quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je hoeft alleen internetverbinding te hebben als je de game opstart, dus dit is niet waar.
Als ze ervoor kiezen ja. Developers kunnen alsnog ervoor kiezen om altijd online te gaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niet als het alleen verificatie is, waar het nu alleen nog over gaat.
Daar ga ik ook van uitquote:
Dat is voor mij ook het struikelblok ja, supertof wat ze willen, ik ben erbij, maar dan wil ik hier wel hetzelfde kunnen. Ik wil gewoon kunnen zeggen "Xbox, SBS6!" of "Xbox, Hart in Actie" en dat ie me snapt. Niet dat juist een van de core-functies hier niet werkt.quote:
Je bedoelt een PC?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook het struikelblok ja, supertof wat ze willen, ik ben erbij, maar dan wil ik hier wel hetzelfde kunnen. Ik wil gewoon kunnen zeggen "Xbox, SBS6!" of "Xbox, Hart in Actie" en dat ie me snapt. Niet dat juist een van de core-functies hier niet werkt.
Voor de rest vind ik het eigenlijk wel leuk dat de PS4 en Xbox1 zulke verschillende apparaten zijn, ene is een ekte ekte gamesmachine, de andere is een manusje van alles en hopelijk meester van minstens een paar dingen, leuk!
Maar dat kunnen ze NU ook, dat is niet iets voor de XBOX One specifiek.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Als ze ervoor kiezen ja. Developers kunnen alsnog ervoor kiezen om altijd online te gaan.
Je zal het dan vaker zien dan nu.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar dat kunnen ze NU ook, dat is niet iets voor de XBOX One specifiek.
Nee, want TV-tunen via een PC werkt in mijn ervaring nog redelijk kut en niet zo snappy. Daarnaast is Steam leuk en geweldig en ik hou ervan maar ik kan niet binnen 5 seconden in m'n game zitten. Dat is wel shit die ik sjiek hendig vind!quote:
Zullen we daar over een jaar of 2 nog eens op terugkomen?quote:
Dit kan ook via de wiiU.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:50 schreef HeatWave het volgende:
Typisch "het internet" om zo te zeiken op een product, vervolgens wordt het toch wel weer massaal verkocht.
Qua spellen vond ik de demo gisteren idd niet zo spectatulair, maar wat verwacht iedereen dan? Opeens een 1000 keer betere graphics? De meeste high-end PC's kunnen opzich alweer weergeven wat de Xbox One kan denk ik. Dat is toch ook niet niet belangrijkste?
De games zullen er gewoon echt heel erg goed uitzien. Ik was voornamelijk onder de indruk van de multitasking, gewoon tijdens je game even een tip/walkthrough checken op je webbrowser, of ff bellen ofzo.
Dat TV gedeelte was ook wel leuk, maar dat hangt en staat met de providers in Nederland. Maar als het echt zo soepel gaat qua besturing en snelheid van "zappen" kan mijn Horizonbox de deur uit.
Ik was gewoon wel redelijk onder de indruk eigenlijk.
Dezelfde Wii U waarbij je 8 seconden moet wachten voor ie eindelijk eens het system settings menu laat zien?quote:
Mijn god. Nintendo heeft een update uitgebracht waardoor het sneller draait dan voorheen. En er komt nóg een update.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dezelfde Wii U waarbij je 8 seconden moet wachten voor ie eindelijk eens het system settings menu laat zien?.
Nee, dat zal wel een lekkere ervaring worden qua switchen tussen games en TV.
Ik deel diezelfde mening, al twijfel ik of ik überhaupt aan de volgende generatie mee zal doen. Gewoon wachten tot die PS4 een revisie krijgt of price drop en ik koop hem waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
Verder vind ik het GROTE bullshit dat je als je een spel uitleent (!) diegene moet betalen om het te spelen, waarschijnlijk voor de volle mep! ( tenzij ingelogd op jouw account. )
Daar draaide het bij gamen om toch? Om games uit te lenen en ervaringen uit te delen. Nu is dat veel minder.
Sony heeft al bevestigd dat Always on niet hoeft en 2ehands games geen vertivicatie nodig hebben.
Dus hier komt (ooit!) de ps4.
Dan nog, heb je gezien hoe vloeiend de Xbox tussen een spel en TV/browser switched? Dat moet dan wel one hell of an update worden, uploaden ze een nieuwe 8 core CPU mee ofzo?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Mijn god. Nintendo heeft een update uitgebracht waardoor het sneller draait dan voorheen. En er komt nóg een update.
Het zijn kinder ziektes, iedere console had die.
Bron?quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
Sony heeft al bevestigd dat Always on niet hoeft en 2ehands games geen vertivicatie nodig hebben.
Dus hier komt (ooit!) de ps4.
Ze hebben de wiiU overclocked via de update van 1 ghz naar 3.2 ghz ofzo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog, heb je gezien hoe vloeiend de Xbox tussen een spel en TV/browser switched? Dat moet dan wel one hell of an update worden, uploaden ze een nieuwe 8 core CPU mee ofzo?.
Always on ontkend door sonyquote:
Dan nog, is getest, duren veel dingen nog veel langer dan op een Xbox360 of een PS3, en dat zijn dus geen nieuwe consolesquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:51 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ze hebben de wiiU overclocked via de update van 1 ghz naar 3.2 ghz ofzo.
Heb er verder geen verstand van, maar ik denk dat gister een soort van PowerPoint presentatie was voor het geval dat het fout ging. In werkelijkheid zal waarschijn lijk als je er tegen praat 9 van de 10 nkeer het verkeerde worden gedaan dan verwacht.
Niets over 2ehands games.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:52 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
http://kotaku.com/5985874(...)ys+online-connection
zie edit, ik was niet zo snel. en dat is een keuze.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niets over 2ehands games.
En je kunt wel offline gamen dus maar mist dan wel patches, updates, etc.
Onderaan de pagina op de kotaku site staat nog iets...quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niets over 2ehands games.
En je kunt wel offline gamen dus maar mist dan wel patches, updates, etc.
Er staat niets over wel of geen fee voor het spelen van een 2ehands game.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
zie edit, ik was niet zo snel. en dat is een keuze.
Oftewel, ook de PS4 gaat 't natuurlijk krijgen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:55 schreef peleetje het volgende:
[..]
Onderaan de pagina op de kotaku site staat nog iets...
"UPDATE: More relief... At a roundtable this morning, Sony's game studios chief, Shuhei Yoshida, told reporters that any requirement for users to register a game online in order to play it would be left to game publishers. Sony won't require that."
Nou laten we 't even afwachten voordat we conclusies gaan trekken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er staat niets over wel of geen fee voor het spelen van een 2ehands game.
Op de Xbox kun je ook 2ehands games spelen.
[..]
Oftewel, ook de PS4 gaat 't natuurlijk krijgen.
Want die publishers willen het zo graag.
Dat is iets van de publishers, bij M$ is het verplichtquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er staat niets over wel of geen fee voor het spelen van een 2ehands game.
Op de Xbox kun je ook 2ehands games spelen.
[..]
*kuch*quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Probleem is dat als je normaal een spel maar op één console tegelijk kon spelen. Ook als het geïnstalleerd was was de DVD nog nodig. Dat is bij de ONE niet meer nodig en dus deze ‘oplossing’.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:45 schreef Vlaggenroof het volgende:
Verder vind ik het GROTE bullshit dat je als je een spel uitleent (!) diegene moet betalen om het te spelen, waarschijnlijk voor de volle mep! ( tenzij ingelogd op jouw account. )
Daar draaide het bij gamen om toch? Om games uit te lenen en ervaringen uit te delen. Nu is dat veel minder.
Dat lijkt vrijwel onmogelijk omdat de architectuur daar niet voor geschikt is; 1,6 GHz lijkt de uiterste grens te zijn en Nintendo gaat het liefst daar iets onderzitten voor betere CPU yields.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:51 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ze hebben de wiiU overclocked via de update van 1 ghz naar 3.2 ghz ofzo.
Publishers willen ook die extra centen, dus reken er maar op dat het bij de PS4 niet anders zal zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:58 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dat is iets van de publishers, bij M$ is het verplicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |