Ik ben niet boos zeg alleen klaar nu weten we het wel hequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:42 schreef minthy het volgende:
Nja KA. Kan je boos worden, moet je het er maar niet zo dubbeldik bovenop leggen met z'n tweetjes![]()
Ot; helemaal prima vandaag!
& besluiteloos en een tíkkeltje gespannen. Uitstelgedrag. Zucht.quote:
Het is gewoon een pedofielquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Zo trots op mezelf
Zoveelste keer zoveel complimenten gekregen van een random inval kickboksleraar.![]()
Dat zou het wel zijn, al mijn leraren zijn pedofielen.quote:
picsquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat zou het wel zijn, al mijn leraren zijn pedofielen.
Check mijn buik, en je snapt waarom
Oké nee te arrogant.
Was. Een. Grapjequote:
Mooie buikquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Was. Een. Grapje
Maar toch wel een foto gepost in us pimp hier met jouw buik.
OT: blij, morgen lekker uitslapen yeej
Ga terug, vraag d'r nummer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Mixed up. Zaterdag een leuk meisje gezien bij de balie van de vervangende tandarts (ik was met mijn vader mee voor zijn kiespijn). Alleen weet ik dat ik haar nooit meer zal zien. Ik wil haar uit mijn hoofd zetten, maar ze is zo leuk.
o dat klinkt niet zo fijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat zou het wel zijn, al mijn leraren zijn pedofielen.
Check mijn buik, en je snapt waarom
Oké nee te arrogant.
Ik kan die buik niet zien hoor, die pic is al verwijderdquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:12 schreef Plums het volgende:
[..]
Mooie buikhoe oud ben je?
nu mis ik m'n pre-pregnancy buik nog meer
[..]
Ga terug, vraag d'r nummer.
Ohja, nog een OT: ik ben boos dat het zaterdag kutweer wordt.Ik wou een leuk jurkje aan op m'n bday, maar dat gaat em dus niet worden
Ik ben dan ook geen ijsbeertje. Die zijn daarvoor gemaakt en expert op dat gebied.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:03 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet goed knuffelen! Anders zou hij jou wel een goeie knuffel terug geven en je minder eenzaam laten voelen. Je verwaarloost je beertjes!
[ afbeelding ]
Zo hoort het!
Klein knuffeltje dan, omdat ik je stiekem helemaal geen klier vindquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
Morgen naar de huisarts vanwege aanhoudend terugkerende oorpijn.
Hopelijk gewoon een antibioticaatje en klaar. Stom dat ik er een beetje gespannen voor ben
Bij Blijdorp is er wel eentje die heel lonely is, kom die vergezellen!quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:16 schreef Charcot het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen ijsbeertje. Die zijn daarvoor gemaakt en expert op dat gebied.
OT: levensmoe en teleurgesteld
Tof. Dat gevoel vasthouden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:15 schreef Andromache het volgende:
apart. ik krijg het vertrouwen in scriptie terug. 2 weken knallen. geen vakantie. jammer. maar het komt goed met mijn leven.
Dit. Vandaag 2 arbo gesprekken, dat wordt feestquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:17 schreef minthy het volgende:
Idem hier trouwens, mag me melden bij de bedrijfsarts. Daar ben ik bang voor, ben als de dood dat hij me weer aan het werk schopt...
succesquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dit. Vandaag 2 arbo gesprekken, dat wordt feestSpannend
![]()
Sterkte!
En wat helpt er nou beter om jezelf af te leiden? Geld uitgeven aan een lastminute én daarnaast kaartjes voor Lowlands gekochtquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dit. Vandaag 2 arbo gesprekken, dat wordt feestSpannend
![]()
Sterkte minthy!
Mijn pakketje wordt pas een week later geleverd,quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik erger me aan t feit dat de status van mijn pakketje sinds gistermiddag niet is veranderd. Stuur dat ding gewoon op
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
noot: Objecten zijn niet op de juiste schaal weergegeven
Is dit een gevoel?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:15 schreef FAUSTI het volgende:
De beer zit in de kelder van mijn ingemaakte fruit te eten, potverdorie...
Ik snap ook geen hol van zijn posts, daarom stelde ik ook een tijd geleden een eigen topic voor hem voor, maar goedquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is dit een gevoel?__!
Snap echt niks van jouw posts, al hoef je het niet uit te leggen, maar toch.
OT: voel me goed, beetje spierpijn, wel lekker geslapen
vast een metafoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is dit een gevoel?__!
Lompe, onbeschofte mensen (in de supermarkt)?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:20 schreef tetouaribo het volgende:
Maar de kleine irritaties aan nl zijn er ook weer.
Nee, ik hou van de supermarkt. Veel vrouwen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Lompe, onbeschofte mensen (in de supermarkt)?
Is codetaal, hij wisselt berichten uit met het verzet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is dit een gevoel?__!
OT: voel me goed, beetje spierpijn, wel lekker geslapen
Breaker, breaker one ninequote:Op donderdag 23 mei 2013 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is codetaal, hij wisselt berichten uit met het verzet.
De geit is gemolken, ik herhaal, de geit is gemolken.
Oh, ik dacht dat we koeien gingen melken vandaagquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is codetaal, hij wisselt berichten uit met het verzet.
De geit is gemolken, ik herhaal, de geit is gemolken.
Nee nee, dat was het bericht van gisteren, wel opletten he.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we koeien gingen melken vandaag
One down, two to go. Tentamens dan iigquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]![]()
Ot: One down, one to go...
Dat was mede de oorzaak denk ikquote:
Hier dus iets soortgelijksquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:18 schreef Muisraket het volgende:
Niet zo fijn, want ik heb even zelfvertrouwendeuk door bepaalde feedback en door twee (te) moeilijke projecten, die eveneens voor nogal wat stress zorgen in combinatie met een erg lastig tentamen. Daarnaast wordt de pijn bij mijn ribben eerder erger dan beter.![]()
Je onderschrift past hier mooi bij: an air of authority.... dat lezende geloof ik wel dat je (jullie) die groepsgenoten eens even flink de waarheid hebben gezegd. Vreemd wel dat sommigen nog moet worden uitgelegd dat resultaat nooit vanzelf komt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:51 schreef Zeroku het volgende:
Opgelucht. Samen met een groepsgenoot aan de rest uitgelegd dat het niet opschiet als niemand een fuck uitvoert. En het helpt zowaar.
Goed bezig!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:00 schreef Andromache het volgende:
yesssss ik heb gewerkt aan scriptie. het gaat komen. ik voel me een ietsiepietsie #winning
Gefeliciteerd!!quote:
Het vreemde ervan is nog dat de twee mensen die niets uitvoeren een half jaar studievertraging riskeren door deze geintjes en ik begrijp niet waarom ze dan niet meer inzet tonen..quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:10 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Je onderschrift past hier mooi bij: an air of authority.... dat lezende geloof ik wel dat je (jullie) die groepsgenoten eens even flink de waarheid hebben gezegd. Vreemd wel dat sommigen nog moet worden uitgelegd dat resultaat nooit vanzelf komt.
Goed bezigquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:00 schreef Andromache het volgende:
yesssss ik heb gewerkt aan scriptie. het gaat komen. ik voel me een ietsiepietsie #winning
Misschien denken ze ook nog een voldoende te halen als ze op het allerlaatste moment beginnen... Maar,in groepen werkt dat niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het vreemde ervan is nog dat de twee mensen die niets uitvoeren een half jaar studievertraging riskeren door deze geintjes en ik begrijp niet waarom ze dan niet meer inzet tonen..
Ja, precies. En er zijn al tussentijdse deadlines door de opleiding gesteld om dat gedrag zoveel mogelijk te voorkomen. Maar zelfs dat helpt voor sommige niet blijkbaarquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:22 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Misschien denken ze ook nog een voldoende te halen als ze op het allerlaatste moment beginnen... Maar,in groepen werkt dat niet.
Van harte.quote:
Goeiemorgen en gefeliciteerd!! Have a nice dayquote:
Welkom in Nl en dat terwijl de 'r' niet eens in meer in de maand zitquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Belabberd.
Net terug van huisarts ivm uitslagen bloedtesten en verder gesprek
Vitamine D is DRAMATISCH laag (krijg nu medicatie in vloeibare vorm)
verminderde leverfunctie
Diverse ontstekingen in lichaam
Verhoging van Seroxat 10mg naar 20mg
Kortom, kan beter
Juist goed dat ik moe ga worden want ik slaap bijzonder slecht. Krijg daar inmiddels ook slaappillen voor. samen met Vit D en Seroxat moet dat wel goed gaan komen mbt de slaapquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:40 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Welkom in Nl en dat terwijl de 'r' niet eens in meer in de maand zitHou er rekening mee dat je (extra) moe kan worden in eerste instantie van die Vit. D. druppels, zo werkte dat bij mij iig.
Sterkte met alles!
Hmm, dat is naar van het slapen... Voelde toen voor mij anders dan slaap-moeheid, maar ik hoop het voor je!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Juist goed dat ik moe ga worden want ik slaap bijzonder slecht. Krijg daar inmiddels ook slaappillen voor. samen met Vit D en Seroxat moet dat wel goed gaan komen mbt de slaap
Thanksquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:48 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Hmm, dat is naar van het slapen... Voelde toen voor mij anders dan slaap-moeheid, maar ik hoop het voor je!
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:02 schreef Bienelientjee het volgende:
Beetje draaierig en misselijk wakker geworden.Goed begin van mijn verjaardag!
Gelukkig kan ik verder lekker rustig mijn dag beginnen!
Gefeliciteeerdquote:
Als je wakker wordt en je je bedenkt dat het allemaal maar een droom was is dat een heerlijke opluchting, tioch? Niet teveel aan denken, pak een lekker bakje koffie erbijquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:17 schreef Plums het volgende:
[..]
Gefeliciteeerd![]()
OT: moeee. Nachtmerries over je kind die in gevaar is, zijn niet leuk! Tijd voor een grote bak koffie.
True. En gelukkig heb ik mezelf kunnen dwingen wakker te worden voordat de wezel bij m'n zoontje was nadat ie al 2 kleine baby's zijn hol had ingesleeptquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Als je wakker wordt en je je bedenkt dat het allemaal maar een droom was is dat een heerlijke opluchting, tioch? Niet teveel aan denken, pak een lekker bakje koffie erbij
OT: hyper en enorm ongeduldigen dat terwijl ik over enkele uren 2 pittige tentamens heb
Zet het op Facebook anders dat slaat wel aan hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Dik en lelijk.
Inb4 dat is niet alleen jouw gevoel
Nee, geen zin in medelijden zoals: awhh schatje toch is niet waar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:08 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Zet het op Facebook anders dat slaat wel aan hoor
Sommige mensen voelen zich zo dag in dag uit maar goed.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, geen zin in medelijden zoals: awhh schatje toch is niet waar.
Maar zo voel ik me nu.
Morgen vast weer over.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Goed, redelijk op tijd naar bed nuhopelijk lekker uitslapen...
400/401?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kut ns, weer in een stampvolle bus naar utrecht.. chagrijnig
Vanaf den boschquote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
400/401?.
Snap niet wat ik wakker doe.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:42 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
Ik voel mij dan weer niet jarig, ook al ben ik het wel.
Amsterdamquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:39 schreef Andromache het volgende:
zenuwachtig. gereageerd op 3 woningruiladvertenties in Amsterdam. ik wil mail terug.....
Sterktequote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:06 schreef Flippiee het volgende:
Moe en huilerig. Oma in coma (gebracht) op de IC, dokter ziet het somber in.
Naar! Dit zijn geen leuke berichten, sterkte meisje.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:06 schreef Flippiee het volgende:
Sterkte!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:06 schreef Flippiee het volgende:
Ga de rest van de dag wat leuks en actiefs doen en neem voor morgen naar vacatures te kijken (en hou je aan je voornemenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:03 schreef Andromache het volgende:
moe gespannen en onzeker. een hele dag zitten tikken aan scriptie.nu heb ik behoefte aan ontspanning buitenshuis maar ik moet solliciteren omdat ik over een kleine twee maanden werkloos raak. Wat is wijsheid?
Sterkte. Ga slapen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Happy B-day
OT: moe, nergens zin in.
jezelf lekker dronkenschap laten wonen. Mooi feestje jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:14 schreef Plums het volgende:
Excitedshirt gepakt en daar met textielstift op geschreven "happy 23rd bday" voor vanavond, zodat mensen niet menen dat ik 17/18 ben geworden (wat helaas regelmatig voorkomt
). Hopelijk veel gratis drank en veel felicitaties en gewoon leuk feestje vanavond in de stad
![]()
Neger, wat?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
jezelf lekker dronkenschap laten wonen. Mooi feestje ja
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sterkte
OT: redelijk, al weet ik even niet zo goed wat ik met mezelf aan moet vandaag
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Naar! Dit zijn geen leuke berichten, sterkte meisje.
quote:
Dank jullie welquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Sterkte
OT: maak me zorgen. Wel een heel fijn bezoek aan mijn ouders gehad
Als je twijfelt, altijd ja.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:34 schreef Andromache het volgende:
weifelend. in demstad hosselen of toch maar naar bed?
Wat een klotenieuws zegquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:06 schreef Flippiee het volgende:
Goed te weten dat het prima gaat met een random guy!quote:
En mensen die het wel met jou doen dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:27 schreef formerjellybean het volgende:
zo nu even lekker mijn even muziek aan en ik ga dus niet meer rekening houden met mensen die het niet met mij doen
Klimporium:Pquote:
Goed dat er dingen zoals koffie bestaanquote:Op zondag 26 mei 2013 10:06 schreef PuttenGraver het volgende:
[..]
Goed te weten dat het prima gaat met een random guy!
Ik ben moe want ik ben net wakker!
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:14 schreef Plums het volgende:
Gratis drank en veel felicitaties en gewoon leuk feestje in de stad![]()
Probeer te genieten van de kleine dingen.. Het is lastig, believe me, i know.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:19 schreef Andromache het volgende:
een beetje zielig. ik blijf zoooo veel moeite houden met het gebrek aan intimiteit. hoe doen anderen dat nou? knuffelen met het andere kussen helpt niet. misschien moet ik op dit gebied ook kleine doelen stellen.
Jij zit duidelijk niet in NL.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:43 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Goed! Veel zon, zwembad, zee, boekjes, slapen/siësta
Doen mannen dat nou ook zo?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:23 schreef theKiD het volgende:
[..]
Probeer te genieten van de kleine dingen.. Het is lastig, believe me, i know.Maar ergens wacht die ene kerel op je. Laat hem jou zoeken, ipv andersom
![]()
Ik zie mezelf graag als de 'niet-zo-standaard-als-alle-andere-mannen'quote:Op zondag 26 mei 2013 12:59 schreef Mishu het volgende:
[..]
Doen mannen dat nou ook zo?Als iedereen maar wacht komt er niks van hoor
Ben je ook!quote:Op zondag 26 mei 2013 13:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik zie mezelf graag als de 'niet-zo-standaard-als-alle-andere-mannen'
Dat kloptquote:
Nu voel ik me jaloers!quote:Op zondag 26 mei 2013 12:43 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Goed! Veel zon, zwembad, zee, boekjes, slapen/siësta
gewoonquote:Op zondag 26 mei 2013 16:40 schreef Izzit het volgende:
[..]
'Tisser meid? Vanwaar deze krachttermen?
OT: Mwoah...
Watje! Die WC's zijn brandschoon.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:34 schreef Dqod het volgende:
First world probs in de trein.. ik wil niet naar de wc en die tunnel blijft kut
verder gaat t fabeltastisch
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Ja zo voel ik me, godvergetenklotehoerenvak sjongejongejonge zeg.
Ik zat naast hem toen hij het typte en snapte er ook niets vanquote:
ze zijn bijna altijd vies wanneer ik moetquote:Op zondag 26 mei 2013 17:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Watje! Die WC's zijn brandschoon.
OT: Goed. Eindelijk eens een weekend zonder veel druk om vanalles af te maken.
Vanaf vrijdag 30 gradenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:31 schreef Mishu het volgende:
Beter weer zou mij aanzienlijk gelukkiger maken
Alleen stiekem naar haar zitten staren als een echte fokker?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel oke![]()
Net een prachtig meisje in de bus gezien, damn
eckte fokkers komen niet buiten, aj.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen stiekem naar haar zitten staren als een echte fokker?
Legde 'm heel subtiel op haar schoot. Kon ze niet waarderenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen stiekem naar haar zitten staren als een echte fokker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Jaa, tofquote:Op zondag 26 mei 2013 23:32 schreef minthy het volgende:
Ik heb het gevoel de goede kant weer op te gaan na een fikse dip, ik krijg weer zin in dingen![]()
Zelfs voor school begint alles weer te lopen, voelt goed!
goedzo vrouw! komt goed!quote:Op zondag 26 mei 2013 23:32 schreef minthy het volgende:
Ik heb het gevoel de goede kant weer op te gaan na een fikse dip, ik krijg weer zin in dingen![]()
Mooi zo, gaat helemaal goed komen/quote:Op zondag 26 mei 2013 23:32 schreef minthy het volgende:
Lekker bezigquote:Op zondag 26 mei 2013 23:32 schreef minthy het volgende:
Knuffelquote:Op maandag 27 mei 2013 00:01 schreef Yuki het volgende:
Intens verdrietig, ondanks de toffe dag die ik gehad heb. Eén filmpje, één muziekstuk... Boem.
Slapen wordt weer een uitdaging.
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:01 schreef Yuki het volgende:
Intens verdrietig, ondanks de toffe dag die ik gehad heb. Eén filmpje, één muziekstuk... Boem.
Slapen wordt weer een uitdaging.
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Legde 'm heel subtiel op haar schoot. Kon ze niet waarderenSukkel, had het gewoon gevraagd danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en je had het subtiel in haar mond moeten duwen, niet op haar schoot leggen, moet ik je alles uitleggen![]()
OT: geen zin in school, verder![]()
![]()
Same : ( kutzooi.quote:
Hoezo zou dat vaag zijn? Ik ben ook blij als ik zie dat een dierbaar iemand het goed maakt.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:18 schreef Ambipur het volgende:
Heb een enorm fijne dag gehad.. Niet moe, geen gezeur, helemaal niets op fijn na. En erg blij dat mijn zusje zwanger is. Hoe vaag het ook klinkt, haar geluk is mijn geluk.
Ik ben gelukkig als zij gelukkig is, daar doelde ik op. Niet iedereen kan dat.quote:Op maandag 27 mei 2013 06:55 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hoezo zou dat vaag zijn? Ik ben ook blij als ik zie dat een dierbaar iemand het goed maakt.
OT: vooral koud, meer zon aub.
Haha, durfde ik nietquote:Op maandag 27 mei 2013 00:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sukkel, had het gewoon gevraagd dan
en je had het subtiel in haar mond moeten duwen, niet op haar schoot leggen, moet ik je alles uitleggen![]()
OT: geen zin in school, verder![]()
Haha, had het daar laatst nog over met iemand... de absolute horror als je er na 3 happen achter komt dat er schimmel op je brood zitquote:Op maandag 27 mei 2013 11:49 schreef Luxuria het volgende:
Ik kom er net achter dat ik beschimmeld brood heb gegeten![]()
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:49 schreef Luxuria het volgende:
Ik kom er net achter dat ik beschimmeld brood heb gegeten![]()
Same here, moet leren vandaag.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]ach je hebt een afweersysteem
Ik baal dat ik op deze zeldzame mooie dag moet werken
lekker tochquote:Op maandag 27 mei 2013 15:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Geen zin om vanavond uit eten te gaan, ga liever 2 uurtjes sporten.
First world problems
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |