Commentaar is commentaar, als je er niks aan hebt.... jammer voor je. Nu kan wel ff terug gaan naar youtubequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:20 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Ik wil heus wel reacties en ik ben ook blij dat er reacties komen maar ik bedoel alleen maar dat ik meer heb aan commentaar waarmee ik me kan verbeteren ipv commentaar waar ik niks aan heb.
nope, Denk ik nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:56 schreef eliasbar het volgende:
MrlSanderr, denk je nooit bij jezelf wat is de zin van het leven als je zo terugkijkt naar je filmpjes?
lol als je bijna overje nek gaatquote:
quote:
easy easy.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:28 schreef MrISanderr het volgende:
Hoi allemaal ,
Vandaagweer een filmpje ;
Moet je echt proberen, het is leuk om te doen en je hebt altijd tenminste iets te doenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:41 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Lijkt mij trouwens ook wel wat dat vloggen.![]()
Ik ben pas paar weken bezig dus het is nog een beetje van amateuristisch niveau, Ik begin steeds betere software te gebruiken en ik leer ook per filmpje meer,quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:54 schreef Ceades96 het volgende:
Ja, Sander als ''wijf'' heb ik meestal wat medelijden maar jouw filmpjes zijn echt slecht, sorry!
Als je iets doet doe het dan goed aub
xx
JanMoesVEVO , ErikVEVO, Jan moes, Ik heb genoeg gezegdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:05 schreef davedavy het volgende:
TS heeft wel lef zo'n slecht kanaal te durven posten op FOK!. Zijn er eigenlijk nog wel slechtere?
quote:
quote:
Leef jij ook nogquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:46 schreef Expression het volgende:
Ha, wat is deze bagger. No offence, maar stop er maar gewoon. Dat is beter voor jezelf en de mensen die je bagger kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |