Mag ik vragen waarom je lacht?quote:
Gewoon ? hahaquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:00 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je lacht?
Thea.
Ga je ook vloggen over FOK!quote:
Hahaha heb ik al gedaan,quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:02 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Ga je ook vloggen over FOK!
Gr. Theo
Thea is mijn vrouw.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:03 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Hahaha heb ik al gedaan,
En ben je theo of thea? of thei ? Of Theu
HAHHAHA, zoiets dacht ik ook al ..quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:05 schreef Spatieloos het volgende:
Heten jullie kinderen dan, Thei en Theu? en Thee?
Hoe wil jij dan ooit veel viewers krijgen!quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:05 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Mwah, Als je gewoon ff terug leest
Weet ik nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:06 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Hoe wil jij dan ooit veel viewers krijgen!
Gr Theo
Haha, Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:09 schreef Spatieloos het volgende:
Geen zorgen je views gaan expotioneel groeien!
Was dat je moeder die tegen je praatte met knabbel en babbel stem?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:17 schreef MrISanderr het volgende:
Video van donderdag, Geen game want die stel ik uit tot volgende week.
Slaat nergens op
Ik had 2 vriende er bij zitten, eerst 1 en toen kwam de ander dus die 3 x ja ws tegen me moeder die zij dat er iemand voor me was enzo xDquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Was dat je moeder die tegen je praatte met knabbel en babbel stem?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:17 schreef MrISanderr het volgende:
Slaat nergens op
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:17 schreef MrISanderr het volgende:
Slaat nergens op
Moet je je geluid harder zettenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:11 schreef Crimyclown het volgende:
Je praat als een downie. Versta er geen kut van.
Gedaan, versta er nog steeds geen kut van.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:13 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Moet je je geluid harder zetten, En anders ;
Hier
wow, Vergeten op de link te klikken ? ;Dquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:14 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Gedaan, versta er nog steeds geen kut van.
Misschien moet je eens ondertiteling overwegen. Of nog beter, stoppen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:15 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
wow, Vergeten op de link te klikken ? ;D
Misschien moet je een ander kanaal om belachelijk te maken overwegen. of nog beter, Bek dicht houdenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:21 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Misschien moet je eens ondertiteling overwegen. Of nog beter, stoppen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:25 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Misschien moet je een ander kanaal om belachelijk te maken overwegen. of nog beter, Bek dicht houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Crimyclown op 28-05-2013 19:31:15 ]Anonieme tievesclown
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:25 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Coole picSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://slomestokbroodeter.113.axc.nl/
zaterdag 9 november 2013 01:01 schreef HeaN82 het volgende:[/b]
Ja, wie heeft deze surprise gemaakt..... wie wie wie [spoiler]ik[spoiler]
Dankje,quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:30 schreef hosselaar.woensel het volgende:
wat een goede videosvooral die vlog over FOK wow ik ben echt onder de indruk
![]()
wil je mij ook noemen in je volgende video
please doe een shoutout van mij.quote:
Als ik nog een keer ene filmpje maak over FOK! doe ik een shoutout,quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:43 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
please doe een shoutout van mij.
En hoezo censuerde je dat "kut" niet?
Vond het wel wat grof maar verder goede videos!
Keep up the good work
ai beter bedankt kijk ernaar uit! ga je ook naar youtube vloggers meet helemaal gek!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:45 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Als ik nog een keer ene filmpje maak over FOK! doe ik een shoutout,
Hahahha ik had geen zin .
Dankje
Volle dertien minuten gekeken. Vrij vermakelijk. Duimpje omhoog.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:11 schreef MrISanderr het volgende:
Hoi, Vandaag weer een filmpje genaamd ; CATMARIO ;
Als je niet wilt dat wij reageren, maak geen post op ONZ, Blijk maar op youtube met je 8 subscribersquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:20 schreef MrISanderr het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar wie is jean moose ofz?
En als je het niet aanstaat please reageer dan niet? Dankje
Ik wil heus wel reacties en ik ben ook blij dat er reacties komen maar ik bedoel alleen maar dat ik meer heb aan commentaar waarmee ik me kan verbeteren ipv commentaar waar ik niks aan heb.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:16 schreef ChocoladePinda het volgende:
[..]
Als je niet wilt dat wij reageren, maak geen post op ONZ, Blijk maar op youtube met je 8 subscribers
Dankjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
Volle dertien minuten gekeken. Vrij vermakelijk. Duimpje omhoog.
Commentaar is commentaar, als je er niks aan hebt.... jammer voor je. Nu kan wel ff terug gaan naar youtubequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:20 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Ik wil heus wel reacties en ik ben ook blij dat er reacties komen maar ik bedoel alleen maar dat ik meer heb aan commentaar waarmee ik me kan verbeteren ipv commentaar waar ik niks aan heb.
nope, Denk ik nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:56 schreef eliasbar het volgende:
MrlSanderr, denk je nooit bij jezelf wat is de zin van het leven als je zo terugkijkt naar je filmpjes?
lol als je bijna overje nek gaatquote:
quote:
easy easy.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:28 schreef MrISanderr het volgende:
Hoi allemaal ,
Vandaagweer een filmpje ;
Moet je echt proberen, het is leuk om te doen en je hebt altijd tenminste iets te doenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:41 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Lijkt mij trouwens ook wel wat dat vloggen.![]()
Ik ben pas paar weken bezig dus het is nog een beetje van amateuristisch niveau, Ik begin steeds betere software te gebruiken en ik leer ook per filmpje meer,quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:54 schreef Ceades96 het volgende:
Ja, Sander als ''wijf'' heb ik meestal wat medelijden maar jouw filmpjes zijn echt slecht, sorry!
Als je iets doet doe het dan goed aub
xx
JanMoesVEVO , ErikVEVO, Jan moes, Ik heb genoeg gezegdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:05 schreef davedavy het volgende:
TS heeft wel lef zo'n slecht kanaal te durven posten op FOK!. Zijn er eigenlijk nog wel slechtere?
quote:
quote:
Leef jij ook nogquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:46 schreef Expression het volgende:
Ha, wat is deze bagger. No offence, maar stop er maar gewoon. Dat is beter voor jezelf en de mensen die je bagger kijken.
Waarom post je je video's hier niet meer?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:33 schreef MrISanderr het volgende:
Ik wou ff mededelen dat er vandaag geen filmpje online kon komen omdat mijn laptop het niet meer deed,
Na morgen post ik hier nog 1 keer het filmpje en voor de rest niet meer, ik hoop dat je subscribed om het alsnog te volgen.
Ik blijf wss wel actief op FOK!
Doeii
ik mis hem nu alquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:36 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Waarom post je je video's hier niet meer?
Weetje,, Ik vind het best wel aardig dat je nog tijd neemt om dat te meldenquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:10 schreef BRANDGEL het volgende:
WAT BEN JIJ EEN FACKING IDIOOT HAHAHAHAHAHAHAAHAAH
Probeer steken anders isquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:18 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Dankje voor je reactie, ik zal er proberen iets van op te stoken, HAHAAH
Ja maar dan ga je dus niks leren als je het bij stoken houdtquote:
Wtf? Ik volg het niet meer sorryquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:22 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja maar dan ga je dus niks leren als je het bij stoken houdt
Wnnr gaan topics dan dicht?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:23 schreef Onorgineel het volgende:
Nou nog even doorposten dan is dit topic ook weer dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |