abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:36:37 #101
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_126849713
http://www.eurogamer.net/(...)s-online-in-xbox-one

Zo te zien moet je dus eerst inloggen om te bevestigen dat jij de owner bent van de content... Wat dus neer komt op always on. Elke game die je wilt spelen moet eerst online geverifieerd worden :')
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
pi_126849716
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan zie het probleem niet ;).

En mensen die nu opeens verwachten dat de PS4 een ware revolutie gaat worden itt de Xbox one :').
Misschien is het allemaal ook wel een storm in een glas water. Het zou me niets verbazen als MS dit bewust heeft gedaan om de reacties te pijlen en dat het vrij eenvoudig weer terug te draaien is.

Belangrijkste lijkt me dat je ook in Europa optimaal gebruik kunt maken van deze full entertainment features.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:37:32 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_126849739
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:36 schreef eight het volgende:

[..]

Misschien is het allemaal ook wel een storm in een glas water. Het zou me niets verbazen als MS dit bewust heeft gedaan om de reacties te pijlen en dat het vrij eenvoudig weer terug te draaien is.

Belangrijkste lijkt me dat je ook in Europa optimaal gebruik kunt maken van deze full entertainment features.
We zullen het zien ja. Dat zou wel lekker zijn. Maar goed, nederlanders zeiken altijd zo op Amerika, laten ze zelfs een met een fatsoenlijke console komen dan ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_126849759
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:35 schreef Frenk3nstein het volgende:
Alles dichtgooien voor gamers (backwards compatibility, tweedehands-gebeuren, altijd online, drm) ben ik ook geen fan van, ik hoop dat Sony daar beter uitpakt. Alhoewel nu Microsoft het doet, het voor Sony ook heel makkelijk is om te doen natuurlijk.
Zul je zien dat het onderling is afgesproken. Het lijkt me nogal een winstpakker nl.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_126849814
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

We zullen het zien ja. Dat zou wel lekker zijn. Maar goed, nederlanders zeiken altijd zo op Amerika, laten ze zelfs een met een fatsoenlijke console komen dan ;).
Valt m.i. wel mee hoor. We hebben meer feeling met de Amerikanen dan met die gekke japanners.
pi_126849854
ik ben de enige die het niet uitmaakt dat het ding online moet zijn geloof ik XD,
pc's laptop's telefoons zijn ook altijd online hier ookal hoeft het niet.

dan kan die xbox erook wel bij, tevens kan zon ding op standby ook prima online zijn.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:41:14 #107
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_126849862
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:40 schreef eight het volgende:

[..]

Valt m.i. wel mee hoor. We hebben meer feeling met de Amerikanen dan met die gekke japanners.
True, maar ik las hier gisteren op FOK! wat mee tijdens de demo, en dat gejank dat de demo zo gericht was op Amerika de hele tijd :').
Get woke, go broke!
pi_126849941
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:36 schreef _NZT_ het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)s-online-in-xbox-one

Zo te zien moet je dus eerst inloggen om te bevestigen dat jij de owner bent van de content... Wat dus neer komt op always on. Elke game die je wilt spelen moet eerst online geverifieerd worden :')
Het is toch niet anders dan met je PS3 of 360 nu? Je zet je console aan, die logt in op internet. Daar doet hij de checks, je merkt er niks van. En wat ik al zei, wie kiest er nu voor om zo'n console ergens in huis te zetten waar geen internet is, terwijl de bedoeling van de console is om maximaal van internet gebruik te maken?

Hetzelfde geldt ook voor de PS4, zo'n ding offline gebruiken is gewoon niet logisch.

En als je zo graag offline wilt gamen, dan moet je concluderen dat de nieuwe generatie consoles niet voor jou bedoeld is.
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:44:25 #109
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_126849974
Sja, ik ben zelf best een redelijke pirate hoor, maar geef ze eens ongelijk dat ze graag willen dat je de spellen koopt ;).
Get woke, go broke!
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:45:02 #110
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_126849998
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:41 schreef DJ_ het volgende:
ik ben de enige die het niet uitmaakt dat het ding online moet zijn geloof ik XD,
pc's laptop's telefoons zijn ook altijd online hier ookal hoeft het niet.

dan kan die xbox erook wel bij, tevens kan zon ding op standby ook prima online zijn.
Stel dat Xbox Live net zoals PSN 2 maanden off gaat, dan heb je dus een apparaat staan waar je gewoon 2 maanden niks mee kan.
pi_126850032
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:45 schreef _NZT_ het volgende:

[..]

Stel dat Xbox Live net zoals PSN 2 maanden off gaat, dan heb je dus een apparaat staan waar je gewoon 2 maanden niks mee kan.
Tja dan ga ik verder op de ps4 of game op mn pc.
ben daar niet zo moeilijk in
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:46:11 #112
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_126850045
quote:

[..]

Nu heeft Microsoft daar als cloud-dienst leverancier toch wel wat meer ervaring mee dan Sony... geloof niet dat MS dat zou overkomen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_126850071
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik ben zelf best een redelijke pirate hoor, maar geef ze eens ongelijk dat ze graag willen dat je de spellen koopt ;).
En dat gehack van die consoles zijn ze ook zat. Maak dat ding zo afhankelijk mogelijk van internet en accounts, dan kan je er helemaal niets mee als je hem hackt. Ik begrijp het heel goed.

quote:

[..]

Ja, en dan schiet zo'n fabrikant zichzelf dus in zijn voet. Daar leren ze van. Op voorhand al allerlei scenario's verzinnen met wat er allemaal wel niet kan gebeuren heeft geen enkele zin, niet als je consument bent. Dat moeten ze bij de fabrikant al verzinnen.
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:49:29 #114
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_126850165
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:43 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het is toch niet anders dan met je PS3 of 360 nu? Je zet je console aan, die logt in op internet. Daar doet hij de checks, je merkt er niks van. En wat ik al zei, wie kiest er nu voor om zo'n console ergens in huis te zetten waar geen internet is, terwijl de bedoeling van de console is om maximaal van internet gebruik te maken?

Hetzelfde geldt ook voor de PS4, zo'n ding offline gebruiken is gewoon niet logisch.

En als je zo graag offline wilt gamen, dan moet je concluderen dat de nieuwe generatie consoles niet voor jou bedoeld is.
Het gaat hier om een principe.. ben zelf ook vaak online op 360. Het gaat me gewoon om die online verificatie :r Simcity zit nog diep in mn heugen gegrift
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:51:11 #115
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_126850227
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:46 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

En dat gehack van die consoles zijn ze ook zat. Maak dat ding zo afhankelijk mogelijk van internet en accounts, dan kan je er helemaal niets mee als je hem hackt. Ik begrijp het heel goed.

[..]

Ja, en dan schiet zo'n fabrikant zichzelf dus in zijn voet. Daar leren ze van. Op voorhand al allerlei scenario's verzinnen met wat er allemaal wel niet kan gebeuren heeft geen enkele zin, niet als je consument bent. Dat moeten ze bij de fabrikant al verzinnen.
Dus ik moet zonder evaluatie en nadenken mijn bankpas pakken en dat ding kopen...
pi_126850251
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:49 schreef _NZT_ het volgende:

[..]

Het gaat hier om een principe.. ben zelf ook vaak online op 360. Het gaat me gewoon om die online verificatie :r Simcity zit nog diep in mn heugen gegrift
Als je er geen vertrouwen in hebt dan moet je hem eerst nog niet kopen. Zo simpel is het.

Je gaat bij een auto toch ook niet op voorhand speculeren over hoe lastig het is als de boordcomputer uitvalt en dat je dan niks meer kan? En dat het zoveel beter was 25 jaar terug toen er nog geen electronica in auto's zat? Dan koop je gewoon een oud barrel. Maar dan moet je niet klagen dat je geen ABS, autoradio met USB, built-in navigatie en parkeerhulp hebt.

quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:51 schreef _NZT_ het volgende:

[..]

Dus ik moet zonder evaluatie en nadenken mijn bankpas pakken en dat ding kopen...
Zie boven. Niet dus. Dan moet je hem gewoon in de winkel laten liggen. Maar er vooral niet over zeuren, want dan ben jij niet de doelgroep.
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:52:00 #117
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_126850252
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:49 schreef _NZT_ het volgende:

[..]

Jaja, dat simcitydrama, hoelang heeft het nou geduurd voor het werkte? het was een domme fout, maar komop, het gaat om het spelen van een game, niet je watervoorziening :')
Get woke, go broke!
pi_126850256
quote:

[..]

Dat staat er toch niet? Je moet sowieso ALTIJD in het leven kritisch blijven.
pi_126850258
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:43 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Jawel. Ik kan gewoon mijn ps3 opstarten en spelen, vrij groot verschil dus.

Ik ken genoeg mensen die niet zoveel tijd hebben en dus weinig online spelen.
Dit kan nog altijd op de ps 4 als je offline wilt gamen
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:52:25 #120
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_126850266
quote:

[..]

Mag, maar ik zou eerst eens wachten tot alle informatie officieel beschikbaar is en niet op basis van wilde speculaties je besluiten nemen :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_126850274
Deze generatie ga ik sowieso niet lukraak alles kopen.

Eerst wil ik alle goede games van de vorige generaties hebben gespeeld. Pas als ik dan echt merk dat ik me ga vervelen overweeg ik de volgende generatie consoles te kopen.
pi_126850292
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:52 schreef eight het volgende:

[..]

Jawel. Ik kan gewoon mijn ps3 opstarten en spelen, vrij groot verschil dus.

Ik ken genoeg mensen die niet zoveel tijd hebben en dus weinig online spelen.
Dit kan nog altijd op de ps 4 als je offline wilt gamen
Ik speel nooit online, maar ben altijd verbonden. Ik snap dus niet wat je hier bedoelt.
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:54:18 #123
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_126850332
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jaja, dat simcitydrama, hoelang heeft het nou geduurd voor het werkte? het was een domme fout, maar komop, het gaat om het spelen van een game, niet je watervoorziening :')
Juist... Ik klaag voortaan nog alleen maar als ik kanker krijg.
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:55:28 #124
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_126850381
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:52 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Mag, maar ik zou eerst eens wachten tot alle informatie officieel beschikbaar is en niet op basis van wilde speculaties je besluiten nemen :)
Neem ook geen besluit, ik stel alleen MS z'n beslissing aan de kaak (ik kijk kritisch naar de ontwikkeling) en sommige fanboys hier beginnen meteen te steigeren
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:55:42 #125
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_126850390
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:54 schreef _NZT_ het volgende:

[..]

Juist... Ik klaag voortaan nog alleen maar als ik kanker krijg.
Stel je niet zo aan. het ging daar toevallig fout, meestal gaat het allemaal prima met dit soort dingen.

En wie speelt er nou simcity? :').
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')