Niks kan op tegen JAN!quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:20 schreef Rodawa het volgende:
Even kijken, misschien is hij beter dan Jean Moose
Jean Moose is een held, hij zou je voorbeeld moeten zijn. Wat ben jij voor vlogger.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:20 schreef MrISanderr het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar wie is jean moose ofz?
En als je het niet aanstaat please reageer dan niet? Dankje
Hij is 14, hij snapt da ONZ nog niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:19 schreef Spatieloos het volgende:
Dat je dat in ONZ durft te posten tenzij TS niet YTchannel is.
Dit wat een kut filmpjequote:Op woensdag 22 mei 2013 16:21 schreef HotSummerNight het volgende:
30 seconde intro, 30 seconde iemand een augurk zien eten, 10 seconde exitshit
Ja, want zo werkt het internetquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:20 schreef MrISanderr het volgende:
Die haters zijn gewoon jaloers op je, gewoon je droom achtervolgen en door gaan!quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:20 schreef MrISanderr het volgende:
Dankjequote:Op woensdag 22 mei 2013 16:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die haters zijn gewoon jaloers op je, gewoon je droom achtervolgen en door gaan!
Maar het is belangrijk dat mensen weten dat hij een BEGINNENDE VLOGGER is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:25 schreef Oerbeer het volgende:
Doe eens geen caps in je TT. Staat schreeuwerig.
Die iSander o.O O.o o.O O.o o.O O.o en dan met dat konijntje en dat zonnetje enzoquote:
Dandybleu heeft mij een keer genoemd in één van zijn filmpjes, samen met Penisbaard enzo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:28 schreef Studeur het volgende:
bewijs eerst maar eens dat jij dat bent door een filmpje te maken waarin je dit bevestigt en mijn username noemt
dus ik mag je DM posten?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:30 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Sorry ik wou eigenlijk hierop reageren dus tja..
Oh die, ja is wel goed, maar moet wat langer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die iSander o.O O.o o.O O.o o.O O.o en dan met dat konijntje en dat zonnetje enzo
De goede ouwe tijdquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dandybleu heeft mij een keer genoemd in één van zijn filmpjes, samen met Penisbaard enzo.
Ik kon toen vredig sterven
dandybleuEdwin Emanuel Posse
Wát een eindbaas.
Ja precies, meer van dat soort kekke artworksquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh die, ja is wel goed, maar moet wat langer.
Oke is goed, Ik zal er aan denkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:31 schreef Rodawa het volgende:
Maak een filmpje waarin je laat zien hoe jij op FOK! zit en een post plaatst en zo. Dat zou echt supervet en toch random zijn.
Ik maak nog een keer een afbeelding met allemaal random dingen en dat word dan de intro ,quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies, meer van dat soort kekke artworks
Hahahah jan heeft echt zo gelijk, Waar is hij nu gebleven eigenlijk? hahaha, Maar oke dankjequote:Op woensdag 22 mei 2013 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
Sander, ik vond het eerst best wel dom en moedig om dit in ONZ te plaatsen, maar nu ik er over nagedacht is het best wel geniaal. Mensen hier zijn vaak haters op alles, maar zoals Jan ook wel eens zegt, van haters moet je niks aan trekken, ze zijn gewoon gratis views. En zo wordt je beroemd!
nee hij stuurde mij een DM ipv hier te reageren op mijn postquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je reactie was "HOI HOI HOI!" ofzo?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:35 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Ik maak nog een keer een afbeelding met allemaal random dingen en dat word dan de intro ,
Mooi, dus dan komt er vandaag weer een nieuw (FOK!)vlog?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:36 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Ik denk er aan om donderdag een spel te doen, en dinsdags en woensdags te gaan vloggen
Jammer, ik had graag zo'n reactie gehadquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee hij stuurde mij een DM ipv hier te reageren op mijn post
Misschien is het een idee om iets vlugger en losser in je filmpjes over te komen. Ik vind je nu nogal tamelijk sloom en dat vergt veel geduld.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:36 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Ik denk er aan om donderdag een spel te doen, en dinsdags en woensdags te gaan vloggen
Wow wat erg ;quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee hij stuurde mij een DM ipv hier te reageren op mijn post
Speel je toevallig League of Legends? Dat doet DusDavid (die je vast wel kent) ook wel eens en veel van zijn fans vinden dat leukquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:36 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er over moet hebben ? Gewoon over het onzin gedeelte van FOK! ?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Mooi, dus dan komt er vandaag weer een nieuw (FOK!)vlog?
Haha ja gewoon wat bedenken toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:39 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er over moet hebben ? Gewoon over het onzin gedeelte van FOK! ?
Ik speel LoL niet , en ik weet ook niet wat het is. Maar ik wil bnk slendytubbies ( variant op slenderman) gaan spelen , hahaquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Speel je toevallig League of Legends? Dat doet DusDavid (die je vast wel kent) ook wel eens en veel van zijn fans vinden dat leuk
Hahaha , Oke is goed , ik zal je naam erin voor laten komenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja gewoon wat bedenken toch?Dat het een leuk subforum is met gekke mensen en droge humor, en dat Moira uiteraard de allerleukste en allerliefste en allertofste kwaliteitsuser is uit heel ONZ enzo
![]()
hahaquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:40 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Ik speel LoL niet , en ik weet ook niet wat het is. Maar ik wil bnk slendytubbies ( variant op slenderman) gaan spelen , haha
Aaahh wat een liefjequote:Op woensdag 22 mei 2013 16:41 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Hahaha , Oke is goed , ik zal je naam erin voor laten komenhahah
Is goed , Ik ben nu al aan het sparen maarja, Dat lukt niet echt super goed ;pquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Aaahh wat een liefje
Gewoon blijven vloggen hoorUiteindelijk word je er steeds beter en handiger in, en kun je wellicht sparen ook voor betere apparatuur enzo
Zeg er ook in dat spatiebalken onnodig zijn!quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:41 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Hahaha , Oke is goed , ik zal je naam erin voor laten komenhahah
Krantenwijkje enzoquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:42 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Is goed , Ik ben nu al aan het sparen maarja, Dat lukt niet echt super goed ;p
Op woensdag 22 mei 2013 16:43 schreef Moira. het volgende:
Oke is goed ,quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeg er ook in dat spatiebalken onnodig zijn!
Dat zijn ze echt, ik heb langer dan een jaar gedaan met een laptop zonder spatiebalk!
Goeie jongen, jijquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:44 schreef MrISanderr het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 22 mei 2013 16:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Krantenwijkje enzoAsperges steken en aardbeien plukken deze zomer
[quote]
Hahaha jah is goed
Hoeraquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:00 schreef MrISanderr het volgende:
Oke over paar minuten een vlog over FOK! , wel een beetje snel maar gewoon voor de lol
ik moest lachenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:19 schreef HotSummerNight het volgende:
hoi sander
je video's zijn kut
groetjes je moeder
ik was eerderquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:07 schreef MrISanderr het volgende:
Oke hier , Hij is een beetje snel maarja
0:40 - 0:53quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:07 schreef MrISanderr het volgende:
Oke hier , Hij is een beetje snel maarja
Hahahahahquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
0:40 - 0:53![]()
Je bent een topper!Wat een baas
Nee? hahahaquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:10 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/288245]Moira.[/
url] het volgende:
[..]
Hee ken je dat ene plaatje van die katten en dozen al?
Hey, ik ben nu je grote broer. Moira. heeft mij geadopteerd en nu jou ook.quote:
Oke gezelligquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hey, ik ben nu je grote broer. Moira. heeft mij geadopteerd en nu jou ook.
Ik ga je pesten
Nee liev zijn, anders krijg je een draai om je oren van je grote zusquote:Op woensdag 22 mei 2013 17:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hey, ik ben nu je grote broer. Moira. heeft mij geadopteerd en nu jou ook.
Ik ga je pesten
En billenkoek?quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee liev zijn, anders krijg je een draai om je oren van je grote zus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |