Vooral EA Games.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Publishers willen ook die extra centen, dus reken er maar op dat het bij de PS4 niet anders zal zijn.
Ze zijn wel gestopt met de seasonpassquote:
en Microshit begint er weer meequote:
Plezier en vriendenquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en Microshit begint er weer mee
En wat is het voordeel nu van een xbox tegenover een PC dan?
Je hebt alles in één qua benodigde programma's (games, voice chat etc) en elke game draait op maximale performance en de levensduur van de hardware is vele malen langer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet iedereen is een autistquote:
gebruikersgemak.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen lijkt een console, in dit geval de Xbox dus, goedkoper dan een game pc.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou ja het is maar wat je maximale performance noemt heh. De xbox gaat nooit kapot? RROD bestaat niet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt alles in één qua benodigde programma's (games, voice chat etc) en elke game draait op maximale performance en de levensduur van de hardware is vele malen langer.
Welke pluspunten dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niet iedereen is een autistOverigens zijn er genoeg pluspunten tegenover een PS4 imo .Een PC is geen console
Welk gebruikersgemak? Je moet een spel installeren net als op PC, je moet vrijwel altijd online zijn, geen 2e hands spellen.quote:
Lijkt, is dus niet zo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:20 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen lijkt een console, in dit geval de Xbox dus, goedkoper dan een game pc.
Voor mij is dat vooral het niet hoeven te upgraden van hardware. Voor de rest het gebruiksgemak, maar dat boeit me niet zo veel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En wat is het voordeel nu van een xbox console tegenover een PC dan?
Gast we voeren bepaalde discussies hier heel de dag, lees topics terug.Dat laatste zal voor 99,9999 % ook op de PS4 gebeuren dusquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou ja het is maar wat je maximale performance noemt heh. De xbox gaat nooit kapot? [img]RROD bestaat niet?[/img]
[..]
Welke pluspunten dan?
[..]
Welk gebruikersgemak? Je moet een spel installeren net als op PC, je moet vrijwel altijd online zijn, geen 2e hands spellen.
Zij hebben dat al ontkent.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gast we voeren bepaalde discussies hier heel de dag, lees topics terug.Dat laatste zal voor 99,9999 % ook op de PS4 gebeuren dus
Wacht maar tot de E3quote:
http://www.gameskinny.com(...)always-online-rumorsquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je leest slecht of helemaal niet.
Controller kan op PCquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wacht maar tot de E3![]()
- Beter controller
- Beter online ervaring en gebruikersgemak
- Meer multimedia
quote:"It was all pre-rendered," Wilson told Polygon. "Listen, we're not hiding behind that fact.
Dat is wat zij zeggen, wacht nou eerst maar af, sowieso dat de publishers het wel willen als ze het bij MS ook kunnen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://www.gameskinny.com(...)always-online-rumors
PC is geen console dat moet ik kennelijk nog is benadrukken. Ik zit liever achter mijn xbox dan achter mijn pc om te gamen voor mijn plezierquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Controller kan op PC ( maar niet beter)
PC heeft beste online en gebruikersgemak ( Nee, geen party's en multitasking met andere zware programma's in een keer zoals skype)
TV kijken op mijn xboxfacebook op mijn xbox
de enige reden waarom ik een console zou halen is voor de exclusives, niet zodat ik iets kan doen wat andere apparaten in mijn huis al beter kunnen.
Maar het werkt beter dan een console. Je kan een controller aansluiten op een PC dus dat laatste houdt geen grond.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
PC is geen console dat moet ik kennelijk nog is benadrukken. Ik zit liever achter mijn xbox dan achter mijn pc om te gamen voor mijn plezier
gebruikersgemak qua hardware. Niet iedereen is dagen bezig met uitzoeken welk merk onderdeel het beste is. Sommigen willen apparaat waar je un principe jaren mee door kunt. Mijn ouders durven bv geen pc te kopen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou ja het is maar wat je maximale performance noemt heh. De xbox gaat nooit kapot? RROD bestaat niet?
[..]
Welke pluspunten dan?
[..]
Welk gebruikersgemak? Je moet een spel installeren net als op PC, je moet vrijwel altijd online zijn, geen 2e hands spellen.
Jawel. Ik houd van de eenvoud van mijn Console. Gewoon opstarten en spelen. Twee knopjes indrukken om iemand uit te nodigen in een party en gaan. Bij een PC is het gewoon iets omslachtiger allemaal (het heeft natuurlijk ook weer zijn voordelen, maar toch).quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar het werkt beter dan een console. Je kan een controller aansluiten op een PC dus dat laatste houdt geen grond.
Leuk ja, maar zoals al eerder gezegd laat Sony het aan de game-uitgevers over, drie keer raden wat die willen ?quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://www.gameskinny.com(...)always-online-rumors
Een voordeel voor ontwikkelaars (en indirect ook voor de gamers) is dat ze hun games kunnen optimaliseren voor één set hardware. In plaats van met heel veel videokaarten en dergelijke rekening te moeten houden kun je voor specifieke hardware ontwikkelen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar het werkt beter dan een console. Je kan een controller aansluiten op een PC dus dat laatste houdt geen grond.
Die moet je apart kopen ? Werkt beter als je een videokaart van 300 euro kan betalen die na een jaar weer outdate is door de constante verandering op de pc markt. Een high end gaming pc is 1000-1500 en de waarde schrijft zo hard afquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |