schreef alors het volgende:
Gelukkig dat Marike er nog zit dan, stel ouwe grijze babyboomers die al lang en breed binnen zijn die ons komen vertellen dat we hoopvol moeten zijn
Ik had het gelezen jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:23 schreef Karina het volgende:
Jeroen Pauw: ‘DWDD ziet ons als vijand’
Jeroen Pauw heeft vernomen dat de redactie van De Wereld Draait Door zijn redactie van Pauw & Witteman ziet als de vijand. Dat heeft hij laten weten op 538. Pauw ziet het zelf niet zo. “Wij zitten in hetzelfde gebouw. Er zit een behoorlijke muur tussen, dus ik zie ze bijna nooit en zij zien mij ook bijna nooit. Wij noemen hen de buren en zij noemen ons de vijand, heb ik wel eens begrepen. Er is daar geloof ik iets meer emotie op het bureau dan bij ons. De strijd is ook wel een beetje uitgespeeld.”
De zaken zijn volgens Pauw al verdeeld. “Eerlijk gezegd is het zo dat De Wereld Draait Door veel dingen wint van ons als het gaat om kunst en cultuur en wij veel dingen winnen van De Wereld Draait Door als het gaat om het politieke debat. Het is ook een beetje uitgespeeld. Het is er nog wel eens, maar niet zo vaak meer.”
Voorlopig gaat Pauw & Witteman vanavond met zomerstop. Pauw zou best langer door willen, maar niet het hele jaar. “Ik zou het best wat langer door willen doen, maar een heel jaar betekent ook op 14 juli en 22 augustus en al die dagen ertussen.”
Bron
Dieuwke zou stiekem ook wel een boottocht willen maken, maar dat mag niet van Matthijs...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:38 schreef Specularium het volgende:
De Megalomaan Hooligans winnen ruimschoots van de DWDD aids.
Allemaal de schuld van die rancuneuze Dieuwke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |