Misschien is het allemaal ook wel een storm in een glas water. Het zou me niets verbazen als MS dit bewust heeft gedaan om de reacties te pijlen en dat het vrij eenvoudig weer terug te draaien is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zie het probleem niet.
En mensen die nu opeens verwachten dat de PS4 een ware revolutie gaat worden itt de Xbox one.
We zullen het zien ja. Dat zou wel lekker zijn. Maar goed, nederlanders zeiken altijd zo op Amerika, laten ze zelfs een met een fatsoenlijke console komen danquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:36 schreef eight het volgende:
[..]
Misschien is het allemaal ook wel een storm in een glas water. Het zou me niets verbazen als MS dit bewust heeft gedaan om de reacties te pijlen en dat het vrij eenvoudig weer terug te draaien is.
Belangrijkste lijkt me dat je ook in Europa optimaal gebruik kunt maken van deze full entertainment features.
Zul je zien dat het onderling is afgesproken. Het lijkt me nogal een winstpakker nl.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:35 schreef Frenk3nstein het volgende:
Alles dichtgooien voor gamers (backwards compatibility, tweedehands-gebeuren, altijd online, drm) ben ik ook geen fan van, ik hoop dat Sony daar beter uitpakt. Alhoewel nu Microsoft het doet, het voor Sony ook heel makkelijk is om te doen natuurlijk.
Valt m.i. wel mee hoor. We hebben meer feeling met de Amerikanen dan met die gekke japanners.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen het zien ja. Dat zou wel lekker zijn. Maar goed, nederlanders zeiken altijd zo op Amerika, laten ze zelfs een met een fatsoenlijke console komen dan.
True, maar ik las hier gisteren op FOK! wat mee tijdens de demo, en dat gejank dat de demo zo gericht was op Amerika de hele tijdquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:40 schreef eight het volgende:
[..]
Valt m.i. wel mee hoor. We hebben meer feeling met de Amerikanen dan met die gekke japanners.
Het is toch niet anders dan met je PS3 of 360 nu? Je zet je console aan, die logt in op internet. Daar doet hij de checks, je merkt er niks van. En wat ik al zei, wie kiest er nu voor om zo'n console ergens in huis te zetten waar geen internet is, terwijl de bedoeling van de console is om maximaal van internet gebruik te maken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:36 schreef _NZT_ het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)s-online-in-xbox-one
Zo te zien moet je dus eerst inloggen om te bevestigen dat jij de owner bent van de content... Wat dus neer komt op always on. Elke game die je wilt spelen moet eerst online geverifieerd worden
Stel dat Xbox Live net zoals PSN 2 maanden off gaat, dan heb je dus een apparaat staan waar je gewoon 2 maanden niks mee kan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:41 schreef DJ_ het volgende:
ik ben de enige die het niet uitmaakt dat het ding online moet zijn geloof ik XD,
pc's laptop's telefoons zijn ook altijd online hier ookal hoeft het niet.
dan kan die xbox erook wel bij, tevens kan zon ding op standby ook prima online zijn.
Tja dan ga ik verder op de ps4 of game op mn pc.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:45 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Stel dat Xbox Live net zoals PSN 2 maanden off gaat, dan heb je dus een apparaat staan waar je gewoon 2 maanden niks mee kan.
Nu heeft Microsoft daar als cloud-dienst leverancier toch wel wat meer ervaring mee dan Sony... geloof niet dat MS dat zou overkomen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:45 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Stel dat Xbox Live net zoals PSN 2 maanden off gaat, dan heb je dus een apparaat staan waar je gewoon 2 maanden niks mee kan.
En dat gehack van die consoles zijn ze ook zat. Maak dat ding zo afhankelijk mogelijk van internet en accounts, dan kan je er helemaal niets mee als je hem hackt. Ik begrijp het heel goed.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik ben zelf best een redelijke pirate hoor, maar geef ze eens ongelijk dat ze graag willen dat je de spellen koopt.
Ja, en dan schiet zo'n fabrikant zichzelf dus in zijn voet. Daar leren ze van. Op voorhand al allerlei scenario's verzinnen met wat er allemaal wel niet kan gebeuren heeft geen enkele zin, niet als je consument bent. Dat moeten ze bij de fabrikant al verzinnen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:45 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Het gaat hier om een principe.. ben zelf ook vaak online op 360. Het gaat me gewoon om die online verificatiequote:Op woensdag 22 mei 2013 11:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is toch niet anders dan met je PS3 of 360 nu? Je zet je console aan, die logt in op internet. Daar doet hij de checks, je merkt er niks van. En wat ik al zei, wie kiest er nu voor om zo'n console ergens in huis te zetten waar geen internet is, terwijl de bedoeling van de console is om maximaal van internet gebruik te maken?
Hetzelfde geldt ook voor de PS4, zo'n ding offline gebruiken is gewoon niet logisch.
En als je zo graag offline wilt gamen, dan moet je concluderen dat de nieuwe generatie consoles niet voor jou bedoeld is.
Dus ik moet zonder evaluatie en nadenken mijn bankpas pakken en dat ding kopen...quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dat gehack van die consoles zijn ze ook zat. Maak dat ding zo afhankelijk mogelijk van internet en accounts, dan kan je er helemaal niets mee als je hem hackt. Ik begrijp het heel goed.
[..]
Ja, en dan schiet zo'n fabrikant zichzelf dus in zijn voet. Daar leren ze van. Op voorhand al allerlei scenario's verzinnen met wat er allemaal wel niet kan gebeuren heeft geen enkele zin, niet als je consument bent. Dat moeten ze bij de fabrikant al verzinnen.
Als je er geen vertrouwen in hebt dan moet je hem eerst nog niet kopen. Zo simpel is het.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:49 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Het gaat hier om een principe.. ben zelf ook vaak online op 360. Het gaat me gewoon om die online verificatieSimcity zit nog diep in mn heugen gegrift
Zie boven. Niet dus. Dan moet je hem gewoon in de winkel laten liggen. Maar er vooral niet over zeuren, want dan ben jij niet de doelgroep.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:51 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dus ik moet zonder evaluatie en nadenken mijn bankpas pakken en dat ding kopen...
Jaja, dat simcitydrama, hoelang heeft het nou geduurd voor het werkte? het was een domme fout, maar komop, het gaat om het spelen van een game, niet je watervoorzieningquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:49 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Het gaat hier om een principe.. ben zelf ook vaak online op 360. Het gaat me gewoon om die online verificatieSimcity zit nog diep in mn heugen gegrift
Dat staat er toch niet? Je moet sowieso ALTIJD in het leven kritisch blijven.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:51 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dus ik moet zonder evaluatie en nadenken mijn bankpas pakken en dat ding kopen...
Jawel. Ik kan gewoon mijn ps3 opstarten en spelen, vrij groot verschil dus.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is toch niet anders dan met je PS3 of 360 nu? Je zet je console aan, die logt in op internet. Daar doet hij de checks, je merkt er niks van. En wat ik al zei, wie kiest er nu voor om zo'n console ergens in huis te zetten waar geen internet is, terwijl de bedoeling van de console is om maximaal van internet gebruik te maken?
Hetzelfde geldt ook voor de PS4, zo'n ding offline gebruiken is gewoon niet logisch.
En als je zo graag offline wilt gamen, dan moet je concluderen dat de nieuwe generatie consoles niet voor jou bedoeld is.
Mag, maar ik zou eerst eens wachten tot alle informatie officieel beschikbaar is en niet op basis van wilde speculaties je besluiten nemenquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:51 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik speel nooit online, maar ben altijd verbonden. Ik snap dus niet wat je hier bedoelt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:52 schreef eight het volgende:
[..]
Jawel. Ik kan gewoon mijn ps3 opstarten en spelen, vrij groot verschil dus.
Ik ken genoeg mensen die niet zoveel tijd hebben en dus weinig online spelen.
Dit kan nog altijd op de ps 4 als je offline wilt gamen
Juist... Ik klaag voortaan nog alleen maar als ik kanker krijg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja, dat simcitydrama, hoelang heeft het nou geduurd voor het werkte? het was een domme fout, maar komop, het gaat om het spelen van een game, niet je watervoorziening
Neem ook geen besluit, ik stel alleen MS z'n beslissing aan de kaak (ik kijk kritisch naar de ontwikkeling) en sommige fanboys hier beginnen meteen te steigerenquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mag, maar ik zou eerst eens wachten tot alle informatie officieel beschikbaar is en niet op basis van wilde speculaties je besluiten nemen
Stel je niet zo aan. het ging daar toevallig fout, meestal gaat het allemaal prima met dit soort dingen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:54 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Juist... Ik klaag voortaan nog alleen maar als ik kanker krijg.
Simcity is niet de eerste keer dat het mis ging hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. het ging daar toevallig fout, meestal gaat het allemaal prima met dit soort dingen.
En wie speelt er nou simcity?.
Ik snap heel goed dat mensen kritisch zijn. Maar dan laat je het dus gewoon liggen. Je hoeft niet per sé een nieuwe console te kopen, je moet gewoon kijken hoe zwaar die dingen voor je wegen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:55 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Neem ook geen besluit, ik stel alleen MS z'n beslissing aan de kaak (ik kijk kritisch naar de ontwikkeling) en sommige fanboys hier beginnen meteen te steigeren
Ik ga hier geen eens antwoord opgevenquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. het ging daar toevallig fout, meestal gaat het allemaal prima met dit soort dingen.
En wie speelt er nou simcity?.
Het topic was gisteren dan ook gekaapt door een hele horde kleutersquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar ik las hier gisteren op FOK! wat mee tijdens de demo, en dat gejank dat de demo zo gericht was op Amerika de hele tijd.
ja ok, maar laten we nou eens maar eens kijken hoe het ding daadwerkelijk werkt. Als je hoort dat ze echt tienduizenden servers hebben voor Xbox-live zal het wel redelijk moeten werken ipv bij 1 spelfabrikant.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:56 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Simcity is niet de eerste keer dat het mis ging hoorDiablo 3 was ook een tyfuszooi. Daarentegen zijn er weinig games die always online zijn die wél goed launchen. MMO's even buiten beschouwing gelaten want daar is het ALTIJD drama.
En het gaat hier om verificatie van licenties. Dat loopt gewoon over het Live-netwerk, waar nu ook al miljoenen mensen per dag inloggen. Dat is wezenlijk anders dan een dedicated serverpark wat uit de grond wordt gestampt voor één game.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja ok, maar laten we nou eens maar eens kijken hoe het ding daadwerkelijk werkt. Als je hoort dat ze echt tienduizenden servers hebben voor Xbox-live zal het wel redelijk moeten werken ipv bij 1 spelfabrikant.
Natuurlijk zullen er in het begin wat kinderziektes zijn, maar dan moet je het ding gewoon niet op dag 1 kopen.
Anders neem je maar een NES.
PSN had ook duizenden servers maar daar ging het ook mis?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja ok, maar laten we nou eens maar eens kijken hoe het ding daadwerkelijk werkt. Als je hoort dat ze echt tienduizenden servers hebben voor Xbox-live zal het wel redelijk moeten werken ipv bij 1 spelfabrikant.
Natuurlijk zullen er in het begin wat kinderziektes zijn, maar dan moet je het ding gewoon niet op dag 1 kopen.
Idd Xbox Live werkt nu prima met 15k servers laat staan met 300k serversquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dank uquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
PSN had ook duizenden servers maar daar ging het ook mis?
Ik snap je punt hoor en ik denk er ook grotendeels zo over, maar is echt niets mis met kritisch zijn. Kritisch zijn is niet hetzelfde als negatief..
En Microsoft (nogmaals) heeft al erg veel ervaring met cloud computing... itt EA met zijn SimCity servers:quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik snap je punt hoor en ik denk er ook grotendeels zo over, maar is echt niets mis met kritisch zijn. Kritisch zijn is niet hetzelfde als negatief..
Sja, PSN is gratis, dan weet je het welquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Toen iedereen zijn creditcard gegevens gelekt warenquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, PSN is gratis, dan weet je het wel.
Sowieso heb ik de laatste tijd steeds minder vertrouwen in Sony qua gaming, ik heb ook een PS3 en dat is een prima ding hoor, maar de Vita is echt weer gewoon zonde van mijn geld geweest, de hoeveelheid spellen ervoor is zo belachelijk laag.
Ik zie het allemaal wel, en uiteindelijk zal ik wel weer gewoon allebei kopen, heb nu ook alle 3 de major consoles.
2 maanden of zo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja, dat simcitydrama, hoelang heeft het nou geduurd voor het werkte? het was een domme fout, maar komop, het gaat om het spelen van een game, niet je watervoorziening
Ja ok, je hebt wel gelijk natuurlijk. Maar er wordt nu alweer zo'n drama gemaakt over Xbox-live terwijl je dat echt niet kan vergelijken met 1 spel van 1 uitgever.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
2 maanden of zo.
Dat maakt verder niet uit, je hebt iets gekocht en het zou gewoon moeten werken. Dat jij iets niet belangrijk vindt kan een ander wel belangrijk vinden.
35 euro betalen om online ads te willen zienquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Toen iedereen zijn creditcard gegevens gelekt warenOverigens ben ik niet gierig voor 35 euro per jaar
?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
35 euro betalen om online ads te willen zien
Ze zullen hoogstwaarschijnlijk wel hun best doen maar altijd online heeft nooit iemand geholpen. Ook al zou het werken kan de save kapotgaan zoals ook vaak bij Simcity/Diablo was. Als je internet traag is heb je lag in een singleplayerspel. Als zij willen updaten kan jij totaal niet spelen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, je hebt wel gelijk natuurlijk. Maar er wordt nu alweer zo'n drama gemaakt over Xbox-live terwijl je dat echt niet kan vergelijken met 1 spel van 1 uitgever.
Je hoeft alleen internetverbinding te hebben als je de game opstart, dus dit is niet waar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ze zullen hoogstwaarschijnlijk wel hun best doen maar altijd online heeft nooit iemand geholpen. Ook al zou het werken kan de save kapotgaan zoals ook vaak bij Simcity/Diablo was. Als je internet traag is heb je lag in een singleplayerspel. Als zij willen updaten kan jij totaal niet spelen.
Niet als het alleen verificatie is, waar het nu alleen nog over gaat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als je internet traag is heb je lag in een singleplayerspel. Als zij willen updaten kan jij totaal niet spelen.
Ik mag aannemen dat je saves gewoon op je harde schijf worden opgeslagen en dan zijn al 2 argumenten van hem om zeep geholpen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je hoeft alleen internetverbinding te hebben als je de game opstart, dus dit is niet waar.
Wat ik graag wil weten is of alles wat ik gisteren zag ook hier gaat werken of dat wij weer met een uitgekleed principe blijven zitten door o.a. het eeuwige gedoe rond de rechten van de tv programma's, films etcquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar ik las hier gisteren op FOK! wat mee tijdens de demo, en dat gejank dat de demo zo gericht was op Amerika de hele tijd.
Ja, tuurlijk, UPC/Ziggo/KPN etc zullen wel mee moeten werken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:26 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Wat ik graag wil weten is of alles wat ik gisteren zag ook hier gaat werken of dat wij weer met een uitgekleed principe blijven zitten door o.a. het eeuwige gedoe rond de rechten van de tv programma's, films etc
Het laatste uiteraardquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:26 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Wat ik graag wil weten is of alles wat ik gisteren zag ook hier gaat werken of dat wij weer met een uitgekleed principe blijven zitten door o.a. het eeuwige gedoe rond de rechten van de tv programma's, films etc
Ik leg gewoon mijn tablet naast me, werkt ook veel handiger als ik iets wil opzoeken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:50 schreef HeatWave het volgende:
De games zullen er gewoon echt heel erg goed uitzien. Ik was voornamelijk onder de indruk van de multitasking, gewoon tijdens je game even een tip/walkthrough checken op je webbrowser, of ff bellen ofzo.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je hoeft alleen internetverbinding te hebben als je de game opstart, dus dit is niet waar.
Als ze ervoor kiezen ja. Developers kunnen alsnog ervoor kiezen om altijd online te gaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niet als het alleen verificatie is, waar het nu alleen nog over gaat.
Daar ga ik ook van uitquote:
Dat is voor mij ook het struikelblok ja, supertof wat ze willen, ik ben erbij, maar dan wil ik hier wel hetzelfde kunnen. Ik wil gewoon kunnen zeggen "Xbox, SBS6!" of "Xbox, Hart in Actie" en dat ie me snapt. Niet dat juist een van de core-functies hier niet werkt.quote:
Je bedoelt een PC?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook het struikelblok ja, supertof wat ze willen, ik ben erbij, maar dan wil ik hier wel hetzelfde kunnen. Ik wil gewoon kunnen zeggen "Xbox, SBS6!" of "Xbox, Hart in Actie" en dat ie me snapt. Niet dat juist een van de core-functies hier niet werkt.
Voor de rest vind ik het eigenlijk wel leuk dat de PS4 en Xbox1 zulke verschillende apparaten zijn, ene is een ekte ekte gamesmachine, de andere is een manusje van alles en hopelijk meester van minstens een paar dingen, leuk!
Maar dat kunnen ze NU ook, dat is niet iets voor de XBOX One specifiek.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Als ze ervoor kiezen ja. Developers kunnen alsnog ervoor kiezen om altijd online te gaan.
Je zal het dan vaker zien dan nu.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar dat kunnen ze NU ook, dat is niet iets voor de XBOX One specifiek.
Nee, want TV-tunen via een PC werkt in mijn ervaring nog redelijk kut en niet zo snappy. Daarnaast is Steam leuk en geweldig en ik hou ervan maar ik kan niet binnen 5 seconden in m'n game zitten. Dat is wel shit die ik sjiek hendig vind!quote:
Zullen we daar over een jaar of 2 nog eens op terugkomen?quote:
Dit kan ook via de wiiU.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:50 schreef HeatWave het volgende:
Typisch "het internet" om zo te zeiken op een product, vervolgens wordt het toch wel weer massaal verkocht.
Qua spellen vond ik de demo gisteren idd niet zo spectatulair, maar wat verwacht iedereen dan? Opeens een 1000 keer betere graphics? De meeste high-end PC's kunnen opzich alweer weergeven wat de Xbox One kan denk ik. Dat is toch ook niet niet belangrijkste?
De games zullen er gewoon echt heel erg goed uitzien. Ik was voornamelijk onder de indruk van de multitasking, gewoon tijdens je game even een tip/walkthrough checken op je webbrowser, of ff bellen ofzo.
Dat TV gedeelte was ook wel leuk, maar dat hangt en staat met de providers in Nederland. Maar als het echt zo soepel gaat qua besturing en snelheid van "zappen" kan mijn Horizonbox de deur uit.
Ik was gewoon wel redelijk onder de indruk eigenlijk.
Dezelfde Wii U waarbij je 8 seconden moet wachten voor ie eindelijk eens het system settings menu laat zien?quote:
Mijn god. Nintendo heeft een update uitgebracht waardoor het sneller draait dan voorheen. En er komt nóg een update.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dezelfde Wii U waarbij je 8 seconden moet wachten voor ie eindelijk eens het system settings menu laat zien?.
Nee, dat zal wel een lekkere ervaring worden qua switchen tussen games en TV.
Ik deel diezelfde mening, al twijfel ik of ik überhaupt aan de volgende generatie mee zal doen. Gewoon wachten tot die PS4 een revisie krijgt of price drop en ik koop hem waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
Verder vind ik het GROTE bullshit dat je als je een spel uitleent (!) diegene moet betalen om het te spelen, waarschijnlijk voor de volle mep! ( tenzij ingelogd op jouw account. )
Daar draaide het bij gamen om toch? Om games uit te lenen en ervaringen uit te delen. Nu is dat veel minder.
Sony heeft al bevestigd dat Always on niet hoeft en 2ehands games geen vertivicatie nodig hebben.
Dus hier komt (ooit!) de ps4.
Dan nog, heb je gezien hoe vloeiend de Xbox tussen een spel en TV/browser switched? Dat moet dan wel one hell of an update worden, uploaden ze een nieuwe 8 core CPU mee ofzo?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Mijn god. Nintendo heeft een update uitgebracht waardoor het sneller draait dan voorheen. En er komt nóg een update.
Het zijn kinder ziektes, iedere console had die.
Bron?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
Sony heeft al bevestigd dat Always on niet hoeft en 2ehands games geen vertivicatie nodig hebben.
Dus hier komt (ooit!) de ps4.
Ze hebben de wiiU overclocked via de update van 1 ghz naar 3.2 ghz ofzo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog, heb je gezien hoe vloeiend de Xbox tussen een spel en TV/browser switched? Dat moet dan wel one hell of an update worden, uploaden ze een nieuwe 8 core CPU mee ofzo?.
Always on ontkend door sonyquote:
Dan nog, is getest, duren veel dingen nog veel langer dan op een Xbox360 of een PS3, en dat zijn dus geen nieuwe consolesquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:51 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ze hebben de wiiU overclocked via de update van 1 ghz naar 3.2 ghz ofzo.
Heb er verder geen verstand van, maar ik denk dat gister een soort van PowerPoint presentatie was voor het geval dat het fout ging. In werkelijkheid zal waarschijn lijk als je er tegen praat 9 van de 10 nkeer het verkeerde worden gedaan dan verwacht.
Niets over 2ehands games.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:52 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
http://kotaku.com/5985874(...)ys+online-connection
zie edit, ik was niet zo snel. en dat is een keuze.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niets over 2ehands games.
En je kunt wel offline gamen dus maar mist dan wel patches, updates, etc.
Onderaan de pagina op de kotaku site staat nog iets...quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niets over 2ehands games.
En je kunt wel offline gamen dus maar mist dan wel patches, updates, etc.
Er staat niets over wel of geen fee voor het spelen van een 2ehands game.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
zie edit, ik was niet zo snel. en dat is een keuze.
Oftewel, ook de PS4 gaat 't natuurlijk krijgen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:55 schreef peleetje het volgende:
[..]
Onderaan de pagina op de kotaku site staat nog iets...
"UPDATE: More relief... At a roundtable this morning, Sony's game studios chief, Shuhei Yoshida, told reporters that any requirement for users to register a game online in order to play it would be left to game publishers. Sony won't require that."
Nou laten we 't even afwachten voordat we conclusies gaan trekken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er staat niets over wel of geen fee voor het spelen van een 2ehands game.
Op de Xbox kun je ook 2ehands games spelen.
[..]
Oftewel, ook de PS4 gaat 't natuurlijk krijgen.
Want die publishers willen het zo graag.
Dat is iets van de publishers, bij M$ is het verplichtquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er staat niets over wel of geen fee voor het spelen van een 2ehands game.
Op de Xbox kun je ook 2ehands games spelen.
[..]
*kuch*quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Probleem is dat als je normaal een spel maar op één console tegelijk kon spelen. Ook als het geïnstalleerd was was de DVD nog nodig. Dat is bij de ONE niet meer nodig en dus deze ‘oplossing’.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
Verder vind ik het GROTE bullshit dat je als je een spel uitleent (!) diegene moet betalen om het te spelen, waarschijnlijk voor de volle mep! ( tenzij ingelogd op jouw account. )
Daar draaide het bij gamen om toch? Om games uit te lenen en ervaringen uit te delen. Nu is dat veel minder.
Dat lijkt vrijwel onmogelijk omdat de architectuur daar niet voor geschikt is; 1,6 GHz lijkt de uiterste grens te zijn en Nintendo gaat het liefst daar iets onderzitten voor betere CPU yields.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:51 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ze hebben de wiiU overclocked via de update van 1 ghz naar 3.2 ghz ofzo.
Publishers willen ook die extra centen, dus reken er maar op dat het bij de PS4 niet anders zal zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dat is iets van de publishers, bij M$ is het verplicht
Vooral EA Games.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Publishers willen ook die extra centen, dus reken er maar op dat het bij de PS4 niet anders zal zijn.
Ze zijn wel gestopt met de seasonpassquote:
en Microshit begint er weer meequote:
Plezier en vriendenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en Microshit begint er weer mee
En wat is het voordeel nu van een xbox tegenover een PC dan?
Je hebt alles in één qua benodigde programma's (games, voice chat etc) en elke game draait op maximale performance en de levensduur van de hardware is vele malen langer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet iedereen is een autistquote:
gebruikersgemak.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen lijkt een console, in dit geval de Xbox dus, goedkoper dan een game pc.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou ja het is maar wat je maximale performance noemt heh. De xbox gaat nooit kapot? RROD bestaat niet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt alles in één qua benodigde programma's (games, voice chat etc) en elke game draait op maximale performance en de levensduur van de hardware is vele malen langer.
Welke pluspunten dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niet iedereen is een autistOverigens zijn er genoeg pluspunten tegenover een PS4 imo .Een PC is geen console
Welk gebruikersgemak? Je moet een spel installeren net als op PC, je moet vrijwel altijd online zijn, geen 2e hands spellen.quote:
Lijkt, is dus niet zo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:20 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen lijkt een console, in dit geval de Xbox dus, goedkoper dan een game pc.
Voor mij is dat vooral het niet hoeven te upgraden van hardware. Voor de rest het gebruiksgemak, maar dat boeit me niet zo veel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En wat is het voordeel nu van een xbox console tegenover een PC dan?
Gast we voeren bepaalde discussies hier heel de dag, lees topics terug.Dat laatste zal voor 99,9999 % ook op de PS4 gebeuren dusquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou ja het is maar wat je maximale performance noemt heh. De xbox gaat nooit kapot? [img]RROD bestaat niet?[/img]
[..]
Welke pluspunten dan?
[..]
Welk gebruikersgemak? Je moet een spel installeren net als op PC, je moet vrijwel altijd online zijn, geen 2e hands spellen.
Zij hebben dat al ontkent.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gast we voeren bepaalde discussies hier heel de dag, lees topics terug.Dat laatste zal voor 99,9999 % ook op de PS4 gebeuren dus
Wacht maar tot de E3quote:
http://www.gameskinny.com(...)always-online-rumorsquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je leest slecht of helemaal niet.
Controller kan op PCquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wacht maar tot de E3![]()
- Beter controller
- Beter online ervaring en gebruikersgemak
- Meer multimedia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |