Maar het is belangrijk dat mensen weten dat hij een BEGINNENDE VLOGGER is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:25 schreef Oerbeer het volgende:
Doe eens geen caps in je TT. Staat schreeuwerig.
Die iSander o.O O.o o.O O.o o.O O.o en dan met dat konijntje en dat zonnetje enzoquote:
Dandybleu heeft mij een keer genoemd in één van zijn filmpjes, samen met Penisbaard enzo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:28 schreef Studeur het volgende:
bewijs eerst maar eens dat jij dat bent door een filmpje te maken waarin je dit bevestigt en mijn username noemt
dus ik mag je DM posten?quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:30 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Sorry ik wou eigenlijk hierop reageren dus tja..
Oh die, ja is wel goed, maar moet wat langer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die iSander o.O O.o o.O O.o o.O O.o en dan met dat konijntje en dat zonnetje enzo
De goede ouwe tijdquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dandybleu heeft mij een keer genoemd in één van zijn filmpjes, samen met Penisbaard enzo.
Ik kon toen vredig sterven
dandybleuEdwin Emanuel Posse
Wát een eindbaas.
Ja precies, meer van dat soort kekke artworksquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh die, ja is wel goed, maar moet wat langer.
Oke is goed, Ik zal er aan denkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:31 schreef Rodawa het volgende:
Maak een filmpje waarin je laat zien hoe jij op FOK! zit en een post plaatst en zo. Dat zou echt supervet en toch random zijn.
Ik maak nog een keer een afbeelding met allemaal random dingen en dat word dan de intro ,quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies, meer van dat soort kekke artworks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |