Doe ik ook wel eens, en ik kan prima koken. Het duurt overigens wel pleuris lang (laag vuurtje enzo).quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:15 schreef BlueMage het volgende: [..] Dezelfde soort mensen die verzinnen als het gehakt nog bevroren is het gewoon in de pan te flikkeren zonder wat erbij en opwarmen maar.
![]()
Laag vuurtje enzo, daar zeg je zoiets.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:19 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens, en ik kan prima koken. Het duurt overigens wel pleuris lang (laag vuurtje enzo).
Ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat volgende keer? Ik zapte al naar RTL4.
Jah, zit op m'n telefoon dus korte antwoordenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:21 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Laag vuurtje enzo, daar zeg je zoiets.
Ik bedoelde dus dat in het voorbeeld van mij dit niet gedaan was, gewoon vol op 't vuur, tsja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:24 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Jah, zit op m'n telefoon dus korte antwoorden
Maar het komt er op neer dat je er gewoon voor moet zorgen dat de volledige gehakt ontdooid is voor het verpest is, dus laag vuur en veel geduld, goed rullen, veel omdraaien enzulks.
OT: Die Zekay is echt een creep..
Hij is eruit dus dat gaat niet meer.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:05 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Het is duidelijk dat Zegay dit programma gaat winnen ... of verliezen
hoe je het draait
Idd dat wijf is wat mij betreft de allerslechtste echtgenote van Nederland, man man.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:34 schreef golfer het volgende:
Dat verwende trutje die alleen maar de hele tijd zit af te geven op die Herman.
Die zou wat mij betreft echt eens moeten leren naar haar eigen gedrag te kijken.
Ik zou het nog geen dag met zo'n type uithouden.
En Zegay heeft het toch voor elkaar: niet alleen z'n vrouw gemanipuleerd, maar de programmamakers ook. Wat Goedele terecht zei: hij zet ons op deze manier schaakmat.
Ik heb zelden iemand zo cynisch gezien, zij heeft hem allang opgeven lijkt het.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:08 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Idd dat wijf is wat mij betreft de allerslechtste echtgenote van Nederland, man man.
Je snapt ook niet waarom die twee nog bij elkaar zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:10 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik heb zelden iemand zo cynisch gezien, zij heeft hem allang opgeven lijkt het.
Hij zal zichzelf eerder als winnaar zien. Naast dat hij zich met opgeheven hoofd uit dit programma heeft weten te redden zal z'n vrouw het nu wel uit haar hoofd laten om nog eens zoiets te proberen. Hij heeft haar nu volledig in z'n macht omdat zij nu weet dat verzet zinloos is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:06 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
echt wát een creep die zekai. wil zijn vrouw moslima maken. ik wed dat hij haar slaat.
eigenlijk is hij gewoon de verliezer van dit programma
Leuk dat je reageertquote:
Je komt vooral over als een tot over je oren verwend kindvrouwtje die constant loopt te zeuren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:06 schreef michelski het volgende:
Even voor de mensen die het niet zo goed snappen..
(ik ben trouwens echt mn tijd aan het verspillen nu, maar heb toch niets te doen vandaar dat ik reageer)
Mensen worden wel gevormd in een programma, dat moeten jullie als kritisch tv kijker toch wel snappen?
Herman en ik zijn beste maatjes, en als je heel goed na denkt, kan je begrijpen dat als iemand 6,5 jaar samen zijn, gelukkig met elkaar zijn en bij elkaar horen.
Maar inderdaad ik kom over alsof ik Herman totaal niet waardeer.. dat vind ik ook jammer.
Er waren lastige omstandigheden achter de schermen, en ik kon mijn knop niet omdraaien om daadwerkelijk te doen alsof alles vloeiend verliep.
Herman kan dat wel..
Ja dit. Hoewel ik ook wel begrijp dat er een groot verschil kan zijn tussen tv en het gewone dagelijkse leven.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Je komt vooral over als een tot over je oren verwend kindvrouwtje die constant loopt te zeuren.
Nee, uit Arnhem ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:54 schreef Young_David het volgende:
[..]
Leuk dat je reageert
Vraagje van een heel andere orde. Komt je schoonfamilie toevallig uit Brabant regio Breda/Roosendaal?
Ja dat verschil is er! Daarom baal ik ook dat het op deze manier over komt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja dit. Hoewel ik ook wel begrijp dat er een groot verschil kan zijn tussen tv en het gewone dagelijkse leven.
Hij is vast eigenlijk best wel slimquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:38 schreef tralalala het volgende:
Anthony is stiekem toch best wel een baas.
Daar mag je niet parkeren op de luchthaven.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
ja Jaap nu wordt het echt ongeloofwaardig met je erogene zones.
Als het niet gespeeld is is die binnen de kortste keren vreemd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:58 schreef BlueMage het volgende:
Ik hoop dat het gespeeld is zoniet dan vind ik het zeer triest voor die Kim.
Ik kan het me haast niet voorstellen dat het niet gespeeld is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:58 schreef BlueMage het volgende:
Ik hoop dat het gespeeld is zoniet dan vind ik het zeer triest voor die Kim.
Haha, wtfquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:01 schreef Grunge. het volgende:
"Wij mensen zijn geen lustobjecten." Niet te rijmen met hun Facebook.
Als het waar is, heeft hij veel serieuze hulp nodigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan het me haast niet voorstellen dat het niet gespeeld is.
En niet alleen voor Kim triest, voor hem ook als het echt waar is. Hij mag ook weleens genieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de zekerheid maar in een spoiler.
Dat zal wel gevraagd zijn door BNN.quote:
Ja, en die andere jonge vrouw heeft vies sliertenhaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:10 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Mooie dames wel Kim en die donkere dame.
Ik heb wel intens medelijden met die Kim. Wat een verschrikking om zo´n man te hebben.
Als Jaap dit programma niet wint dan weet ik het ook niet meer. Zelfs de andere echtgenoten snappen hem niet
quote:
quote:Na acht weken gaat de echtgenoot die de meeste vooruitgang boekt er met de dubieuze titel: De Allerslechtste Echtgenoot Van Nederland vandoor en wint samen met zijn vrouw een tweede huwelijksreis naar een paradijselijk oord.
Oh hmm... misschien toch nep dan om zo een reis te winnenquote:
quote:De echtgenoot die de meeste vooruitgang boekt er met de dubieuze titel: De Allerslechtste Echtgenoot Van Nederland vandoor en wint samen met zijn vrouw een tweede huwelijksreis naar een paradijselijk oord.
Vreemd inderdaad. En die die het meest veranderd in een aflevering, die gaat toch naar huisquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:14 schreef Grunge. het volgende:
Ik begrijp mijn gequote tekst niet helemaal.
[..]
Nee, alleen de nummer laatst kan de prijs niet winnen volgens mij.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:15 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad. En die die het meest veranderd in een aflevering, die gaat naar huis
Ik vond dat ze er net zoveel te zoeken hadden als de andere stellen hoor. Toen ik Anthony in het begin zag dacht ik al wel jeetje wat een asociale sukkelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:20 schreef tralalala het volgende:
Aan de andere kant; ze hadden niets in dit programma te zoeken.
Dit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:44 schreef golfer het volgende:
Als die Jaap en Kim geen acteurs zijn en geen spelletje spelen met dat zwaar gelovige verhaaltje van hem heb ik echt medelijden met die Kim.
Is Jaap van de hele zwarte kousenkerk? En dan wel op TV komen? Geloof er niks van.
Ja Tuurlijk zeik ik, wie vind zand in z'n reet nou fijn!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:46 schreef BlueMage het volgende:
...en die Michelle is weer aan het zeiken over "zand tussen m'n reet".
Haha waren we maar acteurs dan kregen we er nog wat geld voor!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:49 schreef tralalala het volgende:
Michelle zit hier op FOK! dus zij kan even bevestigen dat Jaapie acteur is.
Maar hoe vind je het nou om jezelf steeds als verwend zeikwijf die haar man kleineert en de grond in boort terug te zien?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:28 schreef michelski het volgende:
Haha waren we maar acteurs dan kregen we er nog wat geld voor!
Fijn dat je het vraagt, ik vind het namelijk verschrikkelijk dat ze mijn waardering niet tonen. Stel ik zeg "dat eten eet ik niet op, maar je heb het wel goed gedaan"quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar hoe vind je het nou om jezelf steeds als verwend zeikwijf die haar man kleineert en de grond in boort terug te zien?
Ook fijn dat je het vraagt!quote:
Als het hetzelfde werkt als bij de autorijden variant dan is er één deelnemer de slechtste en wordt door de jury uit de overige kandidaten de deelnemer gekozen die het meeste vooruitgang heeft geboekt. Die laatste wint dan een prijs. Moet ook wel, als je alleen maar kan verliezen zul je niet snel meedoen aan een dergelijk programma.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
Je zou inderdaad denken degene met de MINSTE vooruitgang, maar die wint dan wel een mooie reis, dat is weer raar.
Of ze kiezen er op het eind eentje uit? Uit alle echtgenoten die eruit zijn gegaan?
Maar uit alleen de finalisten of kan bijv. Anthony ook nog winnen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:01 schreef Operc het volgende:
[..]
Als het hetzelfde werkt als bij de autorijden variant dan is er één deelnemer de slechtste en wordt door de jury uit de overige kandidaten de deelnemer gekozen die het meeste vooruitgang heeft geboekt. Die laatste wint dan een prijs. Moet ook wel, als je alleen maar kan verliezen zul je niet snel meedoen aan een dergelijk programma.
Anthony kan ook nog de prijs winnen. Zelfs Zekay kan dat in theoriequote:Op woensdag 29 mei 2013 01:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar uit alleen de finalisten of kan bijv. Anthony ook nog winnen?
Ja hij kan die reis nog winnen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 01:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar uit alleen de finalisten of kan bijv. Anthony ook nog winnen?
Ik vind dat Anthony of Bert m moet winnen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:44 schreef michelski het volgende:
[..]
Ja hij kan die reis nog winnen.
Dat word nog wel duidelijk
Zoals Zekay zeker.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:48 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vind dat Anthony of Bert m moet winnen.
Of Jaap moet nu ineens zo'n gigantische ommekeer maken
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:49 schreef Young_David het volgende:
[..]
Zoals Zekay zeker.
Verwacht dat de finale Jaap tegen Herman wordt en dan Jaap de slechtste is. Maar we zullen zien.
Dus verklapt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:44 schreef michelski het volgende:
Ja hij kan die reis nog winnen.
Dat word nog wel duidelijk
Nee anders had ik wel z'n naam gezegd.quote:
Heb jij/hebben jullie spijt van deelname aan het programma?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:20 schreef michelski het volgende:
[..]
Nee anders had ik wel z'n naam gezegd.
Mensen willen weten hoe het zit, dus leg ik dat daarmee uit.
Scheelt weer een hoop conclusies voor jullie...
Ik wel een klein beetje.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:27 schreef Operc het volgende:
[..]
Heb jij/hebben jullie spijt van deelname aan het programma?
Het is wel steeds Kim hè, die er erg uitdagend op staat.. Jaap nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:16 schreef Dawnbreaker het volgende:
De facebook van Jaap en Kim... de foto's spreken de religieuze overtuiging tegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij worstelen die twee alleen met elkaar in bed en vonden ze dit 'n goeie manier om een gratis vakantie te scoren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:32 schreef Young_David het volgende:
Ik denk dat zijn bijbelse overtuiging ook een beetje een dekmantel is voor een ander probleem. Hij zal best geloven dat seks voor de voortplanting is, maar ik zou me best kunnen voorstellen dat die overtuiging hem ook wel goed uit komt. En dat ligt echt niet aan Kim, die ziet er prima uit. Hij schaamt zich ergens voor en klapt ook helemaal dicht als het over seksualiteit gaat. Hij lijkt die gevoelens haast niet te kennen. Misschien worstelt hij wel met homoseksualiteit en geloof bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:48 schreef misskev09 het volgende:
lijkt me als het echt is dat ze 360 grade zijn gedraaid.
Volgens mij ook, ze lijken me briljante acteurs. En lopen dus uiteindelijk weg met een dure vakantie. Slim gespeeld.quote:
tweede huwelijksreis.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:04 schreef Lienzz het volgende:
kunnen ze eigenlijk wat winnen (geldprijs?) als ze winnen?
Ja dat kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:53 schreef michelski het volgende:
[..]
Ik wel een klein beetje.
Als alles gegaan was zoals het eigenlijk zou moeten gaan, had ik er meer plezier uit kunnen halen..
De vrouwen zijn zeker niet verzuurt, het gaat ons niet om de aandacht.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:13 schreef I0_0I het volgende:
Ik vind die vrouw van die botenman best geniaal.![]()
Die andere vrouwen zijn allemaal verzuurd dat ze te weinig aandacht krijgen en dat hun subtiele hints niet aankomen. Zij zit gewoon steeds hardop grappen te maken en hem uit te lachten.
Aldus Jaapquote:Er zijn verschillende soorten mensen, de één die zou het aan de grote klok gaan hangen als die de staatsloterij-miljoenen-jackpot zou winnen en dan heb je degene die wijselijk hier over zou zwijgen. Ik behoor tot de tweede categorie. Voor de goede verstaanders onder ons; zo denk ik er op seks gebied ook over. Ik vind wel dat ongeacht hoe je er tegen over staat om je seksleven op nationale televisie eens uit de doeken te doen, je mening gerespecteerd moet worden. Net als met geloof, De een ziet graag een mooie meid in een sexy bikini en de ander ziet liever een mooie dame in een boerka paraderen. Ik heb er geen van beide moeite mee alleen raak ik van die boerka niet opgewonden. Dit maakt nu net het onderscheid van waar voor men dergelijke keuzes maakt. Als een moslim er voor kiest dat niemand op zijn vrouw mag geilen dan vind ik dat prima maar als iemand er voor kiest om zijn (toonbare) vrouw in de playboy te etaleren dan vind ik dit nog veel meer prima. Kortom het maakt mij geen flikker uit hoe een ander zijn dingen doet en het maakt me nog veel minder uit hoe een ander er over denkt hoe ik mijn zaakjes regel. Het is en blijf natuurlijk een programma waar in gestreden word om de titel; "de allerslechtste" en niet de allerbeste echtgenoot van Nederland. Als dit het geval was geweest dan had ik naar alle waarschijnlijkheid niet eens mee gedaan omdat ik er de humor niet van in zou hebben gezien om de titel "allerbeste"echtgenoot te bemachtigen. Er zijn immer al genoeg dingen waar ik goed in ben zoals tv kijken, bier drinken, patat eten en door het rode licht rijden. Ik vind het heel erg jammer voor degenen die zijn afgevallen in de race maar het is een titanenstrijd en nogmaals; men moet zo slecht mogelijk presteren om zo dicht mogelijk bij de trofee te geraken!. EN NIET ANDERSOM!.
Dus neemt ie bewust de hele boel in de maling om te 'winnen'....quote:
Uhm dat klopt maar als je zo naar deze fotos kijkt dan is ze dat blijkbaar:)quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:16 schreef Symer het volgende:
[..]![]()
Maar als het nep is vind ik die Kim wel een goeie actrice.
Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:37 schreef Deckard het volgende:
De allerslechtste chauffeur is dus ook gewoon vooropgezet. Nou ja. Dat was het laatste programma van BNN waar ik dus nog naar keek.De rest was allemaal toch al matig.
Je denkt ook dat die crash van Iris met die oldtimer vooropgezet is?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:37 schreef Deckard het volgende:
De allerslechtste chauffeur is dus ook gewoon vooropgezet. Nou ja. Dat was het laatste programma van BNN waar ik dus nog naar keek.De rest was allemaal toch al matig.
Lekker ongefundeerd dingen roepen...quote:
Er kwamen in dit topic ook al andere stellen naar voren die gewoon vanuit een casting bureau kwamen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:58 schreef BlueMage het volgende:
Ruben die in het eerste seizoen werd aangereden door die dramaqueen: allemaal vooropgezet natuurlijk!
Overigens denk ik niet dat BBN dit bedoeld heeft met dit programma maar dat Kim & Jaap hier de boel aan het vernaggelen zijn om zo een leuke reis te winnen.
heeft ruben ervaring mee na de lama's!quote:
te bovenopquote:
er zit een handleiding bijquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
Ik heb dit nog nooit gedaan, waarschijnlijk zou ik er ook niks van bakken.
lijkt mij dat je dat doet voordat je ermee begint als je niet weet wat je doet.quote:
Dat doe ik dus zelden, geen geduld voor. Ik kijk pas al ik denk: oh hoe moet dat en dan zoek ik alleen dat onderdeeltje op.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
lijkt mij dat je dat doet voordat je ermee begint als je niet weet wat je doet.
maar misschien heb ik een baan waarbij ik snel nieuwe technieken eigen moet maken
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
Jaap laat zijn vrouw gewoon werken en kijkt lekker zelf toe.
Morgen EK voetbal!! Eindelijk!!!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
Dan toch maar dit he, Nober. Je moet toch wat.
Heb je het nu al door ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
Ach kom nou Jaap, nu geloven we je niet meer. Al was het vorige week al ongeloofwaardig.
De eerste afleveringen niet dus.quote:
Nee dat moet ik bekennen, toen nog niet, maar toen deed hij ook nog vrij normaal heb ik het idee.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat moet ik bekennen, toen nog niet, maar toen deed hij ook nog vrij normaal heb ik het idee.
Naja het was bij de eerste aflevering al overduidelijk een act/pose/houding van hem waarvan hij het alleen zelf grappig lijkt te vinden.quote:
Mjah toen vond ik hem nog gewoon een beetje lompe hork die grappig probeerde te zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:06 schreef Abed het volgende:
[..]
Naja het was bij de eerste aflevering al overduidelijk een act/pose/houding van hem waarvan hij het alleen zelf grappig lijkt te vinden.
dat denk ik ook over het merendeel van jouw topicsquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:09 schreef tong80 het volgende:
Om te kotsen dit.
Walgelijk.
Wie verzint zoiets.
Smakeloos![]()
Jammer voor je dat je geen kwaliteit kunt waarderen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat denk ik ook over het merendeel van jouw topics
Heb jij dan weer gelijk in.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah toen vond ik hem nog gewoon een beetje lompe hork die grappig probeerde te zijn.
Nee, ligt aan jouwquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer voor je dat je geen kwaliteit kunt waarderen.
Dit is walgelijk.
nam je maar afscheid van FOK!quote:
U voor jouw.quote:
ben geen belgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |