quote:
quote:
Leef jij ook nogquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:46 schreef Expression het volgende:
Ha, wat is deze bagger. No offence, maar stop er maar gewoon. Dat is beter voor jezelf en de mensen die je bagger kijken.
Waarom post je je video's hier niet meer?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:33 schreef MrISanderr het volgende:
Ik wou ff mededelen dat er vandaag geen filmpje online kon komen omdat mijn laptop het niet meer deed,
Na morgen post ik hier nog 1 keer het filmpje en voor de rest niet meer, ik hoop dat je subscribed om het alsnog te volgen.
Ik blijf wss wel actief op FOK!
Doeii
ik mis hem nu alquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:36 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Waarom post je je video's hier niet meer?
Weetje,, Ik vind het best wel aardig dat je nog tijd neemt om dat te meldenquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:10 schreef BRANDGEL het volgende:
WAT BEN JIJ EEN FACKING IDIOOT HAHAHAHAHAHAHAAHAAH
Probeer steken anders isquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:18 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Dankje voor je reactie, ik zal er proberen iets van op te stoken, HAHAAH
Ja maar dan ga je dus niks leren als je het bij stoken houdtquote:
Wtf? Ik volg het niet meer sorryquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:22 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja maar dan ga je dus niks leren als je het bij stoken houdt
Wnnr gaan topics dan dicht?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:23 schreef Onorgineel het volgende:
Nou nog even doorposten dan is dit topic ook weer dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |