Misschien moet je eens ondertiteling overwegen. Of nog beter, stoppen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:15 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
wow, Vergeten op de link te klikken ? ;D
Misschien moet je een ander kanaal om belachelijk te maken overwegen. of nog beter, Bek dicht houdenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:21 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Misschien moet je eens ondertiteling overwegen. Of nog beter, stoppen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:25 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Misschien moet je een ander kanaal om belachelijk te maken overwegen. of nog beter, Bek dicht houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Crimyclown op 28-05-2013 19:31:15 ]Anonieme tievesclown
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:25 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Coole picSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://slomestokbroodeter.113.axc.nl/
zaterdag 9 november 2013 01:01 schreef HeaN82 het volgende:[/b]
Ja, wie heeft deze surprise gemaakt..... wie wie wie [spoiler]ik[spoiler]
Dankje,quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:30 schreef hosselaar.woensel het volgende:
wat een goede videosvooral die vlog over FOK wow ik ben echt onder de indruk
![]()
wil je mij ook noemen in je volgende video
please doe een shoutout van mij.quote:
Als ik nog een keer ene filmpje maak over FOK! doe ik een shoutout,quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:43 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
please doe een shoutout van mij.
En hoezo censuerde je dat "kut" niet?
Vond het wel wat grof maar verder goede videos!
Keep up the good work
ai beter bedankt kijk ernaar uit! ga je ook naar youtube vloggers meet helemaal gek!!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:45 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Als ik nog een keer ene filmpje maak over FOK! doe ik een shoutout,
Hahahha ik had geen zin .
Dankje
Volle dertien minuten gekeken. Vrij vermakelijk. Duimpje omhoog.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:11 schreef MrISanderr het volgende:
Hoi, Vandaag weer een filmpje genaamd ; CATMARIO ;
Als je niet wilt dat wij reageren, maak geen post op ONZ, Blijk maar op youtube met je 8 subscribersquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:20 schreef MrISanderr het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar wie is jean moose ofz?
En als je het niet aanstaat please reageer dan niet? Dankje
Ik wil heus wel reacties en ik ben ook blij dat er reacties komen maar ik bedoel alleen maar dat ik meer heb aan commentaar waarmee ik me kan verbeteren ipv commentaar waar ik niks aan heb.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:16 schreef ChocoladePinda het volgende:
[..]
Als je niet wilt dat wij reageren, maak geen post op ONZ, Blijk maar op youtube met je 8 subscribers
Dankjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
Volle dertien minuten gekeken. Vrij vermakelijk. Duimpje omhoog.
Commentaar is commentaar, als je er niks aan hebt.... jammer voor je. Nu kan wel ff terug gaan naar youtubequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:20 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Ik wil heus wel reacties en ik ben ook blij dat er reacties komen maar ik bedoel alleen maar dat ik meer heb aan commentaar waarmee ik me kan verbeteren ipv commentaar waar ik niks aan heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |