abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:36:37 #101
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_126849713
http://www.eurogamer.net/(...)s-online-in-xbox-one

Zo te zien moet je dus eerst inloggen om te bevestigen dat jij de owner bent van de content... Wat dus neer komt op always on. Elke game die je wilt spelen moet eerst online geverifieerd worden :')
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
pi_126849716
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan zie het probleem niet ;).

En mensen die nu opeens verwachten dat de PS4 een ware revolutie gaat worden itt de Xbox one :').
Misschien is het allemaal ook wel een storm in een glas water. Het zou me niets verbazen als MS dit bewust heeft gedaan om de reacties te pijlen en dat het vrij eenvoudig weer terug te draaien is.

Belangrijkste lijkt me dat je ook in Europa optimaal gebruik kunt maken van deze full entertainment features.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:37:32 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_126849739
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:36 schreef eight het volgende:

[..]

Misschien is het allemaal ook wel een storm in een glas water. Het zou me niets verbazen als MS dit bewust heeft gedaan om de reacties te pijlen en dat het vrij eenvoudig weer terug te draaien is.

Belangrijkste lijkt me dat je ook in Europa optimaal gebruik kunt maken van deze full entertainment features.
We zullen het zien ja. Dat zou wel lekker zijn. Maar goed, nederlanders zeiken altijd zo op Amerika, laten ze zelfs een met een fatsoenlijke console komen dan ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_126849759
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:35 schreef Frenk3nstein het volgende:
Alles dichtgooien voor gamers (backwards compatibility, tweedehands-gebeuren, altijd online, drm) ben ik ook geen fan van, ik hoop dat Sony daar beter uitpakt. Alhoewel nu Microsoft het doet, het voor Sony ook heel makkelijk is om te doen natuurlijk.
Zul je zien dat het onderling is afgesproken. Het lijkt me nogal een winstpakker nl.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_126849814
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

We zullen het zien ja. Dat zou wel lekker zijn. Maar goed, nederlanders zeiken altijd zo op Amerika, laten ze zelfs een met een fatsoenlijke console komen dan ;).
Valt m.i. wel mee hoor. We hebben meer feeling met de Amerikanen dan met die gekke japanners.
pi_126849854
ik ben de enige die het niet uitmaakt dat het ding online moet zijn geloof ik XD,
pc's laptop's telefoons zijn ook altijd online hier ookal hoeft het niet.

dan kan die xbox erook wel bij, tevens kan zon ding op standby ook prima online zijn.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:41:14 #107
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_126849862
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:40 schreef eight het volgende:

[..]

Valt m.i. wel mee hoor. We hebben meer feeling met de Amerikanen dan met die gekke japanners.
True, maar ik las hier gisteren op FOK! wat mee tijdens de demo, en dat gejank dat de demo zo gericht was op Amerika de hele tijd :').
Get woke, go broke!
pi_126849941
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:36 schreef _NZT_ het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)s-online-in-xbox-one

Zo te zien moet je dus eerst inloggen om te bevestigen dat jij de owner bent van de content... Wat dus neer komt op always on. Elke game die je wilt spelen moet eerst online geverifieerd worden :')
Het is toch niet anders dan met je PS3 of 360 nu? Je zet je console aan, die logt in op internet. Daar doet hij de checks, je merkt er niks van. En wat ik al zei, wie kiest er nu voor om zo'n console ergens in huis te zetten waar geen internet is, terwijl de bedoeling van de console is om maximaal van internet gebruik te maken?

Hetzelfde geldt ook voor de PS4, zo'n ding offline gebruiken is gewoon niet logisch.

En als je zo graag offline wilt gamen, dan moet je concluderen dat de nieuwe generatie consoles niet voor jou bedoeld is.
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:44:25 #109
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_126849974
Sja, ik ben zelf best een redelijke pirate hoor, maar geef ze eens ongelijk dat ze graag willen dat je de spellen koopt ;).
Get woke, go broke!
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:45:02 #110
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_126849998
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:41 schreef DJ_ het volgende:
ik ben de enige die het niet uitmaakt dat het ding online moet zijn geloof ik XD,
pc's laptop's telefoons zijn ook altijd online hier ookal hoeft het niet.

dan kan die xbox erook wel bij, tevens kan zon ding op standby ook prima online zijn.
Stel dat Xbox Live net zoals PSN 2 maanden off gaat, dan heb je dus een apparaat staan waar je gewoon 2 maanden niks mee kan.
pi_126850032
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:45 schreef _NZT_ het volgende:

[..]

Stel dat Xbox Live net zoals PSN 2 maanden off gaat, dan heb je dus een apparaat staan waar je gewoon 2 maanden niks mee kan.
Tja dan ga ik verder op de ps4 of game op mn pc.
ben daar niet zo moeilijk in
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:46:11 #112
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_126850045
quote:

[..]

Nu heeft Microsoft daar als cloud-dienst leverancier toch wel wat meer ervaring mee dan Sony... geloof niet dat MS dat zou overkomen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_126850071
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik ben zelf best een redelijke pirate hoor, maar geef ze eens ongelijk dat ze graag willen dat je de spellen koopt ;).
En dat gehack van die consoles zijn ze ook zat. Maak dat ding zo afhankelijk mogelijk van internet en accounts, dan kan je er helemaal niets mee als je hem hackt. Ik begrijp het heel goed.

quote:

[..]

Ja, en dan schiet zo'n fabrikant zichzelf dus in zijn voet. Daar leren ze van. Op voorhand al allerlei scenario's verzinnen met wat er allemaal wel niet kan gebeuren heeft geen enkele zin, niet als je consument bent. Dat moeten ze bij de fabrikant al verzinnen.
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:49:29 #114
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_126850165
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:43 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het is toch niet anders dan met je PS3 of 360 nu? Je zet je console aan, die logt in op internet. Daar doet hij de checks, je merkt er niks van. En wat ik al zei, wie kiest er nu voor om zo'n console ergens in huis te zetten waar geen internet is, terwijl de bedoeling van de console is om maximaal van internet gebruik te maken?

Hetzelfde geldt ook voor de PS4, zo'n ding offline gebruiken is gewoon niet logisch.

En als je zo graag offline wilt gamen, dan moet je concluderen dat de nieuwe generatie consoles niet voor jou bedoeld is.
Het gaat hier om een principe.. ben zelf ook vaak online op 360. Het gaat me gewoon om die online verificatie :r Simcity zit nog diep in mn heugen gegrift
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:51:11 #115
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_126850227
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:46 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

En dat gehack van die consoles zijn ze ook zat. Maak dat ding zo afhankelijk mogelijk van internet en accounts, dan kan je er helemaal niets mee als je hem hackt. Ik begrijp het heel goed.

[..]

Ja, en dan schiet zo'n fabrikant zichzelf dus in zijn voet. Daar leren ze van. Op voorhand al allerlei scenario's verzinnen met wat er allemaal wel niet kan gebeuren heeft geen enkele zin, niet als je consument bent. Dat moeten ze bij de fabrikant al verzinnen.
Dus ik moet zonder evaluatie en nadenken mijn bankpas pakken en dat ding kopen...
pi_126850251
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:49 schreef _NZT_ het volgende:

[..]

Het gaat hier om een principe.. ben zelf ook vaak online op 360. Het gaat me gewoon om die online verificatie :r Simcity zit nog diep in mn heugen gegrift
Als je er geen vertrouwen in hebt dan moet je hem eerst nog niet kopen. Zo simpel is het.

Je gaat bij een auto toch ook niet op voorhand speculeren over hoe lastig het is als de boordcomputer uitvalt en dat je dan niks meer kan? En dat het zoveel beter was 25 jaar terug toen er nog geen electronica in auto's zat? Dan koop je gewoon een oud barrel. Maar dan moet je niet klagen dat je geen ABS, autoradio met USB, built-in navigatie en parkeerhulp hebt.

quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:51 schreef _NZT_ het volgende:

[..]

Dus ik moet zonder evaluatie en nadenken mijn bankpas pakken en dat ding kopen...
Zie boven. Niet dus. Dan moet je hem gewoon in de winkel laten liggen. Maar er vooral niet over zeuren, want dan ben jij niet de doelgroep.
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:52:00 #117
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_126850252
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:49 schreef _NZT_ het volgende:

[..]

Jaja, dat simcitydrama, hoelang heeft het nou geduurd voor het werkte? het was een domme fout, maar komop, het gaat om het spelen van een game, niet je watervoorziening :')
Get woke, go broke!
pi_126850256
quote:

[..]

Dat staat er toch niet? Je moet sowieso ALTIJD in het leven kritisch blijven.
pi_126850258
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:43 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Jawel. Ik kan gewoon mijn ps3 opstarten en spelen, vrij groot verschil dus.

Ik ken genoeg mensen die niet zoveel tijd hebben en dus weinig online spelen.
Dit kan nog altijd op de ps 4 als je offline wilt gamen
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:52:25 #120
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_126850266
quote:

[..]

Mag, maar ik zou eerst eens wachten tot alle informatie officieel beschikbaar is en niet op basis van wilde speculaties je besluiten nemen :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_126850274
Deze generatie ga ik sowieso niet lukraak alles kopen.

Eerst wil ik alle goede games van de vorige generaties hebben gespeeld. Pas als ik dan echt merk dat ik me ga vervelen overweeg ik de volgende generatie consoles te kopen.
pi_126850292
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:52 schreef eight het volgende:

[..]

Jawel. Ik kan gewoon mijn ps3 opstarten en spelen, vrij groot verschil dus.

Ik ken genoeg mensen die niet zoveel tijd hebben en dus weinig online spelen.
Dit kan nog altijd op de ps 4 als je offline wilt gamen
Ik speel nooit online, maar ben altijd verbonden. Ik snap dus niet wat je hier bedoelt.
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:54:18 #123
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_126850332
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jaja, dat simcitydrama, hoelang heeft het nou geduurd voor het werkte? het was een domme fout, maar komop, het gaat om het spelen van een game, niet je watervoorziening :')
Juist... Ik klaag voortaan nog alleen maar als ik kanker krijg.
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:55:28 #124
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_126850381
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:52 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Mag, maar ik zou eerst eens wachten tot alle informatie officieel beschikbaar is en niet op basis van wilde speculaties je besluiten nemen :)
Neem ook geen besluit, ik stel alleen MS z'n beslissing aan de kaak (ik kijk kritisch naar de ontwikkeling) en sommige fanboys hier beginnen meteen te steigeren
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:55:42 #125
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_126850390
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:54 schreef _NZT_ het volgende:

[..]

Juist... Ik klaag voortaan nog alleen maar als ik kanker krijg.
Stel je niet zo aan. het ging daar toevallig fout, meestal gaat het allemaal prima met dit soort dingen.

En wie speelt er nou simcity? :').
Get woke, go broke!
pi_126850428
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan. het ging daar toevallig fout, meestal gaat het allemaal prima met dit soort dingen.

Simcity is niet de eerste keer dat het mis ging hoor :P Diablo 3 was ook een tyfuszooi. Daarentegen zijn er weinig games die always online zijn die wél goed launchen. MMO's even buiten beschouwing gelaten want daar is het ALTIJD drama.
pi_126850434
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:55 schreef _NZT_ het volgende:

[..]

Neem ook geen besluit, ik stel alleen MS z'n beslissing aan de kaak (ik kijk kritisch naar de ontwikkeling) en sommige fanboys hier beginnen meteen te steigeren
Ik snap heel goed dat mensen kritisch zijn. Maar dan laat je het dus gewoon liggen. Je hoeft niet per sé een nieuwe console te kopen, je moet gewoon kijken hoe zwaar die dingen voor je wegen.
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:57:26 #128
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_126850452
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ga hier geen eens antwoord opgeven :')
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:57:31 #129
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_126850454
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

True, maar ik las hier gisteren op FOK! wat mee tijdens de demo, en dat gejank dat de demo zo gericht was op Amerika de hele tijd :').
Het topic was gisteren dan ook gekaapt door een hele horde kleuters
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:58:38 #130
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_126850486
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:56 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Simcity is niet de eerste keer dat het mis ging hoor :P Diablo 3 was ook een tyfuszooi. Daarentegen zijn er weinig games die always online zijn die wél goed launchen. MMO's even buiten beschouwing gelaten want daar is het ALTIJD drama.
ja ok, maar laten we nou eens maar eens kijken hoe het ding daadwerkelijk werkt. Als je hoort dat ze echt tienduizenden servers hebben voor Xbox-live zal het wel redelijk moeten werken ipv bij 1 spelfabrikant.

Natuurlijk zullen er in het begin wat kinderziektes zijn, maar dan moet je het ding gewoon niet op dag 1 kopen.

Anders neem je maar een NES ;).
Get woke, go broke!
pi_126850533
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja ok, maar laten we nou eens maar eens kijken hoe het ding daadwerkelijk werkt. Als je hoort dat ze echt tienduizenden servers hebben voor Xbox-live zal het wel redelijk moeten werken ipv bij 1 spelfabrikant.

Natuurlijk zullen er in het begin wat kinderziektes zijn, maar dan moet je het ding gewoon niet op dag 1 kopen.

En het gaat hier om verificatie van licenties. Dat loopt gewoon over het Live-netwerk, waar nu ook al miljoenen mensen per dag inloggen. Dat is wezenlijk anders dan een dedicated serverpark wat uit de grond wordt gestampt voor één game.
pi_126850549
quote:

[..]

PSN had ook duizenden servers maar daar ging het ook mis?
Ik snap je punt hoor en ik denk er ook grotendeels zo over, maar is echt niets mis met kritisch zijn. Kritisch zijn is niet hetzelfde als negatief..
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:00:42 #133
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_126850567
quote:

[..]

Idd Xbox Live werkt nu prima met 15k servers laat staan met 300k servers _O_
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:00:50 #134
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_126850571
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:00 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ik snap je punt hoor en ik denk er ook grotendeels zo over, maar is echt niets mis met kritisch zijn. Kritisch zijn is niet hetzelfde als negatief..
Dank u
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:01:10 #135
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_126850583
quote:

[..]

En Microsoft (nogmaals) heeft al erg veel ervaring met cloud computing... itt EA met zijn SimCity servers:

http://www.windowsazure.com/en-us/
pi_126850612
Was deze al gepost? :P

woensdag 22 mei 2013 @ 12:02:52 #137
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_126850644
quote:

[..]

Sja, PSN is gratis, dan weet je het wel ;).

Sowieso heb ik de laatste tijd steeds minder vertrouwen in Sony qua gaming, ik heb ook een PS3 en dat is een prima ding hoor, maar de Vita is echt weer gewoon zonde van mijn geld geweest, de hoeveelheid spellen ervoor is zo belachelijk laag.

Ik zie het allemaal wel, en uiteindelijk zal ik wel weer gewoon allebei kopen, heb nu ook alle 3 de major consoles :P.
Get woke, go broke!
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:07:53 #138
354558 BDIL
pi_126850808
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, PSN is gratis, dan weet je het wel ;).

Sowieso heb ik de laatste tijd steeds minder vertrouwen in Sony qua gaming, ik heb ook een PS3 en dat is een prima ding hoor, maar de Vita is echt weer gewoon zonde van mijn geld geweest, de hoeveelheid spellen ervoor is zo belachelijk laag.

Ik zie het allemaal wel, en uiteindelijk zal ik wel weer gewoon allebei kopen, heb nu ook alle 3 de major consoles :P.
Toen iedereen zijn creditcard gegevens gelekt waren _O- Overigens ben ik niet gierig voor 35 euro per jaar :D
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:15:55 #139
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_126851107
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

2 maanden of zo.
Dat maakt verder niet uit, je hebt iets gekocht en het zou gewoon moeten werken. Dat jij iets niet belangrijk vindt kan een ander wel belangrijk vinden.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:17:02 #140
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_126851147
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:15 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

2 maanden of zo.
Dat maakt verder niet uit, je hebt iets gekocht en het zou gewoon moeten werken. Dat jij iets niet belangrijk vindt kan een ander wel belangrijk vinden.
Ja ok, je hebt wel gelijk natuurlijk. Maar er wordt nu alweer zo'n drama gemaakt over Xbox-live terwijl je dat echt niet kan vergelijken met 1 spel van 1 uitgever.
Get woke, go broke!
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:17:33 #141
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_126851166
quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:07 schreef BDIL het volgende:

[..]

Toen iedereen zijn creditcard gegevens gelekt waren _O- Overigens ben ik niet gierig voor 35 euro per jaar :D
35 euro betalen om online ads te willen zien _O-
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:17:55 #142
354558 BDIL
pi_126851178
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:17 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

35 euro betalen om online ads te willen zien _O-
?
Hala Madrid !
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:21:24 #143
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_126851301
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja ok, je hebt wel gelijk natuurlijk. Maar er wordt nu alweer zo'n drama gemaakt over Xbox-live terwijl je dat echt niet kan vergelijken met 1 spel van 1 uitgever.
Ze zullen hoogstwaarschijnlijk wel hun best doen maar altijd online heeft nooit iemand geholpen. Ook al zou het werken kan de save kapotgaan zoals ook vaak bij Simcity/Diablo was. Als je internet traag is heb je lag in een singleplayerspel. Als zij willen updaten kan jij totaal niet spelen.
pi_126851371
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:21 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ze zullen hoogstwaarschijnlijk wel hun best doen maar altijd online heeft nooit iemand geholpen. Ook al zou het werken kan de save kapotgaan zoals ook vaak bij Simcity/Diablo was. Als je internet traag is heb je lag in een singleplayerspel. Als zij willen updaten kan jij totaal niet spelen.
Je hoeft alleen internetverbinding te hebben als je de game opstart, dus dit is niet waar.
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:23:16 #145
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_126851379
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:21 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]
Als je internet traag is heb je lag in een singleplayerspel. Als zij willen updaten kan jij totaal niet spelen.
Niet als het alleen verificatie is, waar het nu alleen nog over gaat.
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:24:23 #146
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_126851429
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:23 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Je hoeft alleen internetverbinding te hebben als je de game opstart, dus dit is niet waar.
Ik mag aannemen dat je saves gewoon op je harde schijf worden opgeslagen en dan zijn al 2 argumenten van hem om zeep geholpen.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:26:23 #147
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_126851508
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat ik graag wil weten is of alles wat ik gisteren zag ook hier gaat werken of dat wij weer met een uitgekleed principe blijven zitten door o.a. het eeuwige gedoe rond de rechten van de tv programma's, films etc
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:26:56 #148
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_126851529
quote:
6s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:26 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Wat ik graag wil weten is of alles wat ik gisteren zag ook hier gaat werken of dat wij weer met een uitgekleed principe blijven zitten door o.a. het eeuwige gedoe rond de rechten van de tv programma's, films etc
Ja, tuurlijk, UPC/Ziggo/KPN etc zullen wel mee moeten werken.
Get woke, go broke!
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:28:47 #149
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_126851604
quote:
6s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:26 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Het laatste uiteraard :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_126851721
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:50 schreef HeatWave het volgende:
De games zullen er gewoon echt heel erg goed uitzien. Ik was voornamelijk onder de indruk van de multitasking, gewoon tijdens je game even een tip/walkthrough checken op je webbrowser, of ff bellen ofzo.
Ik leg gewoon mijn tablet naast me, werkt ook veel handiger als ik iets wil opzoeken.
PSN id: NL_SToRM
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:32:30 #151
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_126851742
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:23 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:23 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Niet als het alleen verificatie is, waar het nu alleen nog over gaat.
Als ze ervoor kiezen ja. Developers kunnen alsnog ervoor kiezen om altijd online te gaan.
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:32:34 #152
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_126851745
quote:
3s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:28 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Het laatste uiteraard :P
Daar ga ik ook van uit :)
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:35:32 #153
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_126851853
quote:
6s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:32 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Daar ga ik ook van uit :)
Dat is voor mij ook het struikelblok ja, supertof wat ze willen, ik ben erbij, maar dan wil ik hier wel hetzelfde kunnen. Ik wil gewoon kunnen zeggen "Xbox, SBS6!" of "Xbox, Hart in Actie" en dat ie me snapt. Niet dat juist een van de core-functies hier niet werkt.

Voor de rest vind ik het eigenlijk wel leuk dat de PS4 en Xbox1 zulke verschillende apparaten zijn, ene is een ekte ekte gamesmachine, de andere is een manusje van alles en hopelijk meester van minstens een paar dingen, leuk!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:36:52 #154
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_126851894
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:35 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Dat is voor mij ook het struikelblok ja, supertof wat ze willen, ik ben erbij, maar dan wil ik hier wel hetzelfde kunnen. Ik wil gewoon kunnen zeggen "Xbox, SBS6!" of "Xbox, Hart in Actie" en dat ie me snapt. Niet dat juist een van de core-functies hier niet werkt.

Voor de rest vind ik het eigenlijk wel leuk dat de PS4 en Xbox1 zulke verschillende apparaten zijn, ene is een ekte ekte gamesmachine, de andere is een manusje van alles en hopelijk meester van minstens een paar dingen, leuk!
Je bedoelt een PC?
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:37:05 #155
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_126851906
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:32 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

[..]

Als ze ervoor kiezen ja. Developers kunnen alsnog ervoor kiezen om altijd online te gaan.
Maar dat kunnen ze NU ook, dat is niet iets voor de XBOX One specifiek.
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:38:12 #156
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_126851949
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:37 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Maar dat kunnen ze NU ook, dat is niet iets voor de XBOX One specifiek.
Je zal het dan vaker zien dan nu.
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:38:58 #157
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_126851977
quote:
11s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:36 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Je bedoelt een PC?
Nee, want TV-tunen via een PC werkt in mijn ervaring nog redelijk kut en niet zo snappy. Daarnaast is Steam leuk en geweldig en ik hou ervan maar ik kan niet binnen 5 seconden in m'n game zitten. Dat is wel shit die ik sjiek hendig vind!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:39:50 #158
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_126852012
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:38 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Je zal het dan vaker zien dan nu.
Zullen we daar over een jaar of 2 nog eens op terugkomen?
pi_126852105
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:50 schreef HeatWave het volgende:
Typisch "het internet" om zo te zeiken op een product, vervolgens wordt het toch wel weer massaal verkocht :').

Qua spellen vond ik de demo gisteren idd niet zo spectatulair, maar wat verwacht iedereen dan? Opeens een 1000 keer betere graphics? De meeste high-end PC's kunnen opzich alweer weergeven wat de Xbox One kan denk ik. Dat is toch ook niet niet belangrijkste?

De games zullen er gewoon echt heel erg goed uitzien. Ik was voornamelijk onder de indruk van de multitasking, gewoon tijdens je game even een tip/walkthrough checken op je webbrowser, of ff bellen ofzo.

Dat TV gedeelte was ook wel leuk, maar dat hangt en staat met de providers in Nederland. Maar als het echt zo soepel gaat qua besturing en snelheid van "zappen" kan mijn Horizonbox de deur uit.

Ik was gewoon wel redelijk onder de indruk eigenlijk.
Dit kan ook via de wiiU.
pi_126852195
Zo gister na het werk nog even gekeken. Was er idd al bang voor. TV, APPS, TV, APPS en nog eens TV en APPS.

Los daarvan weet ik het ook nog niet hoor. Ben nu zo gewend aan het pc gamen, en de meeste spellen die ik speel komen op de pc tot zijn recht.
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:44:36 #161
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_126852201
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:42 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Dit kan ook via de wiiU.
Dezelfde Wii U waarbij je 8 seconden moet wachten voor ie eindelijk eens het system settings menu laat zien? :').

Nee, dat zal wel een lekkere ervaring worden qua switchen tussen games en TV :P.
Get woke, go broke!
pi_126852221
Verder vind ik het GROTE bullshit dat je als je een spel uitleent (!) diegene moet betalen om het te spelen, waarschijnlijk voor de volle mep! ( tenzij ingelogd op jouw account. )

Daar draaide het bij gamen om toch? Om games uit te lenen en ervaringen uit te delen. Nu is dat veel minder.

Sony heeft al bevestigd dat Always on niet hoeft en 2ehands games geen vertivicatie nodig hebben.

Dus hier komt (ooit!) de ps4.
pi_126852248
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dezelfde Wii U waarbij je 8 seconden moet wachten voor ie eindelijk eens het system settings menu laat zien? :').

Nee, dat zal wel een lekkere ervaring worden qua switchen tussen games en TV :P.
Mijn god. Nintendo heeft een update uitgebracht waardoor het sneller draait dan voorheen. En er komt nóg een update.

Het zijn kinder ziektes, iedere console had die.
pi_126852346
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
Verder vind ik het GROTE bullshit dat je als je een spel uitleent (!) diegene moet betalen om het te spelen, waarschijnlijk voor de volle mep! ( tenzij ingelogd op jouw account. )

Daar draaide het bij gamen om toch? Om games uit te lenen en ervaringen uit te delen. Nu is dat veel minder.

Sony heeft al bevestigd dat Always on niet hoeft en 2ehands games geen vertivicatie nodig hebben.

Ik deel diezelfde mening, al twijfel ik of ik überhaupt aan de volgende generatie mee zal doen. Gewoon wachten tot die PS4 een revisie krijgt of price drop en ik koop hem waarschijnlijk wel.
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:48:27 #165
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_126852353
quote:

[..]

Mijn god. Nintendo heeft een update uitgebracht waardoor het sneller draait dan voorheen. En er komt nóg een update.

Het zijn kinder ziektes, iedere console had die.
Dan nog, heb je gezien hoe vloeiend de Xbox tussen een spel en TV/browser switched? Dat moet dan wel one hell of an update worden, uploaden ze een nieuwe 8 core CPU mee ofzo? :P.
Get woke, go broke!
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:51:06 #166
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_126852457
quote:

Bron?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_126852486
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan nog, heb je gezien hoe vloeiend de Xbox tussen een spel en TV/browser switched? Dat moet dan wel one hell of an update worden, uploaden ze een nieuwe 8 core CPU mee ofzo? :P.
Ze hebben de wiiU overclocked via de update van 1 ghz naar 3.2 ghz ofzo.

Heb er verder geen verstand van, maar ik denk dat gister een soort van PowerPoint presentatie was voor het geval dat het fout ging. In werkelijkheid zal waarschijn lijk als je er tegen praat 9 van de 10 nkeer het verkeerde worden gedaan dan verwacht.
pi_126852536
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Bron?
Always on ontkend door sony

http://kotaku.com/5985874(...)ys+online-connection

2e hands games onspeelbaar ontkend door sony

http://www.forbes.com/sit(...)ill-play-used-games/

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2013 12:54:27 ]
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:52:55 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_126852542
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:51 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Heb er verder geen verstand van, maar ik denk dat gister een soort van PowerPoint presentatie was voor het geval dat het fout ging. In werkelijkheid zal waarschijn lijk als je er tegen praat 9 van de 10 nkeer het verkeerde worden gedaan dan verwacht.
Dan nog, is getest, duren veel dingen nog veel langer dan op een Xbox360 of een PS3, en dat zijn dus geen nieuwe consoles ;).
Get woke, go broke!
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:54:15 #170
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_126852598
quote:
Niets over 2ehands games.
En je kunt wel offline gamen dus maar mist dan wel patches, updates, etc.
pi_126852618
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:54 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

zie edit, ik was niet zo snel. en dat is een keuze.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2013 12:54:57 ]
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:55:40 #172
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_126852662
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:54 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Onderaan de pagina op de kotaku site staat nog iets... :P

"UPDATE: More relief... At a roundtable this morning, Sony's game studios chief, Shuhei Yoshida, told reporters that any requirement for users to register a game online in order to play it would be left to game publishers. Sony won't require that."
pi_126852690
Giantbomb reacties vlak voor en na de naam aankondiging:

lol
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:57:03 #174
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_126852728
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:54 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

zie edit, ik was niet zo snel. en dat is een keuze.
Er staat niets over wel of geen fee voor het spelen van een 2ehands game.
Op de Xbox kun je ook 2ehands games spelen.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:55 schreef peleetje het volgende:

[..]

Onderaan de pagina op de kotaku site staat nog iets... :P

"UPDATE: More relief... At a roundtable this morning, Sony's game studios chief, Shuhei Yoshida, told reporters that any requirement for users to register a game online in order to play it would be left to game publishers. Sony won't require that."
Oftewel, ook de PS4 gaat 't natuurlijk krijgen.
Want die publishers willen het zo graag.
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:58:27 #175
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_126852782
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

[..]

Nou laten we 't even afwachten voordat we conclusies gaan trekken.
pi_126852783
quote:

[..]

[..]

Dat is iets van de publishers, bij M$ is het verplicht
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:58:47 #177
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_126852795
quote:

[..]

*kuch*
EA
*kuch*
pi_126853012
quote:

Probleem is dat als je normaal een spel maar op één console tegelijk kon spelen. Ook als het geïnstalleerd was was de DVD nog nodig. Dat is bij de ONE niet meer nodig en dus deze ‘oplossing’.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_126853067
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:51 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Dat lijkt vrijwel onmogelijk omdat de architectuur daar niet voor geschikt is; 1,6 GHz lijkt de uiterste grens te zijn en Nintendo gaat het liefst daar iets onderzitten voor betere CPU yields.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:06:56 #180
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_126853068
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:58 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Dat is iets van de publishers, bij M$ is het verplicht
Publishers willen ook die extra centen, dus reken er maar op dat het bij de PS4 niet anders zal zijn.
pi_126853310
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Publishers willen ook die extra centen, dus reken er maar op dat het bij de PS4 niet anders zal zijn.
Vooral EA Games. :P
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:16:25 #182
354558 BDIL
pi_126853381
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:14 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Vooral EA Games. :P
Ze zijn wel gestopt met de seasonpass :)
Hala Madrid !
pi_126853405
quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:16 schreef BDIL het volgende:

[..]

Ja, hmm.. :P
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:17:26 #184
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_126853411
quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:16 schreef BDIL het volgende:

[..]

en Microshit begint er weer mee :')

En wat is het voordeel nu van een xbox tegenover een PC dan?
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:17:58 #185
354558 BDIL
pi_126853437
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:17 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Plezier en vrienden :)
Hala Madrid !
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:18:48 #186
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_126853464
quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:17 schreef BDIL het volgende:

[..]

Plezier en vrienden :)
:')
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:19:20 #187
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_126853474
quote:

[..]

Je hebt alles in één qua benodigde programma's (games, voice chat etc) en elke game draait op maximale performance en de levensduur van de hardware is vele malen langer.
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:19:34 #188
354558 BDIL
pi_126853486
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:18 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

:')
Niet iedereen is een autist ;) Overigens zijn er genoeg pluspunten tegenover een PS4 imo .Een PC is geen console :)
Hala Madrid !
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:19:56 #189
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_126853499
quote:

[..]

gebruikersgemak.
pi_126853525
quote:

[..]

Voor de meeste mensen lijkt een console, in dit geval de Xbox dus, goedkoper dan een game pc.
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:21:50 #191
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_126853562
quote:
3s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:19 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je hebt alles in één qua benodigde programma's (games, voice chat etc) en elke game draait op maximale performance en de levensduur van de hardware is vele malen langer.
Nou ja het is maar wat je maximale performance noemt heh. De xbox gaat nooit kapot? RROD bestaat niet?
quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:19 schreef BDIL het volgende:

[..]

Niet iedereen is een autist ;) Overigens zijn er genoeg pluspunten tegenover een PS4 imo .Een PC is geen console :)
Welke pluspunten dan?
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:19 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

gebruikersgemak.
Welk gebruikersgemak? Je moet een spel installeren net als op PC, je moet vrijwel altijd online zijn, geen 2e hands spellen.
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:22:02 #192
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_126853571
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:20 schreef Uezurii het volgende:

[..]

Voor de meeste mensen lijkt een console, in dit geval de Xbox dus, goedkoper dan een game pc.
Lijkt, is dus niet zo.
pi_126853591
quote:

[..]

En wat is het voordeel nu van een xbox console tegenover een PC dan?
Voor mij is dat vooral het niet hoeven te upgraden van hardware. Voor de rest het gebruiksgemak, maar dat boeit me niet zo veel.
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:24:00 #194
354558 BDIL
pi_126853653
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Nou ja het is maar wat je maximale performance noemt heh. De xbox gaat nooit kapot? [img]RROD bestaat niet?[/img]

[..]

Welke pluspunten dan?

[..]

Welk gebruikersgemak? Je moet een spel installeren net als op PC, je moet vrijwel altijd online zijn, geen 2e hands spellen.
Gast we voeren bepaalde discussies hier heel de dag, lees topics terug.Dat laatste zal voor 99,9999 % ook op de PS4 gebeuren dus :')
Hala Madrid !
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:24:29 #195
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_126853673
quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:24 schreef BDIL het volgende:

[..]

Gast we voeren bepaalde discussies hier heel de dag, lees topics terug.Dat laatste zal voor 99,9999 % ook op de PS4 gebeuren dus :')
Zij hebben dat al ontkent.
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:25:02 #196
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_126853692
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:24 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Je leest slecht of helemaal niet.
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:26:26 #197
354558 BDIL
pi_126853742
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:24 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Wacht maar tot de E3 :')

- Beter controller
- Beter online ervaring en gebruikersgemak
- Meer multimedia
Hala Madrid !
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:26:35 #198
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_126853747
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:25 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je leest slecht of helemaal niet.
http://www.gameskinny.com(...)always-online-rumors
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:27:55 #199
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_126853800
quote:
10s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:26 schreef BDIL het volgende:

[..]

Wacht maar tot de E3 :')

- Beter controller
- Beter online ervaring en gebruikersgemak
- Meer multimedia
Controller kan op PC
PC heeft beste online en gebruikersgemak.
TV kijken op mijn xbox *O* facebook op mijn xbox *O*
:') de enige reden waarom ik een console zou halen is voor de exclusives, niet zodat ik iets kan doen wat andere apparaten in mijn huis al beter kunnen.
pi_126853810
Voor de mensen die nog twijfelde of de footage van FIFA echt was

quote:
"It was all pre-rendered," Wilson told Polygon. "Listen, we're not hiding behind that fact.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')