Ik ben niet boos zeg alleen klaar nu weten we het wel hequote:Op woensdag 22 mei 2013 17:42 schreef minthy het volgende:
Nja KA. Kan je boos worden, moet je het er maar niet zo dubbeldik bovenop leggen met z'n tweetjes![]()
Ot; helemaal prima vandaag!
& besluiteloos en een tíkkeltje gespannen. Uitstelgedrag. Zucht.quote:
Het is gewoon een pedofielquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Zo trots op mezelf
Zoveelste keer zoveel complimenten gekregen van een random inval kickboksleraar.![]()
Dat zou het wel zijn, al mijn leraren zijn pedofielen.quote:
picsquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat zou het wel zijn, al mijn leraren zijn pedofielen.
Check mijn buik, en je snapt waarom
Oké nee te arrogant.
Was. Een. Grapjequote:
Mooie buikquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Was. Een. Grapje
Maar toch wel een foto gepost in us pimp hier met jouw buik.
OT: blij, morgen lekker uitslapen yeej
Ga terug, vraag d'r nummer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Mixed up. Zaterdag een leuk meisje gezien bij de balie van de vervangende tandarts (ik was met mijn vader mee voor zijn kiespijn). Alleen weet ik dat ik haar nooit meer zal zien. Ik wil haar uit mijn hoofd zetten, maar ze is zo leuk.
o dat klinkt niet zo fijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat zou het wel zijn, al mijn leraren zijn pedofielen.
Check mijn buik, en je snapt waarom
Oké nee te arrogant.
Ik kan die buik niet zien hoor, die pic is al verwijderdquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:12 schreef Plums het volgende:
[..]
Mooie buikhoe oud ben je?
nu mis ik m'n pre-pregnancy buik nog meer
[..]
Ga terug, vraag d'r nummer.
Ohja, nog een OT: ik ben boos dat het zaterdag kutweer wordt.Ik wou een leuk jurkje aan op m'n bday, maar dat gaat em dus niet worden
Ik ben dan ook geen ijsbeertje. Die zijn daarvoor gemaakt en expert op dat gebied.quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:03 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet goed knuffelen! Anders zou hij jou wel een goeie knuffel terug geven en je minder eenzaam laten voelen. Je verwaarloost je beertjes!
[ afbeelding ]
Zo hoort het!
Klein knuffeltje dan, omdat ik je stiekem helemaal geen klier vindquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:10 schreef wolfrolf het volgende:
Morgen naar de huisarts vanwege aanhoudend terugkerende oorpijn.
Hopelijk gewoon een antibioticaatje en klaar. Stom dat ik er een beetje gespannen voor ben
Bij Blijdorp is er wel eentje die heel lonely is, kom die vergezellen!quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:16 schreef Charcot het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen ijsbeertje. Die zijn daarvoor gemaakt en expert op dat gebied.
OT: levensmoe en teleurgesteld
Tof. Dat gevoel vasthouden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 01:15 schreef Andromache het volgende:
apart. ik krijg het vertrouwen in scriptie terug. 2 weken knallen. geen vakantie. jammer. maar het komt goed met mijn leven.
Dit. Vandaag 2 arbo gesprekken, dat wordt feestquote:Op donderdag 23 mei 2013 00:17 schreef minthy het volgende:
Idem hier trouwens, mag me melden bij de bedrijfsarts. Daar ben ik bang voor, ben als de dood dat hij me weer aan het werk schopt...
succesquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dit. Vandaag 2 arbo gesprekken, dat wordt feestSpannend
![]()
Sterkte!
En wat helpt er nou beter om jezelf af te leiden? Geld uitgeven aan een lastminute én daarnaast kaartjes voor Lowlands gekochtquote:Op donderdag 23 mei 2013 09:11 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dit. Vandaag 2 arbo gesprekken, dat wordt feestSpannend
![]()
Sterkte minthy!
Mijn pakketje wordt pas een week later geleverd,quote:Op donderdag 23 mei 2013 09:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik erger me aan t feit dat de status van mijn pakketje sinds gistermiddag niet is veranderd. Stuur dat ding gewoon op
quote:Op donderdag 23 mei 2013 10:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
noot: Objecten zijn niet op de juiste schaal weergegeven
Is dit een gevoel?quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:15 schreef FAUSTI het volgende:
De beer zit in de kelder van mijn ingemaakte fruit te eten, potverdorie...
Ik snap ook geen hol van zijn posts, daarom stelde ik ook een tijd geleden een eigen topic voor hem voor, maar goedquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is dit een gevoel?__!
Snap echt niks van jouw posts, al hoef je het niet uit te leggen, maar toch.
OT: voel me goed, beetje spierpijn, wel lekker geslapen
vast een metafoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 12:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is dit een gevoel?__!
Lompe, onbeschofte mensen (in de supermarkt)?quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:20 schreef tetouaribo het volgende:
Maar de kleine irritaties aan nl zijn er ook weer.
Nee, ik hou van de supermarkt. Veel vrouwen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Lompe, onbeschofte mensen (in de supermarkt)?
Is codetaal, hij wisselt berichten uit met het verzet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is dit een gevoel?__!
OT: voel me goed, beetje spierpijn, wel lekker geslapen
Breaker, breaker one ninequote:Op donderdag 23 mei 2013 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is codetaal, hij wisselt berichten uit met het verzet.
De geit is gemolken, ik herhaal, de geit is gemolken.
Oh, ik dacht dat we koeien gingen melken vandaagquote:Op donderdag 23 mei 2013 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is codetaal, hij wisselt berichten uit met het verzet.
De geit is gemolken, ik herhaal, de geit is gemolken.
Nee nee, dat was het bericht van gisteren, wel opletten he.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we koeien gingen melken vandaag
One down, two to go. Tentamens dan iigquote:Op donderdag 23 mei 2013 11:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]![]()
Ot: One down, one to go...
Dat was mede de oorzaak denk ikquote:
Hier dus iets soortgelijksquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:18 schreef Muisraket het volgende:
Niet zo fijn, want ik heb even zelfvertrouwendeuk door bepaalde feedback en door twee (te) moeilijke projecten, die eveneens voor nogal wat stress zorgen in combinatie met een erg lastig tentamen. Daarnaast wordt de pijn bij mijn ribben eerder erger dan beter.![]()
Je onderschrift past hier mooi bij: an air of authority.... dat lezende geloof ik wel dat je (jullie) die groepsgenoten eens even flink de waarheid hebben gezegd. Vreemd wel dat sommigen nog moet worden uitgelegd dat resultaat nooit vanzelf komt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:51 schreef Zeroku het volgende:
Opgelucht. Samen met een groepsgenoot aan de rest uitgelegd dat het niet opschiet als niemand een fuck uitvoert. En het helpt zowaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |