Mag ik vragen waarom je lacht?quote:
Gewoon ? hahaquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:00 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je lacht?
Thea.
Ga je ook vloggen over FOK!quote:
Hahaha heb ik al gedaan,quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:02 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Ga je ook vloggen over FOK!
Gr. Theo
Thea is mijn vrouw.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:03 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Hahaha heb ik al gedaan,
En ben je theo of thea? of thei ? Of Theu
HAHHAHA, zoiets dacht ik ook al ..quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:05 schreef Spatieloos het volgende:
Heten jullie kinderen dan, Thei en Theu? en Thee?
Hoe wil jij dan ooit veel viewers krijgen!quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:05 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Mwah, Als je gewoon ff terug leest
Weet ik nietquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:06 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Hoe wil jij dan ooit veel viewers krijgen!
Gr Theo
Haha, Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:09 schreef Spatieloos het volgende:
Geen zorgen je views gaan expotioneel groeien!
Was dat je moeder die tegen je praatte met knabbel en babbel stem?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:17 schreef MrISanderr het volgende:
Video van donderdag, Geen game want die stel ik uit tot volgende week.
Slaat nergens op
Ik had 2 vriende er bij zitten, eerst 1 en toen kwam de ander dus die 3 x ja ws tegen me moeder die zij dat er iemand voor me was enzo xDquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Was dat je moeder die tegen je praatte met knabbel en babbel stem?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:17 schreef MrISanderr het volgende:
Slaat nergens op
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:17 schreef MrISanderr het volgende:
Slaat nergens op
Moet je je geluid harder zettenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:11 schreef Crimyclown het volgende:
Je praat als een downie. Versta er geen kut van.
Gedaan, versta er nog steeds geen kut van.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:13 schreef MrISanderr het volgende:
[..]
Moet je je geluid harder zetten, En anders ;
Hier
wow, Vergeten op de link te klikken ? ;Dquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:14 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Gedaan, versta er nog steeds geen kut van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |