Nee Anneke Gronlohquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:32 schreef remcoP het volgende:
[..]
Was dat niet Patty Brard? Ze leek er op.
Iets positiefs zeggenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
iets positiefs over sylvana zeggen
Daar zitten was risico's aan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Geen zin in seks. Dan moet je gewoon de pil niet slikken..
Ik vind het vooral mooi om het van iemand met jouw username te horen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:35 schreef superniger het volgende:
Ze hadden de kettingen nooit van Sylvannas voorouders met weghalen
Mag best als bij de rest de witte puntmuts weer opgaat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
iets positiefs over sylvana zeggen
Zijn ook alternatieven he.quote:
Ja, zeg dan gewoon erectie.quote:
Grappen moet je over iedereen kunnen makenquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:36 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vind het vooral mooi om het van iemand met jouw username te horen.
Bij haar is het probleem andersom, niemand heeft zin in sex met haar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:36 schreef DeeBee het volgende:
Sex als onderwerp, Sylvana is gelijk een kenner.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:36 schreef Syntix het volgende:
Dit topic is meteen vol met vrouwenhoeren.
Zo klinkt het wel.. Een beetje zoals antidepressiva die je gelukkig maken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
Het is dus nepzin in seks hebben? Wat deze pil veroorzaakt?
Ze heeft onderaan ook zo'n afro.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij haar is het probleem andersom, niemand heeft zin in sex met haar.
Die maken niet gelukkig, die vlakken alles af zodat het je geen reet meer interesseert.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel.. Een beetje zoals antidepressiva die je gelukkig maken.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij haar is het probleem andersom, niemand heeft zin in sex met haar.
Ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die maken niet gelukkig, die vlakken alles af zodat het je geen reet meer interesseert.
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:38 schreef IbanMayo het volgende:
Sylvana hou je zwarte kk bek.
Dadelijk gaat ze natuurlijk ook weer doen alsof ze snapt waar Dijkgraaf het over heeft![]()
![]()
Dan zal ze wel weer stil zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:38 schreef IbanMayo het volgende:
Sylvana hou je zwarte kk bek.
Dadelijk gaat ze natuurlijk ook weer doen alsof ze snapt waar Dijkgraaf het over heeft![]()
![]()
Drion?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:39 schreef OProg het volgende:
Ik weet een ander pil die ze Sylvana mogen geven.
door sylvana dus wel?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:40 schreef marcodej het volgende:
Ik krijg ook geen zin in seks door deze man.
Mijn geen zin in seks wordt ook aangewakkerd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:40 schreef marcodej het volgende:
Wist niet dat jij gay bent. Leuk!.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:40 schreef marcodej het volgende:
Dat chickie achter die man daarentegen..quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mijn geen zin in seks wordt ook aangewakkerd.
Misschien moet je zo een pilletje nemen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mijn geen zin in seks wordt ook aangewakkerd.
Door de meisjes achter Mathijs.quote:
nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:40 schreef marcodej het volgende:
Denk niet dat het zo simpel zal zijn, want zoals hoe jij het stelt zou wat GHB ook de truc doen. Maar sommige vrouwen lijden inderdaad aan het niet willen/ kunnen seksen..quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
Geen zin: douw er maar een pil in... ik weet niet of dat nou zo een goed idee is.
Dat is maar pas geleden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:41 schreef OProg het volgende:
Het tienervriendinnetje van Peter Jan Rens heeft ook al geworpen met 13 las ik.
Serieus?quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:41 schreef OProg het volgende:
Het tienervriendinnetje van Peter Jan Rens heeft ook al geworpen met 13 las ik.
Drion Graus.quote:
Oh is dat een man. Ik luister alleen en dacht 'wat heeft die vrouw een rare stem'quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:40 schreef marcodej het volgende:
Hij lijkt op Guus Meeuwis over 20 jaar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Daar doet hij me wel aan denken met dan accent
Peter Jan is een harde baas.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:42 schreef OProg het volgende:
[..]
SHO / Peter Jan Rens #2, de lente brengt groene blaadjes
Ja.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:43 schreef mrstylo het volgende:
Billionaire boy.
Alle wijven willen nu hem.
De mannen ook.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:43 schreef mrstylo het volgende:
Billionaire boy.
Alle wijven willen nu hem.
Maar wel gegarandeerd effect.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
Vier uur wachten, dat wordt dus geplande seks.
Mannen gaan voor karakter en niet geld.quote:
Whehe die film inderdaadquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:44 schreef Silenus het volgende:
Doet me een beetje aan het film/boek Das Parfum denken.
Dat was verdomme pas een geil geurtje.
Gewoon bij de lunch.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
Vier uur wachten, dat wordt dus geplande seks.
Ja inderdaad, een vrouw heeft ook nog andere dingen te doen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:43 schreef BlueMage het volgende:
Ik vond dit zowaar een zinnige vraag van Sylvana hoor. Lijkt me ook niet zo geweldig dat je in feite altijd zin in seks moet hebben.
The Click.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:44 schreef waaromniet1988 het volgende:
Er was ook zo'n afstandsbediening en met 1 druk op de knop werd iedereen geil
Meneer Kaktus wel, Peter Jan niet.quote:
Ik denk wel dat dat op waargebeurde feiten berust!quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:45 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whehe die film inderdaad
Die eindscene
...quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:42 schreef OProg het volgende:
[..]
SHO / Peter Jan Rens #2, de lente brengt groene blaadjes
Ja.
Ja dat staat waarschijnlijk op het lijstje met bijwerkingen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je man op tijd thuis is. Anders bespring je de buurman.
Dit werkt als een soort van libidopil voor Matthijs ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:46 schreef IbanMayo het volgende:
Matthijs altijd glimmend van trots als ie Dijkgraaf aankondigt.![]()
![]()
alsof 'ie 'm persoonlijk gecreerd heeft.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:46 schreef IbanMayo het volgende:
Matthijs altijd glimmend van trots als ie Dijkgraaf aankondigt.![]()
![]()
Nog net geen DON LEO pilquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Dit werkt als een soort van libidopil voor Matthijs ja.
Dat is irritant steeds.quote:
Geef hem eens ongelijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:48 schreef snellejelle het volgende:
Matthijs komt weer klaar op LuckyTV Sander
Bijna een Dijkvraag.quote:
quote:
Inderdaad, ik wilde het net zeggen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
Ongeïnteresseerde gleuf diagonaal achter Dijkgraaf.
... De Dijkvraag...quote:
Meestal wel aardig, als briljant en soms geen zak aan.quote:
alledrie op dat rijtje.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
hee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
Te afleidend.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:51 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat de linkergleuf net niet in beeld is.
Max. 1x per week leuk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Meestal wel aardig, als briljant en soms geen zak aan.
Geef me 50k+ per jaar en ik ga het doen.quote:
Daar mag wel een pilletje in.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
Ditquote:
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die hoer achter Robert verdiend een vuist in haar gezicht
Lekker over het nederlandse voetbal praten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Matthijs ziet het al voor zich: hij te gast in een Amerikaanse show van Dijkgraaf.
Ohnee toch niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Freeman Dysonheeft de hoogste H-index ever
Die middelste is leuker.quote:
Matthijs denkt dat ie een wetenschappelijk programma heeft, omdat ie Dijkgraaf soms uitnodigt, en sommige afleveringen "colleges" noemtquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Matthijs ziet het al voor zich: hij te gast in een Amerikaanse show van Dijkgraaf.
Dat wel.quote:
Sylvana zit er de hele tijd al hoor.quote:
Die brunettequote:
Pony & rode lippen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:56 schreef NoCigar het volgende:
WIE? Die blonde of die met die rode lippen?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Sylvana zit er de hele tijd al hoor.
Hihaho.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Sylvana zit er de hele tijd al hoor.
Ik wou dat ik maar een fractie van zijn kunde had...quote:
quote:
quote:
De pretentie straalt ervan af iddquote:Op woensdag 22 mei 2013 19:56 schreef Latert het volgende:
[..]
Matthijs denkt dat ie een wetenschappelijk programma heeft, omdat ie Dijkgraaf soms uitnodigt, en sommige afleveringen "colleges" noemt
Dit. Op YT staat veel leukers, als ze daar per se iets vandaan moeten halen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:59 schreef remcoP het volgende:
Het stomme van dit filmpje vind ik dat het stom is.
Niet vervelend, mooi.quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:58 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die vindt iedereen zo vervelend dus. Nou ja!
'Goedenavond edelachtbare eminente excellentie, dank dat U uit de Olympus wilde neerdalen voor ons programma!'quote:
Veel klachten over, ik citeer, 'een ongeïnteresseerde hoer' diagonaal achter Dijkgraaf.quote:
Splendidquote:
hihahoquote:
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |