Doe ik ook wel eens, en ik kan prima koken. Het duurt overigens wel pleuris lang (laag vuurtje enzo).quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:15 schreef BlueMage het volgende: [..] Dezelfde soort mensen die verzinnen als het gehakt nog bevroren is het gewoon in de pan te flikkeren zonder wat erbij en opwarmen maar.
![]()
Laag vuurtje enzo, daar zeg je zoiets.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:19 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens, en ik kan prima koken. Het duurt overigens wel pleuris lang (laag vuurtje enzo).
Ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat volgende keer? Ik zapte al naar RTL4.
Jah, zit op m'n telefoon dus korte antwoordenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:21 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Laag vuurtje enzo, daar zeg je zoiets.
Ik bedoelde dus dat in het voorbeeld van mij dit niet gedaan was, gewoon vol op 't vuur, tsja.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:24 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Jah, zit op m'n telefoon dus korte antwoorden
Maar het komt er op neer dat je er gewoon voor moet zorgen dat de volledige gehakt ontdooid is voor het verpest is, dus laag vuur en veel geduld, goed rullen, veel omdraaien enzulks.
OT: Die Zekay is echt een creep..
Hij is eruit dus dat gaat niet meer.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:05 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Het is duidelijk dat Zegay dit programma gaat winnen ... of verliezen
hoe je het draait
Idd dat wijf is wat mij betreft de allerslechtste echtgenote van Nederland, man man.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:34 schreef golfer het volgende:
Dat verwende trutje die alleen maar de hele tijd zit af te geven op die Herman.
Die zou wat mij betreft echt eens moeten leren naar haar eigen gedrag te kijken.
Ik zou het nog geen dag met zo'n type uithouden.
En Zegay heeft het toch voor elkaar: niet alleen z'n vrouw gemanipuleerd, maar de programmamakers ook. Wat Goedele terecht zei: hij zet ons op deze manier schaakmat.
Ik heb zelden iemand zo cynisch gezien, zij heeft hem allang opgeven lijkt het.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:08 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Idd dat wijf is wat mij betreft de allerslechtste echtgenote van Nederland, man man.
Je snapt ook niet waarom die twee nog bij elkaar zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:10 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik heb zelden iemand zo cynisch gezien, zij heeft hem allang opgeven lijkt het.
Hij zal zichzelf eerder als winnaar zien. Naast dat hij zich met opgeheven hoofd uit dit programma heeft weten te redden zal z'n vrouw het nu wel uit haar hoofd laten om nog eens zoiets te proberen. Hij heeft haar nu volledig in z'n macht omdat zij nu weet dat verzet zinloos is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:06 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
echt wát een creep die zekai. wil zijn vrouw moslima maken. ik wed dat hij haar slaat.
eigenlijk is hij gewoon de verliezer van dit programma
Leuk dat je reageertquote:
Je komt vooral over als een tot over je oren verwend kindvrouwtje die constant loopt te zeuren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:06 schreef michelski het volgende:
Even voor de mensen die het niet zo goed snappen..
(ik ben trouwens echt mn tijd aan het verspillen nu, maar heb toch niets te doen vandaar dat ik reageer)
Mensen worden wel gevormd in een programma, dat moeten jullie als kritisch tv kijker toch wel snappen?
Herman en ik zijn beste maatjes, en als je heel goed na denkt, kan je begrijpen dat als iemand 6,5 jaar samen zijn, gelukkig met elkaar zijn en bij elkaar horen.
Maar inderdaad ik kom over alsof ik Herman totaal niet waardeer.. dat vind ik ook jammer.
Er waren lastige omstandigheden achter de schermen, en ik kon mijn knop niet omdraaien om daadwerkelijk te doen alsof alles vloeiend verliep.
Herman kan dat wel..
Ja dit. Hoewel ik ook wel begrijp dat er een groot verschil kan zijn tussen tv en het gewone dagelijkse leven.quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Je komt vooral over als een tot over je oren verwend kindvrouwtje die constant loopt te zeuren.
Nee, uit Arnhem ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:54 schreef Young_David het volgende:
[..]
Leuk dat je reageert
Vraagje van een heel andere orde. Komt je schoonfamilie toevallig uit Brabant regio Breda/Roosendaal?
Ja dat verschil is er! Daarom baal ik ook dat het op deze manier over komt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 17:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja dit. Hoewel ik ook wel begrijp dat er een groot verschil kan zijn tussen tv en het gewone dagelijkse leven.
Hij is vast eigenlijk best wel slimquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:38 schreef tralalala het volgende:
Anthony is stiekem toch best wel een baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |