Misschien is het allemaal ook wel een storm in een glas water. Het zou me niets verbazen als MS dit bewust heeft gedaan om de reacties te pijlen en dat het vrij eenvoudig weer terug te draaien is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zie het probleem niet.
En mensen die nu opeens verwachten dat de PS4 een ware revolutie gaat worden itt de Xbox one.
We zullen het zien ja. Dat zou wel lekker zijn. Maar goed, nederlanders zeiken altijd zo op Amerika, laten ze zelfs een met een fatsoenlijke console komen danquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:36 schreef eight het volgende:
[..]
Misschien is het allemaal ook wel een storm in een glas water. Het zou me niets verbazen als MS dit bewust heeft gedaan om de reacties te pijlen en dat het vrij eenvoudig weer terug te draaien is.
Belangrijkste lijkt me dat je ook in Europa optimaal gebruik kunt maken van deze full entertainment features.
Zul je zien dat het onderling is afgesproken. Het lijkt me nogal een winstpakker nl.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:35 schreef Frenk3nstein het volgende:
Alles dichtgooien voor gamers (backwards compatibility, tweedehands-gebeuren, altijd online, drm) ben ik ook geen fan van, ik hoop dat Sony daar beter uitpakt. Alhoewel nu Microsoft het doet, het voor Sony ook heel makkelijk is om te doen natuurlijk.
Valt m.i. wel mee hoor. We hebben meer feeling met de Amerikanen dan met die gekke japanners.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen het zien ja. Dat zou wel lekker zijn. Maar goed, nederlanders zeiken altijd zo op Amerika, laten ze zelfs een met een fatsoenlijke console komen dan.
True, maar ik las hier gisteren op FOK! wat mee tijdens de demo, en dat gejank dat de demo zo gericht was op Amerika de hele tijdquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:40 schreef eight het volgende:
[..]
Valt m.i. wel mee hoor. We hebben meer feeling met de Amerikanen dan met die gekke japanners.
Het is toch niet anders dan met je PS3 of 360 nu? Je zet je console aan, die logt in op internet. Daar doet hij de checks, je merkt er niks van. En wat ik al zei, wie kiest er nu voor om zo'n console ergens in huis te zetten waar geen internet is, terwijl de bedoeling van de console is om maximaal van internet gebruik te maken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:36 schreef _NZT_ het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)s-online-in-xbox-one
Zo te zien moet je dus eerst inloggen om te bevestigen dat jij de owner bent van de content... Wat dus neer komt op always on. Elke game die je wilt spelen moet eerst online geverifieerd worden
Stel dat Xbox Live net zoals PSN 2 maanden off gaat, dan heb je dus een apparaat staan waar je gewoon 2 maanden niks mee kan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:41 schreef DJ_ het volgende:
ik ben de enige die het niet uitmaakt dat het ding online moet zijn geloof ik XD,
pc's laptop's telefoons zijn ook altijd online hier ookal hoeft het niet.
dan kan die xbox erook wel bij, tevens kan zon ding op standby ook prima online zijn.
Tja dan ga ik verder op de ps4 of game op mn pc.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:45 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Stel dat Xbox Live net zoals PSN 2 maanden off gaat, dan heb je dus een apparaat staan waar je gewoon 2 maanden niks mee kan.
Nu heeft Microsoft daar als cloud-dienst leverancier toch wel wat meer ervaring mee dan Sony... geloof niet dat MS dat zou overkomen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:45 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Stel dat Xbox Live net zoals PSN 2 maanden off gaat, dan heb je dus een apparaat staan waar je gewoon 2 maanden niks mee kan.
En dat gehack van die consoles zijn ze ook zat. Maak dat ding zo afhankelijk mogelijk van internet en accounts, dan kan je er helemaal niets mee als je hem hackt. Ik begrijp het heel goed.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik ben zelf best een redelijke pirate hoor, maar geef ze eens ongelijk dat ze graag willen dat je de spellen koopt.
Ja, en dan schiet zo'n fabrikant zichzelf dus in zijn voet. Daar leren ze van. Op voorhand al allerlei scenario's verzinnen met wat er allemaal wel niet kan gebeuren heeft geen enkele zin, niet als je consument bent. Dat moeten ze bij de fabrikant al verzinnen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:45 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Het gaat hier om een principe.. ben zelf ook vaak online op 360. Het gaat me gewoon om die online verificatiequote:Op woensdag 22 mei 2013 11:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is toch niet anders dan met je PS3 of 360 nu? Je zet je console aan, die logt in op internet. Daar doet hij de checks, je merkt er niks van. En wat ik al zei, wie kiest er nu voor om zo'n console ergens in huis te zetten waar geen internet is, terwijl de bedoeling van de console is om maximaal van internet gebruik te maken?
Hetzelfde geldt ook voor de PS4, zo'n ding offline gebruiken is gewoon niet logisch.
En als je zo graag offline wilt gamen, dan moet je concluderen dat de nieuwe generatie consoles niet voor jou bedoeld is.
Dus ik moet zonder evaluatie en nadenken mijn bankpas pakken en dat ding kopen...quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dat gehack van die consoles zijn ze ook zat. Maak dat ding zo afhankelijk mogelijk van internet en accounts, dan kan je er helemaal niets mee als je hem hackt. Ik begrijp het heel goed.
[..]
Ja, en dan schiet zo'n fabrikant zichzelf dus in zijn voet. Daar leren ze van. Op voorhand al allerlei scenario's verzinnen met wat er allemaal wel niet kan gebeuren heeft geen enkele zin, niet als je consument bent. Dat moeten ze bij de fabrikant al verzinnen.
Als je er geen vertrouwen in hebt dan moet je hem eerst nog niet kopen. Zo simpel is het.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:49 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Het gaat hier om een principe.. ben zelf ook vaak online op 360. Het gaat me gewoon om die online verificatieSimcity zit nog diep in mn heugen gegrift
Zie boven. Niet dus. Dan moet je hem gewoon in de winkel laten liggen. Maar er vooral niet over zeuren, want dan ben jij niet de doelgroep.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:51 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dus ik moet zonder evaluatie en nadenken mijn bankpas pakken en dat ding kopen...
Jaja, dat simcitydrama, hoelang heeft het nou geduurd voor het werkte? het was een domme fout, maar komop, het gaat om het spelen van een game, niet je watervoorzieningquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:49 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Het gaat hier om een principe.. ben zelf ook vaak online op 360. Het gaat me gewoon om die online verificatieSimcity zit nog diep in mn heugen gegrift
Dat staat er toch niet? Je moet sowieso ALTIJD in het leven kritisch blijven.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:51 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dus ik moet zonder evaluatie en nadenken mijn bankpas pakken en dat ding kopen...
Jawel. Ik kan gewoon mijn ps3 opstarten en spelen, vrij groot verschil dus.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is toch niet anders dan met je PS3 of 360 nu? Je zet je console aan, die logt in op internet. Daar doet hij de checks, je merkt er niks van. En wat ik al zei, wie kiest er nu voor om zo'n console ergens in huis te zetten waar geen internet is, terwijl de bedoeling van de console is om maximaal van internet gebruik te maken?
Hetzelfde geldt ook voor de PS4, zo'n ding offline gebruiken is gewoon niet logisch.
En als je zo graag offline wilt gamen, dan moet je concluderen dat de nieuwe generatie consoles niet voor jou bedoeld is.
Mag, maar ik zou eerst eens wachten tot alle informatie officieel beschikbaar is en niet op basis van wilde speculaties je besluiten nemenquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:51 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik speel nooit online, maar ben altijd verbonden. Ik snap dus niet wat je hier bedoelt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:52 schreef eight het volgende:
[..]
Jawel. Ik kan gewoon mijn ps3 opstarten en spelen, vrij groot verschil dus.
Ik ken genoeg mensen die niet zoveel tijd hebben en dus weinig online spelen.
Dit kan nog altijd op de ps 4 als je offline wilt gamen
Juist... Ik klaag voortaan nog alleen maar als ik kanker krijg.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja, dat simcitydrama, hoelang heeft het nou geduurd voor het werkte? het was een domme fout, maar komop, het gaat om het spelen van een game, niet je watervoorziening
Neem ook geen besluit, ik stel alleen MS z'n beslissing aan de kaak (ik kijk kritisch naar de ontwikkeling) en sommige fanboys hier beginnen meteen te steigerenquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mag, maar ik zou eerst eens wachten tot alle informatie officieel beschikbaar is en niet op basis van wilde speculaties je besluiten nemen
Stel je niet zo aan. het ging daar toevallig fout, meestal gaat het allemaal prima met dit soort dingen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:54 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Juist... Ik klaag voortaan nog alleen maar als ik kanker krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |